Minden együtt mozog a motorral.Ez a legegyszerűbb megoldás.A tömítettséget is könnyű megoldani,és ha szerelni kell, 6 csavarral(késöbb 8) a komplett egészet ki tudom emelni a testből 20 perc alatt, és egyben próbálható a teljes szerkezet.
Ha valaki szeretne egy komplett válalkozást,vihet mindent,seadoo rxp 25 üzemórás,225 lóerös jeet hajoleveles bárhol használható,seadoo 650 jet,szintén vizsgás,j és papiros,felújított. Mad légpárnás jó,és szép állapotban,hircs motorral,8x8 as kétéltü fekete diesel motoros,8x8 kétéltű lánctalpal pluszban,Honda ranger 4x4 es atv. Esetleg motorcsónak 5.7 literes motorral.
Van itt valaki, aki rendelkezik olyan, üzembiztosan működő légpárnással (esetleg többel?) amit rendezvényre ki tudnék bérelni? Természetesen pilótával együtt.
Akit ez érdekelne keressen meg a berenyi@xtrm.hu emailen.
A gyűrű és a test közötti 1,5cmet, Tátra szélvédű kédergumival próbáltam tömíteni mert ezt lehet csavarozni és van 1 20 cmes pereme ami olyan mint egy ablaktörlőgumi és ez tuti jól tömít.
Hiába a jó alapanyag,a hiba itt is felütötte a fejétt.A tömítés annyira vastag volt hogy ha a torony 5 mm-nél többet mozdul akkor a test beleért a gyűrűbe és deformálódás utáa a lapát belevert a gyűrűbe.Ezért újra szétszedtem és majd újra kell vágni a testet.Ez már a finis ezért ezt inkább tökéletesítésként fogom fel.Hiszen én akartam szétszedni.Elfogadhattam volna a kockázatot,lehet hogy soha nem ütődött volna össze a 2 rész,de mivel ezt nem lehet hazavontatni ha gond van így inkább előre gondolkodom
Tegnap lemerültem,és 9 után jutottam töltőhöz.Akkor már nem akartalak zavarni.Mareggel én hívtalak 2szer,dehallhatatlan voltál.A szombatot át kell tegyük jövő szombatra.Erről még beszélünk
Köszi az infót megkeresem őket,a motort amikor emlitetted erre gondoltál,mert mást nem vettem észre rajta? Még -10 ben is rögtön indúl jelenleg, nyilván melegíteni kell de ez kétütemü ez normális ilyenkor! Gondoltam teszek bele egy moto guzit amit említettem is de minek melózzak feleslegesen ez is erös könnyű nemcsörög nemzörög,megy ameddig megy. Az expresszen árultak egy vizhűtéses rotax blokkot 200 ért ha valaki ilyesmit keres,de szerintem a jetski motor is jó hozzá.
Szia! szoknya anyagot én anno tel: 1/3334322 tel számú boltba szoktam venni, keresd a PTP vastagabbik anyagot. Nem tudom létezik e még a bolt illetve mibe kerül, de ha visszaolvasol egy kicsit a motorcsónak fórumon akkor ott volt egy másik bolt is ahol talán olcsóbb volt. Ez a PTP anyag nem a legtutibb mert viszonylag gyorsan kopik ha szárazon is használod. de itthon ez van. vízre tökéletes. Ha a szoknya aljára 5 cm csíkban felvarrasz ponyvát akkor a ponyva tovább bírja. non pressured szoknya a sima szoknya. a pressured szoknya pedig amit írtam a visszavarrással. Ez az állat (kinti gyártó) körbe teszi ezt a szoknyát mert ugrálgat a hóbuckákon és akkor jól jön, hogy körbe van túlnyomásos szoknya nem a testre huppan rá teljes erőből.
Még mindig keresek zsákhoz való anyagot.ha tud valaki kérem jelezze' A kinti fazon azt kérdezte pressured,,,,,,,,,no pressured zsákot akarok,mi a külömbség? Ö nem mondta meg csak a szivszorító árat irta meg nyilván nem szaladtam a bankba,mert többet akart mint amennyiért te árultad a sárgát,sajnos azt nem tudtam megvenni de mind1! Azért köszi hogy segítettél mindig ha gondom volt csak már szégyeltelek állandóan hívogatni.
Köszi az infót,igazából nemszeretnék gyorsan menni vele,csak amikor egyenesen megyek akkor félgáznál is felgyorsúl nagyon,olyankor vagy fordulok egyet vagy elsporolom a gázt,de az sem jo mert leül. Volt amikor kistemponál is megviccelt! A motornál arra gondolsz hogy néha nemforgott el rendesen? Két dolog volt ami okozta egyik a pipa mert ha fejjel lefelé van a motor akkor a vízpára bentmarad a pipába,és nagyfordulaton terhelésnél akadozik a motor,tettem rá másikat olyat ami az aqvascuterekben van,,,ezeknek a motorja vizalatt müködik,és nem áll le.
A másik gond az volt,hogy bizonyos fordulat fölött nem müködik rendesen a porlasztó mert a properrel nagyobb vákumot csinál a szivotoroknál mint ami még elégséges a jó müködéséhez. A tulnyomás az hasznos lásd airbox motoroknál,de a külsö vákum katasztrófa mert lelassitja a porlasztóban az áramlást,még megragadáshoz is vezethet. 1db müanyag lemez sokat javítot a dolgon! Mást nem találtam hibát a motoron. A felfogatás,és csapágyház elrepedt a rezonanciátol,de megmerevitettem csak 2db 3szög lemezt kellet volna gyárilag felhegeszteni,illetve kisfurdulaton szebben járna ha lenne némi lendtömege a fötengelynek,majd megnézem hová tudnám tenni,elég lenne 1 kiló is.
zsomi: látom működni fog az a légpárnás. :) kitartás
csonakszerviz: Szia! tölem vetted a járgányt. Szóval sikerült megcsinálni a motort. Kérdezném mennyivel szeretnél menni azzal a légpárnással?????? Tolóerő van benne bőven 100-110 biztos kihozható belőle. De ne feledd az már inkább verseny kategória. Első és 20x alkalommal beleülök elégedjenek meg a 80km/órával ami még biztonságos. Gondod egyértelmű elmegy a nyomás az elejéből 100km/h nál. Ezen tudsz segíteni az első 6-8 szoknyát belül be kellene varrnod valami olyasmi elven mint ami hátul van csak a "lezárás" kb 7-8cm feljebb legyen ne a szoknya végén. és ne zárd le teljesen. Ezéltal csinálsz a szoknyában a nagyobb nyomású buborékot, a hajód így is meg fogja adni magát 100km/óra körül de a vízbefuródát tompítani fogja a légbuborék a szoknyákban. Ez a jelenség azért keletkezik nálad mert "hobbi" légpárnásról van szó az ememlésed kb 20cm míg egy verseny gépnek 10cm. Így belátható azoknak sokkal kevesebb légmennyiség kell. és nehezebben is megy el a nyomás, persze ennek meg más egyéb mellékhatásai vannak. Egyébként azért sem csinálnék vele semmit mert ha megoldod és 110 felett fogsz száguldozni akkor ellenkező problémás lesz elkezdi emelgetni a légpárnás elejét. Nem kicsit nagyon. Azt hiszem nem kell részletezni mi történik ha 110km sebességnél egy 160kg +80kg alá bemegy a szembeszél a test elja pedig lapos. Hátraszaltó keményen!!!!!!!!!!!!!!!!! Jó az a légpárnás úgy ahogy van ha a motort sikerült megcsinálnod!
Ez a multhéten kélszült,de mp4et csinált a telem és a youtube nem engedte lejátszani.Erre ma belépek az oldalamra és működik.Tehát ez a videó egy általam hibrid ventivel készült 6 lapát 3x840 és 3x500as lapát.Ezt fogon szabadalmaztatni Medz bíztatására:-)
Üzletnek gondoltam lenne rá igény emberkéket szállitgatni,az enyémet is vitték volna állandóan,volt olyan fazon aki azért is fizetni akart ,hogy én menjek,csakhogy videozza és lássa,pár embert vittem is de ez kicsi hozzá,illetve a leirt okok miatt stresszes is volt a dolog mert nemlett volna jó reklám ha megfürdetem öket,vagy kikell húzni minket. A terv nagy jábol az,hogy egy pontiak transporter lumina kaszninak a külső héja mert az olcson van és müanyag,és ez alá építeni egy testet ami elviszi a hat embert,tudom nemkis dolog de elöbb utobb megcsinálom van képem is az elkébzelésről majd megkeresem.
A keresekedésben még nem voltam.Addan bízom,ha nem ugrok rá az érkezés első napon, talán nincs rá érdeklődő és akkor az ürge hajlandó lesz velem foglalkozni mégha csak érdeklődöm is.
Ezt a bonyolult szerkezetet arra alkottam hogy minden lapát egyforma méretű legyen.Ez a nap a ventik beszerelésének volt szentelve.
És TÁDÁÁÁÁÁM.
Kész.A venti a helyén és a szíj sem mászik le üzem közben.Bár ezt nem mertem megforgatni,megvárom míg az esztergályos elkészül a vezetővel.A lerekesztést dübon táblábol vágtam ki,de a beépítés csütörtökig várat magára.Azutána szombaton kormányzást csinálom meg és ha sikerül akkor még 1 kört is tudok majd vele csapatni.