Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

fereee673 Creative Commons License 2008.07.23 0 0 129

SZevasztok!

 

Ajánlottak nekem megvételre egy 2.5 V6 A6-ost. Facelift előtti 2001-es típus, 180 lovas. Nekem valami nem ok a kocsival, ezért dobom be a kérdést!

Volt 180 lovas A6 Tdi-ből nem összkerekes verzió???

Köszi a segítséget!

Cornetto33 Creative Commons License 2008.07.18 0 0 128

Én nem vagyok annyira penge audiba, mert volt egy 3 éves kitérőm egy 607-essel,de szerintem 2000-ben gyárilag 150-Le-sek voltak és azok nagyon szarra sikerültek. Ismerőseim m indegyike panaszkodott ezekre. Nekem egy 98-as 1.9 TDI volt az ok-s volt nagyon.

Késöbb lettek a 163 Lesek , majd a 180-asok, ezeket már lehet fejlesztették, okulva a 150-esek hibáiból, nem tudom....

C.

Előzmény: gerzson77 (125)
Cornetto33 Creative Commons License 2008.07.18 0 0 127

Hali.

Ezt állítólag orvosolták 2006-2007-től visszaáltak a 8 szelepesre.

Egyébként az eiger szelep volt a ludas, mint utolsó lehetőség. Azért sikerült egy turbót is cserélni :-( . Így van egy tartalék bontott turbóm is.

De a lényeg, hogy 2000-től mostmár az enyém is húz. Azért meglehet, hogy még a vezérlésen finomítunk egy picit. Nem LE-re gyúrva hanem alsó fordulattartományba egy kis plusz nyomatékkal. (Nem vagyok egy pörgetős típus)

Én be scanneltem az új (2005-től ) kézikönyvet, nem hiszem, hogy segítene rajtad....

 

1

 

 

Előzmény: Drib400 (124)
MoHoYoYo Creative Commons License 2008.07.17 0 0 126

Hali!

Sok rosszat lehet olvasni erről a tipusról. Nekem egy éve ilyenem van, de nagyon szeretem. Igazából komoly gond nem volt vele, talán lengőkarokat tudom említeni, de a magyar utak nagyon szarok. Azt cseréltem, meg a kötelező szervizelés volt. Akadt méd egy-két apróság de nem volt húzós. Szóval én nem bántam meg. 

Előzmény: gerzson77 (125)
gerzson77 Creative Commons License 2008.07.17 0 0 125

Sziasztok.

Most készülök venni egy 2000-es évjáratú 180 lovas 2,5-es dízel A6-ost Érdeklődnék hogy tud-e valaki valami tipushibát vagy van- e valamilyen gyenge pontjuk.

Előre is köszi!

Drib400 Creative Commons License 2008.07.17 0 0 124
Szia!

A PD-knek nem a hengerfej a gyenge pontjuk, hanem a porlasztó és az, hogy magasnyomású. 2 hiba lehetőségük van. Az egyik, hogy a porlasztó egy csavarral van lehúzva és a porlasztás következtében minimálisan mozog a blokktestben. Míg a porlasztó csúcs acél, addig a hengertest, alumínium és kirágja magát. Na ott már szökik a kompressziód. Ezt viszonylag egyszerű orvosolni. Ha ez a hiba jelentkezik, akkor azt a furatot meg kell marni és egy cél perselyt kell bele helyezni. A másik, hogy a porlasztó csúcs kopik, akkor nem porlaszt normálisan és inkább sugárban küldi az anyagot. na már most a PD-k 2000 báron nyomják az égéstérbe a naftát. Itt Újvárosban 1000 báros vízsugárral vágják az acélt... Kilukad a dugattyú. Szóval jól tudtad, hogy a hengerfejjel van valami gond. A húzás meg sok minden lehet. Turbó ott kapcsol, más vezérlés kell bele, vagy az adagolórendszer nem jól van beállítva. Vagy csak ott veszed észre. általában a PD-k 1900-as fordulattól húznak. De tudom, hogy 2500-nél is szoktak turbót kapcsoltatni.

Remélem segítettem, viszont nekem is lenne egy problémám. Most vettem egy A6-ost 1995-ös 2.5 TDI 5 henger. Hiányzik a kézikönyve. Ha valaki esetleg tudna nekem abban segíteni, hogy az elektronikai részt ki tudná fénymásolni vagy scannelni a sajátjából akkor megköszönném! drib400@vipmail.hu az e-mailem.

Üdv. Balázs
Előzmény: Cornetto33 (122)
Cornetto33 Creative Commons License 2008.07.16 0 0 123

Megoldódott. "Eiger" szelep csere.

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2008.07.13 0 0 122
 

Sziasztok!

Olyan problémám van egy c6 -al , hohy a 2.0 PDTD-s motor csak 2300-as fordulaton kezd el húzni. A hverom szintén ilyen motorral szerelt Supeb-je már 1900-2000 között kezd el harapni. Az övé lehet motorvezérlős chippelt vagy az enyém szar. Ha igen milyen gond lehet? volt valakinek ilyen problémája?

Még egy kérdés. az enyém 2005-ös "BLB" kódos 16 szelepes. Igaz hogy ezeknél típushiba a hengerfej? Állítólag ezért álltak vissza 2007-től a 8 szelepre. Ha igen meddig húzzhatja a hengerfej? Ha nem taposom 200.000 -ig elmegy? Most 109.000 van benne (szervízkönyves).

Válaszokat köszi.

C.

Cornetto33 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 121

Köszi.

Megnézem.

C.

Előzmény: Varshi (120)
Varshi Creative Commons License 2008.07.06 0 0 120

> Tud valaki ajánlani számára már bevált műhelyt aki normálisan megcsinálja a chippet?

 

xtremetuning.hu

sok autót csináltunk már nála, és a sajátja is egy 3.0 TDI épp (ültem benne, parasztul megy,  ~270 ló körül lehet)

Előzmény: Cornetto33 (117)
Cornetto33 Creative Commons License 2008.07.06 0 0 119

Szia!

Bluetooth-os telefon kihangosítóval (gyári) van olyan bajom, hogy a NOKIA-t, SE-ot gond nélkül tudom összepárosítani,de a feleségem LG-jét egy csörgés után szétbontja aztán újra összakapcsolodik, ez így nem funky. Van tapasztalatod?

C.

Előzmény: moneymaker (118)
moneymaker Creative Commons License 2008.06.30 0 0 118
Szia,

sajnos a csippelésben nem tudok segíteni, soha nem foglalkoztam vele. Hozzáteszem, hogy a 3.0 TDI-t megcsippelni már önmagában is elborult elmére vallana... bőven elég az, amit "alapból" tud az autó. :)

Az enyém is fekete, gyári 17"-os Stern Design felni, sportfutómű, Licht Paket, automata (Tiptronic), quattro.

Előzmény: Cornetto33 (117)
Cornetto33 Creative Commons License 2008.06.29 0 0 117

Szia!

Látom már 2 éve tulaja vagy egy 3.0 td-nek. A 2.0 pd-ről amit írtál azért érdekes, mert 5 éve volt egy 1.9 td-m 110 Le-vel (c5-ös ) és nem éreztem gyengének. De utána lett egy 170 Le-s off autóm és most a 140-es tényleg határeset . Főleg 2500-as fordulat alatt érzem gyengének.

Szóval chip lesz a vége és a168 Le-s változatot néztem ki ennél nem kell több és remélem alacsonyabb fordulaton nagyobb nyomatékot ad le.

Tud valaki ajánlani számára már bevált műhelyt aki normálisan megcsinálja a chippet?

Egyébként így néz ki a gép.

A Tied milyen? (Szín,felni, MMI, DVd,TV tuner,extrák fóleg a telefon érdekelne, mert az enyémbe van valami a könyöklőbe...stb)

C.

1
Előzmény: moneymaker (116)
moneymaker Creative Commons License 2008.06.29 0 0 116
Én szemezgettem vele annakidején, amikor vásárláson törtem a fejem.
Ki is próbáltam, nem is egyszer.

Aztán kipróbáltam a 3.0 V6 TDI-t is és végül azt vettem meg.

Szerintem ebbe az autóba kevés a 2 literes moci.
Előzmény: Cornetto33 (115)
Cornetto33 Creative Commons License 2008.06.29 0 0 115

Hali.

Nincs senki itt az új generációs A6-os 2.0 PDTD-s motoros modellel?

Szeretnék kérdezni párat.

C:

|j|e|r|r|y| Creative Commons License 2008.04.22 0 0 114
Sziasztok Audisták,

ez az első hsz-em. Első generációs (C4-es) Audi A6-ost kellene a közeljövőben vizsgáztatnom, és sikerülne is, ha nem lenne kiégve majdnem az összes lámpa a műszerfalban. Tehát nem a visszajelzők, azok működnek, csak a műszereket megvilágító izzók szorulnak cserére. Cserélte már ezeket esetleg itt valaki? Milyen izzók kellenek bele? Tényleg le kell bontani hozzá az egész műszerfalat? Hogyan kezdjek hozzá?

Minden segítségért hálás vagyok.
mr.debutante Creative Commons License 2008.04.05 0 0 113
a használtautó .hu-n találsz több zsákravalót
Előzmény: 1.9mechaTDI (112)
1.9mechaTDI Creative Commons License 2008.04.05 0 0 112
sziasztok

valakinek nincs véletlen 95ös audi a6 2.5tdi-hez pár kacatja? jobbos sárvédő, jobbos lámpa, jobbos villogo (index), első lökhátrító, motorháztető, jobbos lengőkar csonkállvánnyal,gólyalábbal komplett ( vagy akár egy első bölcső )

ha lenne vkinek kérem jelezze vagy dobjon egy mailt, felsorolással,árral.

budapest es vonzáskörzete lenne a legjobb.

köszi
MoHoYoYo Creative Commons License 2008.04.02 0 0 111
 

Hali!

 

Lenne egy (pár) eladó A6-ra vadi új szemöldök. 1997-2001-es gépekre jó. Az ár 4000 pénz. Akit érdekel az írjon.

vib3s Creative Commons License 2008.04.02 0 0 110
A6 aerotwin ablaktörlő: bosch 933S
9000.- /garnitúra
anti66 Creative Commons License 2008.04.02 0 0 109
A múlt héten sikerült egy A6-ost vennem, ami még nem is baj. Az autó bezárásakor a csomagtér felől egy kis kürt hangját hallottam, gondolom hogy a riasztó volt, a kapcsolóknál pedig a hátsó ködlámpa villogott pirosan. Tegnap előtt óta viszont megszűnt a hangjelzés bezáráskor, a piros fényt sem látom.Szerintem semmit sem állítottam el az autón... A "B" oszlopon az ülésem mellett van egy nyomógomb, amit ha nyitott ajtó mellett megnyomok, a ködlámpa visszajelzője pirosan világít kb. 2-3 másodpercig, de ezenkívül semmi. Ha tud valaki segítsen, légyszi. Előre is köszönöm.
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.25 0 0 108
Pl...Amikor megállsz,és  az ablakok levannak engedve,elméletileg  beriasztás után fel kell húznia az ablakokat
Előzmény: xxxtra (106)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.24 0 0 107
persze a gépkönyv érdekelne bármilyen nyelvű mondjuk héberül és kínaiul sem nagyon tudok....
Előzmény: xxxtra (106)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.24 0 0 106
na ezt sem tudom mit takar azon kívül hogy fel meg lehúzza
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.24 0 0 105
komfort záras....
Előzmény: xxxtra (104)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.24 0 0 104
:-)
persze érdekelnem tudok semmit a gépről, ez már nem egy zsiga vagy kispolszki még ha kicsit öregecske is
multkor pl nyomva tartottam a nyitó gombot és lehúzta az ablakot.........
na ezekre sosem jönnék rá
alainx Creative Commons License 2008.03.23 0 0 103

Hello,

ha neked a német emberi nyelv akkor esetleg tudok segíteni.

Nagy csodák persze nincsenek benne leírva, de ha e nélkül nem tudsz létezni....

 

Előzmény: xxxtra (101)
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.23 0 0 102
Nos,tömegnyomor nincsen,ez tény...Valahol láttam hírdetni gépkönyvet...megnézem neked....Ok?
Előzmény: xxxtra (101)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.23 0 0 101
elég halott ez a forum :-(
csak ketten járunk ide?
kellene használati utasítás a géphez de sehol, semmilyen emberi nyelven nem találok
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.23 0 0 100
Nos azt csak a fedélzetisek írják ki,de amiben nincsen az is kiírja  amikor szervízbe kell vinni.Igaz,nem úgy,hogy  folyamatosan csökkenti a km-reket
Előzmény: xxxtra (99)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.22 0 0 99
Most lett vásárolva pár hete, még most zajlik a tapasztalat gyűjtés
azt hittem ez is kiírja mennyi van még hátra mint pl egy golf
szervízbe még nem volt mióta itt van, majd jövő héten talán
Előzmény: mr.debutante (98)
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.22 0 0 98
Nos,akkor lehetséges hogy még nincs itt az idő.....Mikor volt szervízben utoljára?
Előzmény: xxxtra (97)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.21 0 0 97
köszi

ma nyomogattam mindent össze vissza de nem tudtam előcsalogatni
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.21 0 0 96
Nekem inditáskor  a km számlálónál elkezd villogni  az IN1 felírat..Majd egy idő után ha nem viszed szervízbe  átvált IN2 re......
Előzmény: xxxtra (94)
gerard Creative Commons License 2008.03.21 0 0 95

sziasztok

 

Van valakinek magyar nyelvű a6 leírása gyári (a telefonelőkészítés kellene belőle bloototh-al, mivel nem birja a telefonom megtalálni az autó blootothját, és nem birok rájönni miért...) (2,7 tdi quattro tiptronic)

 

Gerard

xxxtra Creative Commons License 2008.03.20 0 0 94
ez a gép full fapad
nincs komputer nincs kipörgésgátló csak egy automata váltó, tempomat, klima
tiéd hol írja ki? illetve hogy? kell valamit trükközni
Előzmény: mr.debutante (93)
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.20 0 0 93
Nos moho yoyoyl beszél,valami ilyesmi lehet a lényege....Csak az fura hogy semmi nem jelzi vissza amikor ki vagy be van aktíválva...Nekem,2.5tdi,és kézi 6gang.Az ASzervízidőt elméletileg kiírja hogy mikor esedékes.Nálam "IN1" felírattal.....Viszont az enyém 1997 es,vagyis elötted 1 kasznival..C4,de  elnyűhetetlen:-)
Előzmény: xxxtra (91)
MoHoYoYo Creative Commons License 2008.03.20 0 0 92
Azt arra találták ki, ha mindjuk van kutyád és azt bezárod a kocsiba. Ha ki van kapcsolva, akkor a belső mozgásokra nem riaszt, csak a külsőkre.
Előzmény: xxxtra (89)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.20 0 0 91
Köszönöm!

Van gépkönyved?
:-)
mikori a géped?
kellene pár info:
gyári gumiméret (most 205/65R15 van fent)
szervízintervallum
automata váltó karbantartás
illetve hogy ez a típus kiírja e mennyi van hátra olajcseréig
na meg ilyesmik mivel még igazán semmit nem tudunk róla

a gép: '99 es évjáratú 1,9tdi audi a6 automata (nem triptronic, nem fokozatmentes)
Előzmény: mr.debutante (90)
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.19 0 0 90
lővésem nincsen..germany..megoldás,de  ha tudsz németűl,leírom mit ír pontosan a gépkönyv rá.....Nekem pl ahol ez a gomb van,van egy icipici rács,és mögötte 1 érzékelő,mindkét oldalon...És van a belső világitás alatt is 1...gondolom ezek még a mozgásérzékelős tipusok,és azt iktatja ki
Előzmény: xxxtra (89)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.19 0 0 89
Köszönöm!

Mikor van ki és mikor bekapcsolva?
hogy tudom ezt meg?
mi értelme kikapcsolni?
Előzmény: mr.debutante (88)
mr.debutante Creative Commons License 2008.03.19 0 0 88

Szia...

Nos,az az ábra elméletileg a gyári riasztó  érzékelőit tudod kikapcsolni,illetve be.....

Előzmény: xxxtra (87)
xxxtra Creative Commons License 2008.03.19 0 0 87
Bal oldalit akartam írni
xxxtra Creative Commons License 2008.03.19 0 0 86
Szevasztok A6 tulajok!

Lenne egy kérdésem:
Mit vezérel az a kapcsoló ami a jobb oldali B oszlopba van beépítve és egy autó ábrája van rajta egy "sugárral" a tetején!
Az istenért sem tudok rájönni. A gép '99-es évjáratú

ronin s8 Creative Commons License 2008.03.15 0 0 85
Kár. Az S8-asom bal tükre valami régebbi, kicseréltem volna...
Előzmény: grandegabo (84)
grandegabo Creative Commons License 2008.03.14 0 0 84
Jó lett volna, de már elvitték..
Előzmény: ronin s8 (80)
MoHoYoYo Creative Commons License 2008.03.08 0 0 83
 

Sziasztok!

Tud valaki elado AUDI CONCERT 2-es cd -t????

avanta6 Creative Commons License 2008.03.07 0 0 82
Sziasztok!

 

  Eladó S8 gyári 17-es felnik,  keveset futott 215 /50 Millenium gumikkal.

 

  Ára: 200K    érd:  20/9383526

 

  Zsolt

vwauto Creative Commons License 2008.03.05 0 0 81

2.5 V6 TDI alkatrészek és még egy pár apróság!

www.traderkug.fw.hu

 

ronin s8 Creative Commons License 2008.02.18 0 0 80
S8-ashoz is jó?
Előzmény: grandegabo (77)
Lakowski Creative Commons License 2008.02.17 0 0 78

kitaposva az enyém 15 körül kajál,állandó 130-at meg lehetetlen tartani egy ilyen autóval az aftópályán...

bömöst akarsz lecserélni audira,nem tenném,van abból is összkerekes...,na persze nem tudom mennyit szánsz rá.

Előzmény: jzb990 (76)
grandegabo Creative Commons License 2008.02.09 0 0 77
Esetleg ha valakit érdekel: eladó S-line szimmetrikus alu tükörház:1

25 pénz!
jzb990 Creative Commons License 2008.02.09 0 0 76
naha ennyi 2,0- 3,0 TDI quattro tulaj van, akkor lenne pár kérdésem:

kitaposva a belét mennyit eszik

+ ha állandó ótópályás 130-at tartod, a városi nem érdekel mert az mindenkinek sok

Akinek meg "sima" A4 vagy A6-ja van az is írhatna, miként is viselkedik szar úton,havon, mert kiváncsi vagyok a "szimpla" és a quattro kivitelek tulajdonságaira.

gondolom ez abba mutakozik, hogy a qvatró 2,5 lityivel többet eszik, valamint nyugodtan lehet hóba sárba csapatni, csak mély nyomvályúk ne legyenek

azért faggatózok, mert meguntam hogy hátsókerekes vesés vagyok
Lakowski Creative Commons License 2008.01.26 0 0 75
még nézni is rossz,pont ilyenem van.
Előzmény: sysque (35)
moneymaker Creative Commons License 2007.06.15 0 0 74
Nekem nagyon bevált. Eddig 75k km-t tettem meg vele, kifogástalan, csak ajánlani tudom. (3.0 V6 TDI quattro tiptronic)

Egy a rossz, hogy lassan elfelejtem hogy kell tankolni,, mert bizony egy tankolással 1100km-t bírok vele megtenni... :)

Előzmény: bopat (73)
bopat Creative Commons License 2007.06.15 0 0 73
Nem rossz... én is egy hatoson gondolkodom...
Előzmény: Toms (71)
moneymaker Creative Commons License 2007.06.15 0 0 72
Mit is lehet erre mondani...

ATOM! :)
Előzmény: Toms (71)
Toms Creative Commons License 2007.06.15 0 0 71

Csak, hogy leporoljuk ezt a topicot is...

 

Az új A6 Avant, ABT tuningja:

 

A6 Avant ABT frontA6 Avant ABT backABT 21" felgen
Peugeot T16 Creative Commons License 2007.03.30 0 0 70

Sziasztok!

 

Lenne egy Defend-Lock váltózáram A6-hoz, 2001 évjárattól, aut.váltóshoz (akár quattro is) dobozban, garancialevéllel!

 

Az adatlapomon minden elérhetőségem fent van.

 

Bocs az off-ért!

 

Üdv:Zoli.

bopat Creative Commons License 2007.03.01 0 0 69
Azt írja nincs ilyen hirdetés...
Előzmény: A6TDI-Quattro (67)
atikácska Creative Commons License 2007.02.28 0 0 68
Szerintem ezt a topicot meg kéne szüntetni, hisz annyira nem pörög, hogy már szerintem megis döglött!!!!!
A6TDI-Quattro Creative Commons License 2007.02.04 0 0 67

Szervusztok AUDI A6 (leendő) boldog tulajok

 

Az autóm eladósorba lépett. Rövid leirása: 1998.01 évjárat 2.5 TDI V6 Quattro, Porsche Hungáriás, szervizkönyves megkimélt S6 sportline futómű és egyéb nyalánkságok.

 

Ha valakit érdekel a itt megtalálja

 

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=952176&command=ugras

 

linken van nézzétek meg, akit érdekel dobjon nekem egy mailt a sasstore@freemail.hu ra

 

Üdv mindenkinek

Törölt nick Creative Commons License 2007.01.02 0 0 66
audi a6 2.5 tdi adagolo,106D...triptronic váltoshoz eladó,korlátozott számban,vadi uj,cseredarab nem kell:265.000.e ft!
atikácska Creative Commons License 2007.01.02 0 0 65
270000ft tudok vadi ujjakat, s már az ujjabb tipusu. minden benne van még a porlasztók is,csak fel kell csapni a helyére és kész. A kettő együtt annyi.
Előzmény: kalge (58)
ioci6 Creative Commons License 2006.12.18 0 0 64

Helló...

 

Az Audi topicban most volt nemrég teritéken,olvasgass már vissza ott egy picit...

Azt hiszem Dx navihoz nincs.....

Előzmény: szildave (63)
szildave Creative Commons License 2006.12.18 0 0 63

Sziasztok!

 

Érdeklődnék az audi GPS-e felől!

 

Az A6-osban benne van a gyári GPS, de Magyarországot nem tudja. Az szervíz úgy tájékoztatott, hogy nem is lehet belerakni magyar verziót! Ez elég szomorú. Esetleg közüületek tud valaki az ellenkezőjáről? Egyébként a kocsi magyerországi forgalombahelyezésű! Jó lenne, ha nem kellene külüön más GPS a kocsiba, ha már eleve van benne egy!

Segítségeteket előre is köszönöm!

 

Üdv: Szildave

Törölt nick Creative Commons License 2006.11.29 0 0 62
Testvéreim

Vettem egy 98-as 2.4 automata quattro -t, a kérdésem olajcsere, ilyesmi csak a szervízben tudakolhatómilyet tegyek bele, vagy kiírja valahogy, mint a bmw? ( km nullázó+gyújtáskulcs). Nem fed. computeres. Amúgy tetszik, igaz a gyári értéket ( 16L ) be is dobja a városban, és a 18-as felnikkel meg gyorsulásban nem nagyon merek versenyezni senkivel :-(
viti2 Creative Commons License 2006.10.28 0 0 61

Szia.

 

A vezerműtengelyek nincsenek elkopva?

Mi csereltünk párszor ,ha nem megfelelő olajjal mennek vele akkor fogynak el.

Szerintem.......

Ha a tengelyek jók és nem akarsz venni új hidrótőkéket ,tudok adni jó állapotú bontottat.

 

üdv Viti2

Előzmény: kalge (58)
viti2 Creative Commons License 2006.10.28 0 0 60
No Longlife.
Előzmény: dolphin28 (56)
viti2 Creative Commons License 2006.10.28 0 0 59

Eladó!

 

 

A6 2.5 V6 Tdi -re való hibátlan  turbó.

Ára 50000HUF

06-30-235-4324

kalge Creative Commons License 2006.10.24 0 0 58

SZIASZTOK !!

 

VKI SEGÍTSEN !! VAN 99-ES A6 -OM 2.5 V6 TDI 200E KM-EL, AHOGY BEMELEKSZIK ELKEZDENEK CSATTOGNI BENNE A HIDRÓK DE CSAK ALAPJÁRATON,FORDULATON ELHALKUL.

SZERELŐM TELJES HEGERFEJ FELÚJTÁSRA AKAR RÁVENNI!! EZ KB. 400 EZRES MUTATVÁNY...

moneymaker Creative Commons License 2006.10.14 0 0 57
Szia!

Rádugod, vagy rádugatod egy szervízszámítóépre, és ott máris megláod, hogy LongLife üzemmódú-e.
De szerintem még az alvázszám/motorszám alapján is megmondják neked a PoHu szervizeiben.

Magad cserélted az olajat?
Előzmény: dolphin28 (56)
dolphin28 Creative Commons License 2006.10.14 0 0 56

Sziasztok!

 

Nos nekem 99-07 évjáratú a vas!viszonz honnan tudom meg hogy longlife vagy nem? szervizkönyv nincsen olajat nem eszik!sajna későn jött a válasz már vettem 5w40 es magnatec castrol-t remélem jó lessz mert az ára az elég borsos volt (3700/L)!!olvastam róla hogy ebbe a motorba 6.5 L megy bele! háttt hazugság 5.7 L és a maximum fölött volt és le is kellett engednem belőle!szóval egy 5.5 L megy bele!

Előzmény: moneymaker (55)
moneymaker Creative Commons License 2006.10.13 0 0 55
Igazad lehet, 2.5 V6 TDI nagy valószínűséggel nem longlife...

Én nem tapasztaltam olajfogyást, bár hozzáteszem, hogy annakidején az A4 1.9 PDTDI (132LE) autómon sem. Talán azért van, mert nem tapostam ki a lelkét soha egyetlen autómnak sem.

De az átalad ajánlott olajat kipróbálom a köv. olajcserénél. :)

Üdv!
Előzmény: a8lang (54)
a8lang Creative Commons License 2006.10.12 0 0 54

Nem tudom hogy a 2,5 tdi-nél volt-e long life egyáltalán, én először egy 2000-es modell a8-on láttam ilyet, attól még nem árthat ez az olaj, én is ezt használom benzinesbe, szerintem nem volt még 98 körül longlife akkor még minden kocsin 15e km-es szervízperiódus volt. Lehet hogy tévedek vagy fiatalabb a fórumtárs autója.

Én egyébként Longlife 3-as olajat tennék dieselbe ami 5w30as legalábbis azokba amik eszik az olajat pl2.0tdi

Előzmény: moneymaker (53)
moneymaker Creative Commons License 2006.10.12 0 0 53
Szia!

Én kizárólag ilyet használok (2005-ös A6 3.0 V6 TDI):

Castrol SLX LONGLIFE II (0W-30)
(Második generációs, teljesen szintetikus üzemanyagtakarékos motorolaj, amely egyben teljesíti a benzin- és dízelmotorok (szivattyú-fúvókás dízelmotorok is) hosszú szervizperiódusokkal kapcsolatos követelményeit. Audi TT, S3 és RS4 180 LE-nél nagyobb teljesítményű modellek kivételével valamennyi aktivált LongLife rendszerrel rendelkező VW/Audi gépkocsiban alkalmazható. VW 503.00/506.00/506.01)

Az én szervízperiódusom kijelzés szerinti, de kb 30.000 km-es. Meg kell nézned, hogy longlife szervízperiódusra van-e beállítva a vasad. Ha igen, akkor 30ezrenként, egyébként 15ezrenként esedékes az olajcsere.
Előzmény: dolphin28 (52)
dolphin28 Creative Commons License 2006.10.10 0 0 52

sziasztok!!

2.5 V6 TDI milyen olajat ajánlotok?milyen időközönként van a cseréje?15000km?

válaszotokat elöre is köszi

a8lang Creative Commons License 2006.09.07 0 0 51

Sajnos kevés

Utólag nem érdemes belerakni a rendszert mert a szenzorokon kívül egy csomó minden kell még hozzá

 

Előzmény: bull70 (50)
bull70 Creative Commons License 2006.09.06 0 0 50
2005-ös Navi-Plus RNS-E-m van mint fejegység de akkor ez még kevés hozzá ugye?
Előzmény: a8lang (48)
bunker Creative Commons License 2006.09.05 0 0 49

Próbáld meg a gumis topikban megkérdezni, vannak hozzáértők!

Márkakereskedésben én amúgy sem vennék felnit dupla áron!

Előzmény: moneymaker (45)
a8lang Creative Commons License 2006.09.05 0 0 48

Ezek a szenzorok csak akkor jók ha van gyári rendszer a kocsidban.

A6/A4 2004-től autókhoz jó

Egy vezérlőegységgel kommunikál de vannak még antennák is elhelyezve itt-ott az autóban, meg ugye megjelennek a kijelzőn az értékek.

Tehát csak a gyári rendszerrel működik együtt és 40e Ft-ot szeretnék érte de lehet beszélgetni az árról, mert nekem nem kell tévedésből vettem 4F0907275 a cikkszáma , már megvettem a másikat ami jó A8-hoz az meg 4D0907275 nekem a téli felnieimre kell, azt hittem az az egy betü nem számít ugyanúgy néz ki és mégsem jó a8-hoz (azóta már kiokosodtam) a márkaszervízben kérdeztem ott 120e Ft a 4db

Előzmény: bull70 (46)
a8lang Creative Commons License 2006.09.05 0 0 47

Én a helyedben körülnéznék a kintről hozó kisebb boltok között esetleg bontott újszerű is lehet valakinél. Egyébként még régi A8-ra is létezik gyári vasfelni. Ezt a márkaszervíz bandát el lehet kerülni messziről.

A márkaszervizek hozzáálása a dolgokhoz csapnivaló a szakértelem majdnem 0 sajnos, és az árak az egeket verdesik pl az mmi rendszer hibakeresés 15e/óradíjjal működik és 5 óra után nem tudták mi a baja, az ismerős lakatos román állampolgár lakatos alkalmazottja azonnal rávágta hogy mi a baja a kocsinak, mondta hogy erősítő szar, otthon kipróbáltam és tényleg, miért nem mentem egyből hozzájuk, egy csomó pénzt és időt megspórolhattam volna. Ma megkértem a méltányosságot az erősítőre és nem sok jóval kecsegtettek mert a pohu dönt az ügyben ki sem küldik a kérelmet ingolstadtba és mivel nem magyarországi a szekér ezért eleve halott ügy majd pár nap múlva meglátjuk mi lesz. 

Előzmény: moneymaker (45)
bull70 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 46
üdv! érdeklődöm,hogy mivel kommunikál a keréknyomásmérő az autóban? Mennyibe kerül a 4 db? bull70@fibermail.hu köszönöm
Előzmény: a8lang (28)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.05 0 0 45
Köszi a választ.

Egyet nem tudok csak, hogy ha a PoHu-nál erőltetik nekem a gyári alufelni vételt télire is, akkor hol a fenében vegyek erre való lemezfelnit?

Ha mégis létezik gyári 16"-os az A6-ra, akkor meg miért nem akarnak nekem ilyet eladni?

Made in Hungary. :(
Előzmény: a8lang (44)
a8lang Creative Commons License 2006.09.04 0 0 44

16-osnál nagyobb lemezfelni ritka nem nagyon láttam még én sem audihoz,de ez a súly dolog egy baromság a lemezfelnik erősek nekünk az egyik lincoln navigatoron 17-es vas felni van króm dísszel és 2700 kg az autó.

Én télinek replika felnit vettem 18-as méretben (a nyári 20-as) és legalább olcsó volt 30/db, az igaz hogy telente legalább egy felnit ki kell dobni de legalább nem kell javíttani, ahhoz képest egész szépen fut vele a kocsi csak a komolyabb gödrökben hajlamos elgörbülni.

Míért nem veszel rá 16-ost télire? abból biztosan van lemezfelni a8-on is szoktam látni.

Csak amit vettem a téli felnikhez szenzorokat abból 2 nem jó ezért rendeltem és elnéztem a cikkszámot, a pohu-nál meg 120e a 4 db szenzor.

Ez a szenzor mindenképp hasznos dolog mert egyszer kaptam egy defektet a téli kerekekkel és olyan szépen futott még így is a kocsi hogy csak 2 km után vettem észre, a nyárival egy gödör után meg azonnal jelezte a defektet (amilyen ócskák voltak tavasszal az utak féltem kimenni a 20-as kerékkel és akárhogy vigyáztam 1 gumi így is a kukában végezte)

Előzmény: moneymaker (41)
bunker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 43

"a PoHu-nál azt mondták, hogy nem létezik erre a típusra lemezfelni, mert nem bírná el a kocsi súlyát, összeroppanna."

 

Eddig is tudtam, hogy ott barmok dolgoznak, de ez visz mindent! :-))

Előzmény: moneymaker (41)
sysque Creative Commons License 2006.09.04 0 0 42
Az a6-os audi egy seat-al (nem tudom milyen fajtával, nem ismerem a mostani autókat, én inkább veteránozok) karambolozott. Annak az első sárvédője ment tropára. Az a6-osnak kiszakadt a hátsó hídja, a padlólemezén pördült egyet az autó miközben a kézifékbowdennel rángatta maga után a hátsó futóművet. Ha jól láttam padkának csapódott oldalazva az autó a hátsó kerekeknél, akkor szakadt így ki.
Előzmény: bopat (38)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 41
a8lang:

Köszi, de nekem van kerékszenzor a nyári felnimen (17" Stern) és eddig ezt használtam télinek is.

Apropó téli felni: nekem a PoHu-nál azt mondták, hogy nem létezik erre a típusra lemezfelni, mert nem bírná el a kocsi súlyát, összeroppanna. Pedig én télen a nagy büdös gané fekete lemezfelni híve vagyok, úgyis folyton ótvar mocskos az autó a latyaktól.

Tudsz erről valamit?
Előzmény: a8lang (33)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 40
Ez kemény...
Előzmény: sysque (35)
a8lang Creative Commons License 2006.09.03 0 0 39
És látszólag egészen egybe van a hátsó híd
Előzmény: bopat (38)
bopat Creative Commons License 2006.09.03 0 0 38
Hogy szakadhatott így ki az egész hátsó futómű?
Előzmény: sysque (37)
sysque Creative Commons License 2006.09.03 0 0 37
Egy a6-os audi karambol után Szolnok határában idén nyáron.
Előzmény: bopat (36)
bopat Creative Commons License 2006.09.03 0 0 36
Ez micsoda?

Előzmény: sysque (35)
sysque Creative Commons License 2006.09.03 0 0 35
a8lang Creative Commons License 2006.09.02 0 0 34

Majd elfelejtettem hogy megjavult (megjavítottam) a kocsi.

Az az átkozott Bose erősítő volt a hiba, kicseréltem egy másikra és most hibátlan.

 

Illetve csak majdnem mert most meg nem megy a kulcs nélküli bejutás, az indítás működik.

Antenna hibát ír ki a gép egyesével végigtesztelve az antennákat mindet jónak találja utána működik is 1-2 alkalommal és egy fél óra múlva megint szar.

Szerintem a jogosultság vezérlő lesz a bibi.

 

Ilyen hibátok sem volt soha? pedig erről is annyit hallani olvasni a népítéletekben.

a8lang Creative Commons License 2006.09.02 0 0 33

A6-ba a 3.0TDI a jó választás jól megy keveset eszik csöndes.

a 2.7-es motor nem eszik kevesebbet és biztos hogy rosszabbul is megy sokkal.

 

Nem kell neked a kerékszenzor? Persze csak akkor jó ha egyáltalán van rendszer a kocsidba és külön téli felnit használsz.

 

Amúgy ez a fogyasztás tényleg jó.

Nálam a köv. adatok vannak igaz ez nehezebb és 4.2 benzin

Város: 13-16 átlag tul sok dugó vagy jobban nyomom :17

autópálya: 160-180km/h:11-12l    200km/h:13 , ha állandóan nyomom a gázt:15

visztont ami érdekes hogy országúti tempónál egyszerűen nem tudok 10-12L-nél kevesebbet megetetni vele, pedig a régi A8 elment finoman 8 literrel is.

Nem baj nem megyek sokat egy év alatt, most van meg egy éve a kocsi és 16e km van benne ebből 3e németország a többi itthon.

Előzmény: moneymaker (32)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.02 0 0 32
bopat és a8lang:

Én is nézegettem a 2.7TDI-t, de végül azért lett 3.0TDI, mert sokkal könnyebb belőle quattro tiptronic-ot találni, jól összeválogatott extralistával. Ha újonnan veszed, akkor ez nem kérdés, de használtan könnyebb a dolgod a 3 literessel.

Amúgy - ha van lehetőséged - próbáld ki egymás után a kettőt, valamiért én úgy éreztem, hogy 3 lityós érezhetően jobban megy.

A fogyasztása nálam a köv. (a8lang kollega kérdésére is válaszolva):

városban: 12 liter
országúton (90-100 km/h körül): 6 liter
autópálya (150-re állított tempomattal): 7,5 liter
autópálya (killer üzemmódban :)) leterelve mindenkit, nem ritkán 240 felett): 9-10(!!!) liter
vegyes: 8,5 liter


A 2.7TDI fogyasztási értékei nem nagyon térnek el ettől, decikben mérhető a különbség.
Előzmény: bopat (31)
bopat Creative Commons License 2006.08.30 0 0 31
Én is ezen gondolkodtam, de lehet a 2.7 es motor is elég lenne.
Eddig majdnem csak japán autóm volt, igaz még fiatalkoromban volt 728i BMW m is.
Sajnos a japán autókkal sok bajom volt akár Mitsubishi akár Mazda volt.
Most van egy Nissan Pathfinderem, alig 1 hónapos, ez eddig rendben van :)))
Az Audi már régi vágyam de eddig soha nem jött össze, mindig akadt valami más ami megfogott. De jövő tavasszal aktuális lesz a csere, és ez eléggé elöl van a listán.
Bár még a Lexus és a Volvó is szóbajöhet...
Előzmény: moneymaker (27)
a8lang Creative Commons License 2006.08.30 0 0 30

Egyébként én sem szeretem a japán autókat általában.

Kicsi, egyszerű, puha mindenhol nincs az a masszivítás mint a németeknél, de a megbízhatóság mellett nem lehet szó nélkül elmenni, az ember csak használja és nem költ rá nem jár vele szervízbe állandóan.

Ezekkel együtt is csak az új Lexus LS 600 L Hybridet tudom közülük elképzelni magamnak e helyett, mert ebbe már az anyagok is nagyon ott vannak, összkerék, a teljesítmény is elfogadható 435LE és a fogyasztás is normális lesz szerintem, csak az a baj hogy erre legalább 3 évet kell még várnom (1,5év mire elkezdik árulni és még 1,5 év mire nem kell várni rá és normálisabb ára lesz)

és addig jó lenne kihúzni ezzel az audival végülis 5 évre vettem eredetileg abból 1 letelt. Most van benne 16e km 3 év múlva is csak 60-70e km lesz benne, az még nem olyan gáz.

Pedig régen nem tudtam volna más autót elképzelni magamnak mint audi-t (A8) mindig a legújabb generációt.

Az A6-os amikor megjelent egészen tetszett csak láttam élőben egyet-kettőt és utána megnéztem egy fullos A8 L-t és valahogy mindig is az A8-akhoz húzott a szívem. Meg a dízelt utálom pedig ez a 3.0TDI már egész kultúrált csöndes és jól megy de akkor is dízel marad.

Látom az egész új dízeleket menni az úton (részecskeszűrő nélkül) és úgy kormol a nagyja hogy legszívesebben kitiltatnám a forgalomból az ilyeneket, de legalább is kötelezővé tenném a szűrőt nekik.

Városban mennyit eszik nektek a 3.0TDI

Előzmény: moneymaker (27)
a8lang Creative Commons License 2006.08.30 0 0 29

És még egy kérdés

A kulcsnélküli rendszer-rel sem volt baja senkinek?

Nekem az is a nyáron 2 -szer behalt, mindkétszer magától megjavult 1-2 napon belül.

A hibakód :vezérlőegység áramköri hiba (szórványos hiba)

Ezt is olvastam népítéletekbe A6-osoknál hogy volt vele gond

Most meg érdekes módon az ajtókat nem lehet nyitni-csukni csak távirányítóval de az indítás működik.

Holnap viszem a mozaikba remélem ezt is megoldják.

a8lang Creative Commons License 2006.08.30 0 0 28

Új A6-al rendelkező urak közül nem kell valakinek 4 db új keréknyomásjeladó, mert németből hozattam de az enyémhez nem jó sajnos nem figyeltem a cikkszámra.

Jó lehet pl. ha valakinek van rendszer az autójában és vesz téli felniket pluszba és akarja hogy azzal is működjön.

az ára 40e Ft a négy új ára itthon 120e a négy.

4F0 907 275 B a cikkszáma és A6/A4 2004-től jó

ami nekem kellett volna az 4D0 907 275 gondoltam az az egy betű mindegy egyformák amúgy csak ez A8-hoz nem jó sajnos. 

Előzmény: moneymaker (27)
moneymaker Creative Commons License 2006.08.30 0 0 27
Akár elfogultnak tűnök akár nem, le merem írni:

Az új A6 3.0V6 TDI quattro tiptronic összeállítás, ha megfelelően van összeválogatva az extra- és szérialistáról (színek, anyagok stb.) az egyik legjobb megfizethető árú luxusautó, amit megvehetsz itthon.

Megy mint az állat, 8,5-es átlaggal kijön vegyesben, a quattro verhetetlen stabilitással ruházza fel, és gyönyörű kívül-belül.

Én valahogy a japán autóktól fázom, de ettől persze nem mondom, hogy szarok, csak nekem nem igazán jönnek be.
Előzmény: bopat (26)
bopat Creative Commons License 2006.08.30 0 0 26
Ezzel én is egyetértek,nekem pedig Mazda6 m van és én is kifogtam egy rossz példányt. Ettől még jó autó, sőt.
Igaz nem volt tréleren, de szervízben annál inkább, motorcsere stb.
Épp egy A6on gondolkodom, quattro és esetleg dízel.
Viszont a Mazda a DPF szürővel küszködik ezért nem tudom vegyek dízelt, Audiban.

Előzmény: moneymaker (24)
a8lang Creative Commons License 2006.08.29 0 0 25

Legközelebb Lexus LS 600 H-t fogok venni csak addig bírja ki valahogy ez a szekér.

Most vettünk egy rx400h-t és álom az egész autó +8-8.5L körül eszik városban.

Innentől csak hybridet veszek annyira tetszik.

Az A6 nem tetszik nem tudom míért A8 -ba meg nem találok ilyet mégegyszer és az alapváltozatokban olyan igénytelen anyagok vannak mint egy golfban.

itt egy kép róla:

Előzmény: moneymaker (24)
moneymaker Creative Commons License 2006.08.29 0 0 24
Hát ez tényleg gáz, ahogy leírod...

Nekünk továbbra sincs semmi gond vele, de még az ismerőseim közül sem panaszkodott senki.

Szerintem kifogtál egy egyedi hibát, ami alapvetően bosszantó, de nem ítélhetsz el ennek alapján típust/márkát.

Sokan imádják a Honda Accordot, nekem eddig az volt a legszarabb autóm egész életemben. Többet volt tréleren, mint a saját lábán, kis túlzással.

Most erre mondjam, hogy a Honda szar? Nem mondom, mert nem az, csak én kifogtam egy szar darabot.

Vegyél egy másik A8-at (vagy A6-ot, nekem ez még jobban bejön...)

Kitartás, és üdv!
Előzmény: a8lang (23)
a8lang Creative Commons License 2006.08.29 0 0 23

Én is olvastam a népítéletet és gondoltam az enyémmel soha nem lesz baj és tessék.

Az autó A8 Lang modell2004 forgalomba helyezbe 405km -rel 2005.09.

Minden létező és egyedi extrával rendelkezik és semmi komojabb baj nem volt vele eddig.

bár tavaj még szeptemberben 3000km-nél felrobbant a klímakompresszor (típushiba gariban azonnal javították)

most nyáron 14500-nál elkezdett világítani a motorhiba lámpa, autó működött rendesen. Szegénykeverékes üzem hibakód volt benne nem tudták mi a baja

2 hét múlva magától elaludt azóta sem világít, a motorban nincs hibakód.

És most ez az MMI hiba.

Kb egy hónapja kezdődött, hogy egy hidegebb hétvégi napon nem töltődött be, boot képernyő és teljes sötét, semmi nem működik, utána napközben megjavult.

Levettem az akkusarut hosszabb időre és utána jó volt a 2.indításig.

Köv. héten melegebb idő volt és mintha semmi baja nem lett volna működött rendesen 1-2 hétig kisebb megszakításokkal. Most hogy megint ilyen hideg idő van (25fok alatt) megint nem jó. Közben rájöttem hogy ha befűtök max-on a kocsiba 30-40 percig akkor utána egy darabig jól működik, így mindig beindítottam befűtöttem és csak utána indultam. A szervízbe tanácstalanok először nem volt hibakód, ugyanis amikor rossz akkor nincs semmilyen kommunikáció a hibakereső műszerrel egyszerűen nem találja az autót, utána bevittem amikor jó lett hibakód az mmi kezelőegységben :00384 optikai adatbusz szakadás szorványos hiba

tehát az optikai hálózattal van a baj, az autó kényelmi elektronikái sorba vannak kötve fénykábellel és ezen keresztül küldik az adatokat, és ha az egyik kábel meghibásodik az egész rendszer nem működik és nem kommunikál a külvilággal, ez fasza. Csak miköze a melegnek az optikához azt tudnám.

Az egyik szerelő szerint valahol bepárásodhatott és ilyenkor kiszárad, csak mitől.

A kesztyűtartót lebontottam és nem lettem okosabb a mmi vezérlőt egyből megtaláltam kábeleket le-fel csatlakoztattam , melegítettem hajszárítóval és semmi nem akart menni. Este végül megint befűt egész autóba 40perc és megint hibátlan.

Teljesen tanácstalan vagyok holnapután viszem a mozaikba állítólag nekik van valami spec. hibakeresőjük az optikához.

A történet roviden ennyi, bocs ha kicsit hosszú voltam.

 

(Nagyot csalódtam az audikban pedig kb 8 éve vannak a8-aim és imádtam őket, de azt hiszem ez volt az utolsó német autóm)

 

olló01 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 22
Nekünk sem volt még gond az MMI-vel szervízben sem volt még miatta
arniröfi Creative Commons License 2006.08.27 0 0 21

Sziasztok!!!!

 

Van valakinek esetleg 99-es szériás benzines 2.8-as motorral automata váltós?? A tapasztalaot érdekelnének....

 

Szervíz igényesség, típus hibák, üzemeltetési költségek (pl. fogyasztási adatok)

 

köszi az infókat...

 

 

arniröfi Creative Commons License 2006.08.27 0 0 20
?
moneymaker Creative Commons License 2006.08.23 0 0 19
Ja, és a feleségem 3.0TDI A6-osában, amit használtan vettünk, abban sincsen semmi baja.

A Népítéletben is olvastam már MMI gondokról, de élő emberrel még nem találkoztam, aki be tudott volna számolni róla részletesen.

Komolyan érdekelne.
Előzmény: a8lang (17)
moneymaker Creative Commons License 2006.08.23 0 0 18
Az én A6-osomban ezidáig semmi baja nem volt, az autót 2005 elején vettem magyar szalonból.

Azt írod, hogy "szarakodik", ezt kifejtenéd bővebben? Mi a jelenség?
Előzmény: a8lang (17)
a8lang Creative Commons License 2006.08.21 0 0 17

Hello

Akinek új A6-osa van itt a fórumon attól kérdezném, hogy az MMI-vel volt-e gondja idáig, és ha volt mit csináltak vele hogy jó legyen, ugyan nekem A8-am van de a rendszer ugyanaz benne és mostanában szarakodik és ez nagyon idegesítő, főleg, hogy a szervízben sem tudják, hogy mi a baja.

bopat Creative Commons License 2006.08.20 0 0 16
Sziasztok
Van e valakinek közületek akinek van DPF dízel motoros Audija?
Ha igen akkor volt e valami baj eddig vele, stb.
Pzolee Creative Commons License 2006.07.29 0 0 15

Sziasztok.

Sajnos a legjobb barátom A6-osán tönkrement az adagoló.

106D tipus van rajta.

Nem tud valaki olcsón bontottat?

Nagyon drágán újitják fel..:-(

audigyerek Creative Commons License 2006.06.29 0 0 14

 

     Sziasztok Audisok!

 

 

  Nem kell vkinek "0"km-es turbo , 2006os A6 3.0 TDI-hez? Vezérlő elektronika nélkül.  Az ára 85e. ft! 

hullademon Creative Commons License 2006.06.02 0 0 13
Sziasztok! Tök új vagyok itt, tanácsot kérnék. Ugyanezt megírtam a "nagy" Audi-topicban is, de most látom, hogy van kimondottan A6-os is.

Holnap megnézek egy 2001-es Audi A6 Avant 2,5 Tdi Quattrót.
Nem ismerem az Audikat, és erről a típusról nem láttam részletes leírást, tehát nem tudom, mi szériatartozék és mi extra benne. Leírnám, ami az adatlapján szerepel.

Ja, mindez nem Magyarországon történik, jóval nyugatabbra (LU). Itt kicsit jobbak az útviszonyok, de az autóeladási szokások is.

Szóval 95 ezer km van benne, és olyan extrák (?), mint napfénytető, metálfényezés, rablásgátló, csúszásgátló (?), vonóhorog, Nokia szett, parkolóradar, Xenon fényszórók, bőrülések. Az ára 16 950 euró.

http://www.luxauto.lu/fr/details-105880-Audi-A6.html

Mit szóltok? Nekem jó árnak tűnik. Magánszemély az eladó. Mire vigyázzak?

Esetleg van valami info erről a konkrét modellről (és évjáratról) valahol? Népítéletet olvastam (ugye az nem túl mérvadó), meg néhány külföldi és magyar tesztet, de soha nem pont erről, mindig csak valami hasonlóról (pl. Allroad, vagy későbbi modell).

Milyen fogyasztásra lehet számítani? Olvastam én 8,5 és 13 között mindent (országúti).

Köszi minden tippet... Ha valaki ma estig tudna írni valamit, azt külön megköszönném (otthon most nem jó a netem).
moneymaker Creative Commons License 2006.06.01 0 0 12
Sziasztok!

Én is pont tervezem egy 2005 körüli 3.0TDI quattro tiptr. vásárlását, de valamiért idegenkedem a kintről behozottaktól. Hazait meg nemigen kapni még 11 alatt. Számomra az elfogadható ár akkor jön el, ha már 8 körül lesznek tömegével, ezt jövő nyárra saccolom.

Vezettem a 2.0TDI-t is de szerintem az nagyon kevés ehhez a kasztnihoz. Benzines eleve kizárva, így maradt a 3.0TDI.


OFF
Azt azért lrdekes megfigyelni, hogy a totalcar.hu egyes "nagytudású" BMW-buzi "újságírói" mennyire érdekesen szerkesztik a Népítélet rovatot.

Szemmel láthatóan benne hagytak az új A6 ítéletei között olyan kis hülyegyerekek írásait, akik csak álmukban birtokolnak ilyen autót.

Ezzel szemben olvastatok fikázást Honda, vagy BMW témában? Hát bizony nem. Erősen cenzúráznak. Ki is próbáltam, kultúrált fikázást küldtem be Accord és 520d témában. Mindkét autóhoz volt szerencsém, nem levegőbe beszéltem. Érdekes módon egyik sem jelent meg.

Ugyanilyen elfogult az Autó Motor és a Merci-BMW seggnyaló AutoBild is, ahol a hátsókerekes BMW nem általlotta legyőzni a téli tesztben a quattro Audit.... Muhahahahaaaaaa :))
ON

Tempocar Creative Commons License 2006.05.17 0 0 11
Audi A3, A4, A6, S6, TT használt-bontott alkatrészek eladók Budapesten a XV. ker Késmárk u. 16-ban. 30-664-5353, www.tempocar.hu

mirage2000 Creative Commons License 2006.04.26 0 0 10

Üdv. Mindenki!

Pont egy ilyen A6 (csak ezüst) mint olló 1 képén lenne szó a kérdésem csak annyi lenne, hogy a vonóhorgot hogyan lehet előcsalogatni mert most ott figyel a kocsi alatt és még új gazda vagyok erre nem jöttem rá.Behozott a gép és nincs csak német kézikönyv.Előre is köszi mindenkinek a segítséget.

 

olló01 Creative Commons License 2006.04.03 0 0 9

az előbbi véletlen volt:

kepkep2kep3
olló01 Creative Commons License 2006.04.03 0 0 8

most már remélem sikerül

olló01 Creative Commons License 2006.04.03 0 0 7
na szóval: :)
olló01 Creative Commons License 2006.04.03 0 0 6

na szóval akkor rakok fel képeket

GShader Creative Commons License 2006.03.29 0 0 5
Sziasztok,

Tudna valaki tanácsot adni az ügyben, hogy feltehető-e a 225/50 R17 gumiabroncs egy Audi A6 2.5 TDI AVANT, 2002-es évjáratú autóra?
Tudom, hogy az új Audira már felmegy a 225/50 R17 -es gumi, de nem vagyok biztos benne, hogy az eggyel régebbi típusra is jó-e.
Máshol arra a 235/45 R17-et ajánlják, viszont ez túl alacsony és nekem megtetszett a Pirelli P7 225/50 R17 98Y Extra Load.

Előre is köszönöm.
Dzsolo Creative Commons License 2006.01.18 0 0 4

ELADÓ
Nyári gumi: 18-colos Nankang ultra sport2 235/40 V=240km/h Yokohama társmárkája Vadi uj 160e a 4db együtt (40e/db)

Téli gumi: 18-colos Dunlop 245/40R18 Winter sport M3 V=270km/h ennek 120db ja boltba a 4db 200e (50e/db)

1Garnitura RS6 Felni 8*18-as ET40 235/40 Good Year Eagle F1 GBS3 sport gumikkal 3hetet használt karcmentes kb 1000km futott a gumi és a felni is együtt 300e ft Eredeti Audi (2005-ös)

1garnitura 9*19 RS6 gyárifelni aprobb horzsolások a használatból adodóan 2003as évjáratú a felni Continentál Sport contact 2 gumikkal 255/35/19 2gumi ujszerű és 2db 6mm profilmélységgel 9*19ET35 Ára 300e
Mind a két felni lyukosztása 5*112-es
Szállítás megoldható

 

Van még lámpa A6 xenon bi-xenon sima

 

aerotour Creative Commons License 2006.01.15 0 0 3
egy masik A6-os)))
zvuf Creative Commons License 2006.01.15 0 0 2

 

 

 

 

  Halló!

Egy A6 tulaj.

Előzmény: olló01 (-)
Tombolda Creative Commons License 2005.11.05 0 0 1
Részemről az 1 sem maradhat ki.
Előzmény: olló01 (-)
zalagyöngye2 Creative Commons License 2005.11.05 0 0 0
a0di

olló01 Creative Commons License 2005.11.05 0 0 topiknyitó

Hello!

 

Mindenki benézhet és véleményt fejthet ki (a nulla kine maradjon :) ) A6 tulajok, érdeklődök ide! Nekünk is iylenünk van majd rakok fel képeket

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!