Én nem vagyok annyira penge audiba, mert volt egy 3 éves kitérőm egy 607-essel,de szerintem 2000-ben gyárilag 150-Le-sek voltak és azok nagyon szarra sikerültek. Ismerőseim m indegyike panaszkodott ezekre. Nekem egy 98-as 1.9 TDI volt az ok-s volt nagyon.
Késöbb lettek a 163 Lesek , majd a 180-asok, ezeket már lehet fejlesztették, okulva a 150-esek hibáiból, nem tudom....
Ezt állítólag orvosolták 2006-2007-től visszaáltak a 8 szelepesre.
Egyébként az eiger szelep volt a ludas, mint utolsó lehetőség. Azért sikerült egy turbót is cserélni :-( . Így van egy tartalék bontott turbóm is.
De a lényeg, hogy 2000-től mostmár az enyém is húz. Azért meglehet, hogy még a vezérlésen finomítunk egy picit. Nem LE-re gyúrva hanem alsó fordulattartományba egy kis plusz nyomatékkal. (Nem vagyok egy pörgetős típus)
Én be scanneltem az új (2005-től ) kézikönyvet, nem hiszem, hogy segítene rajtad....
Sok rosszat lehet olvasni erről a tipusról. Nekem egy éve ilyenem van, de nagyon szeretem. Igazából komoly gond nem volt vele, talán lengőkarokat tudom említeni, de a magyar utak nagyon szarok. Azt cseréltem, meg a kötelező szervizelés volt. Akadt méd egy-két apróság de nem volt húzós. Szóval én nem bántam meg.
Most készülök venni egy 2000-es évjáratú 180 lovas 2,5-es dízel A6-ost Érdeklődnék hogy tud-e valaki valami tipushibát vagy van- e valamilyen gyenge pontjuk.
A PD-knek nem a hengerfej a gyenge pontjuk, hanem a porlasztó és az, hogy magasnyomású. 2 hiba lehetőségük van. Az egyik, hogy a porlasztó egy csavarral van lehúzva és a porlasztás következtében minimálisan mozog a blokktestben. Míg a porlasztó csúcs acél, addig a hengertest, alumínium és kirágja magát. Na ott már szökik a kompressziód. Ezt viszonylag egyszerű orvosolni. Ha ez a hiba jelentkezik, akkor azt a furatot meg kell marni és egy cél perselyt kell bele helyezni. A másik, hogy a porlasztó csúcs kopik, akkor nem porlaszt normálisan és inkább sugárban küldi az anyagot. na már most a PD-k 2000 báron nyomják az égéstérbe a naftát. Itt Újvárosban 1000 báros vízsugárral vágják az acélt... Kilukad a dugattyú. Szóval jól tudtad, hogy a hengerfejjel van valami gond. A húzás meg sok minden lehet. Turbó ott kapcsol, más vezérlés kell bele, vagy az adagolórendszer nem jól van beállítva. Vagy csak ott veszed észre. általában a PD-k 1900-as fordulattól húznak. De tudom, hogy 2500-nél is szoktak turbót kapcsoltatni.
Remélem segítettem, viszont nekem is lenne egy problémám. Most vettem egy A6-ost 1995-ös 2.5 TDI 5 henger. Hiányzik a kézikönyve. Ha valaki esetleg tudna nekem abban segíteni, hogy az elektronikai részt ki tudná fénymásolni vagy scannelni a sajátjából akkor megköszönném! drib400@vipmail.hu az e-mailem.
Olyan problémám van egy c6 -al , hohy a 2.0 PDTD-s motor csak 2300-as fordulaton kezd el húzni. A hverom szintén ilyen motorral szerelt Supeb-je már 1900-2000 között kezd el harapni. Az övé lehet motorvezérlős chippelt vagy az enyém szar. Ha igen milyen gond lehet? volt valakinek ilyen problémája?
Még egy kérdés. az enyém 2005-ös "BLB" kódos 16 szelepes. Igaz hogy ezeknél típushiba a hengerfej? Állítólag ezért álltak vissza 2007-től a 8 szelepre. Ha igen meddig húzzhatja a hengerfej? Ha nem taposom 200.000 -ig elmegy? Most 109.000 van benne (szervízkönyves).
Bluetooth-os telefon kihangosítóval (gyári) van olyan bajom, hogy a NOKIA-t, SE-ot gond nélkül tudom összepárosítani,de a feleségem LG-jét egy csörgés után szétbontja aztán újra összakapcsolodik, ez így nem funky. Van tapasztalatod?
sajnos a csippelésben nem tudok segíteni, soha nem foglalkoztam vele. Hozzáteszem, hogy a 3.0 TDI-t megcsippelni már önmagában is elborult elmére vallana... bőven elég az, amit "alapból" tud az autó. :)
Az enyém is fekete, gyári 17"-os Stern Design felni, sportfutómű, Licht Paket, automata (Tiptronic), quattro.
Látom már 2 éve tulaja vagy egy 3.0 td-nek. A 2.0 pd-ről amit írtál azért érdekes, mert 5 éve volt egy 1.9 td-m 110 Le-vel (c5-ös ) és nem éreztem gyengének. De utána lett egy 170 Le-s off autóm és most a 140-es tényleg határeset . Főleg 2500-as fordulat alatt érzem gyengének.
Szóval chip lesz a vége és a168 Le-s változatot néztem ki ennél nem kell több és remélem alacsonyabb fordulaton nagyobb nyomatékot ad le.
Tud valaki ajánlani számára már bevált műhelyt aki normálisan megcsinálja a chippet?
Egyébként így néz ki a gép.
A Tied milyen? (Szín,felni, MMI, DVd,TV tuner,extrák fóleg a telefon érdekelne, mert az enyémbe van valami a könyöklőbe...stb)
ez az első hsz-em. Első generációs (C4-es) Audi A6-ost kellene a közeljövőben vizsgáztatnom, és sikerülne is, ha nem lenne kiégve majdnem az összes lámpa a műszerfalban. Tehát nem a visszajelzők, azok működnek, csak a műszereket megvilágító izzók szorulnak cserére. Cserélte már ezeket esetleg itt valaki? Milyen izzók kellenek bele? Tényleg le kell bontani hozzá az egész műszerfalat? Hogyan kezdjek hozzá?
valakinek nincs véletlen 95ös audi a6 2.5tdi-hez pár kacatja? jobbos sárvédő, jobbos lámpa, jobbos villogo (index), első lökhátrító, motorháztető, jobbos lengőkar csonkállvánnyal,gólyalábbal komplett ( vagy akár egy első bölcső )
ha lenne vkinek kérem jelezze vagy dobjon egy mailt, felsorolással,árral.
A múlt héten sikerült egy A6-ost vennem, ami még nem is baj. Az autó bezárásakor a csomagtér felől egy kis kürt hangját hallottam, gondolom hogy a riasztó volt, a kapcsolóknál pedig a hátsó ködlámpa villogott pirosan. Tegnap előtt óta viszont megszűnt a hangjelzés bezáráskor, a piros fényt sem látom.Szerintem semmit sem állítottam el az autón... A "B" oszlopon az ülésem mellett van egy nyomógomb, amit ha nyitott ajtó mellett megnyomok, a ködlámpa visszajelzője pirosan világít kb. 2-3 másodpercig, de ezenkívül semmi. Ha tud valaki segítsen, légyszi. Előre is köszönöm.
:-) persze érdekelnem tudok semmit a gépről, ez már nem egy zsiga vagy kispolszki még ha kicsit öregecske is multkor pl nyomva tartottam a nyitó gombot és lehúzta az ablakot......... na ezekre sosem jönnék rá
Most lett vásárolva pár hete, még most zajlik a tapasztalat gyűjtés azt hittem ez is kiírja mennyi van még hátra mint pl egy golf szervízbe még nem volt mióta itt van, majd jövő héten talán
Van valakinek magyar nyelvű a6 leírása gyári (a telefonelőkészítés kellene belőle bloototh-al, mivel nem birja a telefonom megtalálni az autó blootothját, és nem birok rájönni miért...) (2,7 tdi quattro tiptronic)
Nos moho yoyoyl beszél,valami ilyesmi lehet a lényege....Csak az fura hogy semmi nem jelzi vissza amikor ki vagy be van aktíválva...Nekem,2.5tdi,és kézi 6gang.Az ASzervízidőt elméletileg kiírja hogy mikor esedékes.Nálam "IN1" felírattal.....Viszont az enyém 1997 es,vagyis elötted 1 kasznival..C4,de elnyűhetetlen:-)
Van gépkönyved? :-) mikori a géped? kellene pár info: gyári gumiméret (most 205/65R15 van fent) szervízintervallum automata váltó karbantartás illetve hogy ez a típus kiírja e mennyi van hátra olajcseréig na meg ilyesmik mivel még igazán semmit nem tudunk róla
a gép: '99 es évjáratú 1,9tdi audi a6 automata (nem triptronic, nem fokozatmentes)
lővésem nincsen..germany..megoldás,de ha tudsz németűl,leírom mit ír pontosan a gépkönyv rá.....Nekem pl ahol ez a gomb van,van egy icipici rács,és mögötte 1 érzékelő,mindkét oldalon...És van a belső világitás alatt is 1...gondolom ezek még a mozgásérzékelős tipusok,és azt iktatja ki
Lenne egy kérdésem: Mit vezérel az a kapcsoló ami a jobb oldali B oszlopba van beépítve és egy autó ábrája van rajta egy "sugárral" a tetején! Az istenért sem tudok rájönni. A gép '99-es évjáratú
naha ennyi 2,0- 3,0 TDI quattro tulaj van, akkor lenne pár kérdésem:
kitaposva a belét mennyit eszik
+ ha állandó ótópályás 130-at tartod, a városi nem érdekel mert az mindenkinek sok
Akinek meg "sima" A4 vagy A6-ja van az is írhatna, miként is viselkedik szar úton,havon, mert kiváncsi vagyok a "szimpla" és a quattro kivitelek tulajdonságaira.
gondolom ez abba mutakozik, hogy a qvatró 2,5 lityivel többet eszik, valamint nyugodtan lehet hóba sárba csapatni, csak mély nyomvályúk ne legyenek
azért faggatózok, mert meguntam hogy hátsókerekes vesés vagyok
270000ft tudok vadi ujjakat, s már az ujjabb tipusu. minden benne van még a porlasztók is,csak fel kell csapni a helyére és kész. A kettő együtt annyi.
Az A6-osban benne van a gyári GPS, de Magyarországot nem tudja. Az szervíz úgy tájékoztatott, hogy nem is lehet belerakni magyar verziót! Ez elég szomorú. Esetleg közüületek tud valaki az ellenkezőjáről? Egyébként a kocsi magyerországi forgalombahelyezésű! Jó lenne, ha nem kellene külüön más GPS a kocsiba, ha már eleve van benne egy!
Vettem egy 98-as 2.4 automata quattro -t, a kérdésem olajcsere, ilyesmi csak a szervízben tudakolhatómilyet tegyek bele, vagy kiírja valahogy, mint a bmw? ( km nullázó+gyújtáskulcs). Nem fed. computeres. Amúgy tetszik, igaz a gyári értéket ( 16L ) be is dobja a városban, és a 18-as felnikkel meg gyorsulásban nem nagyon merek versenyezni senkivel :-(
Rádugod, vagy rádugatod egy szervízszámítóépre, és ott máris megláod, hogy LongLife üzemmódú-e. De szerintem még az alvázszám/motorszám alapján is megmondják neked a PoHu szervizeiben.
Nos nekem 99-07 évjáratú a vas!viszonz honnan tudom meg hogy longlife vagy nem? szervizkönyv nincsen olajat nem eszik!sajna későn jött a válasz már vettem 5w40 es magnatec castrol-t remélem jó lessz mert az ára az elég borsos volt (3700/L)!!olvastam róla hogy ebbe a motorba 6.5 L megy bele! háttt hazugság 5.7 L és a maximum fölött volt és le is kellett engednem belőle!szóval egy 5.5 L megy bele!
Igazad lehet, 2.5 V6 TDI nagy valószínűséggel nem longlife...
Én nem tapasztaltam olajfogyást, bár hozzáteszem, hogy annakidején az A4 1.9 PDTDI (132LE) autómon sem. Talán azért van, mert nem tapostam ki a lelkét soha egyetlen autómnak sem.
De az átalad ajánlott olajat kipróbálom a köv. olajcserénél. :)
Nem tudom hogy a 2,5 tdi-nél volt-e long life egyáltalán, én először egy 2000-es modell a8-on láttam ilyet, attól még nem árthat ez az olaj, én is ezt használom benzinesbe, szerintem nem volt még 98 körül longlife akkor még minden kocsin 15e km-es szervízperiódus volt. Lehet hogy tévedek vagy fiatalabb a fórumtárs autója.
Én egyébként Longlife 3-as olajat tennék dieselbe ami 5w30as legalábbis azokba amik eszik az olajat pl2.0tdi
Én kizárólag ilyet használok (2005-ös A6 3.0 V6 TDI):
Castrol SLX LONGLIFE II (0W-30) (Második generációs, teljesen szintetikus üzemanyagtakarékos motorolaj, amely egyben teljesíti a benzin- és dízelmotorok (szivattyú-fúvókás dízelmotorok is) hosszú szervizperiódusokkal kapcsolatos követelményeit. Audi TT, S3 és RS4 180 LE-nél nagyobb teljesítményű modellek kivételével valamennyi aktivált LongLife rendszerrel rendelkező VW/Audi gépkocsiban alkalmazható. VW 503.00/506.00/506.01)
Az én szervízperiódusom kijelzés szerinti, de kb 30.000 km-es. Meg kell nézned, hogy longlife szervízperiódusra van-e beállítva a vasad. Ha igen, akkor 30ezrenként, egyébként 15ezrenként esedékes az olajcsere.
Ezek a szenzorok csak akkor jók ha van gyári rendszer a kocsidban.
A6/A4 2004-től autókhoz jó
Egy vezérlőegységgel kommunikál de vannak még antennák is elhelyezve itt-ott az autóban, meg ugye megjelennek a kijelzőn az értékek.
Tehát csak a gyári rendszerrel működik együtt és 40e Ft-ot szeretnék érte de lehet beszélgetni az árról, mert nekem nem kell tévedésből vettem 4F0907275 a cikkszáma , már megvettem a másikat ami jó A8-hoz az meg 4D0907275 nekem a téli felnieimre kell, azt hittem az az egy betü nem számít ugyanúgy néz ki és mégsem jó a8-hoz (azóta már kiokosodtam) a márkaszervízben kérdeztem ott 120e Ft a 4db
Én a helyedben körülnéznék a kintről hozó kisebb boltok között esetleg bontott újszerű is lehet valakinél. Egyébként még régi A8-ra is létezik gyári vasfelni. Ezt a márkaszervíz bandát el lehet kerülni messziről.
A márkaszervizek hozzáálása a dolgokhoz csapnivaló a szakértelem majdnem 0 sajnos, és az árak az egeket verdesik pl az mmi rendszer hibakeresés 15e/óradíjjal működik és 5 óra után nem tudták mi a baja, az ismerős lakatos román állampolgár lakatos alkalmazottja azonnal rávágta hogy mi a baja a kocsinak, mondta hogy erősítő szar, otthon kipróbáltam és tényleg, miért nem mentem egyből hozzájuk, egy csomó pénzt és időt megspórolhattam volna. Ma megkértem a méltányosságot az erősítőre és nem sok jóval kecsegtettek mert a pohu dönt az ügyben ki sem küldik a kérelmet ingolstadtba és mivel nem magyarországi a szekér ezért eleve halott ügy majd pár nap múlva meglátjuk mi lesz.
16-osnál nagyobb lemezfelni ritka nem nagyon láttam még én sem audihoz,de ez a súly dolog egy baromság a lemezfelnik erősek nekünk az egyik lincoln navigatoron 17-es vas felni van króm dísszel és 2700 kg az autó.
Én télinek replika felnit vettem 18-as méretben (a nyári 20-as) és legalább olcsó volt 30/db, az igaz hogy telente legalább egy felnit ki kell dobni de legalább nem kell javíttani, ahhoz képest egész szépen fut vele a kocsi csak a komolyabb gödrökben hajlamos elgörbülni.
Míért nem veszel rá 16-ost télire? abból biztosan van lemezfelni a8-on is szoktam látni.
Csak amit vettem a téli felnikhez szenzorokat abból 2 nem jó ezért rendeltem és elnéztem a cikkszámot, a pohu-nál meg 120e a 4 db szenzor.
Ez a szenzor mindenképp hasznos dolog mert egyszer kaptam egy defektet a téli kerekekkel és olyan szépen futott még így is a kocsi hogy csak 2 km után vettem észre, a nyárival egy gödör után meg azonnal jelezte a defektet (amilyen ócskák voltak tavasszal az utak féltem kimenni a 20-as kerékkel és akárhogy vigyáztam 1 gumi így is a kukában végezte)
Az a6-os audi egy seat-al (nem tudom milyen fajtával, nem ismerem a mostani autókat, én inkább veteránozok) karambolozott. Annak az első sárvédője ment tropára. Az a6-osnak kiszakadt a hátsó hídja, a padlólemezén pördült egyet az autó miközben a kézifékbowdennel rángatta maga után a hátsó futóművet. Ha jól láttam padkának csapódott oldalazva az autó a hátsó kerekeknél, akkor szakadt így ki.
Köszi, de nekem van kerékszenzor a nyári felnimen (17" Stern) és eddig ezt használtam télinek is.
Apropó téli felni: nekem a PoHu-nál azt mondták, hogy nem létezik erre a típusra lemezfelni, mert nem bírná el a kocsi súlyát, összeroppanna. Pedig én télen a nagy büdös gané fekete lemezfelni híve vagyok, úgyis folyton ótvar mocskos az autó a latyaktól.
Majd elfelejtettem hogy megjavult (megjavítottam) a kocsi.
Az az átkozott Bose erősítő volt a hiba, kicseréltem egy másikra és most hibátlan.
Illetve csak majdnem mert most meg nem megy a kulcs nélküli bejutás, az indítás működik.
Antenna hibát ír ki a gép egyesével végigtesztelve az antennákat mindet jónak találja utána működik is 1-2 alkalommal és egy fél óra múlva megint szar.
Szerintem a jogosultság vezérlő lesz a bibi.
Ilyen hibátok sem volt soha? pedig erről is annyit hallani olvasni a népítéletekben.
Én is nézegettem a 2.7TDI-t, de végül azért lett 3.0TDI, mert sokkal könnyebb belőle quattro tiptronic-ot találni, jól összeválogatott extralistával. Ha újonnan veszed, akkor ez nem kérdés, de használtan könnyebb a dolgod a 3 literessel.
Amúgy - ha van lehetőséged - próbáld ki egymás után a kettőt, valamiért én úgy éreztem, hogy 3 lityós érezhetően jobban megy.
A fogyasztása nálam a köv. (a8lang kollega kérdésére is válaszolva):
városban: 12 liter országúton (90-100 km/h körül): 6 liter autópálya (150-re állított tempomattal): 7,5 liter autópálya (killer üzemmódban :)) leterelve mindenkit, nem ritkán 240 felett): 9-10(!!!) liter vegyes: 8,5 liter
A 2.7TDI fogyasztási értékei nem nagyon térnek el ettől, decikben mérhető a különbség.
Én is ezen gondolkodtam, de lehet a 2.7 es motor is elég lenne. Eddig majdnem csak japán autóm volt, igaz még fiatalkoromban volt 728i BMW m is. Sajnos a japán autókkal sok bajom volt akár Mitsubishi akár Mazda volt. Most van egy Nissan Pathfinderem, alig 1 hónapos, ez eddig rendben van :))) Az Audi már régi vágyam de eddig soha nem jött össze, mindig akadt valami más ami megfogott. De jövő tavasszal aktuális lesz a csere, és ez eléggé elöl van a listán. Bár még a Lexus és a Volvó is szóbajöhet...
Egyébként én sem szeretem a japán autókat általában.
Kicsi, egyszerű, puha mindenhol nincs az a masszivítás mint a németeknél, de a megbízhatóság mellett nem lehet szó nélkül elmenni, az ember csak használja és nem költ rá nem jár vele szervízbe állandóan.
Ezekkel együtt is csak az új Lexus LS 600 L Hybridet tudom közülük elképzelni magamnak e helyett, mert ebbe már az anyagok is nagyon ott vannak, összkerék, a teljesítmény is elfogadható 435LE és a fogyasztás is normális lesz szerintem, csak az a baj hogy erre legalább 3 évet kell még várnom (1,5év mire elkezdik árulni és még 1,5 év mire nem kell várni rá és normálisabb ára lesz)
és addig jó lenne kihúzni ezzel az audival végülis 5 évre vettem eredetileg abból 1 letelt. Most van benne 16e km 3 év múlva is csak 60-70e km lesz benne, az még nem olyan gáz.
Pedig régen nem tudtam volna más autót elképzelni magamnak mint audi-t (A8) mindig a legújabb generációt.
Az A6-os amikor megjelent egészen tetszett csak láttam élőben egyet-kettőt és utána megnéztem egy fullos A8 L-t és valahogy mindig is az A8-akhoz húzott a szívem. Meg a dízelt utálom pedig ez a 3.0TDI már egész kultúrált csöndes és jól megy de akkor is dízel marad.
Látom az egész új dízeleket menni az úton (részecskeszűrő nélkül) és úgy kormol a nagyja hogy legszívesebben kitiltatnám a forgalomból az ilyeneket, de legalább is kötelezővé tenném a szűrőt nekik.
Új A6-al rendelkező urak közül nem kell valakinek 4 db új keréknyomásjeladó, mert németből hozattam de az enyémhez nem jó sajnos nem figyeltem a cikkszámra.
Jó lehet pl. ha valakinek van rendszer az autójában és vesz téli felniket pluszba és akarja hogy azzal is működjön.
az ára 40e Ft a négy új ára itthon 120e a négy.
4F0 907 275 B a cikkszáma és A6/A4 2004-től jó
ami nekem kellett volna az 4D0 907 275 gondoltam az az egy betű mindegy egyformák amúgy csak ez A8-hoz nem jó sajnos.
Az új A6 3.0V6 TDI quattro tiptronic összeállítás, ha megfelelően van összeválogatva az extra- és szérialistáról (színek, anyagok stb.) az egyik legjobb megfizethető árú luxusautó, amit megvehetsz itthon.
Megy mint az állat, 8,5-es átlaggal kijön vegyesben, a quattro verhetetlen stabilitással ruházza fel, és gyönyörű kívül-belül.
Én valahogy a japán autóktól fázom, de ettől persze nem mondom, hogy szarok, csak nekem nem igazán jönnek be.
Ezzel én is egyetértek,nekem pedig Mazda6 m van és én is kifogtam egy rossz példányt. Ettől még jó autó, sőt. Igaz nem volt tréleren, de szervízben annál inkább, motorcsere stb. Épp egy A6on gondolkodom, quattro és esetleg dízel. Viszont a Mazda a DPF szürővel küszködik ezért nem tudom vegyek dízelt, Audiban.
Én is olvastam a népítéletet és gondoltam az enyémmel soha nem lesz baj és tessék.
Az autó A8 Lang modell2004 forgalomba helyezbe 405km -rel 2005.09.
Minden létező és egyedi extrával rendelkezik és semmi komojabb baj nem volt vele eddig.
bár tavaj még szeptemberben 3000km-nél felrobbant a klímakompresszor (típushiba gariban azonnal javították)
most nyáron 14500-nál elkezdett világítani a motorhiba lámpa, autó működött rendesen. Szegénykeverékes üzem hibakód volt benne nem tudták mi a baja
2 hét múlva magától elaludt azóta sem világít, a motorban nincs hibakód.
És most ez az MMI hiba.
Kb egy hónapja kezdődött, hogy egy hidegebb hétvégi napon nem töltődött be, boot képernyő és teljes sötét, semmi nem működik, utána napközben megjavult.
Levettem az akkusarut hosszabb időre és utána jó volt a 2.indításig.
Köv. héten melegebb idő volt és mintha semmi baja nem lett volna működött rendesen 1-2 hétig kisebb megszakításokkal. Most hogy megint ilyen hideg idő van (25fok alatt) megint nem jó. Közben rájöttem hogy ha befűtök max-on a kocsiba 30-40 percig akkor utána egy darabig jól működik, így mindig beindítottam befűtöttem és csak utána indultam. A szervízbe tanácstalanok először nem volt hibakód, ugyanis amikor rossz akkor nincs semmilyen kommunikáció a hibakereső műszerrel egyszerűen nem találja az autót, utána bevittem amikor jó lett hibakód az mmi kezelőegységben :00384 optikai adatbusz szakadás szorványos hiba
tehát az optikai hálózattal van a baj, az autó kényelmi elektronikái sorba vannak kötve fénykábellel és ezen keresztül küldik az adatokat, és ha az egyik kábel meghibásodik az egész rendszer nem működik és nem kommunikál a külvilággal, ez fasza. Csak miköze a melegnek az optikához azt tudnám.
Az egyik szerelő szerint valahol bepárásodhatott és ilyenkor kiszárad, csak mitől.
A kesztyűtartót lebontottam és nem lettem okosabb a mmi vezérlőt egyből megtaláltam kábeleket le-fel csatlakoztattam , melegítettem hajszárítóval és semmi nem akart menni. Este végül megint befűt egész autóba 40perc és megint hibátlan.
Teljesen tanácstalan vagyok holnapután viszem a mozaikba állítólag nekik van valami spec. hibakeresőjük az optikához.
A történet roviden ennyi, bocs ha kicsit hosszú voltam.
(Nagyot csalódtam az audikban pedig kb 8 éve vannak a8-aim és imádtam őket, de azt hiszem ez volt az utolsó német autóm)
Akinek új A6-osa van itt a fórumon attól kérdezném, hogy az MMI-vel volt-e gondja idáig, és ha volt mit csináltak vele hogy jó legyen, ugyan nekem A8-am van de a rendszer ugyanaz benne és mostanában szarakodik és ez nagyon idegesítő, főleg, hogy a szervízben sem tudják, hogy mi a baja.
Sziasztok! Tök új vagyok itt, tanácsot kérnék. Ugyanezt megírtam a "nagy" Audi-topicban is, de most látom, hogy van kimondottan A6-os is.
Holnap megnézek egy 2001-es Audi A6 Avant 2,5 Tdi Quattrót. Nem ismerem az Audikat, és erről a típusról nem láttam részletes leírást, tehát nem tudom, mi szériatartozék és mi extra benne. Leírnám, ami az adatlapján szerepel.
Ja, mindez nem Magyarországon történik, jóval nyugatabbra (LU). Itt kicsit jobbak az útviszonyok, de az autóeladási szokások is.
Szóval 95 ezer km van benne, és olyan extrák (?), mint napfénytető, metálfényezés, rablásgátló, csúszásgátló (?), vonóhorog, Nokia szett, parkolóradar, Xenon fényszórók, bőrülések. Az ára 16 950 euró.
Mit szóltok? Nekem jó árnak tűnik. Magánszemély az eladó. Mire vigyázzak?
Esetleg van valami info erről a konkrét modellről (és évjáratról) valahol? Népítéletet olvastam (ugye az nem túl mérvadó), meg néhány külföldi és magyar tesztet, de soha nem pont erről, mindig csak valami hasonlóról (pl. Allroad, vagy későbbi modell).
Milyen fogyasztásra lehet számítani? Olvastam én 8,5 és 13 között mindent (országúti).
Köszi minden tippet... Ha valaki ma estig tudna írni valamit, azt külön megköszönném (otthon most nem jó a netem).
Én is pont tervezem egy 2005 körüli 3.0TDI quattro tiptr. vásárlását, de valamiért idegenkedem a kintről behozottaktól. Hazait meg nemigen kapni még 11 alatt. Számomra az elfogadható ár akkor jön el, ha már 8 körül lesznek tömegével, ezt jövő nyárra saccolom.
Vezettem a 2.0TDI-t is de szerintem az nagyon kevés ehhez a kasztnihoz. Benzines eleve kizárva, így maradt a 3.0TDI.
OFF Azt azért lrdekes megfigyelni, hogy a totalcar.hu egyes "nagytudású" BMW-buzi "újságírói" mennyire érdekesen szerkesztik a Népítélet rovatot.
Szemmel láthatóan benne hagytak az új A6 ítéletei között olyan kis hülyegyerekek írásait, akik csak álmukban birtokolnak ilyen autót.
Ezzel szemben olvastatok fikázást Honda, vagy BMW témában? Hát bizony nem. Erősen cenzúráznak. Ki is próbáltam, kultúrált fikázást küldtem be Accord és 520d témában. Mindkét autóhoz volt szerencsém, nem levegőbe beszéltem. Érdekes módon egyik sem jelent meg.
Ugyanilyen elfogult az Autó Motor és a Merci-BMW seggnyaló AutoBild is, ahol a hátsókerekes BMW nem általlotta legyőzni a téli tesztben a quattro Audit.... Muhahahahaaaaaa :)) ON
Pont egy ilyen A6 (csak ezüst) mint olló 1 képén lenne szó a kérdésem csak annyi lenne, hogy a vonóhorgot hogyan lehet előcsalogatni mert most ott figyel a kocsi alatt és még új gazda vagyok erre nem jöttem rá.Behozott a gép és nincs csak német kézikönyv.Előre is köszi mindenkinek a segítséget.
Tudna valaki tanácsot adni az ügyben, hogy feltehető-e a 225/50 R17 gumiabroncs egy Audi A6 2.5 TDI AVANT, 2002-es évjáratú autóra? Tudom, hogy az új Audira már felmegy a 225/50 R17 -es gumi, de nem vagyok biztos benne, hogy az eggyel régebbi típusra is jó-e. Máshol arra a 235/45 R17-et ajánlják, viszont ez túl alacsony és nekem megtetszett a Pirelli P7 225/50 R17 98Y Extra Load.
ELADÓ Nyári gumi: 18-colos Nankang ultra sport2 235/40 V=240km/h Yokohama társmárkája Vadi uj 160e a 4db együtt (40e/db)
Téli gumi: 18-colos Dunlop 245/40R18 Winter sport M3 V=270km/h ennek 120db ja boltba a 4db 200e (50e/db)
1Garnitura RS6 Felni 8*18-as ET40 235/40 Good Year Eagle F1 GBS3 sport gumikkal 3hetet használt karcmentes kb 1000km futott a gumi és a felni is együtt 300e ft Eredeti Audi (2005-ös)
1garnitura 9*19 RS6 gyárifelni aprobb horzsolások a használatból adodóan 2003as évjáratú a felni Continentál Sport contact 2 gumikkal 255/35/19 2gumi ujszerű és 2db 6mm profilmélységgel 9*19ET35 Ára 300e Mind a két felni lyukosztása 5*112-es Szállítás megoldható