01-70
2014.08.04
0 0
127149
25 : 12-82
96 : 15-18 (F1)
170 : 12-03
196/196A : 05-79 11-21 11-75 MHU-716
225 : 03-46 (F3)
BPI-779
2014.08.04
0 0
127146
35:
F06: 06-48 (csak du.)
F31: KXM-005
F32: KXM-044
F33: KXM-009
F34: KXM-017
F35: KXM-025
F36: MCX-191 (?)
F41: HSJ-470
F42: HSJ-454
F43: HSJ-451
(Nem vagyok VT-ellenes, de eléggé elkeserítő :( )
Törölt nick
2014.08.04
0 0
127144
8:
F2 13-82
F3 07-33
F4 13-25
F7 05-15
F8 13-49
F21 13-57
F22 07-01
F31 MHU-846
F32 MHU-847
F33 MHU-878
F34 MHU-870
F35 MHU-861
F36 MHU-876
F37 MHU-871
F51 MHU-809, pótol 13-82
F52 MHU-801
15/115:
F1 07-44
F2 LYH-114
F3 LYH-113
F4 15-06
F5 LYH-124
F11 07-31
F21 MFW-511
F22 MFW-510
F23 MFW-513
F24 07-73
F25 MFW-507
F26 13-56
F27 MFW-508
26:
F1 07-64, csere 15-08
F2 07-66
F21 MFW-534
F22 MFW-505
F23 15-01
F24 07-81
27:
06-94
14-15
07-98
06-97, csere 14-11, csere KŐX-926
53:
F4 05-09
F31 13-34, pótol 15-05
F32 MCX-191
F33 MFW-501
F34 PKD-003
F35 03-26
F36 MFW-533
108:
F31 MCX-175
F32 MCX-188
F41 HSJ-468
F42 HSJ-466
F43 HSJ-465
112:
F1 07-82*
F2 13-71
F3 13-55
F4 13-64
F5 07-37
F6 05-15
F31 MHU-834
F32 MHU-829
F33 MHU-835
F34 MHU-875
F35 MHU-836
F36 MHU-862
F51 MHU-828
F52 MHU-855
114/213/214:
F11 KXM-019
F12 MHU-852
F13 MDV-381
F17 MHU-879
F18 MHU-831
F19 MDV-383
F21 HSJ-467
F22 HSJ-474*
F23 HSJ-463
F24 HSJ-448
F25 HSJ-457
F27 HSJ-478
F31 MHU-865
F32 MDV-382
F33 MDV-384
F34 KPN-963
F35 KXM-029
F42 HSJ-471
153:
F1 MFW-531
F31 MFW-519
F32 05-10
F33 13-31
F34 13-33
F35 MFW-503
F36 MFW-512
160/260/260A:
FKU-929
11-88
FLR-700
00-26
08-78, pótol 03-01
FKU-927
FLR-702
08-75
FKU-930
FLR-713
178:
F1 13-23
F2 07-42
F31 MHU-839
F32 MHU-842
F33 MHU-873
F34 MHU-849
212:
F1 07-20
F2 07-15
F3 PKD-002
F4 07-07
F6 MFW-532
F7 MFW-502
F31 KXM-007
F32 KXM-018
F33 KXM-030
239:
11-42
FKU-938
FJX-230
05-64
FLR-734
11-25, csere 19-57
11-68
Humarci
2014.08.04
0 0
127142
103:
11-90, 17-23, 00-10, 04-16, 04-35, 04-47, 04-63, 04-72, 08-44, 08-80, Z3-21
11-22, 11-61, 11-47P, 11-70, 11-77, 05-48, 05-52, 05-60, 05-76, 07-64P
192, 193, 194 ,195, 196, 212, 225, 229, 232, 234, 235, 920, 923, 945, 948
IAtilla
2014.08.04
0 0
127140
53: F32: MCX-191 (péntekig ez az egy szám Aabenraa) 87/187: F1: JVP-023 F3: JVP-049 F4: JVP-042103: F1: FJX-193 F2: FJX-194 F3: FJX-235 F4: FJX-195 F14: FJX-232 F15: FJX-225 F33: FKU-945 F38: BPO-844 (Volvo helyett) F39: FKU-923 F62: BPO-472 F64: BPO-463 + BPO-880 (Kelenföldön állt 10.30-kor, F31-es papírral, ami nem stimmel) 108:
(A héten ide is jut Aabenraa a 153-asról.)
F31: MCX-175 F41: HSJ-468150/258/258A: F32: KXM-020 F42: HSJ-447153:
(A héten BKV-s, újabban MFW-vel is knorroznának?)
F34: BPI-333 F36: MFW-512KT: Őrmező: BPI-353Random tartalék: Etele tér: BPI-180
dcs100
2014.08.04
0 0
127139
20E:
F4: 08-58
F5: FKU-925
F7: FKU-944
F9: FKU-934
F10: FKU-915
30/30A/230:
F41: 08-56
32: F13: 11-97
277:
F51: KXM-041
F53: KLN-092 (ritka nagy hulladék)
79TP: 04-17, 04-45
Óbuda GT: 16-33
1433
2014.08.04
0 0
127136
Köszi!
A mai napra nem írtam átszereléseket, mert a 133-as még a régi menetrendjével közlekedik, a másik kettő meg már az új szerint.
Előzmény: IAtilla (127069)
1433
2014.08.04
0 0
127135
13/13A/113/113A:
F1: MRP-089
F2: MRP-062
F3: MRP-085
33:
F1: 11-64
F2: nem jött
F3: du.
F4: FJX-218
F31: MHU-745
F32: MHU-750
F33: MHU-749
F34: MHU-757
F35: MHU-758
58/158: HSJ-449, 464, 475, MCX-179, 181, 195
101:
F1: 16-22
F2: 12-77
F3: 12-86
F35: 12-09
F36: MCX-184
114/213/214: HSJ-448, 457, 463, 467, 474, 478, KPN-963, KXM-019, 029, MDV-381, 383, 384, MHU-831, 852, 865, 879
133:
F1: 19-01
F2: 19-39
F3: FJX-198
F4: FJX-191
F5: FJX-190
F6: 05-58
F7: 05-62
F8: ?
F9: ?
F10: du.
F41: 11-53
F42: 05-80
F43: 11-59
F44: FJX-226
F45: FJX-219
F46: 11-47 (Etele tartalék)
F47: FJX-215
F48: LZZ-319
F49: FJX-213
F50: 11-71
F51: FKU-936
F52: 05-78
F53: ?
F54: du.
F55: du.
F56: du.
138:
F1: FJX-211
F2: 17-93
F3: 19-65
F4: FJX-186
F5: 19-80
F6: ?
(magaspadló Délpest)
141: HSJ-450, 476, MCX-176, 177, 190
233:
F21: 04-81
F22: 04-60
F23: 18-44
F24: 13-53 (P)
F25: 19-74
F26: du.
F31: MHU-746
F32: MHU-752
F41: 04-48
F42: 04-59
F51: MHU-738
F52: ?
250: HSJ-458, 462, 477, KXM-027, 042
251:
F1: 01-99
F2: MPV-997
287/287A:
F1: MRP-065
F2: MRP-074
F3: MRP-076
F4: ?
Daniiel90
2014.08.04
0 0
127133
38:
F01: MOS-283
F04: MOS-280
138:
F02: BPI-793
Újra Dél-pest adja rá a kocsikat a 138-ra?
daveszka
2014.08.03
0 0
127128
31:
F1: BPO-189
F2: BPO-150
F31: BPO-140
F51: MHU-815
F52: MHU-805
F53: MHU-810
44:
F1: MHK-902
F2: FKU-947
F3: FKU-914
F4: MHK-917 (du. 80-as trolit pótolt, őt addig az Újpesti BPO-332 pótolta)
F5: BPI-927 (Örs tart.)
F8: MHU-827
F9: KXM-033
45:
F1: BPI-037
F2: BPI-026
F3: BPO-160
F4: KPX-922
F5: BPI-059
92:
F2: BPI-255
F5: BPI-541
F51: KXM-039
F52: KXM-023
F53: KLN-095
F54: KPN-964
97E:
F1: BPI-838
F2: BPI-990
F3: MHK-908
F21: FJX-209
F22: FKU-940
F23: FJX-200
F24: MHK-920
F25: FJX-202
F26: MHK-922 (reggel lerobbant, BPO-657 pótolta)
F27: FJX-208
F28: FJX-188
F32: BPI-781
F33: MHK-902
F34: BPO-558
F35: MHK-917
F36: FJX-189
F37: FKU-914
F38: MHK-909
F39: FJX-187
F51: MHU-736
F52: MHU-739
F53: MHU-730
F54: MHU-775
F55: MHU-776
124/125:
F3: BPO-109
F5: BPO-354
F6: BPI-553
F7: BPO-332 (Újpesti tart.)
F51: KLN-094
F52: KLN-098
F53: KLN-096
F54: KXM-004
131/231:
F1: BPI-253
F3: BPO-651
F4: BPI-029
F51: KOE-130
F52: KXM-033
144:
F2: BPO-322 (de. BPI-178 pótolta, majd du. is lerobbant, BPI-178 pótolta, majd csere BPO-140-re)
F3: BPI-064 (de. BPI-175 pótolta, majd csere BPI-052-re)
F15: BPO-075
F52: KOE-415
F53: KXM-022
161:
F1: MHK-907
F2: BPO-068
F3: MHK-905
F4: MHK-910
F5: BPI-053
F6: BPO-172
F32: MHK-904
169E:
F1: MOS-252
F2: MOS-242
F3: MOS-248
F4: MOS-249
F5: MOS-240
F6: MOS-250
F7: MOS-286
F8: MOS-239
175:
F14: BPO-190
F51: KXM-036
276E:
F1: FJX-204
F2: MHK-913
F3: MHK-921
F4: MHK-901
F5: MHK-916
F6: MHK-911
F21: BPO-120
277:
F3: BPO-126
F5: BPI-621
F31: MHU-826
F51: KXM-037
F52: KOE-415
F53: KXM-043
Törölt nick
2014.08.03
0 0
127127
1V:
F1 04-63
F2 04-50
F3 11-90
F4 04-30
F5 11-81
F6 04-48
F31 04-83
F32 08-68
F33 08-62
8:
F1 07-80
F2 07-37
F11 07-25
F31 MHU-846
F32 MHU-847
F33 MHU-878
F34 MHU-871
F35 MHU-861
F51 MHU-809
11:
F5 07-68
F11 07-71 (Széll t.)
F31 MHU-864
F32 MHU-830
F33 MHU-844
F34 MHU-832
F35 MHU-866
15/115:
F1 15-06
F2 LYH-125
F3 LYH-114, pótol 06-74, csere 15-08 (114 biztosan pihen pár napot)
F4 07-44
F21 13-30
F22 MFW-510
F23 MFW-511
F24 13-28 (Boráros t.)
F25 15-10
16/16A:
F1 02-02
F2 02-05
F3 06-91, csere 01-99
F4 13-99
F5 14-11
F6 14-17
F7 13-85
F8 13-91
F9 13-87
F10 14-00
F11 08-92
F12 LWD-700
F13 13-93
F15 06-93 (Széll t.)
26:
FKU-906
08-01
08-02
04-53
FKU-908
FKU-905
FKU-901
27:
06-94
MPV-999
14-15
39:
F10 05-09
F10 13-79
53:
F1 15-05
F31 MFW-504
F32 MFW-501
F33 MFW-502
F34 KXM-033
91/291:
F2 07-26
F3 07-31
F4 07-43
F5 06-74 (Nyugati t.)
F31 MHU-860
F32 MHU-869
F33 MHU-868
F34 MHU-870
F51 MHU-857
103:
F1 FKU-936, csere 11-45
F2 FJX-192
F3 FLR-734
F4 FJX-193
F5 FJX-195
F6 FJX-194, csere FJX-192
F7 FJX-229
F8 FJX-196
F9 FJX-235
F31 FKU-941
F32 FKU-942
F33 FKU-948
F34 FKU-945
108:
F1 PKD-002
F3 PKD-003
F4 MFW-538
F11 13-64
F13 MFW-534
F31 HSJ-468
112:
F1 13-25
F11 07-62
F12 13.57
F31 MHU-834
F32 MHU-835
F33 MHU-829
F34 MHU-862
F51 MHU-828
F52 MHU-855
118:
01-82
LYH-118
03-01 (Bogdáni t.)
134:
F1 06-44
F9 03-21
F31 MHU-822
F52 MHU-859
F53 MHU-811
137:
F1 LYH-127
F2 LYH-123
F9 03-21
153:
F2 13-35
F11 13-64
F14 MFW-538
F31 HSJ-473
F32 MCX-184
F33 MFW-521, csere MFW-534
F34 MCX-175
178:
F1 07-81
F2 MFW-514
F31 MHU-839
F33 MHU-842
F34 MHU-849
191:
F2 03-29
F11 MFW-533
212:
F1 07-20
F2 07-07
F3 07-15
F31 KXM-007
F32 KXM-018
F33 KXM-025
F34 KXM-029
237:
LYH-115
03-29
1318
2014.08.03
0 0
127126
Ott volt indulás előtt 15 perccel, és kb. 10 perccel előtte észre vette, és utána beszállt és felbőgette... Azt kellett volna tennie, hogy felhívja a központot, ugyanis biztos lett volna tartalék... (volt már rá példa hogy kellett pótlás, és a műszakiztató jv-t megkértem hogy telefonáljon be, 2-3 perc késéssel de találtak egy MFW-t a garázsban)
Bár a többi jv is hibázott, hisz múlt hét péntek óta világított a szervízkulcs, de amit ez a jv művelt (nem csak a hűtővizes, nem ez volt ami arra késztetett hogy mószeroljak) az azért több volt a soknál. Ágrólszakadt (szószerint) embereket engedett fel a buszra, hátul. Na ez verte le nálam a biztosítékot. Ez a járat azért jár óránként és első ajtós, hogy ilyesmi ne forduljon elő! És ha kell gondoskodom róla...
Na de hagyjuk a dolgot inkább...
Előzmény: daveszka (127125)
1318
2014.08.03
0 0
127124
Nyílván nem bírta tovább szegény 022... Csak kérdezem én akkor miért pörgette fel, miután hátrament megnézni, vagy egyáltalán miért indult el? Amikor leszálltam a Budaörsi reptérnél, jól láthatóan írta a fedélzeti, hogy Hűtővíz túl forró, de azért ment továbbá. Mi utasok meg szagoljuk a csöviket és izzadjunk is, mert tetőszellőzőt derogált nyitni... Sőt még egy tisztátalan familliát is felengedett hátul (!!)
Lényeg a lényeg panasszal éltem a BKK-nak, a VB-nek és a BKV-Figyelőnek is...
Előzmény: daveszka (127123)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!