Egyelőre még csak képeken láthatjuk a Peugeot 5008-at. Próbáljunk összehozni egy jó kis oldalt arról, hogy kinek mennyire tetszik, min változtatott volna, illetve ha majd kapható lesz, kinek mi a benyomása, milyen hibákat talált, illetve mi az, ami a többi autóhoz viszonyítva pozitív értelemben említésre méltónak talál. Hiba és balesetmentest!
Szia.Elvileg nem fog gondot okozni.Az olaj szivókosar szűrője felfogja.Akkor lehet gond,ha az új nívo a letört darab miatt nem tud a helyére menni.Ha szerencséd van a következő olajcserénél ki is jöhet(a darab méretétől függően).
2012-es évjáratú 5008-unkban WIP sound kijelző van, ami a rádió felett van. Kedden még működött viszont szerda reggeltől már nem kapcsol be. Találkoztatok mát ilyen hibával? Ha igen, akkor javítható vagy cserélhető?
Ja-ja! A jó öreg Commodore 64-s módszer:))) Vedd el az energiát, oszt minden rosszat elfelejt..minden esetre megpróbálom, köszönöm a tippet.
Bár azt is igaz, a telefonom, azon kívül, hogy Kamazzal át lehet rajta menni, egy rakás.....sípszóó.... ami a többi funkcióját illeti. A fülhallgatóval is állandóan küszködik.
Sziasztok ! Vacakol a telefon és kocsi közötti bluetooth. A visszajelzés szerint a kapcsolat létrejött, de a kihangosítás nem működik, illetve ha hívást indítok, akkor eltűnik a telefon ikon melletti oszlopsáv.
Itt is akksi saru le majd vissza? A telefonom CAT S41 ...
Vagy töröljem a párosítást és kezdjem újra a keresést?
Az 5008-nál nem tudom, mert én még nem találkoztam ilyennel, de régebbi PSA modelleknél ilyen esetben ha diaggal újra fel lettek tanítva a kulcsok (immo), utána már fel lehetett tanítani a távirányítókat is. (kézzel)
Elfordítod a kulcsot a műszerfal elhalványodik és nem forgatja meg a motort?
Nálam ez a jelenség már tapasztalható volt, mikor a hőmérséklet +5 C fok alá megy. Ezt csak hideg első indításkor tapasztalom. Meleg motornál nem csinálja.
Ha nálad is ezek a jelenségek, akkor több mint valószínű az önindítóval van probléma.
Én még nem szedtem szét az enyémet, de előző kocsimnál(Citroen Xara Picasso) is tapasztalható volt. A behúzótekercs behúzott, de nem engedte át az áramot az önindítónak.
Van egy olyan problémám, hogy a digit klíma használatnál a vezető oldalon hűtéskor 2 fokkal magasabb hőfokot érzek mint a jobb oldalon. Fűtésnél még nem figyeltem meg. Mindkettő egyforma hőfokra van állítva. A hőérzékelővel lehet a gond vagy valami más? A hőérzékelőt hol keressem? Esetleg átugrott 1-2 fogat valamelyik levegőterelő?