A hangja jó, nem sportos, viszont indításnál picit nekiütődik egy felfogató a dobhoz és mindig azt hiszem az egyik hátsó ajtó félig nyitva maradt.
Ezt persze nem írom egyértelműen a dob számlájára, mert már több helyen heggesztve van a cső, a flexibilis résznél is toldva, stb. az előző szerelő által..
Majd máskor megoldjuk, mára ennyi volt, meg a törött kilincs csere. Felkészül: lambdaszonda és benzinszűrő.
Nekem a walker dobbal is z lett.Le is vettem ahogy átment műszakin és visszaraktam az eredetit mert csak a külső boritás van elrohadva rajta.Valahogy nem tetszett a hangja.Most van egy dobom amiben van 50 km.Már megvan 2 éve.
olyan nincs,hogy ismeretlen max gyártóspecifikus és az univerzális műszer amivel a szerelőd rendelkezik semmit sem ér,és a szerelőd sincs a helyzet magaslatán ,egy jelenlévő hibát nem lehet törölni ameddig nem javítja meg.
Meleg motornál ingadozik az alapjárat, néha leáll a motor, de csak alapjárat ford. szám esetén. Leggyakrabban akkor jelentkezik, ha meleg motorral állítom le és indítom újra.
Újraindítás után a probléma megszűnik. Hideg motornàl a jelenség nem lép fel.
Check lámpa világít, az okára még nem jöttek rá, mivel a hibakód ismeretlen, törlés után a check újra világít.
Az autó fogyasztása rendben. Tavaly hengerfejes volt, a javítás után jelentkezett a probléma.
kevesebb a haszna vagy körülményesebb a beszerzése neki,és ezek közül csak az izawitnek van lekezelve a hegesztése,én pont se a marixot se az asmetet nem adnám oda sőt nem is ajánlom,izawitet 3,5éve árulok nem volt gari gond vele és méretpontos is
Nekem Ferrozt raktak a kalozra 3éve. Eddig tokeletes. Ez vmi lengyel cucc és alacsony árfekvésű. Persze ez nem akar reklám lenni olyat veszel amilyet akarsz de szerintem nem érdemes túl sokat költeni, semmi értelme. Lassan én is új autót nézek.
Ettől tartottam :) Akkor nézegetem tovább, pár havonta kiolvasom, hogy nincs-e a lámpa mögött másik, oszt' annyi. Lehet már hiányozna is így ennyi év nézés után, ha nem lenne ott... :)