Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pacsepa Creative Commons License 2014.01.30 0 0 290

Chiptuning nélküli autó turbóját is könnyen tönkre lehet tenni.

Nekem a kocsimat "autochip" csinálta a kocsi új korában FAP-os kocsin. Az 5 éves garancia most jár le. Semmi probléma nem volt.

 

Vannak aranyszabályok amiket be kell tartani, ezek függetlenek a tuningtól. Sajnos ezeket a szabályokat egyrészt nem sulykolják az autógyártók a user-ekbe, vagy azok gyakran nem tartják be (hidegindítás-leállítás szabályai). Külön súlyosbítja a helyzetet, ha a gyártók marketing olajcsere periódusát betartjuk. Ezek rettenetesen ki vannak hegyezve, agyon vannak idealizálva. Ha valaki pl sokat használja városban és csúcsforgalomban a kocsit, akkor a turbót fizikailag alig terheli, azonban mégis gyakrabban megy tönkre. Miért, mert az olaj jobban elhasználódik, leszűkülnek a keresztmetszetek a az olajellátó rendszerben valahol, többnyire a turbó előtt és főleg a modernebb változó geometriájú turbók kényesek az olajellátásra. Ennek a jelenségnek azonban nem sok köze van a tisztességesen tuningolt autóhoz.

Pl. az 1,6 Hdi motorok nagyon elterjedtek, Volvo-tól a Ford-ig és persze a Peugeot-Citroen által gyártott kocsikba is szerelték, szerelik. 20 ezer km-es olajcsere intervallumot adnak meg rá és mindössze 3,6 liter motorolaj van benne. Na pl ennél szerintem 15 ezer km lenne a normális.

 

Másik dolog, hogy gyakran teszünk a kocsikba tudtunkon kívül az előírtnál gyengébb minőségű olajat. Az utóbbi időben sokat cikkeztek róla, valószínűleg ez is az olajgyártók marketingjének a része, de tény, hogy létezik az olajhamisítás. Na most egy turbós FAP-os kocsiba nem az előírt minőségi olaj kerül, akkor az nagyon sokba kerülhet. Nem igazán éri meg azt a 3-5 ezer forint megtakarítást amit a bizonytalan eredetű olajjal értél el.

 

Előzmény: Dee*Jay (288)
autochip Creative Commons License 2014.01.30 0 0 289

Sok mindent lehet hallani, és mint írtad valóban nem lehet általánosítani.

 

A chiptuning is olyan munka mint a többi, lehet jól és rosszul is csinálni.

 

Fontos szempont hogy hány év tapasztalattal rendelkezik, aki a programot módosítja.

 

Nem lehet egy kalap alá venni azokat akik néhány éve kezdtek el chiptuninggal foglalkozni, esetleg nem is ők módosítják a vezérlőprogramot csak kiküldik valahová a gyári progit és fogalmuk sincs arról hogy a kapott tuningprogramban mi, miért és hogyan lett módosítva, illetve azokat akiknek már 10 év feletti tapasztalattal rendelkeznek a szakmában.

 

Egy jól beállított programnál ahol a tartósság is szempont, a turbónyomáson csak a többlet üzemanyag  elégetéséhez feltétlenül szükséges emelés történik, ami bőven a biztonságos határon belül van és nem rövidíti meg a turbó élettartamát.

 

Az elégedettségi garancia természetesen nálunk is él, a részleteket egyeztessük telefonon!

 

Tel: 06 70 333 8844

www.autochip.hu/kapcsolat

 

 

 

Előzmény: Dee*Jay (288)
Dee*Jay Creative Commons License 2014.01.29 0 0 288

Értem

 

És a chip a turbót sem károsítja, nem fog idő előtt tönkremenni? Mert ilyet is hallottam chippelt kocsinál, de nyilván nem lehet általánosítani

Olyanra nálad van lehetőség hogy ha nem felel meg visszakapom a pénzem?

Előzmény: autochip (287)
autochip Creative Commons License 2014.01.28 0 0 287

 

A különbség a chiptuning és a tuningbox között -mint írtad - hogy "a chipnél pontosabban és több mindent tudnak beállítani".


A "több minden" jelen esetben azt jelenti hogy mindegyik (kb. 6-8db) motorfunkcióhoz tartozó paraméter egymással összhangban lesz módosítva a chip tuning során.


A 20%-os erőnövekedés így megoldható és a motor hosszú távon sem fog károsodni.


Az a típusú tuningbox aminek a linkjét leírtad, a rail nyomás érzékelőre van csatlakoztatva.


Csak a rail nyomást emeli meg, mert máson nem tud állítani.


Ahhoz hogy a 20%-os erőnövekedés létrejöjjön a tuningbox esetében, a rail nyomás többszörös mértékű emelésére van szükség mint a chiptuningnál, ahol jó néhány más paraméter is egyidejűleg beállításra kerül.


Ha hosszú távon meg akarod tartani az autót és a 45k-s tuningbox mellet döntesz, akkor érdemes még legalább 500k félretenni a porlasztócsúcsok és a nagynyomású szivattyú idő előtti cseréjére is.


A teljesség igénye nélkül még egy lényeges hiányossága a tuningboxnak, hogy több üzemanyagot juttat ugyan az égéstérbe, de a turbónyomáson nem tud állítani.


Ez azt jelenti hogy a motor a többletüzemanyag tökéletes elégetéséhez szükséges többletlevegő mennyiséget nem kapja meg, az üzemanyag-levegő keverési aránya felborul.


Lehetséges közép és hosszútávú következmények:


A részecskeszűrő idő előtt elhasználódhat, mert soha nem kap elegendő levegőt és nem tud tökéletesen regenerálódni - tiltás, vészüzem, hibaüzenetek.


Az egész kipufogórendszer lekormolódhat beleértve a turbólapátot is.


A turbó lekormolódása miatt a változó geometria megszorulhat egy bizonyos szögben vagy tartományban, aminek következménye lehet állandóan alacsony vagy állandóan magas turbónyomás a beszorulási szög függvényében.


A fent leírt és egyéb itt most nem részletezett problémák miatt gyűlt össze az idők során egy láda tuningbox nálam, amit ügyfelek autójából kellet kiszerelnem, pedig soha egyetlen darabot nem adtam el és a jövőben sem fogok.


Náluk a problémák nem az első 15 napon belül jelentkeztek.


Azt javaslom hogy mindenképpen normális céghez vidd el az autódat ha tuningban gondolkodsz, mert a legolcsóbb a végén a legdrágább lehet ha később költeni kell a motorra.


Részletes leírás és összehasonlítás a chiptuning és a tuningbox működéséről itt olvasható:
http://www.autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox

 

Előzmény: Dee*Jay (285)
Dee*Jay Creative Commons License 2014.01.27 0 0 286

Még az előző hozászolásomhoz:

 

egy másik chiptunigos topicban láttam ezt:

"A motort még a tuningbox sem fogja (szavaiddal élve) "szétcseszni" , "csak" a nagynyomású rendszerben lévő alkatrészek (common rail diesel autóról lévén szó) nevezetesen a nagynyomású szivattyú(k) és a porlasztócsúcsok fognak hamarabb cserére szorulni."

ezt most anti tuningbox reklám, vagy tényleg fennáll a veszélye ennek, illetve ha boxnál ilyen felléphet, akkor a chiptuningál miért is nem?

köszi a választ!

Előzmény: autochip (282)
Dee*Jay Creative Commons License 2014.01.27 0 0 285

Mazda 6 2010es évjárat dízel 125 ló

ebből elvileg ki lehet hozni 155 lovat és +kb 70 nyomatékot

 

Csak azt nem tudom még eldönteni, hogy tuningboxot vagy chiptuningot rakassak e bele.

A boxot a szerelő ajánlotta ahová vinni szoktam a kocsit szervizeltetni, neki állítólag nagyon bejött ki is néztem egyet:

 

http://tuning-box.hu/mazda-tuningbox-tuning-box/235-mazda-6-tuningbox.html

 

ha igaz amit írnak nem lehet rossz

 

kb 45kért 

 

ha viszont chiptuning akkor 100+fa alatt nem úszom meg ha normális céghez viszem, az majdnem 3x áron van, mint a tuningbox, legalábbis elfogatható árat nem látam még chituningra

 

utánaolvastam miért jobb miért rosszabb, nagyjából annyi van hogy a chipnél pontosabban és több mindent tudnak beállítani, amit kinéztem boxot 15 nap visszavásárlási garancia van ha nem feslene meg (azt nem tudom hogy ki csinál olyan chippet akinél szintén van hasonló), legrosszabb esetben bukom a postaköltséget, és még tudok rakatni bele chipet is

 

minden véleményt szívesen meghallgatok ezzel kapcsolatban

 

 

 

 

 

Előzmény: mistermekkmester (279)
robbob Creative Commons License 2014.01.27 0 0 284

Köszönöm, akkor telefonon egyeztetünk!

 

üdv.

Előzmény: autochip (283)
autochip Creative Commons License 2014.01.24 0 0 283

 

A Peugeot 406 3.0 V6 chiptuning megoldható +10% teljesítmény- és forgatónyomaték növekedéssel.

Teljesítménymérő partnerünk Istvanko Bosch Car Service

http://www.teljesitmenymeres.hu/home.html

 

A részleteket egyeztessük telefonon!

 

Tel: 06 70 333 8844

http://www.autochip.hu

 

 

Előzmény: robbob (280)
autochip Creative Commons License 2014.01.23 0 0 282

4 éve lehetett hallani róla először.

 

Igaz hogy azóta a google a legelső oldalon hozza a lap alján, de azóta is az olcsójános kategóriába tartozik.

Mint te is írtad "gyanúsan olcsó".

Az ár az esetek nagy részében összefüggésben van a minőséggel..

 

 

Néhány akkori bejegyzés erre vonatkozólag a Motronic Chiptuning fórumról:

 

A5 S5 2009.10.16 22:17:17 ©                120

Sziasztok!

Ismeri valaki a chip-tuner.hu-t? Ki ez a veréb? Az ilyeneken komolyan mondom,hogy ki tudok akadni! Hogy lehet valaki ennyire éhes? Vagy nem éhes csak pancser? Az ilyenek miatt mennek tönkre gazdaságok,vállalkozások! Szinte féláron dolgozik! Hogy őszinte legyek kíváncsi lennék hogyan. Beletesz a tuningba 3-6millát,és akkor 40-ért csinál edc15-öt,60-ért 17-et?????

Ha tud erről valaki valamilyen infót,megoszthatná velem.

Hálás köszi!

 

autochip 2009.10.19 22:47:44 ©                        122

Nem tudom ki ez a chip-tuner.hu , de elég komolytalannak tűnik - EDC17 60-ért???

A pár soros chiptuning leírását különböző helyekről ollózta össze, gondolom a tuning is hasonló kaliberű lehet nála. Lassan hozzászokhatunk, hogy minden hétre jut egy újabb veréb...

Előzmény: A5 S5 (120)

Előzmény: Dee*Jay (278)
KRK001 Creative Commons License 2014.01.21 0 0 281

Sziasztok!

 

Keresnék olyan szakit aki a bmw 320d 184Le 2011 évjárat ot OBD-n chippeli.

Sajnos rossz tapasztalatom van a szétszedem s jó lesz műsorral , főképp azért mert a google a legelső oldalon írja őket ,

pedig nekem nagyon trehány munkát adtak ki a kezükből.

Az OBD-n a chip tökéletesen működött , s ragaszkodnék hozzá.

 

 

robbob Creative Commons License 2014.01.19 0 0 280

Kedves Autochip!

 

Peugeot 406 3.0 V6 (ES9J4 motor) chipeltetésén gondolkodom, a cél egy kicsit több nyomaték lenne. A kérdésem az hogy megéri-e foglalkozni vele illetve van-e lehetőség teljesítménymérésre és az milyen felárat jelent a honlapon feltüntetett árakhoz képest.

 

Válaszát előre is köszönöm!

 

üdv.

mistermekkmester Creative Commons License 2014.01.18 0 0 279

Milyen autód van?

Előzmény: Dee*Jay (278)
Dee*Jay Creative Commons License 2014.01.16 0 0 278

Sziasztok

 

Erről a cégról tud nekem valaki mondtani jót, rosszat akármit: http://www.chip-tuner.hu/

 

Kevesebb mint a feléért vállalják a kocsim chiptuningját, de ez már gyanusan olcsó, és semmi infót nem találtam róluk, hogy valaki vitte már oda a kocsiját. Jó ha olcsóbban kapok meg valamid, de nem ha azzal jár hogy egy idő múlva a nem jól beállított tuning miatt tönkre megy valami.

qajakos Creative Commons License 2013.12.19 0 0 277

"Olyan vizsgálatokat egyik márkaszervizben sem tudnak csinálni."

Ezért hordom már 15 éve autóimat határon kívüli szervizekbe. Olcsóbb is, és a legkisebb osztrák falu márkaszervize hozzáértésben, felszereltségben, hozzáállásban, marketingben lealázza a legnagyobb magyar szervizeket. Erre véletlenül jöttem rá. 

Előzmény: pacsepa (276)
pacsepa Creative Commons License 2013.12.19 0 0 276

Nem csak reklám. Tapasztalatból mondom. Látatlanba ilyet ne írjál! Nekem mindkét kocsim átesett egy józan határon belüli tuningon. Az egyiket Autochip csinálta, a másikat az ATC.

Ha manipulációra gyanakszol, akkor először is javaslom az utóbbiak meglátogatását, csodát fogsz látni. Berendezéseik egy részét a BME is megirigyelné. Ha pedig még pénzt is szánsz rá, akkor méresd be a kocsidat náluk! Sok érdekes dolog kiderül róla. Nekem anno pl. egy garanciális hibára derült fény és a márkaszervizben csak pillogtak, amikor megmutattam nekik, hogy mi nem kóser, keressék csak a hibát! Még tippet is kaptak! Olyan vizsgálatokat egyik márkaszervizben sem tudnak csinálni.

Tudod akinek a kocsija átesik egy ilyen beavatkozáson, az különösen turbós motorok esetén látványos változást tapasztal. Abban igazad van, hogy ha ezt a változást ugyanilyen látványosan ki is élvezi, akkor az már a motor élettartamára lesz káros hatással. A normálisabbja azonban nem azért tuningoltatja a kocsit, hogy padlóig nyomott gázpedállal grasszáljon a budapesti Nagykörúton. Viszont kellemes érzés, hogy ha elindulsz, akkor nem remeg az erőlködéstől alacsony fordulaton a motor, vagy egy Budai emelkedőn nem 2-esben nyomom neki felfelé, hanem 3-asban simán felballag. A hangsúly ebben az esetben a rugalmasságon van. Többnyire a különbség a kigyorsításokkor észlelhető, ami a motor élettartamának töredék része.

A fogyasztáscsökkenés már tényleg vagy-vagy kategória. Én néhány decit észleltem, de túl sok minden befolyásolja... Egy laposabb, vagy más mintázatú, évszakú gumi pl. nagyobb hatással van a kocsi étvágyára. Az energiamegmaradás törvénye az ténykérdés, ha a motor hatékonysága javul, az szép dolog, csak nem akkora különbség ami miatt önmagában megérje hozzányúlni a gyári beállításokhoz.

Előzmény: qajakos (274)
autochip Creative Commons License 2013.12.19 0 0 275

1. Tényeket írtam le.

2. Benzines Hondákat (néhány kivételtől eltekintve) nem programozok.

3. Mesék nem érdekelnek.

qajakos Creative Commons License 2013.12.13 0 0 274

Ez csak reklám. Én egy manipulációmentes nyomatákgörbének hiszek előtte, és utánna. Pl. egy honda 1.4 iDSI-nél.  Ez egy ügyes motor, okos paraméterekkel. Mit tudsz ezen javítani? Mutass ilyet, és elmondom miről meséltem! 

Előzmény: autochip (273)
autochip Creative Commons License 2013.12.12 0 0 273

Minden munka "iszonyú" ha jól csinálják :-)
A chiptuning is már csak ilyen.
Lehet csinálni jól és rosszul is (egyre többet javítok kezdők után).


Éveken keresztül nyúztam, teszteltem motorokat különböző hőmérsékleti viszonyok között, különböző oktánszámú üzemanyagokkal.

A fejlesztésnek sosincs vége.

 

Az F1-es technológia és a sorozatgyártásban készült utcai autók technológiája 2 külön világ.
Egy F1-es autóban minden személyre, sőt pályára szabott.
Minden pálya más beállítást igényel, és minden autóban egyedi vezérlőprogram, chiptuning van az adott pályához és motorhoz, akár a versenyző vezetési stílusához is specifikusan beállítva.

 

 

A tartósság nem szempont, elég ha a motor az adott versenyt kibírja.
A motor a lehető legtöbbször van teljes terhelésen, és a box kiállást leszámítva egyszer sem állnak meg.

 

A sorozatgyártásra készült autók utcai használata nem a versenyzésről szól (bár vannak kivételek) a tartósság itt elsődleges szempont.

 

 

Megfigyelhető hogy egy típuson belül ugyanaz a hengerűrtalmú motor különböző teljesítményű változatokban is létezik.

Az esetek egy részében maga a motorblokk teljesen megegyezik, így gazdaságosabb a gyártás, mert nem kell külön gyártósor a gyengébb és az erősebb motorblokkokhoz.

 

Különbözhetnek az utólag felszerelt alkatrészek, injektorok, turbók, hengerfej, kipufogó,stb. méret és kialakítás, vagy csak a vezérlőprogram.

Könnyen belátható hogy a gyengébb verziókban egészen biztosan van még tartalék, hozzáteszem hogy az erősebbekben is hiszen átlagbeállításokat laptak.


Minden autóban hagynak gyárilag tartalékokat, amit egy jól módosított chiptuning programmal biztonságosan ki lehet használni, anélkül hogy az a tartósság rovására menne.

 

 

Egy utcai autó általában részterhelésen üzemel, továbbá nem tud folyamatosan haladni a közúton, meg kell állnia piros lámpánál, gyalogátkelőhelynél, indokolt forgalmi helyzetben, stb.
Ezek után általában el is kell indulni, ami nem probléma ha a gyári beállítással már "lent" is van nyomaték.


Ha gyári beállítás alsó fordulatszám tartományban nyomatékszegény, akkor a motort pörgetni kell (lendületes elinduláshoz) ami fogyasztásnövekedést eredményez.
A motorvezérlő program megfelelően végzett módosításával pozitív változásokat érhetünk el a motor karakterisztikájában, a gázpedál reakcióidejében és a fogyasztásban is, kellő tapasztalat birtokában egyéni kérések is megvalósíthatóak.

 

Részletes leírás itt http://www.autochip.hu/chiptuning  olvasható.

 

A chiptuning előnyeit azok élvezik igazán, akiknek egy jól megírt program van az autójukban. 


Sok ügyfelem a chiptuning óta eltelt néhány évben 100-200e. km-t megtett az autójával hibamentesen, hosszú távú visszajezések igazolják, hogy a tartósság is megmaradt.

 

 

Előzmény: qajakos (272)
qajakos Creative Commons License 2013.11.12 0 0 272

Iszonyú munka a motortervezés. Tudom. A fiam munkája Kölnben. Ezért aztán élvezem ezt a chiptuningot. Nagytudású, sokat tanult, igen nagy tapasztalattal rendelkező gépész, villamos, mechatronikus mérnökök éveken keresztül terveznek, fejlesztenek, technológizálnak, nyúznak, tesztelnek motorokat, majd kiválasztják azt, amiből széria lehet. ( Nézd meg egyszer az Audi mérőkonténerét a BME-en) Aztán jön egy két (vélhetően nagyobb tudású, tapasztalatú) magyar gyerek, és átírja a vezérlést. Érdemes átgondolni, vajon jobb lesz? A mechanikát egy adott terhelésre, nyomatékra méretezik, a cpu-t ennek megfelelő adott paraméterekre progizzák. Ha átírod, egyes paraméterek javulhatnak, de a motor valamelyik más tulajdonsága sokkal rosszabb lesz. Ha tapiztál már F1 gumit, alig keményebb mint a kétnapos rágógumi. Kiválóan tapad. 30-40 körre. Aztán cserélik. Az arra való. Nem cserélnéd el jó kis Barum  :) gumiddal, ugye? Így van ez a motorral is. Összességében csak rontassz rajta. 

Balázs Pál Sümegi Creative Commons License 2013.10.24 0 0 271

Tisztelt Autochip!

Érdeklődnék, hogy 1.8as Mitsubishi Lancer (143 LE) -t érdemes-e fogyasztáscsökkentés céljából chippeltetni? Valamint egy Fiesta 1.6 econetic (95 LE)-t dinamikusabbá tenni?

Köszönettel,

Balázs

Előzmény: autochip (269)
number2 Creative Commons License 2013.09.17 0 0 270

A Protechnic-eseknek most van egy játékuk a facebook oldalukon. Chiptuningot lehet nyerni. Van velük tapasztalat, jól dolgoznak, úgyhogy bátran merem ajánlani. Garanciát vállalnak a chiptuningra is.

autochip Creative Commons License 2013.08.28 0 0 269

A Fiat Grande Punto 1.3 multijet chiptuning +20% erőnövekedéssel biztonságosan megoldható, megbontás nélkül a gyári szervizcsatlakozón keresztül.

 

1500-as fordulatszámtól már érezhető nyomatéknövekedés lesz a teljes tartományban.

 

Részleteket ezen a telefonszámon tudunk egyeztetni: 06 70 333 884

 

 

www.autochip.hu

 

 

Előzmény: gyökerek (268)
gyökerek Creative Commons License 2013.08.23 0 0 268

tisztelt urak!

 

grande puntó 2007-es évjáratú 1,3 multijet 90 lovas, változó geos turboju.

na erre kéne nekem chip tuning árajánlat Bp. vonzáskörzetében.

a tuning célja elsősorban nem a csúcsteljesítmény megemelése, hanem a jó kis Euro4(5?) miatti tök buta 2200 alatti fordulat-tartomány autózhatóbbá tétele úgy, hogy lehetőleg ne tekerje fel magára a motor a vezérmű láncot. :-)

ven-e ebben valakinek már tapasztalata?

Vivaro1 Creative Commons License 2013.07.15 0 0 266

Autochip!

 

Új vagyok a fórumon, érdeklődni szeretnék.

Opel Astra H Caravan 1.4 90le, mit lehetne ebből kihozni? Az autó elég nehezen indul meg, de ha belendül jjól megy. Fogyasztáson jobb lenne lejjebb faragni, ha lehetne mostanéban 7,5l körül van klímával, de amúgy 6.5-7l körül. 

 

Ha lehetne írj már nekem erről!

 

Vivaro1

Előzmény: autochip (265)
autochip Creative Commons License 2013.07.15 0 0 265

A chiptuning LPG üzemmódban is megoldható.

A plusz forgatónyomatékkal a hegymenetet is könnyebben fogja vinni.

A részleteket egyeztessük telefonon!

 

Tel: 06 70 333 8844

http://www.autochip.hu/

 

 

Előzmény: Csaba067 (264)
Csaba067 Creative Commons License 2013.07.11 0 0 264

Sziasztok!

Van valakinek tapasztalata, hogy LPG üzemben a chip tuninggal lehet-e +NM-t varázsolni egy 1,4-es 16V-es mociban? (Renault Megane)

Benzines üzem már nem igen érdekel, mert az LPG nekem bevált, csak autópályán (vagy picike hegymenetben) telepakolva 4 személlyel benzinnel is, gázzal is gyengécske.

Törölt nick Creative Commons License 2013.07.11 0 0 263

magictuning.hu. Én náluk náluk csináltattam.

Előzmény: burgeszTDI (262)
burgeszTDI Creative Commons License 2013.07.02 0 0 262

Jóreggelt,sziasztok!

 

 Most léptem be a fórumozók közé.Segítségeteket szeretném kérni.Van egy B5 Passat 1.9 ATJ PDTDI 2000évj.a VAG-COM al belenéztünk,hibakódokat kitöröltük méréseket megnéztük.Aztán,mert nagyon okosnak hittük magunkat,az illesztést és az átkódolást is bolygattuk.Nem kellett volna,nagyon nem,mivel mindenféle hibajelenségeket tapasztaltam,aztán sikerült helyrehozni,viszont a turbó nem indul el csak 2500-3000 től.Mivelváltozógeós már 1700 körl mennie kellene,és ment is eddig.A kérés,szerintetek chipes ember meg tudja oldani,mert sajnos nem tudom mit állítotunk el pontosan. A másik kérdés,hogy tudtok valakit ajánlani,aki jó chipeket ír és elfogadható az ár is. üdv

UNICHIP Creative Commons License 2013.06.25 0 0 261

Érdeklődve olvastam a tapasztalataidról.

Elmondanád milyen autóról volt szó és mikor készült?

 

Kösz

T.L.

Előzmény: agria79 (196)
Vivaro1 Creative Commons License 2013.06.25 0 0 260

Autochip!

 

Új vagyok a fórumon, érdeklődni szeretnék.

Opel Astra H Caravan 1.4 90le, mit lehetne ebből kihozni? Az autó elég nehezen indul meg, de ha belendül jjól megy. Fogyasztáson jobb lenne lejjebb faragni, ha lehetne mostanéban 7,5l körül van klímával, de amúgy 6.5-7l körül. 

 

Ha lehetne írj már nekem erről!

 

Előre is köszi!

Előzmény: anodpotlo (231)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!