Szeretettel várunk az Amway-el kapcsolatos kérdéseiddel, véleményeddel, de mielőtt leírnád azokat, kérjük, a bal oldalon található részletes kereső segítségével tájékozódj az adott témáról, hogy ne kerüljön újra és újra napirendre ugyanazon kérdés-válasz halmaz! Reklámozásra, tagtoborzásra a topic nem használható!
Köszönjük részvételedet!
Köszi, Zott, ha nem is szó szerint, de lényegében ugyanezt válaszoltam volna. Csak tegnap egész nap egy konferencián voltam, nem volt időm fórumozgatni. :-)
Talán még annyit tettem volna hozzá, hogy annyival jobb, hogy nincs ráírva, hogy gumikesztyűt kell használni hozzá. Mert a megahiperszuper-környezetbarát LOC-hoz ezt javasolják. :-DDDDDD
Taky, bizony pont az emvéjügynökök sulykolják ezt a higítási vackot, gondolom, az agymosáson is ezt használják. Hisz mindenre jó. :-DDD Amúgy meg visszakanyarodnék a békához: fogalmam sincs, hányféle békás szer van, mi a citrusos mosogatószert vesszük, a már említett 2 liter / 299 ft-os áron. Tökéletesen megfelel lemosáshoz, felmosáshoz és egyéb tisztítási manőverekhez is. Több mint 10 éve mosogatógéppel mosogatunk, de azelőtt se a zsíros trutyiban lötyköltük az edényeket. Cskis folyóvízben. JAjj, most nehogy ajánlj valami tuti koncentrált emvéj mosogatógéptablettát... :-)))
msmks: Klapka volt az, a "hagyományos" mosóporral. Tehát NEM urban legend. :-)
Amúgy meg az emvéj-lovagoknak - ha már elfelejtették volna: nem azért vagyunk itt, hogy elmondjuk, ki mivel mosogat. Hanem azért, hogy a véletlenül betérő balek-jelöltekből ne váljék igazi balek. JAvasoltam már, hogy csináljatok az amway hivatalos weblapján egy "AMWAY-ről jót vagy semmit" topikot, és ott lehet tobzódni. :-DDDDD Ígérem, nem fogok odamenni!!! :-) Tudjátok, ez egy vitafórum, nem pedig ingyenes reklámfelület. De ezt is elmondtam már párszor...
Szerinted mit kellene odaírni a „tipical” helyett? Ha ott lenne bármilyen márka terméke, akkor az nem tetszene. Ezt a képet 1x már betettem ide a topic-ba. Akkor elmésen megállapítottátok, hogy „Biztos a hígítási arányokat ábrázolja…”. :)
Egyébként jellemző!
Ha egy egyértelmű hiteles forrásból adunk infót, akkor jön a fikázás. Mást nem tudtok vele kezdeni!
Nyilván a hiteles cáfolat egy hasonló fotó lenne, de gondolom ilyet még nem sikerült begyűjteni az évek során.
Cáfolatként megelégszünk tőletek a szokásos sablon dumátokkal.: „Ááááá, ez nem is íííígy vaaaan…”
egyrészt ezt a képet már láttuk, másrészt a "typical detergent product" teljesen semmitmondó.
erről jut eszembe, volt valami magyar vállalkozó a 90-es években, megunván a sok "összehasonlítottuk egy hagyományos mosóporral" típusú reklámot, csinált egy mosóporgyártó céget, "Hagyományos" néven. de lehet, hogy csak urban legend :)
Okostojás!
Csak azért ekkora a méret, mert ez az eredeti fotó. Pont azért nem változtattam rajta, nehogy azt mondjátok, hogy manipulált. Így nyugodtan lehet nagyítani a kis részleteket is. Ha neked gondot okoz 6MB letöltése, válts Internet előfizetést! Ma már a „betárcsázós” Net nem divat. Nekem a Chello behozza pillanatok alatt.
Engedd meg, hogy gratuláljak! Kiválasztottad a majdnem legszarabb formátumot, amelyet "érdemes" weboldalon elhelyezni (majdnem 6 mega). Ennél már csak az lett volna szarabb, ha mindenzt egy pps-be ágyazott doc-ban teszed ki... :( Ilyen hülyén szerintem csak direkt lehet képet kitenni. Kivéve, ha máshonnan másoltad a képet és ott úgy volt, ahogyan ide kitetted, de még akkor is megkérdezhettél volna valakit. Ráadásul egy rosszabb minőségű, kisebb jpg is tökéletesen megfelelt volna.
Remélem az "üzletedet" ennél jóval alaposabban működteted.
már nem emléxem hol jött elő először, én a lebomló flakonokra emléxem, amikor egy ügynök pityeregve kikérte magának, hogy pocskondiázzuk ezt a csodálatos terméket. De ha megirod a számot, utánanézek.
az ultimate összehasonlitás ott van a Quixtar oldalán, az Amway maga kavart maga alá. Én nem tehetek róla. De szerintem csak azért rakta ki, mert a hivők úgyis a fáraóknak hisznek. Az, hogy idehaza nem lehet pont ugyanolyan összetételű tisztitót kapni, mint a loc, erről nem tehetek, de a Mörfivel összehasonlitva tisztán kivehető a termékpiramisjáték fedezete, ha nem akarjátok meglátni, az már egyéni szoc. probléma. Eddig még mindenki szemérmesen hallgatott róla.
Aztán jössz az olyan összehasonlítással, amikor más típusú terméket állítasz szembe.
én már nem akarom mással hasonlitani, csak a Mörfivel. A Mörfi 3x töményebb és kb. fele annyiba kerül a boltban. Ez fokozható a "végtelenségig": ha mindkét cég full tömény tisztitót árul, a boltban forgalmazott akkor is olcsóbb lesz a példa szerint. Ezt jó lenne ha kommentálnátok mlm részről. (pl. reklám vs. szájhagyomány hatékonysága, mert gondolom itt van a fő eltérés). Anti-mlm oldalról már rég sejtjük ezt a "felállást". Ez még nem is lenne baj, ha az mlm igéret szerint effektiv jól járnának vele a belépők, hiszen azt mondjátok, ez egyfajta üzlet. De a köztapasztalat valahogy más, mégha elfelejtjük a statisztikákat is.
Elmentem a Tesco hiperbe
ilyen szakadt helyekre jársz menő ügynökként? :)) Mit szólnak hozzá, akik "felnéznek" rád?
Aki azért regisztrál, hogy olcsóbban vásárolhasson,
ez bullshit, te is tudod, az mlm kisker árnak semmi értelme, csak annyi, hogy ilyesmikre hivatkozzanak az ügynökök és belépésre kényszeritsék az áldozatokat, akiknek a legtöbbje kilép egy év múlva, pedig állitólag "olcsóbban" vásárolhattak, ahogy írod.
Most akkor ki mond ellent kinek? Nálatok vannak a valódi működési tapasztalatok, de sosem osztjátok meg a nyilvánossággal.
Vedd már észre, hogy itt már több éve (10 hónapja biztosan, amióta én is írogatok ide) bármit mondunk az nem igaz, hazudunk, minket is átvernek, becsapnak. Ha mondanak valamit, és azt megcáfoljuk, jön egy újabb nézőpont amiből szerintük nem jók a mi tényeink. Még az sem baj, ha ellentmond az ő eredeti koncepciójuknak az új koncepciójuk. Vagy figyelembe sem veszik, és szajkózzák tovább hamis állításaikat.
Tipikusan a van sapkája nincs sapkája efektus zajlik itt!
6638, Zotti: olvass vissza, hogy az LOC-témát TE hoztad fel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Én megcáfoltam az állításodat tiszta matematikával, erre tényként leírod, hogy általatok bebízonyított tény, hogy túlárazottak a termékek. Aztán jössz az olyan összehasonlítással, amikor más típusú terméket állítasz szembe. erre jön egy olyan koncepciód, amivel ellentmondasz saját állításodnak!!!!
6634 Saját: Elmentem a Tesco hiperbe, úgyis kellet kaját venni, nehogy azt hidd, hogy csak miattatok!
A frosch PH natural általános tisztítószer 429Ft/liter Én 349FT-al számoltam a példában!
Természetesen még most is állíthatod, hogy drágább az LOC. Mégegyszer megjegyzem, a témát nem én hoztam fel, csak dühít, hogy általatok tényként kezelt állítások hazugságok! Ezzel félrevezetitek az ide tévedőket.
Írod, hogy: "A statisztikákból is látszik, hogy a többség csak egyszerű vásárló a rendszerben (tehát veszit, de a boltban kevesebbet veszitene), és csak a Ferrari igéretek miatt marad és próbál továbbszervezkedni, miközben elhitetik vele, hogy spórol a higitással és ezt majd a gyerekeire költheti. brr."
Ez a mondatod eleve ellentmond saját magának! statisztika, nagy rész vásárló (igaz, megjegyzem kb 80%) Aki azért regisztrál, hogy olcsóbban vásárolhasson, neki megfelelő termékeket, az mit is veszít? Az nem épít üzletet! Ezt sem bírjátok felfogni!
Végül is teljesen mindegy, mit írok ide, hiszen úgyis hazudok! (szerintetek)
"Mi köze Nyávikának és Dezsõnek a testsúlyhoz? Több mint gondolnánk!
Elõtte: Dezsõ: Te csak nyugodtan edd meg azt az ötödik szelet tortát is. Nem lesz tõle semmi bajod! Nyávika: Jaj, miért tagadnád meg magadtól azt a jó kis szalonnát? Hát neked már ennyi öröm sem jut? Utána: Dezsõ: Na, te jellemtorzult, akaratgyenge, pókhasú alak! Hogy nézel ki? Nyávika: Jaj, most aztán fájni fog a gyomrom, és holnap nem jön rám a nadrág."
"A dongónak 0,7 cm2 a szárny-felülete, és 1,2 g a súlya. Az aerodinamika törvényei szerint ezekkel a paraméterek-kel lehetetlen repülni. A dongó azonban ezt nem tudja. És repül."
ez még jobb, szegény mlm-esekhez még nem jutott el a hir, hogy már rég megfejtették ezt a "rejtélyt". De azért csak szajkózzák, szajkózzák...::)))
"Ti erőltetitek ezt a higitási mizériát, mi csak próbáljuk magyarázni, hogy ebből senki nem lesz gazdagabb "
Attól sem leszel gazdagabb, ha a bolti terméket veszed, de ilyet nem is mond a boltos soha. Már többször megnéztük, hogy az Aw termékek egyszerűen túlárazottak, tehát csak bepalizott fanatikusok veszik meg a beigért Ferrari reményében, akiknek a legnagyobb része kiszáll egy év után. (a csapatodban mekkora az éves jövés-menés, megosztod velünk?)
Vásárlásból soha nem leszel gazdag, valakinek "végpontnak" is kell lenni a láncban, az meg szimpla hazugság, hogy az mlm-ben tömegek járhatnak jól, ezért nem lehet mindenkiből boltos sem a való világban, de érdekes módon ezt mindenki "érzi" is, kivéve amikor egy mlm-ügynök felkeresi és meghivja egy "üzleti bemutatóra".
A statisztikákból is látszik, hogy a többség csak egyszerű vásárló a rendszerben (tehát veszit, de a boltban kevesebbet veszitene), és csak a Ferrari igéretek miatt marad és próbál továbbszervezkedni, miközben elhitetik vele, hogy spórol a higitással és ezt majd a gyerekeire költheti. brr.
:))))))))))))
Most már még én sem értelek benneteket!
Éveken át agyonmagyarázzátok, hogy 3x-os árat fizetünk a termékért, meg a „bótban egyébként is sokkka ócccsóbbb”. Most meg egyáltalán nem lényeg a termék ára… És mivel nincs más, átmentek szimpla fikázásba.
Szedjétek már össze magatokat! Ezzel csak a topic-ot blamáljátok!
Egy Jézus nevû fiatalember tanítványokat vett maga mellé, hogy az életrõl vallott tanításait továbbadják az embereknek.
Ma úgy nevezzük õket: Krisztus és az apostolok.
A kereszténység (és a többi vallás) elterjedése és a mai multi-level ugyanarra az elvre épül: - meggyõzõdöm - hitelessé válok - mások is követnek
"Ha 10x drágább tisztitót használunk, akkor sem jutunk csőbe, de loccal sem spórolunk semmit. Ez egy néphülyitő tömegvallás. A hétvégi bulikon többszörösét szórod el annak, mint amit valaha is megsprólhatsz az aw termékekkel. De ez a mondat önmagában is rossz, hiszen semmit nem spórolsz rajtuk, sőt vesztesz, ezt te is tudod. Hülyére vesznek titeket, de hát... végülis szabad ország vagyunk."
Ez az Amway esszenciájának tűnik. Hányszorosan lehet hígitani? :D
1000 ml / 29,58 ml = 33,8 adag 349 Ft / 33,8 = 10,325 Ft /adag Az loc adagja 7,20Ft
Még ha igaz is, komolyan mondom, ez már betegség lehet nálatok... amig nem jött az aw, mindenki békében élt, nem volt piszkosabb a lakása, mint most az aw érában, nem azon görcsölt, hogy tisztitószer spórolásból legyen multimilliomos.
Ti erőltetitek ezt a higitási mizériát, mi csak próbáljuk magyarázni, hogy ebből senki nem lesz gazdagabb azon a 2 tucat szerencsésen kivül, akik a való világban sales managerként is megállnák a helyüket. Ez a loc nálatok valami fétis lehet, ezt imádjátok minden nap, minden mt-n. Cihológus nem kezeli még a csapatot?
Ha 10x drágább tisztitót használunk, akkor sem jutunk csőbe, de loccal sem spórolunk semmit. Ez egy néphülyitő tömegvallás. A hétvégi bulikon többszörösét szórod el annak, mint amit valaha is megsprólhatsz az aw termékekkel. De ez a mondat önmagában is rossz, hiszen semmit nem spórolsz rajtuk, sőt vesztesz, ezt te is tudod. Hülyére vesznek titeket, de hát... végülis szabad ország vagyunk.
Azt nem értem, hogy miért nem lehet, olyan hozzállásotok, mint buyer-nek.
Ő leírta, hogy szerinte a békás márka, jobb, olcsóbb. Ezért azt használja. Kész, ennyi. Ha neki az éri meg, azzal barátkozott meg, használja azt. Nem megy bele ferdítésekbe..... stb. Mint itt egyesek.
buyer nem az Amway, hanem a Söke vásárlója. :-) Csak megjegyzem, hogy ennek örülök, hiszen az a pénz (adó) a mi régiónkat, városunkat gazdagítja!
Viszont az a hozzáállás, hogy szavakat ragadtok ki egy szövegkörnyezetből, olyanokat állítotok tényként, ami nem igaz! Utánna ezen állításokat BIZONYÍTOTT tényként kezelitek, a másikat oldalt hazugnak állítjátok be, érthetetlen a számomra.
http://hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%A9rfogat evőkanál = 1/2 amerikai folyékony uncia vagy 3 kávéskanál (kb. 14,79 ml)
1000 ml / 29,58 ml = 33,8 adag 349 Ft / 33,8 = 10,325 Ft /adag
Az loc adagja 7,20Ft
Bár lehet, hogy te egy másik világon, egy másik frosh márkát használsz. Ráadásul, most olvastam vissza, hogy te Frosh mosogatószerről beszélsz, én meg általános tisztítószerről. Az LOC általános tisztítószer! Azzal kellene öszzehasonlítani! Ti beszéltek csúsztatásról? Ez mi volt?
Egyébként a Frosh (illatosított)-al, ami 1/2l-es (Azt írtad, hogy nem létezik félliteres!) Sem tévedtem sokat! : "1/2l 298Ft azaz 1l 596Ft (most találtam egy internetes áruházban) 25ml kell 5l vízhez (ez van ráírva!) azaz 1000/25=40 azaz 14,90FT. De tegyük fel, hogy ez olcsóbban is beszerezhető, valahol akcióban... legyen 10ft egy felmosás..."
Akkor Tisztelt szakértő úr! Hogyan is van ez a 20X elszámolás?