Meg tudná mondani valaki, hogy meg lehet-e állapítani egy 93-as toyota corollan, hogy volt-e s ha igen, kb mikor cserélve a vezérműszíj? azért érdekes ez a kérdés, mert egy vezérműszíjcsere kb 70e forint és az előző tulaj azt mondta, hogy ő 60e kilóméternél cserélte. most 100e kilóméternél járok és fölöslegesen nem akarom kicserélni.
Kedves Evribodri! ;o)))
autóm 1998 december 14-én került forgalomba
piros, 1,6 literes, benzines
24e km van benne és sérülésmentes
extrák: légkondi, ABS, elektromos ablakok és tükrök
téli+nyári gumik, ülésfűtés, hólánc
zárható tetőcsomagtartó, rádiómagnó 4 hangszóróval
külső hőmérő
listaára 4,7 MFt
én adom 3,2 MFt-ért.
De tényleg, mi bajod vele?
Mit nevezel rendes autónak amire downgradeltél? ;-))
Milyen felszereltségű az autód, mennyi az a listaár, amiből 1,5 milkát engedsz?
Hi Urakok!
Én is Toyotás vagyok
de már nem szeretnék soká az lenni.
Ki tudna nekem segíteni abban, hogy
mi módon tudnám egyéves Avensisemet
elkótyavetyélni???
Mielőbb és persze mélyen áron alul.
Kösz.
Nem tudja valaki , hogy hol lehet hátsó abalktörlő motort
javíttatni (91 Corolla) ?
Ugyanis a márkaszervízben csak cserélik 55000 ft ért.(azt azért mégsem).
thanx
Galagonya!
Én a kiskőrösi szervízbe járok, mindenkinek tudom ajánlani. Igaz nekem Corollám van, és eddig csak kötelező szervízre kellett vinnem, úgyhogy igazából a javítási költségekről nem sokat tudok. De gyanítom, hogy messze a fővárosi árak alatt van. Ha érdekel, megadhatom a címüket, bár asszem a toyota.hu-ról is elérhetőek.
Lux
Délelőtt meghalt a 88-as Suprám hengerfejtömítése......
Úgy pöfög, mint egy gőzmozdony. Nosza be is szállíttattam az ToyotaM3 szervízbe, de ott olyan összeget mondtak a munkadíjra, hogy le kellett ülnöm egy pár percre.....
Szóval a dolog úgy néz ki, hogy a kb. 13e forintos tömítés cseréje, a plusz tömítesek, szimeringek, és a munkadíj circa 140e forintra jön ki.....
Tudna ajánlani valaki egy szervízt, ahol reálisabb világnézet uralkodik???
Tényleg sok a német eredetű autó, de azért én a GM, és a Ford termékeit nem tartom németnek, mert ennyi erővel a Seatot is németnek tarthatnám, vagy mondjuk magyarnak az Audi TT-t.
Olyan "echte" német márkák mint a VW, Daimler-Benz, BMW, Audi viszont ahhoz képest milyen nagy presztizsű autómárkák nagyon ritkán kaptak év autója címet.
Kedves I. Blasius!
Nemrég leveleztem egy cimborámmal arról, hogy a Ford vagy az Opel a jobb autó-e, ezért kigyűjtöttem neki az Év Autója listáról a következőt:
1981 FORD Escort
1985 OPEL Kadett
1986 FORD Scorpio
1987 OPEL Omega
1994 FORD Mondeo
1999 FORD Focus
Természetesen más német autók is szerepelnek a listán, de most nincs időm utánamászni. Szóval azért vannak ott németek is, de angolok és franciák is.
Üdv: Lux
Amit írtál, abban igazad van, csak azt nem értem, hogy miért szerepel a Fiat mindíg ilyen jól az Év autója választásokon. Szerintem német újságíróból, és angolból is sok van, mégis ritkább a német autók győzelme, holott németországtól keletre szinte mindenütt a német autókat tartják az autógyártás non plus ultrajának, a német újságírókról nem is beszélve.
Végül is mindegy, nem mindíg az év autója a legkelendőbb autó, sőt a morbid az, hogy az Auto Bild használtautó tesztjeiben a korábbi év autói majdnem mind csúfosan leszerepeltek, a Tipo, a Mondeo, az XM, a Bravo, mind a feltételesen, vagy nem ajánlott kategóriába került, sőt egyszer a Golf III. is.
Kedves I. Blasius!
Mégis mit vársz egy európai zsűritől? Japánban japán autó lesz az év legjobbja, Amerikában meg amerikai gyártmány (az más kérdés, hogy néha japán márka). Akkor néznék nagyot, ha mondjuk a Golf Japánban is meg Amerikában is az év autója lenne. Mivel a zsűri tele van olaszokkal, nyilván saját maguk felé hajlik a kezük, amikor egy Fiatról van szó (gondolhatod, hogy most is egy emberként szavaztak a Multiplára). Az hogy egy távol-keleti autó nyer Európában, sokkal nagyobb erény a gyártónak, mint ha mondjuk a Multipla vitte volna el a díjat. Legalábbis szerintem ugyanazon vagy kicsivel jobb paraméterekkel mint egy európai autó egy japán a fasorban nincs az Év Autója választáskor. Ahhoz sokkal-sokkal jobbnak kell lennie a többinél, hogy rá szavazzanak.
Lux
Igazad van, a Nissan Micra is év autója lett, igaz ettől még nagy a FIAT túlsúly, hiszen szinte minden kisautójuk ( 127, UNO, Tipo, Punto, Barvo) megkapta az év autója címet.
Nem szídom a FIAT-ot, én is szimpatizálok a márkával, igaz főleg azért mert Juventus drukker vagyok, és a FIAT mégiscsak a tulajdonosa.
Ennek ellenére ha lenne annyi pénzem, hogy új autót vegyek, nem vennék FIAT-ot, csak valamilyen japán márkát, egyszerűen azért mert megbízhatóbbak mint a FIAT, vagy a Ford, vagy az Opel.
Viszont azt túlzásnak tartom, hogy az elmúlt 20 évben a FIAT legalább 4 év autója címet nyert el (de lehet, hogy többet), míg a japánok összesen egyet. Pedig mondjuk a Brava szerintem túl sok újdonságot nem tartalmazott, egy Honda Civic nálam előbb kapna Év autója címet a szuperfejlett motorjaival, mint a Fiat a teljesen átlagos, sokat fogyasztó, ehhez képest lomha 1,4-es, 1,6-os motorjaival, vagy a kerregő régebbi dízeleivel.
A Tipo 10 évvel ezelőtt tetszett kinézetre, de a megjelenése évében inkább az Mazda MX-5- nek dukált volna a győzelem.
Ennek ellenére azért a FIAT konszern is gyárt jó autókat, egy Ferrari F40 azért előrébb áll nálam az álomautók listáján, mint a mondjuk a Honda NSX.
Ekszküzé moá, ne tessék szidni a Fiatot. :-) A Tipo még ma is yo autó, imho sok mindenben jobb, mint a jelenlegi, utódnak számító Bravak vagy egyéb márkák. Az év autója díjat meg nem arra adják, hogy majd 10 év múlva milyen állapotban leledzik a kütyü, hanem hogy adott évben mennyire újszerű, ötletes, innovatív, funkcionális, stb. Ez alapján pedig szerintem a Toyota elôször igazaból a Previára kaphatta volna meg.
Örülök, hogy a Yaris nyert, hiszen ahhoz képest, hogy milyen jó autókat gyárt a Toyota, először kapta meg a díjat. Pedig szerintem a Carinának kijárt volna a díj, főleg annak fényében, hogy olyan autók voltak az év autói, mint a Fiat Tipo, Uno, amelyek manapság egy ócskavasnak számítanak, bezzeg az ugyanakkor gyártott Toyoták, és a többi japán autó még mindíg vígan fut.
Bár lehet, hogy én idén az új Celicának adtam volna díjat, vagy a Honda S2000-nek.