Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 390
Sajnos legközelebb csak Szombathelyen van Audi,illetve Győrben,de te szerintem ha meghallod ezt a városnevet,akkor kirázz a hideg. :))
De nem reménytelen az Audi vásárlás! :)
Előzmény: LangsamV6 (389)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 389
"Egy próbát sem engedek meg magamnak."

Megértem. Pár kilométer egy automata A6-ossal és utána az ember csak számolgat és csak számolgat... :) Mondjuk én úgy vettem, hogy egyszer sem vezettem előtte, csak ültem egy másik A6-osban 1 éve, de úgy emlékeztem hogy jól esett. :) Üdv.

(Vonyarcvashegy környékén van Audi szalon és nyitva van szombat délelőtt ? :)
Előzmény: hicky (388)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 388
Tehát így,és nem boxszal! :)
De én még nem szeretném eladni a mostani autómat!Jó vétel az Audi,de rossz időben!Egy próbát sem engedek meg magamnak.Meg egyébként is,én várok a facelift-es Sb II.-re,mert először azt pályázom meg,valami erős motorral,aztán ha nem jön össze,akkor jön a többi a sorban.
Előzmény: LangsamV6 (387)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 387
Na így esetleg, tehát Boxszal ! :)
Ennyiért viszont tényleg nagyon jó ajánlat, könnyű Superb II-t konfigurálni ennyiért és a Superb érdemei elismerése mellett, de az A6 eggyel nagyobb kategória.
Szerintem beszámolnák a Superbedet. És most direkt nincs :) jel.
Egy próbát megérne.

Üdv.
Előzmény: hicky (386)
hicky Creative Commons License 2009.06.02 0 0 386
Jól van na!Valószínű,hogy el lett már írva eredetileg az a gyorsulási adat.Igaz Halász Jutkában nem vagyok otthon,de biztos neked van igazad! :)
Én nem vagyok annyira konzervatív,és merev,mint Szili.Nekem nagyon is kellene így ez az Audi A6!Laza O.CT segítene abban,hogy 170lovas,és 385nyomatékos legyen a kicsike,és az már azért szépen rángatná azt a szép nagy darab autót!Ne felejtsük el,hogy az Audi A6 2.0TFSI motorja szintén 170 pacis,és ehhez 280nyomaték párosul.Turbó benzines,kontra turbó dízel.Tehát ez a 170 lovacska nekem elég lenne,mert amúgy sem száguldozásra szánnám azt az autót.De egy 3.0 TDI felirat felkerülne. :))
Előzmény: LangsamV6 (384)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 385
Szili !
Emelkedőnél, lejtőnél 2 sec-ig zár a fék, utána old, majd kúszás előre, vagy hátra.
Úgy emlékszem erről a kezelési is mond valamit, éppen ezért lehet gázzal kijönni a behúzott elektromos fékből lámpánál (ha az ember nem akarja féken tartani a lábát) mert nyomatékra is magától old.
Érdemes lenne megnézni a kezelésidet, ír-e erről valamit.
Üdv.
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 384
"Gyorsulás: 170 s (0-100 km/h) "


Te Hicky ! :)

Nem vagyok száguldozós típus, de a a 170 sec 100 km/h sebességre még nekem is lassú lenne. :) Ez majdnem 3 perc, Halász Jutka gyermekdalok átlagos ideje. :)

Nincs valami gyorsabb ? :)

A 2.4-esem ehhez képest gázturbinás Thrust ! :)

Egyébként az ára így nem rossz, de én 140 lóval egy ekkora autót nem vennék.

Üdv.

Előzmény: hicky (383)
hicky Creative Commons License 2009.06.01 0 0 383
REMEK ÁRON:


Audi A6 2.0 TDI DPF
Szín: Tóezüst metál Hengerűrtartalom: 1968 ccm Végsebesség: 210 km/h
Kárpit: fekete (NK) Teljesítmény: 103 kW/140 LE
Gyorsulás: 170 s (0-100 km/h)
Hengerek száma: 4 Fogyasztás: 6,4 l/100 km Maximális nyomaték: 320 Nm

Alapfelszereltség:

"Alu-Dekor" betét
12 Voltos csatlakozó hátul
3 pontos automata biztonsági övek
Aszférikus bal oldali külső tükör, a
Automata fényszóró magasságállítás
Automatikus fényszóróaktiválás
Biztonságiöv kontroll
Biztonságiöv kontroll
CD-Lejátszó
Csomagtér megvilágítás
Elakadásjelző háromszög
Elektronikus indításblokkoló
Elektronikus stabilitásvezérlés (ESP)
Ellipszoid főfényszóró
Esőszenzor és fényszenzor
Fényezett külső tükrök
Fényezett lökhárítók
Fényszóró magasságállítás
Fényszórómosó berendezés
Függönylégzsák elöl/hátul
Fűthető ablakmosófúvókák
Fűthető, elektromosan állítható külső
Gumiabroncs 205/60 R 16 96W xl
Hátsó ködzárófény
Hővédő üvegezés körbe
Isofix gyermekülés rögzítési pontok elöl
ISOFIX gyermekülés rögzítéspontok hátul
Kesztyűtartó világítással
Kiegészítő műszerek
Km/h-jelző, óra és fordulatszámmérő
Komfortkapcsolós, 4 elektr. ablakemelők
Konvex jobb oldali külső tükör, a
Kormányoszlop: állítható
Könnyűfém keréktárcsa "9-ágú-design"
Könyöktámasz elöl, rakodórekesszel
Könyöktámasz hátul, lehajtható, 2
Központi zár rádiótávirányítással
Krómozott díszlécek az ablakkeretekben
Külső hőmérséklet-kijelző
Lopásgátló kerékcsavarok
Magasságállítható fejtámlák elöl/hátul
Manuális magasságállítású első ülések
Megvilágított piperetükrök elöl,
Meridian szövet üléshuzat
MMI Basic, Rádióval, 4 hangszóróval
Multifunkciós bőrkormány,
Multifunkciós-kijelző (Bordcomputer)
Normál méretű könnyűfém pótkerék
Normál ülések elöl
Olvasólámpa (2 elöl / 2 hátul)
Osztott dönthető hátsó üléstámla
Parkolóradar: Optikai elöl-hátul
Pirotechnikai övfeszítős biztonsági övek
Por- és pollenszűrő
Pótféklámpa, vészfékvillogó
Rakodó rekeszek a csomagtérben
Sebességszabályozó (Tempomat)
Servotronic
Velour szőnyegbetétek elöl/hátul
Vezető- és utasoldali légzsák
Xenon Plus fényszóró
Zöld hővédő üvegezés körbe

Többletfelszereltség:

Belső tükör: automatikus elsötétítéssel
CD-váltó: MMI-hez
Csomagtér kiegészítő
DSP-hangrendszer 10 hangszóróval
Elektromos csomagtértető mozgatás (csak nyitás)
Keréktárcsa: könnyűfém 7,5Jx17 "Stern"
Kiegészítő belső világítás
Kormány: 3 küllős, multifunkciós, bőr
Külső tükrök: Elektromosan behajtható
MMI kezelési koncepció
Riasztóberendezés
S-Line Exterieur csomag
Sötétített üvegek a B oszloptól
Ülések: Fűthető első ülések
Ülések: Sportülések elöl
Üléshuzat: "Alcantara" bőr

Audi A6 2.0 TDI DPF alapár: 10.101.800,-
A kiállított modell lista ára: 12.725.000,-
Akciós árajánlatunk: 8.990.000,--
(km óra állás: 13.500 km)

Varshi Creative Commons License 2009.06.01 0 0 382
Vagy szerezni olcsón egy cserealkatrész hengerfejet. :)
Előzmény: Törölt nick (381)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.31 0 0 381

Én azt mondom, hogy valami light-ost adhatsz neki (max. 160 Le), de túl gyakran és tartósan ne használd ki....

 

Vagy:  "jobb a békesség alapon" így hagyni....

Előzmény: Cornetto33 (380)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 380

Az elejéböl (2004-2006 ig) való. Igen engem is a hengerfejjel riogattak. 2006-tól visszaáltak a 8 szelepesre az bírja jobban a húzást állítólag.(mármint  ahengerfej)

Egyébként nem taposom neki, ma pl gyopárosfürdőn voltunk a comp. szerint 5,5 -ös fogyival. Szerintem hagyni fogom már 1 éve megvan az autó és mindig feljön a kisördög, hogy jó lenne, de mindig visszaköszön a hengerfej dolog, hogy emiatt veszélyes.

Előzmény: Törölt nick (379)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.31 0 0 379

Ezt igazából meg kéne kérdeznem, de ha még az elejéről való (2003-2005) 2,0 PD, akkor inkább hanyagolni kéne a hengerfej miatt... Persze valami light-ost biztos gond nélkül elbír... Na meg nagy kérdés, hogy hogyan van használva... Ha sokat talpalod, elejéről való, akkor inkább nem. Ha csak néha talpalod 2006-, akkor mehet neki nyugodtan... Igazából a hengerfej a szűk keresztmetszet...

 

Váltónak nem lenne probléma...

Előzmény: Cornetto33 (378)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 378

Szili.

Látom valamelyest vágod a chipes dolgot a VW konszernos autóknál.

A 140 Le-s (6 seb manuál v.) 2.0 PDTD (BLB motor kódos 16v-es) moci chipellésében tudsz valamilyen problémáról ? Max 170 Le-re és inkább alsó fordulattartományban emelt nyomatékra gonoltam.

Előzmény: Törölt nick (376)
mistermekkmester Creative Commons License 2009.05.31 0 0 377
Én megnézetném a csippet a helyedben , akkor rángat be így ha szükben áll a geometria a turbónál és nem fér ki a kipufogógáz. Átprogramozással orvosolható
Előzmény: madi_7 (352)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.29 0 0 376
Azért majd légyszi számolj be róla, hogy mi volt a probléma.....
Előzmény: madi_7 (375)
madi_7 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 375
nem, nem értettem félre.
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 374
Régebben a chippes 2,5 V6 TDI-k is "ették" a tiptronic-ot, pedig ott még alacsonyabbak voltak a Nm értékek...
Előzmény: Törölt nick (372)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 373

Ha esetleg félreérthető:

Természetesen a 3,0 V6 TDI-ben és a 6,0 V12TDI-ben a Tiptronic tök más!!

Előzmény: Törölt nick (372)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 372

Igen, meg újabb generációs a Tiptronic is bennük...

 

 

6,0 V12TDI is Tiptronic-os, de ott is "vissza kellett venni" a nyomatékot 1000 Nm-re pont a váltó miatt! A motor többet tud. A váltó a szűk keresztmetszet...

Előzmény: madi_7 (371)
madi_7 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 371
De ami kocsik most futnak le a szalagról azok már alapból 500as nyomatékkal rendelkeznek.
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 370

A komolyabb német tuningcégek "összeprogramozzák" a motort és a Tiptronic-ot a magasabb nyomatékért...

Programozva ~550 Nm-ig mehet a motor.... 

 

Ugyanez van a DSG-nél is... Program nélkül 400-420 Nm, programozva 480-500 Nm, átépítve 650-ig mehet....

Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 369
Nem! Nekem nincs A6-osom....
Előzmény: madi_7 (368)
madi_7 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 368
Egy ezüst A6ról tettél fel képeket még régebben..?
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 367

Akkor sajna ez Tip lesz...

Az érzésedet ismerem, csak sajna ennek ára lesz....:-(((

 

Hangsúlyozom: ne legyen igazam!!!

Előzmény: madi_7 (365)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 366

Akkor reménykedtél, hogy hátha mégsem???

 

Ha tényleg az, akkor nem lesz olcsó mulatság, ha nem, akkor írasd visszább a chipet és tedd össze a kezed, hogy megúsztad....

Előzmény: madi_7 (364)
madi_7 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 365
de nem lehet nem használni élén.
madi_7 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 364
Igen, ezt hallottam én is, hogy nem bírja a váltó az akkora nyomatékot..
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 363

Gondolom a chippes nem említette, vagy nem is tudta, hogy kényes ez a Tip...

Na persze bír valamennyit, na meg ha nem használod sokat "élén", akkor lehet, hogy soha nem jön elő...

Előzmény: Törölt nick (362)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.27 0 0 362

Akkor félő, hogy Tiptronic...

Le kellett venni a nyomatékot 450-re (a motor többet tudott), mert a Tiptronic nem szerette a nagyobbat.... 500-ra lett tervezve az ebben lévő Tip...

Ne legyen igazam, de sajna elég sok lefeküdt Tiptronic-ról hallottam a chip miatt, ezeknél a 450 nyútonosoknál...

Előzmény: madi_7 (361)
madi_7 Creative Commons License 2009.05.27 0 0 361
Igen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!