Sajnos legközelebb csak Szombathelyen van Audi,illetve Győrben,de te szerintem ha meghallod ezt a városnevet,akkor kirázz a hideg. :)) De nem reménytelen az Audi vásárlás! :)
Megértem. Pár kilométer egy automata A6-ossal és utána az ember csak számolgat és csak számolgat... :) Mondjuk én úgy vettem, hogy egyszer sem vezettem előtte, csak ültem egy másik A6-osban 1 éve, de úgy emlékeztem hogy jól esett. :) Üdv.
(Vonyarcvashegy környékén van Audi szalon és nyitva van szombat délelőtt ? :)
Tehát így,és nem boxszal! :) De én még nem szeretném eladni a mostani autómat!Jó vétel az Audi,de rossz időben!Egy próbát sem engedek meg magamnak.Meg egyébként is,én várok a facelift-es Sb II.-re,mert először azt pályázom meg,valami erős motorral,aztán ha nem jön össze,akkor jön a többi a sorban.
Na így esetleg, tehát Boxszal ! :) Ennyiért viszont tényleg nagyon jó ajánlat, könnyű Superb II-t konfigurálni ennyiért és a Superb érdemei elismerése mellett, de az A6 eggyel nagyobb kategória. Szerintem beszámolnák a Superbedet. És most direkt nincs :) jel. Egy próbát megérne.
Jól van na!Valószínű,hogy el lett már írva eredetileg az a gyorsulási adat.Igaz Halász Jutkában nem vagyok otthon,de biztos neked van igazad! :) Én nem vagyok annyira konzervatív,és merev,mint Szili.Nekem nagyon is kellene így ez az Audi A6!Laza O.CT segítene abban,hogy 170lovas,és 385nyomatékos legyen a kicsike,és az már azért szépen rángatná azt a szép nagy darab autót!Ne felejtsük el,hogy az Audi A6 2.0TFSI motorja szintén 170 pacis,és ehhez 280nyomaték párosul.Turbó benzines,kontra turbó dízel.Tehát ez a 170 lovacska nekem elég lenne,mert amúgy sem száguldozásra szánnám azt az autót.De egy 3.0 TDI felirat felkerülne. :))
Szili ! Emelkedőnél, lejtőnél 2 sec-ig zár a fék, utána old, majd kúszás előre, vagy hátra. Úgy emlékszem erről a kezelési is mond valamit, éppen ezért lehet gázzal kijönni a behúzott elektromos fékből lámpánál (ha az ember nem akarja féken tartani a lábát) mert nyomatékra is magától old. Érdemes lenne megnézni a kezelésidet, ír-e erről valamit. Üdv.
Nem vagyok száguldozós típus, de a a 170 sec 100 km/h sebességre még nekem is lassú lenne. :) Ez majdnem 3 perc, Halász Jutka gyermekdalok átlagos ideje. :)
Nincs valami gyorsabb ? :)
A 2.4-esem ehhez képest gázturbinás Thrust ! :)
Egyébként az ára így nem rossz, de én 140 lóval egy ekkora autót nem vennék.
Audi A6 2.0 TDI DPF Szín: Tóezüst metál Hengerűrtartalom: 1968 ccm Végsebesség: 210 km/h Kárpit: fekete (NK) Teljesítmény: 103 kW/140 LE Gyorsulás: 170 s (0-100 km/h) Hengerek száma: 4 Fogyasztás: 6,4 l/100 km Maximális nyomaték: 320 Nm
Alapfelszereltség:
"Alu-Dekor" betét 12 Voltos csatlakozó hátul 3 pontos automata biztonsági övek Aszférikus bal oldali külső tükör, a Automata fényszóró magasságállítás Automatikus fényszóróaktiválás Biztonságiöv kontroll Biztonságiöv kontroll CD-Lejátszó Csomagtér megvilágítás Elakadásjelző háromszög Elektronikus indításblokkoló Elektronikus stabilitásvezérlés (ESP) Ellipszoid főfényszóró Esőszenzor és fényszenzor Fényezett külső tükrök Fényezett lökhárítók Fényszóró magasságállítás Fényszórómosó berendezés Függönylégzsák elöl/hátul Fűthető ablakmosófúvókák Fűthető, elektromosan állítható külső Gumiabroncs 205/60 R 16 96W xl Hátsó ködzárófény Hővédő üvegezés körbe Isofix gyermekülés rögzítési pontok elöl ISOFIX gyermekülés rögzítéspontok hátul Kesztyűtartó világítással Kiegészítő műszerek Km/h-jelző, óra és fordulatszámmérő Komfortkapcsolós, 4 elektr. ablakemelők Konvex jobb oldali külső tükör, a Kormányoszlop: állítható Könnyűfém keréktárcsa "9-ágú-design" Könyöktámasz elöl, rakodórekesszel Könyöktámasz hátul, lehajtható, 2 Központi zár rádiótávirányítással Krómozott díszlécek az ablakkeretekben Külső hőmérséklet-kijelző Lopásgátló kerékcsavarok Magasságállítható fejtámlák elöl/hátul Manuális magasságállítású első ülések Megvilágított piperetükrök elöl, Meridian szövet üléshuzat MMI Basic, Rádióval, 4 hangszóróval Multifunkciós bőrkormány, Multifunkciós-kijelző (Bordcomputer) Normál méretű könnyűfém pótkerék Normál ülések elöl Olvasólámpa (2 elöl / 2 hátul) Osztott dönthető hátsó üléstámla Parkolóradar: Optikai elöl-hátul Pirotechnikai övfeszítős biztonsági övek Por- és pollenszűrő Pótféklámpa, vészfékvillogó Rakodó rekeszek a csomagtérben Sebességszabályozó (Tempomat) Servotronic Velour szőnyegbetétek elöl/hátul Vezető- és utasoldali légzsák Xenon Plus fényszóró Zöld hővédő üvegezés körbe
Többletfelszereltség:
Belső tükör: automatikus elsötétítéssel CD-váltó: MMI-hez Csomagtér kiegészítő DSP-hangrendszer 10 hangszóróval Elektromos csomagtértető mozgatás (csak nyitás) Keréktárcsa: könnyűfém 7,5Jx17 "Stern" Kiegészítő belső világítás Kormány: 3 küllős, multifunkciós, bőr Külső tükrök: Elektromosan behajtható MMI kezelési koncepció Riasztóberendezés S-Line Exterieur csomag Sötétített üvegek a B oszloptól Ülések: Fűthető első ülések Ülések: Sportülések elöl Üléshuzat: "Alcantara" bőr
Audi A6 2.0 TDI DPF alapár: 10.101.800,- A kiállított modell lista ára: 12.725.000,- Akciós árajánlatunk: 8.990.000,-- (km óra állás: 13.500 km)
Az elejéböl (2004-2006 ig) való. Igen engem is a hengerfejjel riogattak. 2006-tól visszaáltak a 8 szelepesre az bírja jobban a húzást állítólag.(mármint ahengerfej)
Egyébként nem taposom neki, ma pl gyopárosfürdőn voltunk a comp. szerint 5,5 -ös fogyival. Szerintem hagyni fogom már 1 éve megvan az autó és mindig feljön a kisördög, hogy jó lenne, de mindig visszaköszön a hengerfej dolog, hogy emiatt veszélyes.
Ezt igazából meg kéne kérdeznem, de ha még az elejéről való (2003-2005) 2,0 PD, akkor inkább hanyagolni kéne a hengerfej miatt... Persze valami light-ost biztos gond nélkül elbír... Na meg nagy kérdés, hogy hogyan van használva... Ha sokat talpalod, elejéről való, akkor inkább nem. Ha csak néha talpalod 2006-, akkor mehet neki nyugodtan... Igazából a hengerfej a szűk keresztmetszet...
Látom valamelyest vágod a chipes dolgot a VW konszernos autóknál.
A 140 Le-s (6 seb manuál v.) 2.0 PDTD (BLB motor kódos 16v-es) moci chipellésében tudsz valamilyen problémáról ? Max 170 Le-re és inkább alsó fordulattartományban emelt nyomatékra gonoltam.
Én megnézetném a csippet a helyedben , akkor rángat be így ha szükben áll a geometria a turbónál és nem fér ki a kipufogógáz. Átprogramozással orvosolható
Igen, meg újabb generációs a Tiptronic is bennük...
6,0 V12TDI is Tiptronic-os, de ott is "vissza kellett venni" a nyomatékot 1000 Nm-re pont a váltó miatt! A motor többet tud. A váltó a szűk keresztmetszet...