Sziasztok! 2007-es Jumper nehezen indul, sokáig teker mire "elkapja". aztán pedig sokszor döcög az alapjárat, és büdös a kipufogó füst... cserélve az EGR, porlasztók bemérve tökéletes, vmi nyomásszabályozó is rendben... Ötletek? ahogy bemelegszik pöc röf indul, alapjárat is gyönyörű. de ezek a reggeli első indulások.... :-(
A citroen service- box- l küzdök eszeveszetten- sikertelenül.., több helyröl letöltöttem ., de zéró a végeredmény.., keygen Ok.., DVD 1 szépen lemegy.., kéri hogy tedd be-- mountold be a DVD II-t..,, aztán nyomj egy OK-t..., de semmi sem indul el.., , biztonságért igy hagytam fél óráig.., mert az DVD .I- nél is elég soká indult el a telepités.., de semmi sem történik..., ugy rémlik az "easy diag" videóját kóvetem.., lelassitva ., biztosan jól követve..,
Egyszer már volt egy feledhetetlen nagy segitséged..., ezt még megtudnád duplázni egy jó tippel.., akár P.M - ben : Egy mezei pc felhasználó számára is követhet Citr.Service. Box letöltési linlkszerüséggel megadásával.., Nyugodtan Lehet fizetős is .., csak ne kelljen egy Bill Gates a telepitéshez..., egy napot már biztos eltöltöttem a kisérletezgetéssel.., a " DVD2 Sedre BackUp betöltéséig OK..", ott aztán vége..., Win7.32Bit.Prof - on kinlódom...
egy bontatlan kommersz első fékbetét garnitúra ingyé' elvihető Miskolcban
az itteni emailcím vagy 12 éve megtért a teremtőjéhez, a gfgfhuKUKACfreemailPONThu-ra írjon akit érdekel. (Alfa 33-hoz lett rendelve egy kis boltban , lövésem nincs hogy sikerült, csak 5 cm-rel nagyobb mint kéne ..:-p)
Vettem bele európait ideiglenesen ,mert dolgoznom kell a teherautómmal és nem kapcsol helyzetjelzőt és a nappali menetfény se működik, de azt megértem.
Alvázszámra rendeltem az újat az USA-ból és szintjelzős jött, meg olyan is volt a benne lévő. Ezért nem értem..
A másik dolog a fényszóró. Nekem tolatott egy futár és összetört. Vettem bele európait ideiglenesen ,mert dolgoznom kell a teherautómmal és nem kapcsol helyzetjelzőt és a nappali menetfény se működik, de azt megértem. 2013 év végi alváz.
Sziasztok. Segitséget kérnék, ha valaki értene hozzá... Ducato 2.8 jtd 244-es bodé. Index balra gyorsan villog, mintha kiégett volna egy izzó, balra "kint marad" az index, és csak világít. Nem villog. Elakadásjelzö panelt probáltam másikat. Ugyanazt csinálja. Mit kéne cserélni, vagy rá tud- e nézni valaki budaörs+30 km körzetben?
Gyári Mopar szintjelzős tágulási van benne. 4 éve van meg a paripa, most cseréltem hűtőventillátort és láttam a tartály alján a jeladót, de nincs rajta csati se kábel..
Sehol se találok hozzá egy normális bekötési rajzot.
Ugy tünik hogy még nagyon messze az " expert" státuszom..., minden küzdelem ellenére még nem sikerült beizgatnom a Sedrét sem.., sajnos.., igy aztán nem sikerült lokalizálnom az ECU teljesitmény relét., amire a csatolt hibakodód hivatkozik.., alkalmi hiba ugyan de checklámpát is kigyujtja olyankor.., igaz hogy normálisan indul mindign de nem megnyugtató, lehet hogy egy indithatatlanság lesz a vége..., egyik motortéri biztitábla leirasban sem találom az ott lévő relék megnevezését..,
2001-es Jumper 2.8 Hdi nem rendelkezik szabványos OBD csatival, csak a 2pin-essel. Lehet olvasni ebben hibát, ha egy bontott OBD csati lábaira rávezetékeli az ember a 2pin-es csatit? Esetleg valakinek bekötési rajz hozzá?
Hiba jelenségek:
Az autó eleje szét volt szedve, azóta folyamatosan világít a befecskendező hiba lámpája (nem gondolom hogy a szétszedéssel lenne összefüggésben). Menet közben nem lehet érezni rajta semmit, a szétszedés előtt nem jelentkezett ilyen hiba, csak erőteljes gyorsításkor gyujtotta be néha.
Járó motornál ha felkapcsolom a világítás kapcsolót, 10-ből 1-szer random leáll az autó.
Óriási---elinditottam.... a Sedre-be belenézésnélkül...., pc-s haverom elvitte a laptomat ., ismerem ..., talán sose kerül vissza....
Az egyik lezáro ellenállás a motor ECU-ban van a másik a BSI ben.. legalábbis ugy agyaltam ki., blokksémában--kisipolgatva stb.., a tüzfalig a CAN -en 120 Ohmot mért-t mértem (Obd2-ben is)., nyilván mert hiányzott a másik lezáró 120 Ohm a hálózatról. A Bsi-n elvágtam a kimenő CAN-eket., 120 Ohmot mértem a Bsi .n maradt vezetékeken.,jövőkön.., .., a motortérből átcsipeszeltem a CAN-eket a BSI Can PIN-re .., Mindjárt 60. OHM lett 6 és 14 közt+kigyulladt a motorchek lámpa+ első inditásra beröffent amotor!!! Vannak hibajelzések az ABS és engine vonalon.., kiváncsi vagyok ha visszakerül a gép mi az ábra egyáltalán a kommunikációval--hibakódókkal stb.
Érdekes hogy mindkét Can-szál szakadtnak látszott...,annak ellenére hogy a a tüzfal átmenetnél még folyamatos volt....., valószinű hogy valami kerülő uton., és nem direkt jön rá a BSI-re??? Mert ott már egyértelmüen szakadt volt mindkét szál..., lehet hogy valami vezérlőn(őkön?) még átmegy..., ha megjön a gép talán meglátom....,
nagyon köszi a szakszerű segitséged.., szerencsémre még a nap is sütött közben...