Van erre szépen leszerződtetve kettő darab cég. Ezekkel a cégekkel 2012. január 1.-éig van szerződés és a felhasználható összeg összesen: 10 340 122 817 forint
Hát mondjuk van egy lakatos óbudán, aki a szendrő utcában lakik. Azt az embert se hazavitelekor a 112-esen, se munkában nem láttam anno józanul.
Ez betudható óbuda igénytelenségének, meg úgy az egész bkv lakatosainak hozzá nem értése miatt. Bár azt mondják, azért nem fényezik telibe, mert így olcsóbb. De akkor vsz előtt mindenhol le kell kaparni a fényezést a végállomáson, hogy leállítása után igényesen legyen lefényezve?
Valamint a 412-eseket ezzel a színnel nem lehet oldalt javítani, mert akkor lesz az elütés, hogy a vak ember is röhögni fog rajta.
De ha ez így van, akkor a festékgyártónak küldjön már valaki egy RAL színmintafüzetet, mert valószínűleg valami hamisítvány került hozzájuk. Vajon egy ilyen beszerzési eljárás milyen időtartamra vonatkozik.
Vajon hogy fog kinézni egy 415-ös, mondjuk a BPI-383, vagy egy 435-ös? Még egy telifénynél is sokkoló, de ha elkezdenek ide-oda festegetni egy kicsit, hát nagyon félek a buszok ezentúli külsejétől.
*****, azt kivéve, hogy ezt festéknek nem nevezném :D
Kéne valami olyasmi szabályt hozni, hogy amibe bele kell festeni, az teljes fény. (normális festékkel persze...)
És valamiféle (minden garázsban!) egységes azonosító, és azt is minden vsz-kor felfújni a meghatározott helyekre, és pontosan oda, nem 2 méterrel arrébb...