Audi A4 avant b7 8e 2.0 pdtdi 2006os èvjáraton nem lehet manuálisan kikapcsolni az utasoldali lègzsákot, vagy csak èn vagyok ennyire birka hogy nem találom a kikapcsolóját?
A mostani felnim ami rajt van gyári(ezzel vettem)8x18 et 47!!!
Felrakhatok-e rá 7.5x17-es 35-ös et felnit,úgy hogy se az egyenesfutást,se a kormányfordulási sugár ne legyen messze a gyáritól?Minden választ előre is köszönöm.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a szerelők sem tudnak segíteni!! Van egy audi a4 1.9 tdi 90 lovas 1997 es autóm és olyan probléma lenne vele, hogy ha beinditom kb 5 perc utan leall. Ezt követően le kell légteleníteni és csak utána indul újra szval belevegősödik. Nem gyakori a hiba mivel van amikor 500 km utan jon elő újra és van amikor 100 km megtétele után. Több szerelő is nézte már de elvileg minden működik.
No. Visszavittem az aksit a boltba (nem sok reményt fűztem hozzá) és mivel el volt repedve a boltos azzal kezdte, hogy én odaütöttem valamihez ,és ezzel leis zárta a vitát. Mivel nem tudom bizonyítani ,hogy én nem ütöttem oda sehova ,hisz az autóban volt és üzemelt 4 hónapot így lógó orral haza vittem . Megragasztottam a repedést egy másik aksiból fel lett töltve savval ,24 órát csepp töltéssel ,majd 24h pihentetés a feszültséget tartja ,holnap beteszem az autóba és majd kiderül bírja-e vagy nem .
Az a baj hogy miután felnyitottad a még garanciális akksit, nem valószinű hogy garanciát lehet érvényesíteni. Ezért kellett volna elmenni autóvillossági szerelőhöz, aki megállapította volna hogy az akksi a rossz. Adhatott volna egy pár soros írásbeli véleményt is, amivel visszaküldhetted volna a hibás akksit.
Ha egy jó tanácsot elfogadsz, garanciás esetekben nem bontod meg az alkatrészt, mert azzal kizárod magad a garanciából.
mivel már semmire sem volt hajlandó az aksi , kénytelen voltam kivenni és egy régi 13 éves aksit amit csak pumpálásra tartottam beletenni (félig-meddig ) feltöltve ,na próba ,egy pöcre indult.
Nézem az új aksit ,a + oldalon fehér sav kicsapódás de nem is kicsit, megtörölgetem és akkor jött a meglepetés egy 3 cm hosszú függőleges repedés .
mivel az aksi új még a dugók le voltak ragasztva ; ragasztó le dugó ki és most jött a második meglepetés csak két cellában látszott a sav ,elkezdtem feltölteni deszt vízzel és most jött a harmadik meglepetés a negatív oldalon kezdtem tölteni már egy liter körül jártam,az utólsó cellában semmi folyadék sem volt de szintig töltöttem azt is és feltettem a töltőre ,egy perc után 5 cella meg indult pezsegni a 6-ik nem abból szerintem az összes sav kiforrt,most az a kérdés mit lehet ezzel kezdeni ?
Baj van az olajlehúzógyűrűvel. A javítás amivel elkerülhető a motorkár, nagyon drága. Németországban komoly pereskedés folyik miatta, ha gondolod vedd meg.
Autóvillamossági szerelőhöz vidd el aki fog tudni egy nyugalmi áramfelvételt mérni. Lehet a probléma forrása sok miden (utólag beletákolt villamosfogyasztók, stb...) de ezt csak mérések alapjàn lehet kideríteni.
Valami leszivja az aksit 1 nap alatt . Töltöm 24 órát ,másnap indítanék és úgy le van merülve , hogy lenulláz minden .A generátor tölt alapjáraton is .Lehet mégis zárlatos ? hibakódot nem mutat .Az aksi fél éves ezért lett véve mert azt hittem , hogy a régi aksi rossz.valakinek jó tanácsát meg köszönném.
sziasztok... van egy audi a4 crtdi 2011 vihhöfok nemálbe, hintázik termosztát csere megvolt jóminőségüt kapot de enek elenéreis hintázik 90 és 50 fok közöt 160km_h 90fok de lelasulok azonal le esik 50fok ra ........... az also vizcsővet elenöriztem üzemi höfok elérése elöt az hideg de a fesö az meleg álitolag ez igy normális de mégsem jó....................... valakinek lenne valami jó ötlete azt megköszöném de akár még honorálnámis....elöreis köszönöm a segitseget
Sziasztok! Audi A4 (B9) Tudna valaki valaszt arra a kerdesre hogy hogyan tudom kiszedni az elso fejtamlat? Allitolag uj biztonsagi rendszert vezetett be eleg sok marka, ezert nem kiveheto. Mar nincsen rejtett gomb az uleskarpitban, sot, muanyag takaroval fedtek le az ules felso reszet...
Remenykedem hogy van valami kiskapu, talan valaki ismeri...
Sajnos elég gyenge minöségű termosztátokat lehet kapni. Kimérve instabil a nyitási hőmérséklete és rosszul is zárnak. Persze van megoldás, érdemes drágább ás karakterisztikájában a gyárit vagy hasonló minőségű termosztátot beszerelni Pl: a gyári "4karikást" vagy Swag vagy a Febi.
Szóval kimértem, a hűtőventit kicseréltem, működik..! A szervótartály fedele alatt van a (klíma) venti csatija is (nekem kerek két vezetékes csatlakozó). Széthúztam, megmértem műszerrel és Odáig eljut a klíma bekapcsoláskor a feszültség ergo idáig oké, ám a hűtő vezetékkörén ellenállás semmi, de azért csináltam egy direkt próbát aksiról (piros vezeték plusz, barna negatív) és semmi. Kicseréltem a ventit, szépen visszamolyoltam a vezetékét, csatlakozót összedugtam, MÜKSZIK!
Gázolajszűrön a visszatérő ágnál, szokott lenni egy visszacsapó szelep vagy mi. Miki egér fül alakú rugós biztosító tartja. A visszavezető ág csövei vannak rákötve. Az szokott eltörni és emiatt is levegősödhet.
Nem kering a hűtővizem (visszafolyón vagy túlfolyón nem jön semmi)
Hűtő alja hideg a teteje meleg.
Csövek dagadnak.
Hűtőt, vízpumpát és termosztátot 4x cseréltem.
Lassan a hengerfej lesz a soron következő. (Olajom nem vizes, víz nem olajos, indítaskor nincs füst...üzem melegen teljesen feltöltve a kiegyenlítő tartályban csak rezonál a víz de semmi buborék.)
Erősen gondolkodok, hogy az A4 B6-omban lecseréljem navisra a rádiót (Concert+Bose)
Azon elmélkedtem tapasztalat híján, hogy RNS-D és RND-E navikhoz vajon léteznek még egyáltalán friss térképek? Ugye finoman szólva nem mai gyerekek már. Néztem az androidos nem gyári navikat is, de nem tudom, hogy viszik-e a Bose-t rendesen és milyen a hangminőségük..
Műszerfali hőfok mérők nem mindig pontosak, pl. lehet erősítő hibájuk is.
3 db. termosztát nem lehet rossz.
Amikor elmászkál lefele a hőmérséklet éppen mit megy az autó?
Pl. álló helyzetben még a rossz termosztát is jónak tűnik, vagyis beáll a kívánt értékre.
Állandó 50-60 km/h-nál a legjobb a hűtés mert már átjárja a hűtőlevegő de még kevés Kw-nak kell elvigye a kb. 60% hőjét a hűtő rendszer, vagyis ha így lefele megy a hőfok akkor lehet termosztát hiba.
Több kilométres dombon lefele ha elindul a hőfok lefele az termosztát hiba.
Lusta termosztátnál (lassan záródó, picit nyitva maradó) a környezeti levegő nagyon befolyásolja a műszerfali kiirt értéket.
Sziasztok.Van egy 2000 res évjáratú 1.9 pd a4 audim.Ma vettem észre hogy a kiegyenlítő tartályban gázolaj van és növekszik a szintje,tehát folyamatosan beledolgozik.Mi lehet a probléma szerintetek