Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 409

Valahogy így....

De a DSG-vel nem volt gondom...

Előzmény: LangsamV6 (407)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 408

Meg fogom mutatni, hogy mi a problémám vele...

Viszont most egy picit elbizonytalanodtam, hogy egyáltalán ott lesz-e a kocsi, vagy csak a meglepi.... Elvileg lesz mindkettő, de erre rá kell, hogy kérdezzek....

Előzmény: hicky (405)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 407
Én már sejtem, Szili nem lépdes állandóan a fékre a váltások előtt, közben, után és nem csak álló autónál kapcsolja a váltóállásokat.
Mint amikor kézi váltóssal úgy gurulsz hátra hogy közben kuplunggal már kapcsolod az egyest, csak itt nincs hagyományos kuplung, ez okozhatja a használati gondokat Nála.

Üdv.
Előzmény: hicky (405)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 406
Máshogy. :):):)

Akkor viszont nem fogok hibát tapasztalni, mert nincs szívem gyorsan lökni a fokozatokat, más autóján meg főleg. És ha lassabban használnád ? :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (404)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 405
Túl sok variáció nincs a használatára.
Előzmény: Törölt nick (404)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 404

Nem azért írtam!

Máshogy használod a váltót, mint én....

Előzmény: LangsamV6 (403)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 403
Most ezen megsértődjek ? :)

Majd a találkozó után ! :)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (401)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 402
Amen ! :)

Üdv.
Előzmény: hicky (398)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 401

Szerintem Te nem fogsz semmit sem észrevenni rajt...

Báááár ki tudja...

Majd megmutatom, hogy mi a gondom vele.....

Előzmény: LangsamV6 (400)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 400
Most már tényleg nagyon kíváncsi vagyok rá, mert valami akkor tényleg nagyon nem stimmelhet... Üdv.
Előzmény: Törölt nick (399)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 399
Ki is próbálhatod a - szerintem nem jó - Multitronic-ot az A4-esben....
Előzmény: LangsamV6 (397)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 398
A nyerésen én is rajta vagyok! :) Lehet,hogy majd most jön össze,amikor mind együtt vagyunk! :)
Előzmény: LangsamV6 (395)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 397
A találkozó után reagálhatok majd rá ? :):):):):):)

Üdv.
Előzmény: Törölt nick (391)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 396
Ez az MMI-s Audiknál tényleg fontos, egyszerűen annyira új a rendszer (utána már logikus és jól megszokható) és oly sok mindent csak innen lehet állítani, hogy néha muszáj belemélyedni a kezelésibe. Nem szégyen, még manapság is meg-megnézek valamit. De majd meglátod hamarosan és Te is olvasgatni fogod !!!!!! :):):):):):):):)

Üdv.
Előzmény: hicky (393)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 395
A hideg nem ráz ki, de ha lehet máshol venném meg lottónyeremény esetén az RS6-osomat ! :)

Bár az új A8 képei nagyon durvák és ahogy hallom visszatérnek az acéllemez technológiához, az nekem valahogy mindig is szimpatikusabb volt.

Szóval először nyerek és aztán megnézem az új A8-ast a szalonban. :)

Üdv.
Előzmény: hicky (390)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 394
másban = méretben
Előzmény: Törölt nick (392)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 393
"Én nem szoktam kezelésit olvasgatni....Azt meghagyom Hicky-nek..."
Kösz! :)
Egyébként nem árt meg(még neked sem!),ha néha elolvasod azt amit ott írnak.
Előzmény: Törölt nick (391)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 392

"A6 eggyel nagyobb kategória"

 

Árban biztos, de másban nem....:-)

Előzmény: LangsamV6 (387)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.03 0 0 391

Én nem szoktam kezelésit olvasgatni....Azt meghagyom Hicky-nek...:-)

 

Ez is megáll 2 sec-ig, de csak ha totál megállsz, kivársz és belököd R-be...

Én nem így használom....

Előzmény: LangsamV6 (385)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 390
Sajnos legközelebb csak Szombathelyen van Audi,illetve Győrben,de te szerintem ha meghallod ezt a városnevet,akkor kirázz a hideg. :))
De nem reménytelen az Audi vásárlás! :)
Előzmény: LangsamV6 (389)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.03 0 0 389
"Egy próbát sem engedek meg magamnak."

Megértem. Pár kilométer egy automata A6-ossal és utána az ember csak számolgat és csak számolgat... :) Mondjuk én úgy vettem, hogy egyszer sem vezettem előtte, csak ültem egy másik A6-osban 1 éve, de úgy emlékeztem hogy jól esett. :) Üdv.

(Vonyarcvashegy környékén van Audi szalon és nyitva van szombat délelőtt ? :)
Előzmény: hicky (388)
hicky Creative Commons License 2009.06.03 0 0 388
Tehát így,és nem boxszal! :)
De én még nem szeretném eladni a mostani autómat!Jó vétel az Audi,de rossz időben!Egy próbát sem engedek meg magamnak.Meg egyébként is,én várok a facelift-es Sb II.-re,mert először azt pályázom meg,valami erős motorral,aztán ha nem jön össze,akkor jön a többi a sorban.
Előzmény: LangsamV6 (387)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 387
Na így esetleg, tehát Boxszal ! :)
Ennyiért viszont tényleg nagyon jó ajánlat, könnyű Superb II-t konfigurálni ennyiért és a Superb érdemei elismerése mellett, de az A6 eggyel nagyobb kategória.
Szerintem beszámolnák a Superbedet. És most direkt nincs :) jel.
Egy próbát megérne.

Üdv.
Előzmény: hicky (386)
hicky Creative Commons License 2009.06.02 0 0 386
Jól van na!Valószínű,hogy el lett már írva eredetileg az a gyorsulási adat.Igaz Halász Jutkában nem vagyok otthon,de biztos neked van igazad! :)
Én nem vagyok annyira konzervatív,és merev,mint Szili.Nekem nagyon is kellene így ez az Audi A6!Laza O.CT segítene abban,hogy 170lovas,és 385nyomatékos legyen a kicsike,és az már azért szépen rángatná azt a szép nagy darab autót!Ne felejtsük el,hogy az Audi A6 2.0TFSI motorja szintén 170 pacis,és ehhez 280nyomaték párosul.Turbó benzines,kontra turbó dízel.Tehát ez a 170 lovacska nekem elég lenne,mert amúgy sem száguldozásra szánnám azt az autót.De egy 3.0 TDI felirat felkerülne. :))
Előzmény: LangsamV6 (384)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 385
Szili !
Emelkedőnél, lejtőnél 2 sec-ig zár a fék, utána old, majd kúszás előre, vagy hátra.
Úgy emlékszem erről a kezelési is mond valamit, éppen ezért lehet gázzal kijönni a behúzott elektromos fékből lámpánál (ha az ember nem akarja féken tartani a lábát) mert nyomatékra is magától old.
Érdemes lenne megnézni a kezelésidet, ír-e erről valamit.
Üdv.
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.02 0 0 384
"Gyorsulás: 170 s (0-100 km/h) "


Te Hicky ! :)

Nem vagyok száguldozós típus, de a a 170 sec 100 km/h sebességre még nekem is lassú lenne. :) Ez majdnem 3 perc, Halász Jutka gyermekdalok átlagos ideje. :)

Nincs valami gyorsabb ? :)

A 2.4-esem ehhez képest gázturbinás Thrust ! :)

Egyébként az ára így nem rossz, de én 140 lóval egy ekkora autót nem vennék.

Üdv.

Előzmény: hicky (383)
hicky Creative Commons License 2009.06.01 0 0 383
REMEK ÁRON:


Audi A6 2.0 TDI DPF
Szín: Tóezüst metál Hengerűrtartalom: 1968 ccm Végsebesség: 210 km/h
Kárpit: fekete (NK) Teljesítmény: 103 kW/140 LE
Gyorsulás: 170 s (0-100 km/h)
Hengerek száma: 4 Fogyasztás: 6,4 l/100 km Maximális nyomaték: 320 Nm

Alapfelszereltség:

"Alu-Dekor" betét
12 Voltos csatlakozó hátul
3 pontos automata biztonsági övek
Aszférikus bal oldali külső tükör, a
Automata fényszóró magasságállítás
Automatikus fényszóróaktiválás
Biztonságiöv kontroll
Biztonságiöv kontroll
CD-Lejátszó
Csomagtér megvilágítás
Elakadásjelző háromszög
Elektronikus indításblokkoló
Elektronikus stabilitásvezérlés (ESP)
Ellipszoid főfényszóró
Esőszenzor és fényszenzor
Fényezett külső tükrök
Fényezett lökhárítók
Fényszóró magasságállítás
Fényszórómosó berendezés
Függönylégzsák elöl/hátul
Fűthető ablakmosófúvókák
Fűthető, elektromosan állítható külső
Gumiabroncs 205/60 R 16 96W xl
Hátsó ködzárófény
Hővédő üvegezés körbe
Isofix gyermekülés rögzítési pontok elöl
ISOFIX gyermekülés rögzítéspontok hátul
Kesztyűtartó világítással
Kiegészítő műszerek
Km/h-jelző, óra és fordulatszámmérő
Komfortkapcsolós, 4 elektr. ablakemelők
Konvex jobb oldali külső tükör, a
Kormányoszlop: állítható
Könnyűfém keréktárcsa "9-ágú-design"
Könyöktámasz elöl, rakodórekesszel
Könyöktámasz hátul, lehajtható, 2
Központi zár rádiótávirányítással
Krómozott díszlécek az ablakkeretekben
Külső hőmérséklet-kijelző
Lopásgátló kerékcsavarok
Magasságállítható fejtámlák elöl/hátul
Manuális magasságállítású első ülések
Megvilágított piperetükrök elöl,
Meridian szövet üléshuzat
MMI Basic, Rádióval, 4 hangszóróval
Multifunkciós bőrkormány,
Multifunkciós-kijelző (Bordcomputer)
Normál méretű könnyűfém pótkerék
Normál ülések elöl
Olvasólámpa (2 elöl / 2 hátul)
Osztott dönthető hátsó üléstámla
Parkolóradar: Optikai elöl-hátul
Pirotechnikai övfeszítős biztonsági övek
Por- és pollenszűrő
Pótféklámpa, vészfékvillogó
Rakodó rekeszek a csomagtérben
Sebességszabályozó (Tempomat)
Servotronic
Velour szőnyegbetétek elöl/hátul
Vezető- és utasoldali légzsák
Xenon Plus fényszóró
Zöld hővédő üvegezés körbe

Többletfelszereltség:

Belső tükör: automatikus elsötétítéssel
CD-váltó: MMI-hez
Csomagtér kiegészítő
DSP-hangrendszer 10 hangszóróval
Elektromos csomagtértető mozgatás (csak nyitás)
Keréktárcsa: könnyűfém 7,5Jx17 "Stern"
Kiegészítő belső világítás
Kormány: 3 küllős, multifunkciós, bőr
Külső tükrök: Elektromosan behajtható
MMI kezelési koncepció
Riasztóberendezés
S-Line Exterieur csomag
Sötétített üvegek a B oszloptól
Ülések: Fűthető első ülések
Ülések: Sportülések elöl
Üléshuzat: "Alcantara" bőr

Audi A6 2.0 TDI DPF alapár: 10.101.800,-
A kiállított modell lista ára: 12.725.000,-
Akciós árajánlatunk: 8.990.000,--
(km óra állás: 13.500 km)

Varshi Creative Commons License 2009.06.01 0 0 382
Vagy szerezni olcsón egy cserealkatrész hengerfejet. :)
Előzmény: Törölt nick (381)
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.31 0 0 381

Én azt mondom, hogy valami light-ost adhatsz neki (max. 160 Le), de túl gyakran és tartósan ne használd ki....

 

Vagy:  "jobb a békesség alapon" így hagyni....

Előzmény: Cornetto33 (380)
Cornetto33 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 380

Az elejéböl (2004-2006 ig) való. Igen engem is a hengerfejjel riogattak. 2006-tól visszaáltak a 8 szelepesre az bírja jobban a húzást állítólag.(mármint  ahengerfej)

Egyébként nem taposom neki, ma pl gyopárosfürdőn voltunk a comp. szerint 5,5 -ös fogyival. Szerintem hagyni fogom már 1 éve megvan az autó és mindig feljön a kisördög, hogy jó lenne, de mindig visszaköszön a hengerfej dolog, hogy emiatt veszélyes.

Előzmény: Törölt nick (379)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!