Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sansalvador Creative Commons License 2000.04.04 0 0 239
Szia Asszem, én vhol olvastam hogy a Yaris kimagaslóan biztonságos, sőt a kategória legjobbika, kategóriagyőztes. Veri az összes konkurenset. Egyszer láttam a töréstesztjét de már nem tom' hol.
Előzmény: Asszem (238)
Asszem Creative Commons License 2000.04.04 0 0 238
Ma kiprószáltam az új Corollát!

Meg a Yarist is, bár azt nem én vezettem. A Yaris nem véletlenül lett az év autója. Iszonyú csndes nagyon jól megy, és nagyon tágas, kényelmes. Kis kocsiban nem nagyon van jobb futómű. A rossz úton úgy siklik, mint valami limó. Ebben a méretosztályban nincs ellenfél. Ami nem tetszik, hogy az amúgy nagyon szép kijelzőt nem láthatja az utas. Nem mind ha lenne köze hozzá, csak hát olyan jó lenne nézegetni. minden porcikája finoman műxik, az ajtók is nagyautósan csukódnak, minden masszívságérzetet ad. Nem látott valaki töréstesztet a bringáról?

A Corolla sajnos a harmony volt, az üzletkötő meg elég faarcal viseltetett, úgyhogy nem nagyon gyilkoltam a gépet. Ami rögtön feltűnik, hogy halk a motor, és alacsony fordulatról is kellemesen húz, alul nem morog, felül is szép halkan forog. Szerintem direkt jó lenne ehhez a kocsihoz valami széphangú sportdob a csendesebbikből, hogy legalább az muzsikáljon. Futómű remek. Kényelem rendben. Több nem derül ki néhány perc alatt.

Persze ezt is csak fényezett lökhárítóval szabad megvenni, mert anélkül elég gyíkul mutat.

1.6-os még nem volt nekik, de szerintem az elég vaddisznó lehet egy ilyen polgári autóban. Amint lesz kipróbálom. Papíron 10 alatt van százon.

Na üdv.

Előzmény: whisper (233)
megaa Creative Commons License 2000.04.04 0 0 237
Micimacho!
Nem automata mert azt rendelni sem lehet hozzá ha jól tudom.Egyébként a Sakuránál
vettem és Belgiumból való .
(ibolyakék metál , ABS szervó , klíma , minden elektromos , 28000 km) .
handras Creative Commons License 2000.04.03 0 0 236
Micimacho:
Komprex ügyben csak annyi volt az infó, hogy gyakran kell miatta service-be járni.

Handras

Előzmény: micimacho (235)
micimacho Creative Commons License 2000.04.03 0 0 235
Az állat lehet. Hogy találtál ilyet. Netán még automata is? Honnan való?
Üdv. Mm
Előzmény: megaa (234)
megaa Creative Commons License 2000.04.03 0 0 234
Sziasztok!

Most vettem egy 97-es starlet-et.Van evvel kapcsolatban valakinek tapasztalata?
(3 ajtós 1.4-es bőr kivételével full)

whisper Creative Commons License 2000.04.01 0 0 233
Tud valaki infót az új Corolláról? Az előző, szvsz, elég bénára sikerült, optikailag, főleg az 5ajtós fara, de a többi variáns homlokzata sem nyerte el tetszésem. A mostani sokkal dögösebbre sikeredett, előnyére.
whisper Creative Commons License 2000.03.28 0 0 232
Micimacho Fényezett lökhárítót kifejezetten nem akartam, mert nagyon sérülékeny a festéke és parkolásnál nagyon kell vele vigyázni. A sima műanyaggal bátrabban lehet. Vezettem több automata autót is, de nekem valahogy nem tetszettek. Szeretek váltogatni, még városban is. Az automatát mindig ki akartam tenni "üresbe" a piros lámpáknál, amolyan megszokásból. Az 1,0L-es 68 lóereje szerintem bőven elég lesz ahhoz a kis kocsihoz, nem versenyzésre kell, csak helyi mozgolódásra. A mostani 1,3-as Lancert (75LE) sem igazán tudom kihasználni.
Azért igazán örülök a pozitív véleményeknek. De soká lesz még június!
micimacho Creative Commons License 2000.03.28 0 0 231
Whisper.

Pedig az automata nagyon jó.
A többi tényleg csak jött hozzá, én is tudnék élni nélküle. De azért az 500ezret megmagyarázza szerintem. És még nem is említettem az optikai különbséget, mint króm díszrács, és fényezett lökhárító. :-))

Ja, és egy ismerősöm hajtott 1000est, aszt mondja, hogy azért van jelentős különbség a motorok között. Ez sokkal csendesebb, erősebb.
Viszont majd 1 liter a többletfogyasztás.
Valamit valamiért.

Előzmény: whisper (230)
whisper Creative Commons License 2000.03.27 0 0 230
Az automatát nem szeretem. Pedig sokszor kényelmes, de én nem vagyok odáig érte, ha a lábam alatt egy gép kapcsolgat. A Terraban 2 légzsák, szervo, színezett kilincs, és nagyobb (14'), szélesebb kerekek (175/65) vannak az alapon felül. Az ABS hasznos lehet, de nem szántam rá pénzt. Az elektromos ablak meg egyáltalán nem izgat fel, nekem felesleges. Az alappal is megelégedtem volna, de nem akartam a szervot kihagyni. A 2 légzsák sem létfontosságú, de az jár a Terrához. A türkizkárpit barátságosabbnak tűnik a szürkénél, és a műszerfala sem olyan egyhangú, mert bizonyos részei sötétszürkék, kékek vagy világosszürkék.
A Clio II.-t nem láttam közelről, az alakja tetszik, de a franciákat nem igazán kedvelem. A Puntot láttam belülről, a Yaris nagyobbnak tűnt és murisabb a belseje, nem olyan konzervatív.
Előzmény: micimacho (229)
micimacho Creative Commons License 2000.03.27 0 0 229
Handras

Nem hallottál róla, mi az a sok gond a comprexel?
Annak idején nagyon profinak kiáltották ki.

Whisper
Hát, az attól függ, hogy mi a cél. Az automata miatt nem válogathattam. Csak ehhez a felszereltséghez létezik. Még erre is vártam egy vagon időt.
Egyébként szerintem a Clio igenis alternatíva. Nagyon jó felszereltséggel, igen baráti az ára. Csak amikor én kerestem, nem volt belőle még automata. Az csak utána jött. És az autó is szép, belül kényelmes. Persze francia. :-(
De mégis. Ha nem várja meg az ember a matuzsálemi kort vele, akkor biztos jó lehet.
A Logo tényleg elég soványka.
Ja, ha már azt nézzük, hogy 2,5 vag 3.05, akkor azért azt is nézd, hogy itt nem csak egy majd 90 lóerős motort adnak pluszba, hanem 4 elektromos ablakot, meg kicsit szebb kárpithuzatot is, meg egy ABS-t. Nem tom a terraban hány légzsák van, de ebben abból is 2. Szóval ez a plusz 500e.

handras Creative Commons License 2000.03.25 0 0 228
Micimacho:
Egy 85-ös 2000-es benzines 626-os mazdám volt (van mert eladó) eddig. Imádtam, és comprex-rer akartam cserélni, csakhogy egy barátom Mazda/Toyota/Nissan stb. bontóban dolgozik (van szervítük is) és azt tanácsolta, hogy ha diesel, akkor mindenképpen Toyota, mert a comprexekkel idősebb korukban sok a gond.
A probléma persze csak az volt, hogy Toyotáböl diesel az olyan ritka mint a fehér holló...

Handrás

Előzmény: micimacho (224)
whisper Creative Commons License 2000.03.24 0 0 227
Hááááát! Én annyi pénzt nem adtam volna érte. Még ez a 2,5 is húzós. Mellette szól az, hogy nincs igazi vetélytársa a kategóriában. A Honda Logo-t néztem még, de nagyon spártai volt. Nem is adtak el belőle csak pár darabot, mióta megjelent. Corsat nem akartam, ClioII., P206, és Punto kiestek a rostán. A többi meg labdába sem rúgott.
Előzmény: micimacho (226)
micimacho Creative Commons License 2000.03.24 0 0 226
Whisper.
Ára lista szerint 3.050. Kiegészítők: klima, tolatószenzor, automata. Kicsit alkudtam, de ez azért bonyolultabb tranzakció volt.

Előzmény: whisper (225)
whisper Creative Commons License 2000.03.24 0 0 225
Micimacho Itt veszem Pesten, Mayernél. Sajnos nincs időm vidéken utánanézni.
Az 1,3Sol mennyit kóstált? Kértél hozzá valami kiegészítőt? Mennyit alkudtál?
micimacho Creative Commons License 2000.03.24 0 0 224
Szia Handrás.

Milyen mazdád volt? Nem comprex véletlenül? Miért adja el mindenki mostanában 7-8 évesen? Valami gond van nelük?

A Carináról itt még csak jókat írtak. Biztos nem fogod megbánni.

Üdv. Mm.

handras Creative Commons License 2000.03.24 0 0 223
Sziasztok!

Kért hete hajtok egy 7 éves Carina E diesel-t.
Van valakinek ilyennel tapasztlata?

Eddig Mazdám volt, az se kutya, de most teljesen el vagyok ájulva.

Handrás

micimacho Creative Commons License 2000.03.23 0 0 222
Hol is veszed?
Állítólag vidéken hamarabb megvan, ha készletről választasz. Vagy a szín meghatározó volt?
Előzmény: whisper (221)
whisper Creative Commons License 2000.03.23 0 0 221
2,5 milla. Ajándékként kialkudtam a metálfényt és a központi zárat. (Listaár 2,475 M, +38e üzembe helyezés)
Előzmény: bozilla (220)
bozilla Creative Commons License 2000.03.23 0 0 220
Ára?
Előzmény: whisper (219)
whisper Creative Commons License 2000.03.23 0 0 219
Micimacho Köszi a leírást, egyre inkább csigázódom Júniusra vagyok kiírva. 1,0 Terra, metálszürke, 5 ajtó. Sajnos hamarabra nem volt. Ja és türkiz kárpittal. Sajna a sötétzöldhöz nem volt türkíz kárpit. Hogy mi benne a logika?
Előzmény: micimacho (217)
micimacho Creative Commons License 2000.03.22 0 0 218
No az előző hozzászólásom nagyon szkeptikusnak sikeredett.
Szóval nagyon szeretjük az autót, megy mint a szél, csendes kényelmes, jók a szinei, kellemes a belseje és ez a lényeg. A fikázás, már csak a hab a tortán. :-)))
Ja, és a fogyasztása is tök jó.
micimacho Creative Commons License 2000.03.22 0 0 217
Whisper.
Mikorra vagy kiirva? :-)) Hol fog mexületni? Nekem 1.3 solom van. A rádió jó, a 4 hangszóró (csak elöl van) elég soványka, a magnó kicsit fapados, de szól. (nagyon lassan teker.)
A rádió hangerőgombja néha nem hangosít, de azt állítják, ez gyárilag direkt ilyen. ??? No de ha nem akar hangosodni, majd kicsit tekerd le előtte a hangot, utána megy mint a szél.
A szervó tuti.
Előzmény: whisper (216)
whisper Creative Commons License 2000.03.22 0 0 216
Micimacho
Köszönöm a szubjektív élményeket. Már alig várom, hogy elérkezzen az átvétel napja, bár még elég sokára lesz. Irtó sokat eladnak belőle. Melyik felszereltséged van? Én Terrát kértem. Milyen a rádió-magnója? A szervója milyen?
Előzmény: micimacho (215)
micimacho Creative Commons License 2000.03.21 0 0 215
whisper

Csak jókat tudok rála mondani. Szép a belseje, kategőriához mérten igen csendes. Nekem volt corollám is kerek lámpás, meg most ez a yaris is, és szerintem kicsit halkabb a yaris. Tlán csak a kalaptartó zajos kicsit, macskakövön.

Hely meg szerintem is nagy van benne. Kicsit talán traktoros, hogy olyan magasan ül benne az ember. De hamar meg lehet szokni. Viszont kényelmes ki-beszállni, pont emiatt.
Egy nagyobb bevásárlás is (1 cora kocsinyi) befér a csomitartóba, még az ülés előrehúzása nélkül is, mert igen magas a csomagtartó. Szóval nem kicsi az sem.

Csak ajánlani tudom. Szinte nagyautós a vezetési élmény benne.

Üdv
Mm.

Előzmény: whisper (214)
whisper Creative Commons License 2000.03.19 0 0 214
Lovi!
Kösz a reagálást. Nekem városi és rövidtávú szaladgálásra kell a kocsi, főleg egy személy fog benne ücsörögni, csomagtartó rendszerint üres. Én is beleültem és a magam 192 centijével is kényelmesnek találtam. Igaz az ülést csontig hátra kellett tolni. Hátul évente kb. 1 alkalommal fognak ülni, tehát nem gond a kis hely. A fogyasztása tényleg olyan szupi? Én 5-6 közöttire tippeltem a papírforma alapján,

Egyéb tapasztalat?

Előzmény: lovi (213)
lovi Creative Commons License 2000.03.19 0 0 213
A megszokott kereskedőm jóvoltából kipróbálhattam egy Yarist rögtön a megjelenése után.Én egyébként egy Carinát hajtok.A helykinálat szerintem jobb,mint a Corolláé.Az 1 literes motor kb úgy hajtja a kis kocsit,mint az anyósom kétszelepes 1,2-ese a Corsáját,de nagy csodát ne várj tőle,az az egyhármas feladata.Ha csak a 4-5 literes átlagfogy nem számít csodának.
Előzmény: whisper (211)
Asszem Creative Commons License 2000.03.19 0 0 212
Hali Toyotások!

A héten láttam egy magyar rendszámú IS200-as Lexust. Nagyon jó kis kocsi. A műszerfala olyan, mint egy komoly karórájé. Nagyon jópofa, de azért jobban örülnék egy rendes méretű fordszámmérőnek. A krézifék már hálisten nem az a buzi mercis lábi fajta, de a váltó sajna cikk-cakkos. Hát igen, a megfelelni vágyás. Azért nem rugdusnám ki a garázsból.

Üdv

whisper Creative Commons License 2000.03.19 0 0 211
Üdv Toyotások!
Van valakinek személyes tapasztalata Yaris 1.0-val?
megaa Creative Commons License 2000.03.17 0 0 210
Kedves Htibi!
A motor 100 % hogy változott mert az előző 1.4- es teljesítménye 88 LE -volt ,mig az
1.6-os 114 LE. Egyébként Anyámnak volt ilyen kereklámpás Corollája kb 1 hónapig
(amíg totálkárra nem törte) . A biztonság szempontjából nagyon jó , ugyanis Ő 160 Km/h nál
vágódott neki az M7 -en egy útszéli fának és semmi , ismétlem SEMMI baja nem esett .
Egyébként valószínüleg mázlija is volt!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!