Keresés

Részletes keresés

oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161902
En a maganyhoz, egyedullethez hozzaszoktam. Aki meg nem tudna valos adatok alapjan epitek a 30-as vonalbol Vors es Balatvilagos kozotti reszt.

Ami azt jelenti, hogy amikor javitok falamit vagy jelzoket leraktam es beprogramoztam tesztelni kell. A vonalat mar vagy tobb szaszor bejartam a szimulatorban es, hogy ne legyen egyhangu mondogatom utkozben milyen objektumok jonnek.

marekp kedveert Siofok varos hatarat elerve:

Kovetkezo a 1169-es terkozjelzo ami elojelzi a B bejarati jelzot.
B bejarati jelzo, Sr1, Sr3 ..... torpe tolikat nem szoktam emlegetni mert Siofokon tul sok van beloluk.

Nemreg utaztam 852-vel soroltam az objekteket, a kupeban utazo ket fiatal csaj nem ertette mi a bajom?:o :D
Előzmény: gmarc (161898)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161901
"...nem kötözködésképpen:



a ZENGEDÉLLLLYT...:-)))"



Stimmel,ennek nekirohantam!!! -)))
Előzmény: gmarc (161897)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161900
Ez is elofordulhat.
Előzmény: gmarc (161898)
amicus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161899

Epp ezt mondom. Egy [4], [5], [7] korlatozas jo kompromisszum lett volna sok esetben.

Szerintem te nem a (B) jelű közlekedésre gondoltál, márpedig [4]+[5]+[7] körülbelül (B)-t ad ki...

Előzmény: Carpy (161893)
gmarc Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161898
Szerintem van, aki meg kifejezetten örül, hogy nem egyedül van: én találkoztam ilyennel, azt mondta hogy egész nap unta volna magát, ha nincs ott valaki...
Előzmény: oldmumus (161896)
gmarc Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161897

...nem kötözködésképpen:

 

a ZENGEDÉLLLLYT...:-)))

Előzmény: FVV-1100 (161895)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161896
Aki nem birja a szamarletran valo lepegetest az ne kezdjen semmibe ne varja el a sikert es az elismerest.

Engem abszolut nem zavarna!

Nem arra koncentralnek, hogy jajj ott van valaki mellettem hanem arra amire kell! A forgalmi viszonyokra, jelzoberendezesekre, stb. stb.
Előzmény: FVV-1100 (161895)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161895
"FELÜGYELET alatt vezetni azért nem ugyan az. A viselkedésrül meg ne is beszéljünk!:-))"


1. FELÜGYELET(!) alatt vezetni sokkal stresszesebb,mint normál körülmények között,

2. Viselkedni...Hát ..."Ez is megérne egy misét" kijelentésre a FELÜGYELET azonnal bevonja a sötétedés utáni működési ENGADÉLYT!!! -)))
Előzmény: mdbz (161888)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161894
zINDEX stilusba irtam:D
Előzmény: FVV-1100 (161891)
Carpy Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161893
"ha az adott vonatra [5] meg [7] korlátozás van, az mégse olyan!"

Epp ezt mondom. Egy [4], [5], [7] korlatozas jo kompromisszum lett volna sok esetben.

"ha mar majdnem ugyanakkora, akkor járjon naponta"

Miert is? Azert, mert csutortokon is annyian vannak, mint penteken, jarjon minden nap? Neha nem tudlak kovetni...

Előzmény: _nyunyuka (161882)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161892
OK
Előzmény: mdbz (161888)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161891
"...azOBJEKTUM..."


Nem kötekedésként,de némi pontosítás: a ZOJJEKTUM!!!
Előzmény: oldmumus (161885)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161890

leszaggatna azOBJEKTUM az aramszedot

 

© Szalacsi bácsi :-))))))

Előzmény: oldmumus (161885)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161889
Azt nem kotni TE orrodra.:P
Előzmény: amicus (161881)
mdbz Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161888

"ugyanúgy viselkedek és vezetek, mintha a saját személyautómmal, a feleségemmel"

 

Engedd meg hogy ebben kételkedjek! FELÜGYELET alatt vezetni azért nem ugyan az. A viselkedésrül meg ne is beszéljünk!:-))

Előzmény: Törölt nick (161883)
gmarc Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161887

aki bejött és dohányozni mert, annak meglett a következménye:-)))

 

Azért az a dohányzó láncfűrészes (!) részeg arc eléggé meredek volt, aki HáBé fényképezőgépét szerette volna elcserélni a láncfűrészére:-)))) HáBé nem tudott élni a lehetőséggel, mert a fószer a fűrésszel csak egy megállót ment:-)))) Viszont ez is elég volt, hogy telefüstölje a szakaszt:-/

Előzmény: radio100jozsi (161873)
FOMA Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161886
"Legközelebb majd keddi napra teszem a pécsi menetet, kíváncsi vagyok az akkori kihasználtságra."

90 fő körüli utasszámot borítékolok. (Ez nagyjából áll a hétfő-szerdára is, szombaton kevesebb.)
Előzmény: _nyunyuka (161882)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161885
En most nem erre akartam a hangsulyt fektetni, hogy a felelosseg milyen ha a csaladomat viszem vagy mast mert megfizetnek. Mindig ugyan ugy kell eljarni minden esetben!

Inkabb azt kellene megeretni sokakkal, hogy a mozdonyvezetes nem gyerekjatek szeru ahogy azt a TV-ben, filmekben eloadjak.

Itt a felelosseget ugy ertem es +1 a villamos vontatasnal, hogy nem hiszem orulnenek neki ha pl. nem figyelne egy aramszedot le tablat es leszaggatna azOBJEKTUM az aramszedot.
Előzmény: Törölt nick (161883)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161884
Miért, nagyon sokan jöttek arról a településről, Pesten aludtak és nem akartakreggel a Déliben sorban állni, visszafelé meg nem lett volna idő jegyet váltani. :-))).
Előzmény: Sinbiciklis (161877)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161883

Hat persze, hogy ember es micsoda munkaja van, milyen felelossege mennyi koncentralni valo. Az exmv szavaival elve ezt egy civil nem tudhatja!

 

Mert ha tudná, esetleg rájönne, hogy nem is olyan nagy Was ist das. Én azt gondolom, hogy a felelősség elméleti, nem hiszem, hogy terhelné a mozdonyvezetőt. Egyszerűen végzi a dolgát, függetlenül attól, hogy üres szerelvényvonattal közlekedik, vagy tömött személyvonattal.

Amikor én vezetem az Europapier Mercedes mikrobuszát, és ott ül 8 ember rajtam kívül, ugyanúgy viselkedek és vezetek, mintha a saját személyautómmal, a feleségemmel megyünk valahová.

Előzmény: oldmumus (161870)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161882

 csutortok este mar majdnem olyan mint a pentek...

 

1. ha az adott vonatra [5] meg [7] korlátozás van, az mégse olyan!

 

2. ha mar majdnem ugyanakkora, akkor járjon naponta :-))))

 

Legközelebb majd keddi napra teszem a pécsi menetet, kíváncsi vagyok az akkori kihasználtságra. Hogy melyik kedden, nem írom be még ide, nehogy megint sok-sok vasútbarát megtévesztésül, tüntetőleg utazzon :-)))).

Előzmény: Carpy (161874)
amicus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161881

Utolso mondatodat csak meg tudom erosen erositeni;-)

 

Miért, mi mindent szoktál te vezérálláson csinálni??? :-))))

Előzmény: oldmumus (161880)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161880
Utolso mondatodat csak meg tudom erosen erositeni;-)
Előzmény: amicus (161878)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161879
Ezt a beszelgetes a munka nem rovasarat en is tapasztaltam. 14 eves sem voltam amikor sokat utaztam egy volt osztalytarsam apja reven (MAV dolgozo). Akkor is konyitottam picit, sok butasagot kerdeztem es mondtam, de kioktattak.

Most mar ugy erzem tobbet es ertelmesebben tudnek hozzaszolni es van aki ertekeli ha egy valaki aki nem hivatasos az O szakmajaban jaratos.

Viszont talalkoztam mar olyannal aki valoban idegesito volt, hogy nagykepusegbol kihivta mindenhova mindekijet lassak O a Mozdonyban van aztan majdnem valoban regenyt irt arrol az alkalomrol.
Előzmény: FVV-1100 (161875)
amicus Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161878

Szerintem semmi lényegesben nem tér el a véleményünk :-)

 

Épp azt hangsúlyozom (én is), hogy az engedély még nem teszi a tahót szimpatikussá, ugyanígy engedély nékül is lehet a gépen utazás mindkét fél számára kellemes élmény.

Előzmény: FVV-1100 (161875)
Sinbiciklis Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161877
Csak a jv. ráncolta homlokát, hogy mindenkinek 1forma jegye van. :-))))
Előzmény: radio100jozsi (161871)
gw Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161876

Wien-Edirne, ill. Villach-Edirne/Thessaloniki/Skopje

 

http://www.optima-express.de/index.htm

Előzmény: Törölt nick (161863)
FVV-1100 Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161875
"A nem vasútas dolgozók gépen utazása szerintem soha nem is lesz megoldható szabályozással..."


Megcáfolnálak!Én egyszer kértem engedélyt (abszolút külsős vagyok,aki ismer,az tudja hol melózom),a cég adott is,Én időnként-az érvényességi idő alatt-éltem is a lehetőséggel,megismertem néhány Vezért,kellemeseket beszélgettünk az utazás alatt úgy,hogy NEM MENT A MUNKÁJA ROVÁSÁRA!


Akadt olyan is köztük (köztetek),akik a felkéredzkedésemet visszautasították,de ezt elfogadtam,mert a mozdony az ő MUNKAHELYE,jogában állt ezt tenni,ennek ellenére,amikor a Keletiben leszálltam a vonatjáról még Ő köszönt előre,nem érez(het)tem semmiféle ellenszenvet,ill. haragot iránta,PUNKTUM!


"...nem lenne kényszeríthető a vezér arra, hogy olyannal utazzon, aki kellemetlen érzést, idegességet, stresszt okoz neki."


Ki kényszeríthetné?Ha valamit(vagy valakit) nem bír elviselni,akkor eleve fel sem engedi a gépre,ha a kuncsaft dünnyög,dünnyögjön!Ha követeli,hogy felszállhasson,szálljon,max. addig a vonat nem indul,amíg a számára kijelölt utazóeszközt meg nem találja!!!Ez-szerintem-ennyire egyszerű!(vagy nem?!)
Előzmény: amicus (161858)
Carpy Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161874
"ha egyszer nem a Keletibe akarok menni, hanem pl. egy Cegléd vagy Monor nevű kis faluba, várhatok potyára egy órát ahelyett, hogy 10 perccel későbbre tennék az ingát. De ugye a szent tehénként tisztelt ütemes menetrend..."

Nagysagrendi kulonbsegek vannak az igenyek nagysaga tekinteteben, ezuttal nem a Te javadra.
Meg ha 10 perccel hatrebb kerulne a vonat, akkor is biztosan lenne meg egy-egy vonat, amit meg erdemesnek tunhetne bevarni, plane egy Szolnok nagysagu allomason.
Tessek az utemes menetrendhez igazitani a csatlakozo nem utemeset, merthogy forditva gyakorlatilag lehetetlen.

Mas:
a csutortoki Zengo-IC utasszam-ujjongasodhoz csak annyit, hogy ezerszer volt mar szo rola, hogy a csutortok este mar majdnem olyan mint a pentek, ugyhogy 120 utas nem szamit soknak egy csutortok esti IC vonaton. Hogy a MAV-nal ezt nem veszik figyelembe, es eszetlenul az [5] [7] korlatozast nyomjak, az az o bajuk...
Előzmény: _nyunyuka (161866)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.20 0 0 161873

A 41-es vonalon a nemdohányzónak cimkézet vonatok miért fél dohányzóval mennek?

A menetrendkönyv szerint a 8224/8225 nemdohányzó vonat, de a valóságban a 2 By fele dohányzó volt. Persze a 8225-ösön igaz egy kis affér árán de megoldódott az egyik dohányzó rész nemdohányzósítása, úgy ahogy van elfoglaltuk az egészet, aztán aki bejött és dohányozni mert, annak meglett a következménye:-)))

 

Na akkor, hogy is van eme kérdés, vagy a MÁV papíron teljesíti a törvényi előírásokat, de a valóság nem az. Mi is a törvény erről, valaki tudna linkelni erről valamit? 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!