17-én lesz egy kis pitty-putty a "TET-HU_homok" -kal, Orgovány fölött új bejárás lesz Kerek1háza-Kunbaracs-Ladánybene vidékén, aztán onnan egész Gyöngyösig. Bekerült a pusztavacsi (mindkét...) mo-i középpont az útvonalba.
Ronya! Pusztavacsról visszafordulhatsz - ha nem akarod a négy napot végigtolni :-)...
Valaki nem tudja véletlenül, hogy ki lehet e törölni a hibakódot xt660R 2008-asból? Beleléptem a belső menübe, és ír egy 30-as hibakódot, azt jelenti hogy a motor eldőlt, valahogyan kilehet a törölni, vagy műszer kell hozzá? Köszi.
Most lettem kész! Szépen indul, szépen jár... A makói körhöz már késő, de subasára azért még kimegyek haverhoz megnézni hogy ő boldogul-e az afrikájával.
Pénteken megjött a 4db gyári hengerfej csavarom a kedo-tól, szombaton munka után kezdtem neki összerakni, minden más már a multhéten megjött, a hengerbe kerültek új menetek helicoil-al a hengerfejhez az esztergályosom által. (Szépen le is tudtam nyomatékolni.) Hajnal 2ig bírtam csinálni a 8 órás munkahely után, de akkor már olyan fáradt voltam hogy amikor raktam volna rá a tankot, előre löktem vele a motort, oldaltámasz felhajlott, és tankal a kezembe betakaróztam estére a tenerével. (Motornak semmi baja, én meg csak végighorzsoltam a lábam ahogy a vádlimom végigcsúsztatva kíméletesen leraktam a motort a földre.)
Blokkot sikerült ősszerakni, vezérlés jónak tűnik, csendesen átforog minden. A vez.műlánc szivatott csak, mert beakadt a vezető blokkfélbe öntött helye, és a lendkerék nagy fogaskereke közé. Nem volt egyszerű kijátszani onnan, le kellett szednem a gyujtás oldali deknit is , de a lendkereket már nem akartam.
Mára maradt: szelephézag, olajszűrő csere, karbi-légszűrő vissza, kipu könyök, visszarakom a gyári kiput is egy időre. Meg tank+idomok,olajjal felöntés, stb. Elvileg ma kész. Tesztkör: makó, subasa.