Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 469
Bocs akkor félreértettem, azért kérdeztem hogy mit tekintesz faceliftnek, mert A6-os maradt a neve továbbra is.
Bár a Toyota Corolla első és utolsó generációjának amennyi köze van egymáshoz... :) Üdv.
Előzmény: Törölt nick (468)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.23 0 0 468
Itt speciel a C5-ösről volt szó....
Előzmény: LangsamV6 (467)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.23 0 0 467
"Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég
sok drága(gyári) alkatrészből áll.... A facelift-esnél már javítottak a futóművön..."

Ennek nagyon örülnék ha így lenne, bár pontosan melyik faceliftre is gondoltál ? :)

A C6-os német tesztjei kevesellték a futóműbe rakott anyag mennyiséget, magyarul filigránnak találták a lengőkarokat, stb. Mikor mondtam egy autókereskedelemmel foglalkozó barátomnak mit vettem, azt mondta hogy a C6-os A6-nak egyetlen komoly gyenge és költséges pontja a Multilink futómű, mert gyenge a magyar utakhoz és több darabot csak egyben lehet cserélni, ami megdrágítja a szervizelést. Én persze rögtön alábújtam de elég meggyőző darabokat láttam alatta, persze nem Hummer után. :)
De ha már megalkották a típus legjobb motorját a 2.4 V6-ost, akkor annyi már igazán megengedhető, hogy a futómű egy kicsit könnyedebbre sikeredett... :):):) Üdv.

Előzmény: Törölt nick (463)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 466

Szerintem mindenképpen a futásteljesítmény a fő kérdés!

2005-ösben is simán lehet már 0,5 milliót futott autó, akár nálunk is (na persze ne a kilométeróráját figyeld)

Ha kifogsz egy jó, keveset futott autót akkor az biztos, hogy hálás lesz, mert különösebb betegségekről nem hallottam ennél a 2,7-esnél...

Nem egy "agyonélezett" motor...

Előzmény: oliroli (465)
oliroli Creative Commons License 2009.06.22 0 0 465
:)hehe bocsi.Javítok:2.7 TDI.

'05-ös ben gondolkodom.Azért az a 180 paci nem olyan rossz,bár mindenképp avant kell! S természetesen csak magyarországi autó,semmi kép nem behozott.
Tehát szerinted????????????
Előzmény: Törölt nick (462)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 464

csak egy picit gyengécske = minden relatív!!

 

 

Előzmény: Törölt nick (462)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 463

Ha őszinte akarok lenni, akkor sajna elég sok a probléma...

 

Ha a 150 lovas V6 TDI van benn (szerintem az), akkor fel lehet készülni egypár költséges problémára. Nem törvényszerű, de az esélye megvan a következőknek:

- vezérműtengely elkopása

- vezérműtengely törése

- tömítések elfáradása (fossa az olajat mindenhol)

- feszítőgörgők lógása, törése

- szíjszakadás

- vízpumpa beállása

- gyenge motorszerkezet miatt csapágyak, főtengely pláne, ha chippes volt valamikor

 Egymás mellé téve a 150 lovas és a 155 lovas (újabb verzió) motorok hajtókar, dugattyú, főtengely + ezek csapágyait óriási a különbség az újabb verzió javára....

Tehát a motor eléggé gyenge láncszem

 

Az automata váltónál olajcsere az előírásoknak megfelelően + chipet elfelejteni + kímélni... A futott kilométerek növekedésével - igaz ez minden dologra igaz - nő a veszélye a tönkremenetelnek. 11 éves autó lévén már a kilométerfutás és az előélet is nagyon kérdéses lehet...

 

Na meg a többlengőkaros futómű is a magyar utakon elég költséges tud lenni és elég sok drága(gyári) alkatrészből áll....

A facelift-esnél már javítottak a futóművön...

 

Nem idegesíteni akarlak, mert nem az volt a célom, csak a kérdésedre próbáltam válaszolni..... 

Előzmény: Motata (461)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 462

2,7 PD??

 

Olyan nincs...

Az Common Rail motor.... V6-os győri motor... Teljesen OK műszakilag, csak egy picit gyengécske... Németeknél relatíve sok fut belőlük cégautóként: A kilométerfutásra nagyon figyelni kell.....

Előzmény: oliroli (460)
Motata Creative Commons License 2009.06.22 0 0 461
Sziasztok!
Nekem 98-as 2.5 v6 tdi tiptronicos a6-om van,valakinek van valamilyen tapasztalata,hogy mikre figyeljek oda?leginkább az automata váltó érdekelne mert azt mondják mindegyiknél meghal akármennyire van odafigyelve rá!Ha az olajcserére figyelek és nem hajtom szét a gépet akkor ez elkerülhető esetleg?és ez a tipus télleg olyan szar mint mondják??
köszi előre is az infókat!
oliroli Creative Commons License 2009.06.22 0 0 460
Értem.Akkor inkább maradjak a 2.7 Pd-nél??(az viszont még 4.5Mill alatt nem nagyon mozdul meg:(
Előzmény: Törölt nick (448)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 459

"az sokkal megbízhatóbb lesz, mint a bonyolult PD."

 

A "sokkal" kifejezéssel vitatkoznék!!!

 

Mondjuk inkább úgy, hogy az egyszerűbb technika, szerkezet miatt valamivel megbízhatóbb, mint az 1,9 PD-k, de hasonlóan odafigyelve a szervizekre mindkettő rendkívül strapabíró....

Előzmény: HG. (458)
HG. Creative Commons License 2009.06.22 0 0 458
A C4 sor5-ös dízeljei (AAT, AEL) nagyon jó motorok, de a legfiatalabb is 12 éves, ennek megfelelően félmillió km felett.

De ha kikapsz valahonnan egy megkíméltet (ami viszont nem 1 M Ft lesz...), az sokkal megbízhatóbb lesz, mint a bonyolult PD.
Előzmény: LangsamV6 (454)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 457

Még egy érdekesség:

A 130-as PD nem csak százalékosan húzható tovább, mint a 2,5....!!!

Előzmény: LangsamV6 (456)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.22 0 0 456
Köszönöm szépen. Üdv.
Előzmény: Törölt nick (455)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 455

A 100-as Audiban még a soros 5-ös VW dízel van 143 lóval...Ma már pláne - felejtős kategória...

 

A 130-as PD SI lesz az Ő autója....Szerintem...

Előzmény: LangsamV6 (454)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.22 0 0 454
Köszönöm. Ismerősömnél merült fel a kérdés (látva a gépeim alakulását :) hogy
sarkítva 1.9-es I-es Superb 130 lovas automatát vegyen-e (2 milla) vagy ugyanezt 2.5-ös automatával, vagy ne adjon ki annyi pénzt és vegyen egy C4-es jó állapotú Audi 100-ast 2.5-ös TD-vel (max 1 milla) és mindegyik meg lenne chippelve 170 ló környékére. Kérdés, melyik hullana szét hamarabb motorikusan. Üdv.
Előzmény: Törölt nick (453)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.22 0 0 453

Természetesen az évjárat is számít....

 

A százalákot nem írom le, de több mint gondolnád....

Százalékosan a 100 lovas egy picit tovább húzható, de lóerőre természetesen a 130-as...

 

A Superb 2,5-öse (163 LE) és az Audi - egyik - 2,5-öse (180 LE) szerkezetileg hasonló, de a perifériák különbözőek (turbó, üzemanyagellátó rendszer stb.) Tehát - mivel hasonló a szerkezet - százalékosan hasonlóan húzhatóak.... 

Előzmény: LangsamV6 (452)
LangsamV6 Creative Commons License 2009.06.22 0 0 452
Akkor a VAG dízel motorjai közül melyik a legjobban chippelhető szerinted ?

Az 1.9-esnél a 105/115/130 lovasból ? (gondolnám, hogy a 130 lovas)

A 2.5-ösnél a Superb 2.5-öse és az A6-os 2.5-öse (régebbi, a C4-es ?) érdekelne, úgy tudom nem azonos a két motor.

Vagy vannak esetleg évjáratilag is komoly különbségek ?

A legjobban szónál a műszaki biztonságra gondoltam, tehát, hogy a motor többi része (hengerfej, dugattyúk, turbó, stb.) is nagyjából bírják a plusz 30-40 lovat.

Üdv.

(ja és csak automata váltóval párosítva)

Előzmény: Törölt nick (451)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.21 0 0 451

"nagyon kevés a pozítív véleméy róla"

 

Ez így van! Több vele a "kánya", mint az 1,9 PD-kel....

 

De egypár dolgot ne felejtsünk!!

-A nálunk futó kocsik nagy része külföldről behozott cégautó tele kilométerrel, visszaütött órával!

-nagyon nagyon sok meg van, vagy meg volt chippelve!!

-nagy kaszni, relatíve kis motorral fokozottabb terhelés a motornak!!

Előzmény: treekkeer (445)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.21 0 0 450

Kb. 6-12 között...

Nagyátlag 8-9 liter kb....

Előzmény: Motata (447)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.21 0 0 449
Figyelek, de nem reagáltam....:-)))))
Előzmény: hicky (433)
Törölt nick Creative Commons License 2009.06.21 0 0 448

2005-ös 2,0 PD chip???

Hengerfej necces... Jobb azt az évjáratot békén hagyni!!!!

Előzmény: oliroli (441)
Motata Creative Commons License 2009.06.21 0 0 447
sziasztok!
valaki tudna segíteni,hogy 2,5 tdi nek mennyi kéne,hogy legyen a fogyasztása?tiptronicos 98-as évjárat
hicky Creative Commons License 2009.06.21 0 0 446
"királyok autója, autók királya"
Az enyém királynő. :))
Előzmény: treekkeer (442)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 445

szia mégegyszer

a te autódat mikor gyártották?

szerencséd van, hogy bejött a 2,0 tdi

nagyon kevés a pozítív véleméy róla

igazából nekem is elég lenne, de pont a megbízhatósági problémák miatt nem foglalkoztam vele

üdv

Előzmény: Cornetto33 (437)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 444

szia mégegyszer

a te autódat mikor gyártották?

szerencséd van, hogy bejött a 2,0 tdi

nagyon kevés a pozítív véleméy róla

igazából nekem is elég lenne, de pont a megbízhatósági problémák miatt nem foglalkoztam vele

Előzmény: Cornetto33 (437)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 443

köszönöm a válaszodat

eléggé hasonlóan látjuk a dolgokat

Előzmény: Cornetto33 (434)
treekkeer Creative Commons License 2009.06.21 0 0 442

azt az autót, amelykre te gondolsz, nem lehet összehasonlítani semmilyen más típussal

királyok autója, autók királya

Előzmény: hicky (440)
oliroli Creative Commons License 2009.06.21 0 0 441
És 1 kis CHIP se rázná helyre?
Előzmény: Cornetto33 (436)
hicky Creative Commons License 2009.06.21 0 0 440
Szegény A6 tulajdonosok! :))
Persze egy másik márka nagy bálna típusának két helyen is van hűthető rekesze.Még ilyet! :))
Előzmény: LangsamV6 (439)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!