Keresés

Részletes keresés

Lehoczki Gabor Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16414
Tom, köszi a lehetőséget, jó lene vele élni! Szerintem sokakat érdekelne a miskolci fűtőház, az ottani dolgokról elég ritkán kapunk infót.
Előzmény: tom sawyer (16409)
tom sawyer Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16413
illésf!

Lécci küldd el a mozdony szolgálati fomufti cimét,esetleg fax számot.KÖSZI!

tom sawyer Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16412
takilaci!

Azt megírjam hogy jártam a kommunikációs osztályon vagy csak simán írjam le mi a gondom mintha mi sem tortént volna?

Amúgy a Miskolci futoház részleg vezetojétol is csak szóbeli engedélyem van.

pg54 Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16411
Nekem van olyan szegedi térképem, amin a valaha volt összes (?) villamosvonal rajta van.
Viszont elküldei egyelőre csak postán tudom a fénymásolatban. Ha érdekel, küldj emailban postacímet!
Előzmény: kofy (16405)
tom sawyer Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16409
takilaci!

Az általad ajánlott Szalai úrnak nem lehet a fotózással kapcsolatos problémámat megírnom?

V42 515!

Ha Miskolcra kerül a sor és van rá igény szivesen megszervezek egy üzemlátogatást a miskolci futoházba.

V42 515 Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16407
Laci!

Az Index annyiban más, mint az e-mail, hogy nyilvános. Ez sokat jelent. Tehát a közvetlen részvétel hasznosabb lenne, mint az e-mail.

Aba Úrnak gyorsan szólni kellene, hogy az Index szegedi mutációján lévő közlekedési topic esetében az SZKT ezt már megtette, nehogy erről is tőled értesüljön legközelebb Brüsszelben... :-))

Előzmény: takilaci (16406)
kofy Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16405
Sziasztok!

Nagyon jo volt Szeged!!! Köszönet mindenkinek érte.

Egy kérés: van vkinek régi Szeged térképe bescannelve, amin a megszüntetett villamos (esetleg troli) vonalak rajta vannak. Tudom, ez nem egy idöintervallum, de bármelyiknek nagyon örülnék.

Köszi

Kofy

FOMA Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16404
Köszi! Indulok a városba, hátha még elkapom.
Előzmény: V42 515 (16403)
V42 515 Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16403
Kb egy órája láttam utoljára, de szerintem még most is megy, csak nem voltam a helyemen. Szerintem igencsak kerékesztergára szorulna, mivel félelmetesen zakatol...
Előzmény: FOMA (16402)
FOMA Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16402
Leó! Kint van még a 607? Nemsokára megyek arra fotómasinával felszerelkezve.
Előzmény: V42 515 (16401)
V42 515 Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16401
Cikk ment valaszban
Előzmény: division by zero (16396)
sujbert Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16400
Es mi a helyzet kalauz nelkuli kozlekedesnel? A Vaci uton, a Nyugati felol Ujpest kocsiszin elott volt egy felteteles megallo. Itt a megallas nem az utasok igenyeitol fuggott, hanem attol, hogy az elotte halado szerelveny kocsiszinbe ment-e. Ha igen, akkor az letette az utasokat a felteteles megalloban, az utana kovetkezo pedig felvette.

s.

Előzmény: division by zero (16391)
Leyo Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16399
Ezzel a logikával a mentôautók mind plusszosak:-))))

LeYo

Előzmény: Albertus (16397)
Törölt nick Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16398
Hi!

Megint tettem fel egy tipust a kep.tar.hu/matiz cimre: Ikarus E91-50 alacsonypadlós, emelős városi buszról pár kép.

üdv:cs

Albertus Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16397
Elobb-utóbb túlnyomó részben lesznek a plusszosok. És akkor majd a mínuszosra kell csíkot csinálni. :-)
Előzmény: Leyo (16395)
division by zero Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16396
mail ment demaszra...
Előzmény: V42 515 (16394)
Leyo Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16395
Sziasztok!

V42 515! Szegedet köszönjük néked!

Plusszos járatok: amint megtudom, hogy éppen melyiknek fogjuk csinálni a designját, rögtön írom. Amikor az Alacskát mondtátok, én csak bután néztem, aztán csak kiderült, hogy nem plussz.
Most éppen a 4-6 vonalcsíkját csináljuk...

LeYo

V42 515 Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16394
Adj egy faxszámot, de nem garantálom, hogy sok minden látszani fog.
Előzmény: division by zero (16393)
division by zero Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16393
hol lehet ezt a cikket megtalálni?
Előzmény: V42 515 (16390)
division by zero Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16392
és sárga alapon, fehér volt a táblája
"FM
feltételes villamosmegállóhely" felírattal...
Előzmény: division by zero (16391)
division by zero Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16391
"Feltételes megállóhely: Feltételes megállóhoz ugyanúgy kell közeledni, mint a rendes megállóhoz. Amennyiben a kalauz a megállóhely elött mintegy 20 méterrel elöbb jelzi a kalauzcsengő egyszeri megszólaltatásával, hogy nincs leszálló és a megállóhelynél senki nem tartozkodik, a kocsivezető a vonattal 10 km/óra sebességgel elhaladhta a megállóhely mellett. Ha a kalauz a feltételes megállóhelye elött nem ad jelzést a tovább haladásra vagy valaki az első peronon a kocsivezetővel közölte leszállási szándékát, akkor a kocsivezető köteles a vonatot megállítani.
Kettőnél több kocsival közlekedő vonatoknak a feltételes megállóhelynél is meg kell állni."
F.2. Forgalmi utasítás 1958
Előzmény: Gödény (16389)
V42 515 Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16390
Idézet a cikkből:

" Az 1-es és a 14-es villamos vonala továbbépül."

Remélem, nem felejtettem el olvasni... Vagy újságírói baki?

Előzmény: Grimbi (16384)
Gödény Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16389
A régi szép időkben még olyan is volt, hogy feltételes megállóhely villamosnak. Csak arra nem emlékszem, hogy az egyvezetékes villamoscsengővel akkor csengetett a kalauz előtte, ha volt leszálló, vagy akkor, ha nem volt.
Előzmény: Albertus (16388)
Albertus Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16388
Volt ilyen az 56-oson is. A huvösvölgyi végállomás felé a megállókban a vezeto egyszeruen hátranézett, és ha látott utast az ajtónál vagy volt felszálló, akkor állt meg. Ja... az 1980 elott volt, amikor még nagyon kisfiú voltam.
Előzmény: MIHI (16385)
Kice Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16387
Aholy!

Nem archiválta le valaki mostanában a BKV menetrendjét a honlapról? Semmi kedvem letöltögetni az egészet, de szükségem lenne rá. Pár sörtöt megérne a dolog.
Kice

SzigDani Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16386
A helye megvan!

SzigDani

Előzmény: division by zero (16382)
MIHI Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16385
Köszönet a szombati programért! Szeged szuper. Szombat este hazánkban életemben először utaztam úgy villamoson, hogy nem állt meg, ha nem volt utascsere igény (T6A2 és Bengáli is). A zöld ZIU-k is szuperek, nagyon tuti az első keréknél levő hely bővítés, vasárnap az 1-esen a 812 jött szembe próbajáratként. Azt nem állítom, hogy a szegedi buszokon túl sok táblát találtam arról, hogy most merre is megyünk, hol állunk meg.

Budapest: Pestről láttam 9:30 felé hogy a Rudas fürdő előtt álltak a vilik, nem tudjuk mi történt?
A 12:00-ás Alacska busznak Demszky Gábor is utasa volt, úgy tűnik a korábbi sejtéssel ellentétben, hogy ez nem Plussz, csak új és expressz, nincs fokgyem meg matrica, nincs elektromos lyukasztó, nincs szórólaptartó, de van szórólap, és nagyon szépen csillognak a buszocskák.

Előzmény: Lehoczki Gabor (16343)
Grimbi Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16384
Hosszabítják? Hosszabították Káposztás 1-től, Káposztás 2-ig. Ez öt új megállót jelent, és Káp. 2. lakótelep messzi homályból való tiszta időbeni előtündöklését. Ha esetleg mégis valami hosszabítást fontolgatnak, az még sok-sok év :-((
Előzmény: V42 515 (16378)
Grimbi Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16383
Hosszabítják? Hosszabították Káposztás 1-től, Káposztás 2-ig. Ez öt új megállót jelent, és Káp. 2. lakótelep messzi homályból való tiszta időbeni előtündöklését.
Előzmény: V42 515 (16378)
division by zero Creative Commons License 2000.08.28 0 0 16382
"Két kérdés villamos-témában: 14-est merre hosszabbítják? "
14-est? a pestit? szerintem semerre...
utoljára a WECC építésekor volt szó arról, hogy a Nyugatiig, de sajnos nem lett belőle semmi...
Előzmény: V42 515 (16378)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!