Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2000.05.20 0 0 308
Most ez komoly???
Tenyleg nem lehet beallitani egy kuplungot?

neeeeeeeee.

Előzmény: handras (306)
Odin Creative Commons License 2000.05.19 0 0 307
raki
93-as corollában nem vagyok otthon, de a régebbin (és a carina-n) akkor volt ilyen, ha elfogyott a hidraulika folyadék a kuplung kinyomóból. Egyszerűen utánatöltöttem és néhány kinyomás után helyrejött.
Előzmény: Törölt nick (305)
handras Creative Commons License 2000.05.19 0 0 306
raki:
Tükröt külön ne keress, mert a bontók csak egyben adják, ellenben a Király utca elején van (vagy volt?) egy kimondott autó tükrös, üveges.

Ezeken a modern járgányokon - tudomásom szerint - csak a holtjátékot lehet állítani, tehát ha nagyon lent fog akkor sajnos csere...

Előzmény: Törölt nick (305)
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.19 0 0 305
Még valami:
Le tudna-e nekem valaki pontosan irni, hogy
hogyan kell beallitani egy 93-as corollanak a
kuplungjat?
Az a problemam vele, hogy nagyon hirtelen fog,
igy neha eleg darabosra sikerul egy-egy kuplungozas :-)
Törölt nick Creative Commons License 2000.05.19 0 0 304
Tudja esetleg valaki, hogy körülbelül mennyibe kerül egy 93-as corollához a jobb oldali tükör?
Úgy értem csak maga az üveg?
megaa Creative Commons License 2000.05.19 0 0 303
Szerintem inkább ez a benzinmotorokra igaz...
handras Creative Commons License 2000.05.18 0 0 302
Én meg azt hallottam, hogy a világ legjobb diesel motorjai....

Előzmény: megaa (301)
megaa Creative Commons License 2000.05.18 0 0 301
Ha nagyon jó állapotban van kevés kilóméterrel akkor talán megéri.
Meg kell nézni , hogy milyen extrák vannak benne , stb.

Bár állítólag a Toyota dízelmotorok nem valami tartósak.

barnam Creative Commons License 2000.05.18 0 0 300
megéri egy 89 es corolla 780 000 ért 1,8 D ?
semmit nem tudok róla ( újságilag láttam )
barnam Creative Commons License 2000.05.18 0 0 299
Domper!

Mégvalami a Corollával kapocsban

Semmiképpen ne tegyenek bele eredeti Toyota rádiót mert az igen sz.r !
A kipufogó végére viszont meg kell venni a króm véget mert az sokat dob az autón. Rendelj hozzá ködlámpát is! és a csomagtartóba gumibetétet.

somfi Creative Commons License 2000.05.16 0 0 298
Szia barnam,
En egy tercelt adtam el ( '83 dec, 5 ajtos, 170 ekm, megkimelt ) 350 eFt-ert. Szerintem is tobbet er a geped, mint 400 eFt. Megaa jo arakat ajanlot !!!
Udv.
megaa Creative Commons License 2000.05.16 0 0 297
Kedves Barnam!

Ez már a gömbölyű corolla?
Mert ha az akkor a 400K-nál lényegesen többet ér.
Úgy 600-650 ezret.
Ha még a régebbi típusu az is ér vagy 500-520-at

Üdv

Lux Creative Commons License 2000.05.16 0 0 296
Csak megerösiteni tudom az elöttem elhangzottakat: se magnót, se riasztót ne tetess bele a kereskedönél, mert abból csak baj van. Arról nem is beszélve, hogy a "gyári" Daewoo magnó beszerzési ára kb. 15 rugó, neked meg felkínálják 40-ért. Azért már Sony-t is kapsz. A távirányítós riasztóval meg ma reggel (immár sokadszor) nem tudtam bezárni az autót (a központi zár sem müködik egy ideje...). De ez még a jobbik eset, a múltkor kinyitni nem tudtam. Itt is azt javasolnám, hogy inkább valami márkás cuccot rakass bele, ne a felkínált "made in hungary"-t.
Lux
Előzmény: barnam (293)
I. Blasius Creative Commons License 2000.05.16 0 0 295

Kedves barnam!

Németországban max 2000 márkát kapnál érte, nálunk SZVSZ 400 ezerért el lehet adni. (szubjektív, én ennél többet nem adnék egy 13 éves autóért, de úgy emlékszem az Eurotax ára is hasonló)

Előzmény: barnam (294)
barnam Creative Commons License 2000.05.16 0 0 294
tudna valaki közelítő árat mondani egy corollára. El szeretném adni, de nem igazán tudom mennyiért.
Amit tudni kell róla
corolla Dx
Az 1987. 04-i gyártású
grafitmetál
4 ajtó
123 000 km
én vagyok az neki az első
1300 köppci, és asszem 75 ló van benne.
Naggggggggggyyyyyyyyon megkímélt sehol egy rozsda vagy ilyesmi.

várom a válaszokat
kösz

barnam Creative Commons License 2000.05.16 0 0 293
Domper!

Olvastam, hogy Corolla kombit akarsz venni.
Nekünk még a felvarrás előtti van, és az autó nagyon jó, csak arra kell figyelni, hogy csak gyárban beszerelt kiegészítőkkel rendeld meg az autót, mert ha hozzányúlnak és utólag rakatsz bele valamit, hát.......
Elég szarul szerelik össze utólag. Mindent elbarmolnak.

na csak ennyit erről

Előzmény: domper (245)
Yotza Creative Commons License 2000.05.16 0 0 292
Köszönöm az ABS ügyben érkezett pro hozzászólásokat, megnyugodtam egy kicsit...

És persze nem áll szándékomban kiköttetni...

whisper Creative Commons License 2000.05.15 0 0 291
Kicsi OFF: Toyotám érkezése miatt eladom Mitsubishimet. Valakit érdekelne, bár itt nem hiszem.
ON
Yotza, ki ne köttesd, ha már eccer van ABS-ed. Sok esetben hasznos lehet, csak meg kell tanulni használni és be kell állíttatni.
Lux Creative Commons License 2000.05.11 0 0 290
Hali!
Az ABS télen-hóban nem mindig előnyös, ugyanis a blokkoló fékezéssel egy csomó havat túr fel maga előtt a kerék, ami megfogja az autót, míg ABS-szel forog tovább. Tesztben is bizonyították, hogy hóban előbb meg lehet állni ABS nélkül. Más kérdés, hogy csak csúszol előre, egyenesen bele az előtted állóba, míg a blokkolásgátlóval szépen kikerülöd.
A kattogás és rezgés tényleg azért van, mert szorít-enged a fék, szerintem ez teljesen normális (elvégre ez volna a lényege).
Szóval én ugyan ki nem köttetném...
Lux
Előzmény: Gali (289)
Gali Creative Commons License 2000.05.11 0 0 289
Sziasztok !

Szerintem NE köttesd ki ha már van benne !
Nem biztos hogy hülyeség :)

Én úgy tudtam akkor lehet érezni a rezgést a fékpedálon amikor csúszna az autó és annak van olyan hülye kattogó hangja hogy kiold és újrafog a fék. Ez mondjuk igazán télen hóban elonyös mert legalább tudod hogy most jeges az út a hó alatt nem csak késöbb jön a meglepetés amikor már késo ...

Ja igen kavicsos úton lehet jól tesztelni.

Előzmény: Blindmouse (286)
Yotza Creative Commons License 2000.05.10 0 0 288

Köszi,

Tényleg ilyen gáz ez az ABS?

Előzmény: Blindmouse (286)
whisper Creative Commons License 2000.05.09 0 0 287
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Az ABS pumpál a láb alatt erősebb fékezéskor, illetve amikor a kerék csúszna ABS nélkül. Ha nagyon durván csinálja és zavaró, vidd el szervízbe és próbáltasd ki homokos vagy kavicsos úton. A fékpad nem mindig jó, mert az nem imitálja a eltérő mértékben tapadó útfelületet.
Blindmouse Creative Commons License 2000.05.08 0 0 286
Az ABS csinál ilyesmit.. köttesd ki.. csak tönkrevágja a féltengelyedet..
Előzmény: Yotza (285)
Yotza Creative Commons License 2000.05.08 0 0 285
Sziasztok,

Egy 1999-es, 1.6-os, 5-ajtós Corollával járok és elégedett vagyok vele. (Igaz, az egyik ablakemelő motort már kellett cserélni, és az egyik hátsó hangszórót gyárilag elfelejtették bekötni.)

Korábban nem vezettem ABS-es kocsit, ezért nem tudom, hogy normális-e, amit ritkán ugyan, de tapasztalok: határozottabb fékezésnél néha a pedál "visszacsatol", valamiféle rezgést közvetít, esetleg ehhez hang is társul, ami nem épp kellemes. Nem igazán tudom leírni a jelenséget, és produkálni se tudom, amikor akarom (fékpróba). Normális dolog ez, vagy gyanakodjak valami hibára?

Üdv, Y.

Blindmouse Creative Commons License 2000.05.07 0 0 284
No comment :)


zola Creative Commons License 2000.05.05 0 0 283

Volt egy "kis" difi a 91-es corollammal: 190e-nel az olajpumpa felmondta, a fogasszij leesett, szelepek tores, motor vege. Teszek bele egy bontott motrot (60 e km-ben).
Azt mondtak a szervizben hogy ez tipushiba, ugyhogy ajanlatos az olajpompat cserelni 150 korul.
Gondolkozom hogy veszek valami mast, mit szoltok pl a Peugeot 306-hoz, vagy Honda Civic DXi-hez? Tipushibak? ;-)
handras Creative Commons License 2000.05.04 0 0 282
r-stones: A haverom bontóban dolgozik, add meg a pontos évjáratot. kaszni számot.
Előzmény: r-stones (278)
Zölduborka Creative Commons License 2000.05.02 0 0 281
Ja és lopott tuti, hogy nem volt!

1. Éppen azért, mert mind itthon, mind nyugaton elég kevés szaladgál és elég feltünő,
2. Az 1999 decemberében profi autótolvajokkal végzett kísérlet keretein belül nemhogy elvinni nem tudták, de bejutni sem tudtak (nemcsak az ésszerű idön belül (15 perc),hanem egyáltalán) pedig minden segítséget megkaptak (szerszámok, lap-top!).
A többi autoba mindbe bejutottak , de egy párat közülük nem tudtak elvinni (SAAB 95, VOLVO S80,Mercedes E Classe)

Jelenleg ezt tartják a leglopásbiztosabb autónak.

Üdv.

Ubi

Egyébként ezt is Japánban gyártják (igaz eleinte kifejezetten az amcsi piacra), úgyhogy ők is importálják, azaz előfordulhat, hogy valami elöbb jelenik meg itt, mint ott (igaz elég ritkán :o))!

Előzmény: Kúper (271)
Zölduborka Creative Commons License 2000.05.02 0 0 280
Kúper!

Európában (természetesen csak nyugaton) már idén január-február óta árulják IS 200 néven.
Ez a model csak júniusban fog megjelenni az amcsiknál IS 300 néven a GS 300-as motorjával ,mert kicsi volt nekik a 2000-es 155 LE igy az ott 3000-es 220 LE-s lesz. (Asszem késöbb kezdték a teszteket a nagyobb motorral, ezért a késés) Nem akarok tippelésekbe belemenni, de 6-7 sec körül lesz a gyorsulása (a 2000-es gyorsulása 9.0 sec).

Én már sokat láttam (kb. 8-at) fele magyar fele német volt.

Azt tudtátok, hogy a müszerfal számlapját a Breitling cég (exluzív repülős-óra gyártó cég) tervezte ezért néz úgy ki, mint egy Breitling óra?

Ha behozatod kintről kb. 12 millkót kell a pultra letenni (de ezért a seggnyalót is beépítik)

Üdv.

Ubi

Előzmény: Kúper (271)
corolla2000 Creative Commons License 2000.05.02 0 0 279

Érdeklődtél a Corollával kapcsolatban!
Tehát:
Jászberényben vettem.
Karcagon is volt, de nem volt olyan felszereltséggel, amilyen nekem kellett!
Én Tiszafüredi vagyok (bár Pesten lakok és dolgozok) így már ismertem mind a két helyet!
Először Pesten néztem, de hát a 3-4 hónapot ki tudja kivárni!!!
Egyébként vidéken többet lehet alkudni, ha készpénzes vevő vagy!
Nekem egy riasztót, kresszcsomagot, szőnyegkészletet és az üzembe helyezési díjat(20e) sikerült lealkudnom!
A kocsi:
Már túl vagyok az első ezer kilométeren!
Eddig is Corollám volt, de ég és föld a különbség, ami a dinamikát illeti!
A fékhatásról nem is szólva (ABS 4 tárcsafék)!!!!
6-7 litert fogyasztott vegyes használatban, de lesz ez még kevesebb is a Toyotások szerint!
És csak 15 ezrenként kell elvinni átnézésre, ahol ugye az olajat és a szűrőt lecserélik!

Én a rönó megán és a Corolla között vacilláltam...
Kipróbáltam mind a kettőt!!!
Nem volt több kérdés!!!!!!!!

El kell mondanom, hogy a rönó kényelmesebb, jobban felszerelt, tágasabb és olcsóbb!!!

Viszont:
nagyobb az értékvesztése
csak 1 év a garancia ( a 3 évvel szemben)
messze nem az a 3LE a különbség a két motor között
többet fogyaszt
nem az a Toyota minőség(nekem a 14 éves Corollámmal sem volt semmi komolyabb problémám)

Ne vegyél más kocsit csak Corollát!!!!!
Én nem bántam meg!

Előzmény: domper (275)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!