raki
93-as corollában nem vagyok otthon, de a régebbin (és a carina-n) akkor volt ilyen, ha elfogyott a hidraulika folyadék a kuplung kinyomóból. Egyszerűen utánatöltöttem és néhány kinyomás után helyrejött.
Még valami:
Le tudna-e nekem valaki pontosan irni, hogy
hogyan kell beallitani egy 93-as corollanak a
kuplungjat?
Az a problemam vele, hogy nagyon hirtelen fog,
igy neha eleg darabosra sikerul egy-egy kuplungozas :-)
Semmiképpen ne tegyenek bele eredeti Toyota rádiót mert az igen sz.r !
A kipufogó végére viszont meg kell venni a króm véget mert az sokat dob az autón. Rendelj hozzá ködlámpát is! és a csomagtartóba gumibetétet.
Szia barnam,
En egy tercelt adtam el ( '83 dec, 5 ajtos, 170 ekm, megkimelt ) 350 eFt-ert. Szerintem is tobbet er a geped, mint 400 eFt. Megaa jo arakat ajanlot !!!
Udv.
Csak megerösiteni tudom az elöttem elhangzottakat: se magnót, se riasztót ne tetess bele a kereskedönél, mert abból csak baj van. Arról nem is beszélve, hogy a "gyári" Daewoo magnó beszerzési ára kb. 15 rugó, neked meg felkínálják 40-ért. Azért már Sony-t is kapsz. A távirányítós riasztóval meg ma reggel (immár sokadszor) nem tudtam bezárni az autót (a központi zár sem müködik egy ideje...). De ez még a jobbik eset, a múltkor kinyitni nem tudtam. Itt is azt javasolnám, hogy inkább valami márkás cuccot rakass bele, ne a felkínált "made in hungary"-t.
Lux
Németországban max 2000 márkát kapnál érte, nálunk SZVSZ 400 ezerért el lehet adni. (szubjektív, én ennél többet nem adnék egy 13 éves autóért, de úgy emlékszem az Eurotax ára is hasonló)
tudna valaki közelítő árat mondani egy corollára. El szeretném adni, de nem igazán tudom mennyiért.
Amit tudni kell róla
corolla Dx
Az 1987. 04-i gyártású
grafitmetál
4 ajtó
123 000 km
én vagyok az neki az első
1300 köppci, és asszem 75 ló van benne.
Naggggggggggyyyyyyyyon megkímélt sehol egy rozsda vagy ilyesmi.
Olvastam, hogy Corolla kombit akarsz venni.
Nekünk még a felvarrás előtti van, és az autó nagyon jó, csak arra kell figyelni, hogy csak gyárban beszerelt kiegészítőkkel rendeld meg az autót, mert ha hozzányúlnak és utólag rakatsz bele valamit, hát.......
Elég szarul szerelik össze utólag. Mindent elbarmolnak.
Kicsi OFF: Toyotám érkezése miatt eladom Mitsubishimet. Valakit érdekelne, bár itt nem hiszem.
ON
Yotza, ki ne köttesd, ha már eccer van ABS-ed. Sok esetben hasznos lehet, csak meg kell tanulni használni és be kell állíttatni.
Hali!
Az ABS télen-hóban nem mindig előnyös, ugyanis a blokkoló fékezéssel egy csomó havat túr fel maga előtt a kerék, ami megfogja az autót, míg ABS-szel forog tovább. Tesztben is bizonyították, hogy hóban előbb meg lehet állni ABS nélkül. Más kérdés, hogy csak csúszol előre, egyenesen bele az előtted állóba, míg a blokkolásgátlóval szépen kikerülöd.
A kattogás és rezgés tényleg azért van, mert szorít-enged a fék, szerintem ez teljesen normális (elvégre ez volna a lényege).
Szóval én ugyan ki nem köttetném...
Lux
Szerintem NE köttesd ki ha már van benne !
Nem biztos hogy hülyeség :)
Én úgy tudtam akkor lehet érezni a rezgést a fékpedálon amikor csúszna az autó és annak van olyan hülye kattogó hangja hogy kiold és újrafog a fék. Ez mondjuk igazán télen hóban elonyös mert legalább tudod hogy most jeges az út a hó alatt nem csak késöbb jön a meglepetés amikor már késo ...
Csatlakozom az előttem szólóhoz. Az ABS pumpál a láb alatt erősebb fékezéskor, illetve amikor a kerék csúszna ABS nélkül. Ha nagyon durván csinálja és zavaró, vidd el szervízbe és próbáltasd ki homokos vagy kavicsos úton. A fékpad nem mindig jó, mert az nem imitálja a eltérő mértékben tapadó útfelületet.
Egy 1999-es, 1.6-os, 5-ajtós Corollával járok és elégedett vagyok vele. (Igaz, az egyik ablakemelő motort már kellett cserélni, és az egyik hátsó hangszórót gyárilag elfelejtették bekötni.)
Korábban nem vezettem ABS-es kocsit, ezért nem tudom, hogy normális-e, amit ritkán ugyan, de tapasztalok: határozottabb fékezésnél néha a pedál "visszacsatol", valamiféle rezgést közvetít, esetleg ehhez hang is társul, ami nem épp kellemes. Nem igazán tudom leírni a jelenséget, és produkálni se tudom, amikor akarom (fékpróba). Normális dolog ez, vagy gyanakodjak valami hibára?
Volt egy "kis" difi a 91-es corollammal: 190e-nel az olajpumpa felmondta, a fogasszij leesett, szelepek tores, motor vege. Teszek bele egy bontott motrot (60 e km-ben).
Azt mondtak a szervizben hogy ez tipushiba, ugyhogy ajanlatos az olajpompat cserelni 150 korul.
Gondolkozom hogy veszek valami mast, mit szoltok pl a Peugeot 306-hoz, vagy Honda Civic DXi-hez? Tipushibak? ;-)
1. Éppen azért, mert mind itthon, mind nyugaton elég kevés szaladgál és elég feltünő,
2. Az 1999 decemberében profi autótolvajokkal végzett kísérlet keretein belül nemhogy elvinni nem tudták, de bejutni sem tudtak (nemcsak az ésszerű idön belül (15 perc),hanem egyáltalán) pedig minden segítséget megkaptak (szerszámok, lap-top!).
A többi autoba mindbe bejutottak , de egy párat közülük nem tudtak elvinni (SAAB 95, VOLVO S80,Mercedes E Classe)
Jelenleg ezt tartják a leglopásbiztosabb autónak.
Üdv.
Ubi
Egyébként ezt is Japánban gyártják (igaz eleinte kifejezetten az amcsi piacra), úgyhogy ők is importálják, azaz előfordulhat, hogy valami elöbb jelenik meg itt, mint ott (igaz elég ritkán :o))!
Európában (természetesen csak nyugaton) már idén január-február óta árulják IS 200 néven.
Ez a model csak júniusban fog megjelenni az amcsiknál IS 300 néven a GS 300-as motorjával ,mert kicsi volt nekik a 2000-es 155 LE igy az ott 3000-es 220 LE-s lesz. (Asszem késöbb kezdték a teszteket a nagyobb motorral, ezért a késés) Nem akarok tippelésekbe belemenni, de 6-7 sec körül lesz a gyorsulása (a 2000-es gyorsulása 9.0 sec).
Én már sokat láttam (kb. 8-at) fele magyar fele német volt.
Azt tudtátok, hogy a müszerfal számlapját a Breitling cég (exluzív repülős-óra gyártó cég) tervezte ezért néz úgy ki, mint egy Breitling óra?
Ha behozatod kintről kb. 12 millkót kell a pultra letenni (de ezért a seggnyalót is beépítik)
Érdeklődtél a Corollával kapcsolatban!
Tehát:
Jászberényben vettem.
Karcagon is volt, de nem volt olyan felszereltséggel, amilyen nekem kellett!
Én Tiszafüredi vagyok (bár Pesten lakok és dolgozok) így már ismertem mind a két helyet!
Először Pesten néztem, de hát a 3-4 hónapot ki tudja kivárni!!!
Egyébként vidéken többet lehet alkudni, ha készpénzes vevő vagy!
Nekem egy riasztót, kresszcsomagot, szőnyegkészletet és az üzembe helyezési díjat(20e) sikerült lealkudnom!
A kocsi:
Már túl vagyok az első ezer kilométeren!
Eddig is Corollám volt, de ég és föld a különbség, ami a dinamikát illeti!
A fékhatásról nem is szólva (ABS 4 tárcsafék)!!!!
6-7 litert fogyasztott vegyes használatban, de lesz ez még kevesebb is a Toyotások szerint!
És csak 15 ezrenként kell elvinni átnézésre, ahol ugye az olajat és a szűrőt lecserélik!
Én a rönó megán és a Corolla között vacilláltam...
Kipróbáltam mind a kettőt!!!
Nem volt több kérdés!!!!!!!!
El kell mondanom, hogy a rönó kényelmesebb, jobban felszerelt, tágasabb és olcsóbb!!!
Viszont:
nagyobb az értékvesztése
csak 1 év a garancia ( a 3 évvel szemben)
messze nem az a 3LE a különbség a két motor között
többet fogyaszt
nem az a Toyota minőség(nekem a 14 éves Corollámmal sem volt semmi komolyabb problémám)
Ne vegyél más kocsit csak Corollát!!!!!
Én nem bántam meg!