Keresés

Részletes keresés

erdőszéli Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6115
nemtom mennyire ismert... katt keresőbe "putnoki"

a nekézsenyi töltés/bevágás épül épp?
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.02 0 0 6114

Sokkal több géppel nem is férnének oda, legfeljebb ha két irányból közelítenék meg a helyszíneket. De úgyis csak decemberben lesz már valami az újraindulásból, addig pedig úgysem húzódik el a munka.

 

(Mondjuk ilyenkor jut eszembe az, ha Királdon használhatóak lennének a III. IV vágányok, működne az állomás, akkor nem kellene Putnokra visszavinni minden nap a gépeket.)

Előzmény: alex_86 (6113)
alex_86 Creative Commons License 2010.09.02 0 0 6113
Hát ha nem áll rendelkezésre nagyobb pft-s jármű, el fog még tartani egy ideig... De legalább látszik, hogy komolyan gondolják a dolgot!
Előzmény: bodrostomi (6111)
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.02 0 0 6112
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.02 0 0 6111

Továbbra is folynak a munkálatok a vonalon. Az alagút melletti rész már járható, de Sáta felé haladva még ezzel kell megküzdeni:

 

bodrostomi Creative Commons License 2010.09.01 0 0 6110
Másképp nem is fogtak volna hozzá a helyreállításhoz.
Előzmény: Veszprém27 (6109)
Veszprém27 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 6109
Tudomásom szerint a decemberi újraindítás 5 szerencsése között lesz ez a vonal és a 98-as is.Ezen kívül gyanítom a 47-es,a 13-as(Pápa-Kisbér) és a 114-es vonal újranyitását. 
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.01 0 0 6108
Most miről beszélsz? Javában folyik a károk helyreállítása a felső szakaszon.
Előzmény: robcso83 (6105)
robcso83 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 6107
Sajnos az egész vasútra jellemzőek ezek a kijelentések...
erdőszéli Creative Commons License 2010.09.01 0 0 6106
"szóval nem látom értelmét a kisszilvási vonal megnyitásának..."

- hosszas kendácsolások után is csak húszra (!!!) sikerült felküzdeni a sebességet putnok-királd között. királdig lehetnének betétjáratok is, a putnoki várakozósdi helyett.
- királdon végigdöcög a főutcán, de nincs megálló ott, ahol kéne
- nagyvisnyón szintén megállhatna a központhoz közelebb, de nem.
- szilváson meg a faluszélen ér véget a menet. a szóló motor elmehetne a szalajkavölgyi megállóig, és akkor a turistaforgalomnak is lenne esélye.

abban a formában, ahogy eddig működött, valóban értelmetlen, sajnos.
Előzmény: robcso83 (6105)
robcso83 Creative Commons License 2010.09.01 0 0 6105
Nem akarom, h rossz ómen terjesztője legyek de szerintem mindenki tudja, h a felső résznek a jövője teljes mértékben kimeríti a kérdéses kategóriát...Tipikus sehonnan sehová vezető vasút és egymás közt szólva a józan ész is azt diktálja, ami megtörtént megtörtént.
Örüljünk neki, h az alsó rész egyben megmaradt... Bisztos forrásokra támaszkodva tudom de sajnos a józan észre támaszkodva mindeni el is tudja képzelni, h a beindításhoz szükséges pénz (karbantartások, takarítások, helyreállítások) annyi pénzt emésztenének fel amennyivel az alsó szakasz kritikus hibái kijavíthatóak lennének, sőt tovább megyek a realitások talaján, mire minden beruházás meglesz, mert az nem csak úgy megy, h a területi PFT kivonul javítani, hanem közbeszerzés megy, addigra még egy kis felújítás is beleférne...
Tudom ezzel sokak szemében nem nyerek jó pontot, de aki ismer szeméjesen az tudja, h szeretem a vasutat, főleg ezt a vonalat, tudja h sok mindenről szoktam ábrándozni ezzel kapcsolatban, de azt is tudja elég reális vagyok ezek terén szóval nem látom értelmét a kisszilvási vonal megnyitásának...
Előzmény: bodrostomi (6104)
bodrostomi Creative Commons License 2010.08.29 0 0 6104
A gyomirtó menet is csak a felső szakaszon közlekedett.
bodrostomi Creative Commons License 2010.08.27 0 0 6103

Szerintem nincs, de előbb kész kell lenni a takarítással.

Előzmény: Cpt.Dave (6102)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.08.27 0 0 6102
Sulikezdésre ebből nem lesz semmi. Terv már van valami hogy mikorra várható mégis az újranyitás?
Előzmény: bodrostomi (6101)
bodrostomi Creative Commons License 2010.08.27 0 0 6101
Igen, úgyhogy még eltart jó ideig a munka.
Előzmény: Cpt.Dave (6100)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.08.27 0 0 6100
jaj. Ez szépen lecsúszott. :/ Ráadásul nem is kevés mennyiség.
Előzmény: bodrostomi (6099)
bodrostomi Creative Commons License 2010.08.27 0 0 6099

Elég gáz a helyzet:

 

Előzmény: bodrostomi (6098)
bodrostomi Creative Commons License 2010.08.26 0 0 6098
Ott vannak még.
Előzmény: bodrostomi (6097)
bodrostomi Creative Commons License 2010.08.24 0 0 6097
Azt hittem most vannak ott. Akkor biztos zajlik az élet.
Előzmény: siófoki35 (6096)
siófoki35 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 6096
Hát múlt hétfőn volt ott egy csomó pft-s járgány.
Előzmény: bodrostomi (6095)
bodrostomi Creative Commons License 2010.08.24 0 0 6095
Tényleg?
Előzmény: siófoki35 (6094)
siófoki35 Creative Commons License 2010.08.24 0 0 6094
Hogy halad a 87b felújítása, kármentesítése? Putnok tele van Pft géppel :)
FONYTON Creative Commons License 2010.08.24 0 0 6093

fonyton@c2.hu, ha be scanneled, és megküldöd, ugy is jó lenne... Photoshop-pal már majd összeillesztgetem, mint a puzzle-t... :P

Köszönöm elöre is, aki segit! :P

Előzmény: Cpt.Dave (6092)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.08.24 0 0 6092
nekem a 87-es alsó szakaszáról minden állomás helyszín rajza megvan. Anno ki is nyomtattam Füzesabonyt is valami 3db A4-es lapra. Csak épp a másik gépen van. Hátha megvan másnak is az abonyi anyag.
Előzmény: FONYTON (6091)
FONYTON Creative Commons License 2010.08.24 0 0 6091

Sziasztok!

 

Véletlen találtam rá erre a thread-re, de kicsalta a könnyeket a szememböl....

90-94 között tapostam Egerben a bagi követ... Azok a régi szép idök... Amikor ment még a Zöldért, a Vasért, a Borgazdaság... Rendezöben az olaj, a téglagyár... Sas uton voltam a bakterbódéban. Istenem! Kelemen Bercibácsit soha nem feledem. Frigyes volt Eger fönöke, Tóth Imre Felnnémeté, Márkus Józsi attájt került fel Bélapátra fönöknek. Soroljam még?! Akkor még imádtam, szerettem a vasutat... Az utána következö 3 év 180 fokkal megforditott... Gyülölettel léptem ki Fradiból.... Már akkor elkezdett romlani az egri vasut. Ma csoda, hogy egyáltalán még üzemel... Ha nem éltetné valamellyest az OMYA ezen  a vonalon, sztem nem csak a Szilvás-Putnok szakaszon huzták volna le a rollót....

Am, 1-2 érdekeség a multból:

- Ezt még Bercibácsi mesélte. Állitólag történt egy huszárvágás. Valamilyen csoda folytán a káli, meg az egri tervrajz valahogy felcserélödött. Eredetileg a káli épület lett volna rendezöben, ez meg Kálban....

- Eger-rendezönél azért van az a forduló, mert a személyt meg akarták szüntetni. (rendezöben ezért is van szélesperon) De az Agria volán kijelentette, hogy nekik tul költséges oda kimenni busszal, tul nagy kerülö, igy ez a terv dugába fulladt.

- Viszont Csárády-nak volt egy okos elmélete, ami sajna nem valósult meg. Szeretett volna Rendezöbe csinálni egy kamion terminált. Az akkoriban még 1000-rel üzemelö BÉCEM -közuti- teher forgalmát szerette volna megcsipni. Amire csak rá jött volna, hogy az OMYA is sokat szállitott akkoriban még közuton is.

Ma a vasutas hajlamaimat virtuálisan élem ki. Gyüjtöm 1000-rel a helyszinrajzokat, MSTS-en szeretném +csinálni Magyarország vasuti térképét, az állomásokat helyszinrajzok alapján... Eger személy, és rendezö helyszinrajzát hálásan köszönöm! Próbáltam keresgélni Füzesabony rajza után, de nem igazán jártam sikerrel... Ha valaki tudna adni 1 linket, nagyon-nagyon megköszönném!

PS.: Egyébként 10p-re lakok a felnémeti állomástól. Ugyhogy nekem a környék igencsak hazai vizek! :P

ÜDV mindenkinek: FONY

KormyZ Creative Commons License 2010.08.23 0 0 6090
Az Aug 11-i Omya vonat.
A Szergej mögötti vagont Felnémeten adhatta fel a fémfeldolgozó.
023 as Creative Commons License 2010.08.23 0 0 6089

Ma Putnokon láttam egy pft-s gépet, és a Sajóvelezdi vasúti átjáróban a fénysorompót javítgatták.

Mi ujság van a földeltakaritásnál? 

M62-178 Creative Commons License 2010.08.23 0 0 6088
robcso83 Creative Commons License 2010.08.23 0 0 6087
Csak az alján a szürke az tényleg világosabb volt egy leheletnyivel , de aki tekert vele az dicséri, mert én utóljára a főműhely előtt pár nappal bitoroltam, de akkor már gépmenetben sem nagyon bírta a 120-at...
Előzmény: Cpt.Dave (6086)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.08.22 0 0 6086
Kivételesen szép kék az ég is. :) illik a vonat színéhez. :)
Előzmény: zsobozso (6085)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!