Ki, milyen tapasztalatokkal rendelkezik az MLM rendszerekkel kapcsolatban?
Akik sikeresek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szint? (nem pénz érdekel!!!) Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
Akik sikertelenek: Mennyi idő? Mennyi munka? Milyen szinten hagytad abba? Anyagilag, hogyan jöttél ki? Esetleg pár jótanács azoknak, akik most kezdik.
És ezen tapasztalatokról, kinek mi a véleménye?
Kérem KÍMÉLJENEK azok, akik már hallotak olyan embert, aki már látott olyan embert. Ez vélemény!!!
A topik címébe is beleírtam: TAPASZTALAT!
"Igen, a közvélekedést felmérni lehet, és erre különböző módszereket alkalmaznak, például közvélemény-kutatások és szociológiai vizsgálatok segítségével. Ezek a módszerek azt a célt szolgálják, hogy feltárják, mit gondolnak az emberek bizonyos kérdésekről vagy témákról."
Van egy csomó dolog, amit az emberek többsége rosszul tud, s mégse igaz. S van, amit meg szinte mindenki jól tud.
Pl. 100 emberből 99 komolyan hiszi - különböző filnek hatására -, hogy az ókori Rómában leláncolt rabszolgák eveztek a hadihajókon, lásd mondjuk Ben Hur, ott többperces jelenetben van ez. Miközben minden történész tudja, ez egy irtózatos marhaság, Rómában a katonáskodás a szabad római polgárok előjpga volt, rabszolga még a hajó közelébe se mehetett, nemhogy evezett volna rajta, ráadásul csatában.
A modern jog alapja a római jog. Azonban a római jog szinte kizárólag magánjog volt, azt abszolút részletesen taglalta: személyek, családok, kötelmek, stb. Rómában a közjog kicsi volt, s szinte teljesen alkotmányjog volt.
A büntetőjog nem volt fontos Rómában, ez leginkább magánjogként kezelték. Azt pl. az rómaiak abszurdnak találták, hogy az állam valakit üldöz egy nem államellenes bűn miatt, hiszen ez az akkori logika szerint a sértett dolga.
Így nem lett soha kidolgozott büntetőjog.
Ezt a kereszténység dolgozta, s leginkább a katolikus inkvizíció. Azaz van egy hivatalos személy, aki inkvizál - inquisitio, azaz keres, kutat -, majd ítéletet hoz, azaz a tényállást próbálja felderíteni. Korábban ehelyett egyszerűen szembeállt egymással a sértett és a vádlott, s az nyert, akinek több tanúja volt, majd későnn jöttek a különböző egyházi próbák, hogy kinek lehet hinni, de magát a tényállást senki se vizsgálta.
A katolikus inkvizíció újítása: nem az emberek hihetőségét kell mérlegelni, hanem megpróbálni nyomozni, kideríteni mi történt.