Érdekes én még japán autóban nem csalódtam. Mindegy, hogy Toyota, Mazda, Subaru vagy Mitsubishi - nekem mind bejött. Mondjuk én BMW-ben sem csalódtam soha. Sőt, olaszban sem. Valószínűleg bennem lehet a hiba.
Vannak közös vonásaink, a 350 / 370 Z engem is mindig piszkált, de a legutóbbi japán autós élményem annyira nem nyerte el a tetszésemet, emiatt erőteljesen vágyakozom vissza a bakancshoz.
2.8-asom volt, AttiM3 vette meg, de számomra nagyon adta az élményt. Ráadásul ha jól emlékszem mindegyik sperres volt.
Mindeközben csak reménykedek, hogy fogok még jól, és jót vezetni. Ma voltam a szemésznél, és egy jó hónap után fog kiderülni, hogy műthető-e a bal szemem. Ha nem, akkor belátható (már akinek :DDD) időn belül lehetnek gondjaim az élményautózás gyakorlatával. Azért vezuetéstechnikára még most elmegyek.
Hát, maga a Z3 kupé az nálam is nagyon betalált. Bár sosem vezettem, se legkisebb 2,8-as, se az M-est se, de maga a karakter nagyon megfog mai napig.És ugye az árak.... Aztán ha odaérnék, hogy egy Nissan 370Z-t vennék, lehet inkább egy z3 kupé lenne helyette, a honda után kicsit csalódott vagyok a japán technikában. És a Z3 származékok még a hőskorból valók, akkortájt rendes (sorhat benzines) autók készültek a bajoroknál.
Nálam nagyon betalált. Egyszer volt a tulajdonomban néhány óráig egy ilyen gépezet; a legnagyobb baklövés volt eladni. (Legalábbis mostani fejjel ezt érzem)
Értem, olyan "minél kevesebbet érzünk a környezetből, annál jobb" autó lehet. A Porsche Boxster I.-nél már éreztem ezt. Meg a Merci SLK-nál is. Milyen sportkocsi az, amiben nem érezzük az utat?
Apám Opel GT-je hetvenvalahányban. A tengelye körül elforduló bukólámpát időnként utána kellett állítani, hogy szépen álljon. A képen is kicsit eláll az egyik oldal.
Igen, ha innen nézzük, akkor teljesen fedi a valóságot. De utazni monjduk egy E38-cal is lehet, és mégis nagyobb élményt ad, s nem is kell hozzá feltétlenül 12 henger.
Biztosan egy mai fiatal fordítva látná a dolgot; jobb a csendesebb, sterilebb miliő. Bakker, örexem. :-D
Ha nem volt még közöd 760-hoz, akkor mielőtt beleszretnél tartóstesztre bérelj egyet, mert szerrintem ritka unalmas egy autó. Mármint borzasztó steril, s emiatt unalmas.
C4-böl nekem a '91-es a kedvenc évjáratom, még a régebbi L98 motor (eszméletlen nyomaték, kvázi egy hajómotor), de már az újabb müszerfal és lámpák-lökhárítók.
Míg bele nem ültem. :) Sajnos előjött a klausztrofóbiám benne, roppant szűkös a vezető helye.
A C4-est tágasabbnak gondolom, továbbá nagyon tetszik benne, ahogy bukfencezve nyílik fel a lámpája. Meg hát az egész kocsi tetszik ahogy van, a hangja is és a kinézete is. A facelift utániak orra viszont kevésbé vagány szerintem, emiatt kellene facelift előtti. Még ha az gyengébb is.
Ez jó lista! Corvette-ből én a 92-96 közöttire szavaznék az erősebb motorok miatt. Egyszer majdnem vettem egy LT1-es kézi váltóst, de nem voltam elég bátor. Jól ment, csak nem lehetett kilátni belőle.