Keresés

Részletes keresés

ujfigura Creative Commons License 2006.03.11 0 0 89
Rokon? Hm, Isten nem ver bottal:)))
Előzmény: Alkaa (87)
Alkaa Creative Commons License 2006.03.11 0 0 88
Ön mond valamit! :-D
Előzmény: rally forever (85)
Alkaa Creative Commons License 2006.03.11 0 0 87
No várjá', rokon. HEU-545 az micsiríííí?
Előzmény: Grimbi (86)
Grimbi Creative Commons License 2006.03.11 0 0 86
Premier? és 291? Valamit elnéztél Köbi!
Előzmény: Alkaa (84)
rally forever Creative Commons License 2006.03.11 0 0 85

Utóbbiért akinek benne volt a keze, el is kéne törni :o)

 

R.

Előzmény: Alkaa (84)
Alkaa Creative Commons License 2006.03.11 0 0 84
Az kinek a munkássága volt, hogy érkezhetett 2000-ben 1 db Rába Premier 291 meg 1 db MAN SL 222? Benne volt az önkormányzat keze?
Előzmény: Tirisztorka (82)
Tirisztorka Creative Commons License 2006.03.11 0 0 83

Kollega!

1. Tessék elolvasni a mail-jait!

2. Tessék elolvasni mégegyszer az utóbbi két hozzászólását és tessék belemélyülni a dolgokba, továbbá amiket beszéltünk a dologról azokat is hasznosítsa! :)))

3. Remélem nem sértődik meg!

4. Kedden este érkezem, és örülnék ha tudnánk találkozni a Hauptbanhof-on!

:)

Előzmény: HCT-476 (77)
Tirisztorka Creative Commons License 2006.03.11 0 0 82

"Ezek a lépések teljesen 'hivatalosak', ragaszkodnak a kőbe vésett szabályokhoz, csak éppen illogikusak és a legkevésbé sem utasbarátok."

 

Egyetértek, azonban eljön az idő amikor kénytelenek lesznek változtatni a hozzáállásukon. Bizzunk benne hogy minél előbb! :)

Annál is inkább, mivel 2004-es adatokra támaszkodva Szd-on 359 szgk. jut 1000 főre, ami azt jelenti hogy szinte minden háztartáshoz tartozik egy gépkocsi is...

 

"Egyébként a kommunikáció hiánya az önkorm. és a GV között pedig legendás. "

 

Erről meg ódákat lehetne zengeni.... :)

Az önkormányzat hozzáállása a dolgokhoz siralmas és abszolút nem érdekli őket hogy mi változik és mi sem. Ameddig ingyen tudnak parkolni addig nem érdekli őket a dolog. Annó még amikor az egyik "okos" felvetette hogy csináljanak "körjáratot" (ebből is látszik mennyire tisztában volt a városszerkezet sajátosságaival), a GV eleget téve a kérésnek kiszámolta, megtervezte, stb. Aztán benyújtották az önkormányzat felé a javaslatukat, amiben az is szerepelt hogy az esetleges megvalósulás esetén szükségük lenne +1db szóló autóbuszra...Ennél a pontnál fennakadtak a kedves képviselők és azt mondták hogy akkor nem lesz. No ennyit erről... :)

 

Sokminden van amin lehetne változtatni, s egészen addig ameddig az olyan dolgokon sem hajlandóak változtatni amik nem kerülnének pénzbe (csak pozitív hozzáállásba), addig sajnos semmit sem tudunk tenni....HA "szemléletmódváltozás" történik onnantól kezdve könnyebb lesz egy kicsit, viszont mire ez megtörténik már olyan lehetőségeket szalasztott el a cég amiknek a helyrehozása iszonyatosan nagy erőfeszítésbe és pénzbe fog kerülni...

Előzmény: mérnöktanonc (81)
mérnöktanonc Creative Commons License 2006.03.11 0 0 81
Igen, én is kb. így ismerem a sztorit. Én a GV rugalmatlanságát abban érzem, hogy a bizonytalan dolgokra fel lehetett volna készülni egy -"B-" variánssal. Arra gondolok, hogy a menetidőket betartható menetrendet lehetett volna készíteni (ez néhány 10-es járat 5 perccel korábbi/későbbi indítása lett volna). Persze ezt a menetrend tartama alatt is meg lehetne tenni. A másik "fájdalmam" a Szt. László utcai megálló, amit az 1-es, 10- es kihagy, pedig logikusan illene a vonalvezetésbe. De mivel a Garay téren csak az állomás felé volt megálló, ezért csak azt helyettesítik a Postával. Ezek a lépések teljesen 'hivatalosak', ragaszkodnak a kőbe vésett szabályokhoz, csak éppen illogikusak és a legkevésbé sem utasbarátok. Egyébként a kommunikáció hiánya az önkorm. és a GV között pedig legendás.
Tirisztorka Creative Commons License 2006.03.11 0 0 80

Az igaz hogy májusban lezárták a Garay teret, de a buszok csak ideiglenesen kerültek volna. Ugyanis a hatalmas sétálóutcára be volt tervezve a buszos közlekedés. Eleve úgy készültek a tervek hogy a buszközlekedést nem érinti a dolog és csak az autók lesznek kitiltva.

Aztán ugye nem adták át időben a "létesítményt" meg ugye az utolsó pillanatban szembesültek az önkormányzati képviselők azzal a ténnyel hogy a "sétálóutcán" buszok fognak közlekedni és azt nem lehet meg ÚRISTEN...

Szóval az utolsó pillanatban eldöntötték (ezzel is bizonyítva azt hogy halvány lila gőzük sem volt hogy mit építenek és milyen céllal) hogy nem lesz buszközlekedés a fentebb említett szakaszon. Mondjuk csak a nyugdíjasoknak érvágás, a fizető utasok csak hálálkodnak érte :)

Ezért fordulhatott elő az a dolog hogy a menetrendkönyvbe bekerült a Garay tér.

(Természetesen a nevezett "objektum" (sétálóutca) műszaki átadása a mai napig nem történt meg állítólag)....

 

Előzmény: mérnöktanonc (79)
mérnöktanonc Creative Commons License 2006.03.09 0 0 79
Az a baj (az egyik) a GV-nél, hogy lassabban nem is lehetne reagálni a változásokra, mint ők. Pl.: 2005. május 30-án lezárták a Garay teret, ehhez képest a dec. 11-i menetrendben útvonalként még mindíg az szerepel. Persze szerintük az önkorm. a hibás. (szerintem mindkettő, ez csupán kommunikáció kérdése lenne) Ez és sok más alapján, szerintem úgy 2011-re észreveszik, hogy Dunaújnál van valami ótópálya. Ne legyen igazam!
HCT-476 Creative Commons License 2006.03.09 0 0 78
AJJAJ. Aszittem, hogy elveszett az előző hozzászólásom és újraírtam másként. Bocs az önismétlésért!
Előzmény: HCT-476 (77)
HCT-476 Creative Commons License 2006.03.09 0 0 77

Én úgy találtam ezt ki, hogy mondjuk kettő új expresszjárat volna ésszerű és jó a szekszárdiaknak. Egy kora délelőtt és egy este, ami valamikor nyolc körül indulna a Népligetből.

Amúgy is van több olyan járat, amelyik sehova se megy be. Pénteken az EGG-713 pl. a Népligettől Paks cukrászdáig non-stop flight volt, igaz csak sofőrök közötti megállapodás alapján történt ez. Ez annyit jelent, hogy a másodrész volt ez a gyorsított, és a főrész ment csak be Dunaújba és Földvárra. Mindenki jobban járt. És ezt lehetne menetrendiesíteni is, majd ha adottak lesznek hozzá a feltételek.

A többi járatnak meg egy része Dunaújváros után állhatna rá a pályára, igaz így kimaradna az ercsi megálló, de ezt túl lehetne élni.

Egyébként nem lesz olyan nagyon sokára az M6-os átadása. Szekszárd mellett (és akkor nyilván máshol is) már ki van karózva az nyomvonal.

Előzmény: Alkaa (72)
Alkaa Creative Commons License 2006.03.09 0 0 76
OFF a legújabb kiadású Szekszárdi-dombság - Gemenc (26-os) turistatérkép már pontosan jelöli az M6-os leendő nyomvonalát, csak a csomópontok nincsenek belerajzolva, egyébként nagyon jó, Bátaszék után meg kicsit ütős (meg még az 55-ös út leendő elkerülő szakasza is rajta van) ON
Előzmény: HCT-476 (75)
HCT-476 Creative Commons License 2006.03.09 0 0 75

Éppen szóbakerült a téma a múlt héten, amikor egy sofőrrel beszélgettem a fővárosból hazafelé tartva. Az EGG-713, amivel száguldottunk hazafelé másodrészként, a Népligettől Paks cukrászda mh.-ig nem állt meg sehol. Hál Isten csak a főrész ment be Dunaújba és Földvárra. Ez nem menetrendben rögzített dolog, hanem csak a pilóták közötti megegyezés, de lehetne általánossá is tenni, és így lehetővé válnának a Szekszárd-Népliget expresszek indítása, ha nem is tömegével, de akár napi két párral.

Igaz, hogy Szekszárdig csak kicsit később fog leérni az új aszfaltcsík, de addig is Dunaújtól simán lehetne a pályán menni. Nem azt mondom, mert soxor azon a Dunaújváros-Ercsi szakaszon is lehet haladni a 6-oson, mert sehol semmi és végig belátható az összes kanyar, de egy autópálya azért mégis autópálya. :) Lehetne rajta szerintem időt és kis gázolajat is spórolni. Mondjuk így kimaradna az ercsi megálló, de az a két pár expressz amúgy is valahogy új járatként lenne elképzelhető általam, és akkor nem volna jelentősége Ercsi kihagyásának, sőt új járatról lévén szó én legszívesebben Dunaújt is kihagynám, mert tutti, hogy az Albának is lennének új exprexei Pöstre.

Nade a GV-nél nem így megy, hogy ésszerűségre törekedjünk. Sztem beletelik majd egy jópár évbe, amire rájönnek az autópálya meglétére. :)

Amúgy már ki van karózva az M6 nyomvonala Szekszárd határában, meg akkor nyilván máshol is. Egyik cimborám éppen ezzel foglalatoskodik ráérő idejében, hogy körbefotózza a leendő autóút helyét, még eredeti állapotban.

Bár a GV-nél soha semmit nem lehet megjósolni...

Előzmény: Alkaa (72)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.09 0 0 74
Nekem nyugodtan küldheted, kíváncsian várom.Előre is köszönöm!
Előzmény: mérnöktanonc (66)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.09 0 0 73

 Az más kérdés, ha némelyik járat az M6-os meglévő szakaszait fogja használni, erre pedig rövid időn belül sor kerülhet, és egész sok ilyen járat lesz, szerintem.

 

Próféta szóljon belőled

 

Dunaújváros Dózsa Mozi után ráfér egy gyorsítás, de én Dunaföldvár után meg nem álló másodrészekre gondoltam.

 

Pécs felé meg ha nyer a busz 20-30 percet Dunafölvárig már az is eredmény, mert a menetidő jelenleg 4 óra és 4,5 között van

 

Amúgy a Gemenc jó pár járata már megvolt, 1980 ban!!!

 

Pestről a 12.40 és a 18.20 asra emlékszem

 

Előzmény: Alkaa (72)
Alkaa Creative Commons License 2006.03.09 0 0 72
Marhaság. Az autópálya nem végig a 6-os út nyomvonalán fog Pécsre érni, hanem kerülővel Bóly felé (ott lesz a kiágazás Pécsnek), ráadásul igen valószínű, hogy az évtized végéig nem készül el. Mivel nincs az útvonalon nagy teljesítőképességű vasúti fővonal sem, mint ahogy Budapest - Szeged esetében, az útbaeső településeken pedig meghatározó a járat szerepe, hogy ott ezek a buszok megálljanak, vagy pl. Bölcske és Madocsa esetében, hogy némelyik még oda is betérjen, ezért igen valószínű, hogy az a klasszikus autópályás expresszjáratozás erre még sokáig nem fog megindulni. Az más kérdés, ha némelyik járat az M6-os meglévő szakaszait fogja használni, erre pedig rövid időn belül sor kerülhet, és egész sok ilyen járat lesz, szerintem.
Előzmény: Törölt nick (70)
Dtomesz Creative Commons License 2006.03.09 0 0 71
A tolnaiaknak ;-) kellene az eseményekről beszámolni... De bármi jöhet, ami kapcsolódik.
Előzmény: mérnöktanonc (68)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.09 0 0 70

Ha már javasolhatok témát:

 

Jelenleg folyik az M6-os építése.

 

Remélhetek új expressz járatot

Budapest-Szekszárd-Pécs útvonalon?

 

Tisza expressze után szeretnék új járatokat.

 

 

Előzmény: Alkaa (69)
Alkaa Creative Commons License 2006.03.09 0 0 69
Engem természetesen érdekel, csak nem tudom, mit mondjak.

Tud valaki arról, milyen beszerzések várhatók az idén a cégnél?
Előzmény: mérnöktanonc (68)
mérnöktanonc Creative Commons License 2006.03.09 0 0 68
Minek a topic, ha nem ír bele senki? Már az 50-ben sincs benne. Ez e szerencsétlen GV senkit sem érdekel. (Mondjuk nem is történik semmi...) V.ki feldobhatna egy témát!
Alkaa Creative Commons License 2006.03.05 0 0 67
A paksi helyieket nem ismered véletlenül? Nem sok busz, de a beszerzéseik, gondolom, eléggé összefüggöttek a szekszárdiakéval. Dombóváron is van néhány érdekes helyi kocsi.
Előzmény: mérnöktanonc (66)
mérnöktanonc Creative Commons License 2006.03.05 0 0 66
Bocs, összekeveredtem. Folyamatban van, bárkinek elküldöm, szd-i helyisek csak.
Alkaa Creative Commons License 2006.03.04 0 0 65
Mármint mi? A mailed megkaptam.
Előzmény: mérnöktanonc (62)
Törölt nick Creative Commons License 2006.03.04 0 0 64
...elnézést ha pofátlan lennék, ha gondolod nekem is jöhet... :-) 0010@vipmail.hu
ujfigura Creative Commons License 2006.03.04 0 0 63
Kérhetnék egyet én is?
Előzmény: mérnöktanonc (56)
mérnöktanonc Creative Commons License 2006.03.04 0 0 62
Alkaa! Mail-ben kéne, aszongyák a kollegák. Meg van nekem a tiéd?
Alkaa Creative Commons License 2006.03.03 0 0 61
Várom a cuccost, ugye fog jönni?
Előzmény: mérnöktanonc (56)
Dtomesz Creative Commons License 2006.03.02 0 0 60
Inkább mélben küldeném...
Előzmény: mérnöktanonc (59)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!