Keresés

Részletes keresés

benbe Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162879
Szeged-Békéscsaba túl hosszú t Desiróval... Jó az a Pusztametró, hidd el... A lényeg, hogy ne kelljen két fűtőházban is elvtársakat meg húsz alkatrészbányát tartani.
Előzmény: M41 2202 (162779)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162878

"...lassan, de biztosan nő az Usgyik aránya..."

 

Sajnos nő, de örülök, hogy Neked tetszik.

Előzmény: amicus (162875)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162877

és a komárom - fehárvár szakaszon se jobb sokkal a menetidő, mint Veszprém felé.

 

Segítek:

 

Győr indult 15:55, Veszprémen át Székesfehérvár é.:19:23 menetidő 3 óra 28 perc

Győr indult 17:33 Komáromon át Székesfehérvár é.:19:27 menetidő: 1 óra 54 perc

 

De a másik irányban tavaly a Veszprémi irányban 10:44-kor érkezett Győrbe, míg a Komáromi irányban 9:43-kor a pécsi gyors.

 

 

De akkor a Kelenföldnél maradva, a Győrből 16:24-kor indul az IC Pestre, ennél van 15 perc átszállás Kelenföldön a pécsi Sopianae IC-hez, ami 20:27-re ér Pécsre. Ez 4 óra 3 perces menetidő.

De péntek vasárnap Győből a 17:50-es pesti gyorshoz Kelenföldön csatlakozik (31 perc) a Zengő IC Pécsre, ami 22:28-ra érkezik. Ez bőven mentesíti a régi Győr-Pécs gyorst péntek/vasárnapi "diákcsúcsban".

 

De akkor visszafelé 4:55-kor indul Pécsről a gyors Pestre, amihez Kelenföldön 30 perces átszállással csatlakozik a győri expressz, ami 9:50-re érkezik Győrbe. De akinek ez túl korán van, annak Pécsről munkanap ott az ICR 6:55-kor, és Kelenföldön 28 perces átszállással csatlakozik Győr felé az EC24, ami 10:50-kor Győrben van, ez 3 óra 55 perces menetidő, 28 perces kávészünettel.

 

De még nagyon sok alternatíva van, de aki még a menetrendet sem nézi, azzal nincs miről beszélni... 

Előzmény: sb2005 (162848)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162876
......M41 2202......."......

Ne nézz már madárnak, előtte meg az volt a probléma, hogy több járat indításához nem volt elegendő kocsi. Azért is szerezték be többek között a Desiro-kat is...........

 

 

 

 

traficc : 

 

 Az életkor csak egy bizonyos szintig lehet mentség, arra, ha lépten nyomon kderül, hogy az illető a meglévő és közismert információt, csak azért nem ismeri mert lusta elolvasni, vagy megtanulni.......

 

 

Előzmény: M41 2202 (162851)
amicus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162875

*****

 

És M41 2202, mielőtt megkérdeznéd, hol lakom: amikor nem egyetemistáskodok, akkor Kiskunfélegyházán. A 145, 147 vonalakon lassan, de biztosan nő az Usgyik aránya. Amikor Esztergom felé járt az első 10, akkor pedig kifejezetten sokat utaztam rajta. És nekem bevált. Egy Bz után mindenképpen. De még egy Bx után is.

Előzmény: seTTebello (162862)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162874
Hát akkor túl is tárgyaltuk.
Előzmény: BAKTER (162870)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162873

Ezt BAKTER-nek szántad, ahogy kitűnik? És ezt komolyan úgy kell érteni, hogy én írtam hülyeséget?

Előzmény: Törölt nick (162868)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162872
A helyes megfejtés: a 7208-as gyorsvonat járt ki Tiszatenyőről Szentes Hódmezővásárhelyen át Makóra, M41 2202-vel az élen.
Előzmény: M41 2202 (162823)
amicus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162871
Nagyon köszönöm a választ! Ez olyan év volt, mikor Cracovia is volt Pécsett? (Félegyházán van az archívumom, úgyhogy csak találgatok)
Előzmény: v43 2281 (162859)
BAKTER Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162870

"Szerinted hol rontottam el?"

 

Sehol!

 

Ezt nagyon elb...tam!

 

BOCSÁNATOT KÉREK!

Előzmény: Törölt nick (162831)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162869

hát ezért mondtam hogy építsünk delát kelenföldnél, mert arra a legrövidebb!!!!!!!!!

csak az egyeseknek nem jó.

Ezért vizsgáltam most meg a Veszprémi vonalat.

 

Előzmény: vaskerék (162861)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162868

ne bántsd !

 

Feldobta.

Na és ?

 

Hátha elhiszi valaki ?

 

 

Előzmény: BAKTER (162825)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162867

...sB2005...:...Veszprém felé be tudunk kapcsolni egy újabb megyeszékhelyet.

 

....radioj100józsi ::...

Minek?

Utaztál te a Győr-Veszprém-Székesfehérvár közötti hétvégi 2 kocsis résszel?

Elárulom, a kutya nem járt erre Pécsre, Veszprémből is csak egy pár utas volt Székesfehérvárra.

 

 

traficc :

 

 Józsikám..!

 

Ami írtál az igaz.

De !

Abból "egy párból"...a leány , ( a pár fele) pont az egyik pécsi na-agy vasúti vezetőnek a leánya volt.

Amíg Ő Veszprémbe járt Egyetemre, a Pécs - Győr vonat is Veszprémen át közlekedett.

 

A kisdolgok befolysolják a nagy dolgokat..............

 

 

Előzmény: radio100jozsi (162824)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162866

jó egy kicsit jobb. De ha beleveszed majd a komáromi megállást és mozdonycserét máris ott vagy.

Győr - Veszprém szakasz ma személyvonattal 2 óra 14 perc. Ez minden fánál megáll.

Ezt IC-vel ami ugye nem állna meg minden fánál, le lehet szoritani 1.50-re.

A busz menetideje a két város között ugyanennyi.

De a vonat kényelmesebb lesz.

 

Előzmény: Z. Z. (162850)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162865
Ja és szerintem azért beszélsz ilyen könnyelműen a dologról, mert nem Neked kell nap mint nap ezen a csúcsszuper, mindennemű járművé átalakítható orosz motorvonat csodával utaznod. Igazam van abban, hogy nem olyan vasútvonal mentén laksz, ahol ezek közlekednek?
Előzmény: seTTebello (162862)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162864

Nem értem miről habratyolsz?

.

Előzmény: seTTebello (162862)
etwg Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162863
Szuper
Előzmény: seTTebello (162637)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162862
>>Ez valamelyik szervezet hivatalos álláspontja, vagy magánvélemény?

Ez az én szervezetem hivatalos álláspontja, miután mindkét járművön aludtam.
:)
Egyébként komolyan az a véleményem, hogy ha az Usgyiról leszedjük a hülyeségeket, homlokfal, részben az ülések, belső tolóajtó, wc egyes megoldásai, rejtélyes dobozok az utastérben, és meghagyjuk a kasznit, az ablakokkal, motorral, fékrendszerrel, hajtással, akkor az Usgyi_tényleg jobb_.

Ugyanis:
-sokkal rugalmasabban variálható, mert a metrókocsiból 2 féle vonat is építhető:
1, kétrészes gyorsvonati
2, kétszéses átjárható elővárosi, ebben az esetben meg lehet oldani egy további alacsonypadlós vagon csatlakoztatását is. Több ajtó sem ártana, de nem feltétlenül szükséges.
Ez a kétfajta, de sokban hasonlító jármű pedig alkalmas lenne az összes jelenlegi motorvonat feladatainak ellátására.
Előzmény: Z. Z. (162839)
vaskerék Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162861

Az 50Kv-os vasutakról egy cikben foglalkozott a MODELLEISENBAHNER folyóirat januári száma. Nem csak az USA-ban van (volt) ilyen vontatás, hanem Kanadában, Dél-Afrikában, és Braziliában is. Ez utóbbival nem foglalkozik a cikk.

Sajnos nincs szkennerem igy nem tudom feltenni.

 

Pécsi vagyok, de úgy gondolom, hogy Pécsröl felesleges közvetlen vonat Györbe.

A Pécs-Budapest, és Budapest-Györ vonal a Magyar viszonyokhoz képest nem

rossz. Még átszállással is rövidebb a menetidö, mintha egy közvetlen vonat

csalinkázna Veszprém felé csigatempóban.

exmv Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162860

...mert exmv a másik irányban lakik...

 

És Szajolnál messzebb nem is igen szeretne menni...

Előzmény: Z. Z. (162846)
v43 2281 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162859
1997/1998-as adatokkal tudok szolgálni a Pécsi xx-41-es kocsikkal kapcsolatban: Honosak voltak az alábbi kocsik: 20-41 050-4,052-0,054-6,058-7,102-3,105-6,108-0,109-8,111-4,113-0,115-5,117-1,118-9,121-3,124-7 39-41 018-3,019-1,020-9,022-7,025-8 19-41-es kocsi nem volt.
Előzmény: amicus (162784)
kkalmi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162858

"S indíts vonatot bárhonnan a Dunántúlról, bárhová az Alföldre, Budapesten keresztül, és a vonat NE álljon meg sehol Budapesten."

 

A próféta szóljon belőled, és a Dunaújváros - Záhony, a Hegyeshalom-Lőkösháza (stb.) vonatok NE álljanak meg sehol, a végállomásig! A tehervonat is vonat. :-)

Előzmény: Törölt nick (162574)
nidsz Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162857

a Győr-Pécs vonatnak Veszprémen át csak úgy lenne (úgy volt) értelme ha most is meglenne még a 49-es vonal (megállna:Pannonhalma,Veszprémvarsány,Bakonyszentlászló,

Zirc,Veszprém,Hajmáskér,Csajág,Lepsény,Enying,Mezőhídvég,Tamási,Dombóvár,

Sásd,Szentlőrinc)

na jó ne ábrándozzunk..

Előzmény: nidsz (162840)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162856
Hol van már ez a BAKTER, hogy elmondja, mit nem értett a hozászólásomban.
Előzmény: BAKTER (162825)
utn Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162855
Üdv!

bj13: Tegnap ki fotózott délután a Déliben?[....]Sapka volt rajta.

Ha még hátizsák is volt rajta, és ilyen képeket készített hétfőn 14.30-körül, akkor az én voltam.

Előzmény: bj13 (162240)
kkalmi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162854

Amikor ilyen határozottan írod ezeket a dolgokat, néha "ökölszámokkal" alátámaszthatnád, hogy mennyivel kerülne többe az órás ütemesség (egyes vonalrészeken félórás), mint a mostani.

Ez kb. azt jelentené, hogy a mostani menetrendhez kialakított fordákból jelentősen csökkenne az állásidő, sőt, egyes helyeken 20-30%-al kevesebb szerelvény kellene, esetleg a sűrűbb közlekedéssel kisebb kapacitású vonatok miatt kocsikat is lehetne "megtakarítani" a mostani rendszerhez képest. (Nem hiszem, hogy nagyon gazdaságos ma egy egynapos fordában egy szerelvénynek 200 km-t teljesíteni 2 vonatszámban...)

Előzmény: Törölt nick (162581)
exmv Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162853
A kép a 120-asról készült, Tápiógyörgye felől jövet (menet).
Előzmény: oldmumus (162841)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162852

Van viszont IC.

Előzmény: radio100jozsi (162843)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162851

Szerintem azért nem az Uzsgyikat hagyták meg Budapest-Esztergom között, mert nem akartak égni a turisták előtt, akik ne adj Isten vonattal szeretnek eljutni Esztergomba.

 

Ide vidékre meg jó az Uzsgyi is, a parasztoknak. Mi???

 

 

"Azért nem, mert itt nincs ennyire szükség."

 

Ne nézz már madárnak, előtte meg az volt a probléma, hogy több járat indításához nem volt elegendő kocsi. Azért is szerezték be többek között a Desiro-kat is.

 

 

"Menjenek, az Usgyi jobb."

 

Utazz vele minél többet. Főleg távolsági közlekedésben, min 100 km-es úton. Nézzük utánna is ez lenne-e róla a véleményed. Kellemes utazást kívánok.

 

 

"A Desiro csak annyiban jobb, hogy össze van rakva."

 

Az Uzsgyi meg csak egy összecsapott kókány munka.


Előzmény: seTTebello (162835)
Z. Z. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162850

és a komárom - fehárvár szakaszon se jobb sokkal a menetidő, mint Veszprém felé.

 

Most már én is azt mondom, hogy Neked néha fogalmad sincs arról, amit leírsz.

Előzmény: sb2005 (162848)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!