Garantált 90ezer km-es, márkaszervízben szervizelt és vezetett szervízkönyves, fekete bőr kifogástalan állapotban, nagy képernyős MMI, navi előkészítéssel. Az autó teljesen sérülésmentes, tökéletes műszaki állapotú. Gumik közepesek. Fogyasztása országúton 9, városban 12. Lehet ez alá és ez fölé is menni, ez már vérmérséklet kérdése. A legjobb 7.3 volt (országút) a legrosszabb 14,7 liter (város) de átlagban 10-11 literrel nyugodtan el lehet járni, ha az ember ésszel használja és kihasználja az MT váltó előnyeit.
bmw 530d 1ev 3honap hasznalat utan 195ezer km-nel tonkrement 6porlaszto meg egy turbo.(felrantotta az olajat).80ezer km-t mentem vele mindenfele hiba nelkul.ezzel meg nem is lenne gond,mondhatja azt is barki,h atbasztak es igazibol 300ezer km volt az autoban(pedig eleg komolyan helyen bevizsgaltattam) de egy baratom 330d-jebe ugyaingy 195korul mentek tonkre a porlasztok csak neki 2 db nem 6.azt mondtak erre,h ez tok normalis.szerintem nem az.elotte volt egy 2.5tdi a6osom azzal is csak a baj volt pedig en voltam az elso tulaja.tehat nincs nekem semmi bajom a bmw-vel sokkal inkabb az uj dizel motorokkal.ugyhogy soha tobbet dizelt....ezelott csak audiaim voltak ezert nezegetem az uj a6osokat de igazibol ugy vagyok vele,h lassan tok mind1 csak menjen:)))
amugy van egy olyan erzes a bmw-be amit nem tudok leirni,elmondani azt erezni kell.nehogy megkovezzetek itt az audi topicba mert az audit ugyanolyan jo minosegu presztizsautonak tartom de megis van valami amit nem tudok igy elmondani.de lehet,h csak az eros motor es a hatsokerekhajtas adja ezt az erzest.pedig mentem en mar v10es s8assal is....:)
Igazából egy "őskövület" szívómotoron nem sok minden tud tönkremenni....
(Nem szerencse kérdése.... Na meg az is kérdés, hogy mennyit és hol használtad...)
Egy modern nagynyomású dízelen annál inkább tönkremehetnek a dolgok, na meg az automataváltó Made in Mexico felirattal.... Hallottam egypár érdekes dologról...
Az biztos - márkától függetlenül - , hogy az esély a meghibásodásra jóval nagyobb egy modernebb, bonyolultabb szerkezetnél.....
Nekem volt BMW-m (2002 -es 320ci) és az égvilágon semmilyen baja nem volt az alatt a 2 év alatt, amíg a vezettem. Ezek szerint csak szerencsém volt? :)
Megkérdezhetem, hogy az autód múltjáról és műszaki állapotáról mit kell tudni? Milyen állapotban van a bőr? Van -e benne navi, MMI, xenon? Mennyire "viseltesek" a gumik? Mennyit szokott fogyasztani?
Előre is köszönöm a választ! (Audit szerető vagyok.) :)
Sziasztok. Családi okok miatt eladó a 2005.decemberi 2.4-es benzines, sötétkék színű Multitronic váltós A6-os limuzinom 90ezer km-rel, vezetett szervízkönyvvel, szép állapotban. Jó lenne ha Audit szerető ember venné meg. :) Üdv. Mindenkinek.
Segítségeteket szeretném kérni! Van egy audi A6 1.8T 2001 20v autóm. Már több szerelönél is megfordúltam voltam már kecskeméten szakszervízben is, de minden honnan elküldtek. Nem tudtak segíteni pontosabban nem akar senk vele foglalkozni. A következőket csinálja az autó: Alapjáraton tökéletes es indul is. Alassú gázadásnál is egy bizonyos forgulatig jó, de ha rátapozok a pedálra megtorpan szaggat nem akar menni felpörögniV viszont ha felengedem a pedált, akkor hírtelen egy pillanatra megugrik nagyon. Már vettem pedált szenzorral trafót de nem segített. Ha tud valaki valami okosat , kérem segítsen. Előre is köszönöm Üdv Mindenkinek
De sajnos sok minden változik, ha fejegységet cserélsz. Legfőbb változás az, hogy nem fogja kiírni a kijelzőre a számokat, a rádió adást, stb. illetve elvesznek más konfortok is. Lehet kapni olyan 20 körül mp3-as adaptert, ami rá lehet kötni a fejegységedre. Azt hiszem X-Carlink a neve, vagy valami hasonló. Ebay-n is lehet ilyet találni. Persze vannak olyan adapterek 70 körül, amik segítségével megjeleníthetők a kijelzőn a kiíások!!! Szóval én biztosan nem cserélném ki a gyári cuccot, de ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz.
Szervízzel kapcsolatban pedig menj fel az audi topikra, ott vannak olyanok akik értenek hozzá és persze olyanok is, akik dilettánsok.
Köszi! Így visszanézve lehet h kicsit félreérthető volt a hozzászólásom, úgy jön le, mintha a fejegység miatt keresnék szervizt. Valójában mindenképpen kellene egy jó szerviz, mert a bevizsgáláskor kiderült, hogy vmi indítómotor csappantyút vagy mit kellene cserélni (állítólag ha elromlik lehet h egyszercsak nem indul be az autó) - és persze ettől függetlenül kellene vmit csinálni a cdlejátszóval. Márkaszervizekről sok rosszat hallani, bár eddig nem audis voltam, audiról nicns tapasztalatom. De pl fékpofát kell cserélni márkaszervizben 50-60e-s alkatrész árat mondtak elöl és hátul, neten meg 10-20ezerért vannak a fékbetétek. Egyébként 2006-os 2.0 tdi-m van. Én is teljesen elégedett vagyok a hangzással, nem is nyúlnék hozzá különben, csak ha számot akarok váltani, vagy leállítom az autót általában elakad (ha magától játssza folyamatosan akkor nincsen gond). Tehát be lehet építeni bármilyen fejegységet a gyári helyére, csak keretet kell venni hozzá, a vezérlés marad az eredeti? Ez nem hangzik rosszul. Igazából itt a design nem sokat számít, a kesztyűtartóban van. De lehet h érdemesebb lenne mp3 lejátszót, akár vmi USB-s megoldást betenni.
hali! nekem 98-as 2.5 v6 tdi-m van!és kb fél éve lett adagoló felújítva és akkor úgy jelzett az autó,hogy a műszerfalon ahol kiírja,hogy milyen fokozatba van a tiptronic váltó az teljesen bepirosodott a kijelző!erre azt mondták,hogy szerviz üzemmódba vált be ilyenkor az autó!na most tegnap meg ma megint csinálta ugyan ezt a jelenséget és az lenne a kérdésem ,hogy ezt akkor is csinálhatja,hogyha nem csak az adagolóval van baj?mármint,hogy szervizüzembe teszi e ha más baj van? köszi a segítséget előre is!!
Fontolóra kell venni, hogy mit szeretnél. Meg akarod-e tartani azt a desinget, hangulatot, amit gyárilag kaptál (forma, egyszerűség, fények) avagy ezt feladva egy jobb hangzást, de más desingvilággal? Megjegyzem, hogy én a gyári 8 hangszoróval+subbal meg vagyok elégedve, de ez lehet, hogy csak az én igénytelenségem. Egyébként 1-2 ezer forintért lehet betétet venni hozzá, ugyanis a gyárinál kisebbek a fejegységek és két oldalt lyuk maradna. Szóval neked kell öntened, hogy mit akarsz. (Az sem mellékes, hogy mondjuk mennyiért javítják meg a fejegységedet és mennyit szánsz egy fejegységre.)
Épp most vettem A6-ot. Tudtok ajánlani jó szerelőt Pécs-Kaposvár környékén? A márkaszervizt inkább mellőzném. Annyi problémám van vele, hogy bénázik a CD-lejátszó, cserélte már valaki a gyárit? Be lehet tenni a helyére bármit, vagy csak gyárival működik?