igen, itt minden autonak megvan a maga kortortenete, vermerseklettol fuggoen ki mit oszt meg, mindenki tudja kinek milyen gondja volt, stb. azert hasznos ez, mert a masik problemaja, kalvariaja, megoldasa kesobb nagy segitseg lehet, ha valaki masnal is jelentkezik. hasznos. es nem mellesleg jo arcok is. ;)
Nagyon kíváncsi leszek a dolgok végére... mészárszék lesz a szervizből .... Na de, hogy csak második legjobb választás a Tied után?? :D Mondjuk van benne valami, a Tied még megy :))
nem, azt hittem azert irtad ezt, mert en mondtam neki hogy borzalmas hangja van es megjegyeztem, hogy castrol kell bele, nem vmi mas lonyal es hogy rosszul emlekezett valaki. na de ez mindegy. nem mondta. de akkor lehet azert IS volt olyan hangja, bar azt nehezen tudom elkepzelni, hogy ha mar nem tudjak a feltoltesi adatot, nivo palcaval nem ellenoriztek volna.
olyan alapjarati hangja volt, hogy felajanlottam neki, hogy inkabb neki se kezdjunk megkergetni a lovakat, pedig be voltam ra keszulve...
Nagyon figyelj arra, hogy a megfelelő sorrendbe vedd ki a gyertyákat. (1-3-2-4) mert összekeveredik a gyújtás.
De egyes tipusoknál még a vezérlés is.----->Ezek CsacsaS szavai és szerintem ez a baj.Pontosan én is azt írtam neki,amit te most mondasz.Itt valami sumák IS van,nem csak trafó hiba....Amikor én beindítottam,akkor az alapjárat tökéletes volt,csak terhelés alatt ment át 3 hengeresbe.
Azt mondta neked,hogy gyakorlatilag nincs benne olaj?
ja, szegeny kormany ugy nez ki mint a dednagymama feneke... raadasul az a piros cerna teljesen gaz egy narancs belsohoz. azt mondtak neki, hogy majd a nap kiszivja? :) szerintem meg mindig utnem azt aki ilyet flegmazik nekem miutan ilyet adnak at... ami erdekes, hogy milyen kopik a bal elso ules bal oldali resze. nekem is amugy, de az enyem 80k kmhez kozelit es meg igy sem kozeliti meg azt a kopast, lenyegeben csak en veszem eszre, aki nem figyeli eszre se veszi.
a motorhangja meg olyan volt mint egy mjetnek, nem tudom mit raktak szegenybe olaj cimen... az enyem ahhoz kepest duruzsol, pedig hat minden tjetnek dizel hangja van, csak nem utemtelenul jar.
viszont most beszeltem vele, nem akar beindul a motor... azt mondjak van benzin, van szikra, van minden... mondjuk ha ennyi minden van, akkor indulnia kene, tehat valami megsincs, szoval hulyeseget beszelnek. :) mondtam neki, hogy varja meg hogy ok mire jutnak ma es holnap, aztan Nandi.
gyanus nekem amugy az egesz. most volt gyertya csere, hirtelen meghal a gyujtas, aztan kicserelik a gyujto trafot akkor meg nem be a motor csak probalkozik szegeny, bar szerintuk van szikra... szerintem itt valami nincs rendben.
Feri. Ezeket hol találom? Megnéztem volna, de nincs a neved alatt.
Viszont! Lenyúltad egy prezim :D Most nézem! -> Kartergáz visszavezetőcső cseréje... Wazze ezek az én képeim és szövegem :D Mekkor egy kis hiéna-féreg vagy wazze :DDDDD Nah.... javítsd gyorsan! A tiéd meg muta hol van?
Akkor csak jól csináltam.... Mondjuk kicsit dadog gép. :DDD
Más...
Felkereült a honlapra...aszondja h ...
gyertyacsere, levegőszűrő csere, rádió cancheck "kiütés" leírása képekkel...
Illetve vagy ma vagy holnap, még fel kerüla az ajtózár csere, hátsó kilincs javítás- kicsit feltúrbózom a régit képekkel-, illetve elsőablaktörlő hekkelés is lesz, kipróbálom h az 500 ft-os gumit rá tudom -e hekkelni?!.... vagy nem?! :) Komolyan mondom sajnálom a 10k 2 törlőért...
A képeket innen-onnan ollóztam össze, van ami enyím, van ami nem ....
cserénél lehet majd baj? Gondolok itt szőkőárra? Skodás problémára, stb stb... mindegy, biztos ami biztos, ezt is megnyalogatom!
Nagyon figyelj arra, hogy a megfelelő sorrendbe vedd ki a gyertyákat. (1-3-2-4) mert összekeveredik a gyújtás.
De egyes tipusoknál még a vezérlés is.
Ezt utólag csak szervízben tudnák csak javítani (csilliárdokért)...tehát figyelj !!
A gyertya pipáknál nem kell figyelni arra, hogy melyikről húztad le, mert teljesen kompatibilisek 1mással. ;)
Ja...és addig ne is fogj hozzá amíg nincs kéznél a "törtcsavar kiszedő" mert azzal a legegyszerűbb kivenni a gyertyákat.
És egy lavórt is készíts oda mert elég sok hűtővíz fog folyni.
Elég gyakori probléma az is hogy nem megfelelően húzzák meg a gyertyákat. Ha van egy kis eszed akkor elmész egy gumis műhelybe és kicsit megrecsegteted légkulcsal.
A menetrögzítő paszta használata ajánlott...de ha nem akarsz erre beruházni itt a recesszió közepén, akkor megteszi a pillanat ragasztó is ;)
Hallom sírva fakadtál,amikor megláttad a piros cérnás kormányt,meg hogy nincs olaj a kocsiban.Ha én nem vagyok ott,akkor ez van sajnos,és ezt ő is tudja.
Jó , van az az MNC fejegység , amiben cd sincs , na olyanból vagy 4-5 darabról hallottam már , hogy a megvételtől számított 2 héten belül behalt...igyaz csak 9k-ba kerül.:)))
szerintem itt az van keremszepen, hogy te most te engem te itten te impresszionalni akarsz te, hogy hamarabb lecsereljem a gyari recsegoket, meg a fejegyseget, tulajdonkeppen bele akarsz ebbe engem to'lni, figyelek am! :)) en erre azt mondom, mindent a maga idejeben. :)
nalam a fenykurt ilyen. :) kell neki vagy 1 masodperc mire eszreveszi, hogy mit akarok. :) de ilyen nalam is csak hidegben van, legutobb mikor -15 fokban hasznaltam...
szerintem nalad mas is el lehet kefelve, ha szarnak erzed a blaut. teny hogy nem egy nagy eresztes, de azert nem is szar. anno 1-2 kategoriaval feljebb is siman megallta volna a helyet.
azert ugye hogy mennyivel szebb a kozep konzol a gyari designos fejegyseggel? :] utolagos nekem tuti a kesztyutartoba fog menni, egyszer...