Keresés

Részletes keresés

cst Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162946

Sziasztok!

 

A Railvolution címü újságot itthon hol lehet beszerezni?

Vágányzáró sorompóról hol találok képet/jellegrajzot?

 

Köszi,Tamás

oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162945
Akkor inkabb Kelefold! Gondolj a jo masfajta kozlekedesi eszkoz csatlakozasra is.

Apropo Rakos. Mi a feszkes fenenek all meg ez a Vonatpar ott is?
Előzmény: Törölt nick (162939)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162944

Akkor egy kis dühöngő a 100(a)-ról.

A drágalátos 2627-es monori ingám kezd hasonlítani a 2517-es állandóan késő szolnoki ingára reggel.

 

Az ok prózai, a 649-es Corona állandó késése.

Kedden ezért +15-el érkeztünk Nyugatiba, pedig Monorról mind szokás szerint óramű pontosan indultunk. De aztán Vecsésen félretettek a Corona miatt, majd Köki bejáratnál is döcörgés, aztán az állatkerti elágnál pihizés, majd Nyugati bejáraton is kévészünet.

 

A mai nap Kökire +9-el érkezett, Üllőn kitérőbe a késő Corona miatt, majd Pestszentlőrinc-Köki között helytelenben (???), majd Kökire a 2.-ra érkeztünk.

 

De napok óta ez a sláger +10 körüli késés a Corona miatt, érdekes eddig ezzel nem volt probléma, mit nem csinálnak már jól a Coronával?j

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162943
Látod ez a válasz egészen más színben tüntet fel engem is meg Téged is, mint az előző, amiből az látszott, hogy a professzor úr (nem rossz értelemben) véleménye szerint marekp hülyeséget ír.
Előzmény: Törölt nick (162935)
Dash 9 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162942
Igen, akkor még a régi volt életben. Az alapján a személyszállító vonatokra vonatkozó szabályok voltak életben.
Előzmény: Z. Z. (162849)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162941

Az egy másik téma. arra is megvannak a komplett tervek.

Ha egyszer ráérek arról is beszélhetünk, már csak azért is mert részben engem is személyesen érint az a vonal.

De azt hallottam hogy újabb elővárosi kocsikat újitanak fel, sőt még új korszerű motorvonatokat is vesznek. Az elővárosi közlekdsée tehát fejlődik ezel a közeljövőben nem lesz gond. A gond a távolsági közlekedésben jelentkezik. Ezért megy ma mindenki autóval.

 

Előzmény: radio100jozsi (162898)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162940
Te most végig fogsz olvasni 500 hozzászólást és válaszolsz olyanokra, amikre mi már nem is emlékszünk? :-)))))
Előzmény: rg7 (162938)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162939

igy Budat es Pestet is erinti 1-1-el. De az a tobb mint fel oras varakozas a keletiben kicsit sok...

 

Mennyit lehetne spórolni, ha Pesten csak Fradiban állna meg, vagy inkább Kőbánya felsőn, vagy Rákoson. Igaz, akkor a mozdonyok világot látnának.

Előzmény: oldmumus (162927)
rg7 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162938

".Egyébként a műhelyben 4 óránként ellenőrzik a mozdonyok gázolajmennyiségét,és dokumentálják is az adatokat."

Hol?Szolgálatátadáskor is csak nagy nehezen.

 

Ha kiadja a TGK, hogy milyen módszerekkel vigyázzanak a készletre, akkor bizony -papíron- 4 óránként kell ellenőrizni. A cél a készletek megőrzése:)) Hogy ez hogyan történik, mellékes (lLehetőleg ne kerüljön többe, mint a megmentett készlet értéke:))).

Előzmény: 1047 005-2 (162471)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162937
No comment!
Előzmény: seTTebello (162923)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162936
- szakszerűtlen volt az emelés
- nem kell annyit emelgetni, akkor nem gyűrődik be
Előzmény: Törölt nick (162902)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162935

...marakp...:...Komolyan elszomorodtam. Nem az lenne a baj, ha kijavítanál, hanem az, ahogy teszed. Tulajdonképpen semmilyen érv, vagy indok nem szerepel a hozzászólásodban. Legalább akkor most magyarázd el, hogy a műtárgy miért nem az alépítményhez tartozó fogalom a vasúépítésben. Én most az csináltam, hogy a Google-ben rákerestem a szóra.

 

 

traficc :

 

Pedig a választ Te adtad meg , még a 162.796-os hozászólásodban.

Ime :

162.796....:....Úgy hiszem, a műtárgy szó nem volt helyes. Traficc engem is biztosan mindjárt visszaküld a szakközépiskolába. A műtárgy ugyanis az alépítmény egyik lehetséges válfaja.

 

traficc :

 

Tehát a helyes mgfejtés a következő :

 

Műtárgy VASÚTI értelemben az amit Te írtál.

De eredeti hozzászólásod NEM vasúti, hanem általános műtárgyakról szólt ( lásd 162.796.) s abba bizony belefér  a Libegő tartóoszlopai és a kikötők dokk építményei egyaránt, amik viszont NEM alépímények.

 

más

 

traficc nem küld sehová.

Se Téged, se mást............:-))))

 

 

Előzmény: Törölt nick (162893)
rg7 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162934

hogy Füreden hiány nélkül meglegyen a 8 perc várakozás az aznap nem közlekedő keresztre

 

Ettől a hozzáállástól szokott elpattani egy ér az agyamban:))

Kőbe van vésve valahol, hogy az aznap nem közlekedő vonat menetrendi fekvésében más vonat nem közlekedhet??? Sokszor egy-két percen múlnak órák, pláne a madzagvasutakon.

 

Kelenföldi Bobó már ki van akadva, de a fentiekhez hozzátartozik:

A másik agyérpattintó, amikor az fszt azért nem is kér engedélyt a vonatnak, mert kellene jönni a személynek. Igaz, hogy még nem kért engedélyt a személy és 30 percet késik, de most kellene jönnie.

Lehet, hogy ez a gép a segélygép, csak éppen nem tud róla? Bocsi...

Előzmény: nohab (162742)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162933
A nick-nevemből kitalálhatod miért preferálom a Csöris ingát.
Előzmény: Törölt nick (162920)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162932

így ott is nyernék 40 percet.

 

bocs, 10 percet, a komáromi gépcsere nélkül.

Előzmény: radio100jozsi (162924)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162931

az jó bizony.

fél órát nem kell várnia gépcsere 15 perc alatt még a lusta vasutasoknak is elvégezhető. annyi idő alatt meg az utasok is be tudnak szállni. kényelmesen.

 

Előzmény: oldmumus (162927)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162930
Régi esemény, de mit szóltok hozzá, hogy a MÁV tavaly megszüntette a postavonatokat. A személyszállító részt nem lehetett volna meghagyni? Ezek voltak a MÁV egyetlen éjszakai eljutást biztosító járatai belföldi forgalomban a nagyobb városok között.
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162929
Most volt az M1 híradóban a Közlekedési Miniszter, mely szerint az áruszállítást sűrgősen privatizálni kell a vasútnál.
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162928

mondtam hogy a villamosításra semmit ne irj, errre tessék.

:-DDDDD

Maradjunk szerintem a deltánál, az olcsóbb is értelme is lenne.

 

Amúgy ha már itt tartunk tegnap nagy megrökönyödéssel vettem tudomásul az ország vasúti térképét böngészve hogy még mindig nincs villamosítva a Kisszénás - kondoros vonal. És nem szóltok??? Hallatlan. És elképesztő!! ilyen állapotokat. Tessék azonnal villamosítani!!

:-DDDDDDDD

:-DDDDDDDD

ez csak vicc volt nehogy ezt valaki is komolyan vegye:-)))))

 

Előzmény: radio100jozsi (162924)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162927
Szerintem jo pl. a 5608/5609 Kelenfoldi es Keleti megallasa, igy Budat es Pestet is erinti 1-1-el. De az a tobb mint fel oras varakozas a keletiben kicsit sok...
Előzmény: sb2005 (162919)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162926

Visszaolvastál volna,

 

Az én agyamat nem pazarlom ennyi hülyeségre, hogy ilyeneket olvasgassak...

Előzmény: sb2005 (162917)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162925

Jó, de akkor közvetlen csatlakozást is meg kell oldani Veszprémből Fehárvár felé, ez legyen IP.

V-peti irta talán hogy arra a Győr - Komárom szakaszra mehet dizellel. Feleslges arra a 30 km-ra is villany akkor már.

Jó legyen, amúgy igazad van mert most elszámoltam.

:-))

CSak Veszprémig néztem a két órát.

 

Előzmény: radio100jozsi (162906)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162924

Tehát az elképzlés szerint nem kell fehérváron gépcsre.

 

Jó, nyersz 10 percet, egy csomó pénzből, amiért villamosítod a Székesfeérvár-Sárbogárd vonalat.

 

De akkor eme gondolatodat továbbvíve miért nem villamosítjuk a Székesfehérvár-Komárom vonalat, így ott is nyernék 40 percet.

 

De akkor is hol lesz neked 2 órás menetidő Székesfehérvár-Veszprém-Győr között, mond már el léhgyszíves. 

Előzmény: sb2005 (162917)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162923
>>de az előbb még azt írtad, hogy erre a vonalra sok lett volna az az Uzsgyi mennyiség ami érkezett az elvtársaktól, itt ellentmondást vélek felfedezni.

Azóta eltelt 2 és fél év. Ugye kezdetben gond volt a csatolás, mert nem volt elég Usgyi, az összes (40 darab?) meg sok lenne. Ennyi az egész.

>>A kivastagított mondatrészben is ellentmondást vélek felfedezni.

Mivel ugyanolyan mint az Uzsgyik megvételé < ezt vastagítottad ki. Ezt nem is minősítem.

Egyébként amire gondoltál abban sincs ellentmondás.

>>akartál írni.

Te önkényesen megváltoztattad amit írtam? Így a hülye is tud vitatkozni.

>>Hódmezővásárhelyig (é.: 19:00)

Ez túl későn ér a paraszt Londonba. Reggeli vonat nincs?








Előzmény: M41 2202 (162892)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162922
" Vezetni meg cseppet sem nagyobb nyűg, mint a Dezsőt. "

Többes csatlás esetén hasonló a menetirányváltás procedurája?
Előzmény: benbe (162913)
mdbz Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162921

"Meggyűrődött volna az emelési pontnál?"

 

Csodálkozol, ilyen szakszerű munka láttán?

Előzmény: Törölt nick (162902)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162920

A Csörgős inga is jobb szerintem az Uzsgyinál.

Tudnék olyan szempontot mondani, amely szerint igen, és olyat is, amely szerint nem.

Előzmény: M41 2202 (162916)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162919

Na sztem meg pont ennek nem lenne értelme. akkor szerinted elindul egy vonat miskolcról és átmegy pesten és sehol nem áll meg, de a hangos bemondja, hogy a távolban látjuk azt a vonatot ami most megy le a Balatonra....

...üresen.

mert az tényleg üresen menne az nem kétséges.

 

Előzmény: v_peti (162914)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162918
ismereteim szerint a cseh CD-nek 1 db Usgyi szerelvénye van, s az se jár utasokkkal.
Előzmény: benbe (162913)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162917

Visszaolvastál volna, arról volt szó, hogy a Fehérvár - Sárbogárd összekötő vonalat ebben az esetben villamosítjuk.

Egyébknét éppen ezért van az hogy még mindig a deltaépítés a legjobb megoldás.

A villamosításra ne szólj rám semmit, tudom mit gondolsz:-)))

Tehát az elképzlés szerint nem kell fehérváron gépcsre.

 

Előzmény: radio100jozsi (162906)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!