Keresés

Részletes keresés

sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162961

hol van fél órás követés?? amondó vagyok hogy szerintem most nem egy vonalról beszélünk:-)))

 

Előzmény: benbe (162959)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162960

Apropo Rakos. Mi a feszkes fenenek all meg ez a Vonatpar ott is?

 

1: prolivonatról csatlakozás

 

2: jó alternatíva a 100(a)-n a késett vonat miatt Kőbánya alsó-62-es busszal Zugló-Keleti helyett

 

3: hasonló mint a 2. pont, csak nem késés, hanem esetleg így elérhetőbb a csatlakozás tovább.

 

 

Tehát szerintem a Rákos megállások beleférnek a menetrendbe. 

Előzmény: oldmumus (162945)
benbe Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162959
Fél órás követés van. Obi-van Kenobi
Előzmény: sb2005 (162952)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162958
Igen, ez az egyik legjobb veboldal. Valamikor a magyar vasútról is szeretnék ilyet csinálni, mert nálunk is nagyon sok és mára már eltűnt megoldás volt.
Előzmény: etwg (162863)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162957

Ezek a legnagyobb problémák ebben az országban, hogy egy kb. 150 km-es távolságot fél nap alatt lehet megtenni vonattal.

 

Olvastam erről egy cikket, már nem emlékszem hol, hogy Magyarországon azért nincs értelme gyorsvasúti hálozatot kiépíteni, mert túl rövidek a távolságok. Ez szerintem így ebben a formában hülyeség, mert időben meg mintha az őskorban lennénk.

Előzmény: sb2005 (162951)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162956
Ha mas nem, akkor meg alternativa lehet Kobanya felso a masik vegletnek.
Előzmény: Törölt nick (162950)
Z. Z. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162955

Melyik előd? Volt?

Ha a hozzászólásodban azt állítod, hogy az 1991. április 1.-én hatályba lépett utasítás nem az előd, akkor az azt megelőző. Ez ilyen egyszerű.

Úgy fogalmaztam, hogy abba még rg7 se tudjon belekötni. nem is veszem annak, inkább csak egy próbálkozásnak, hogy az ezzel kapcsolatos aggályait újból megossza velünk. :-)

Előzmény: rg7 (162949)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162954
Ez nem kérdés. Ez a russian technology.
Előzmény: Törölt nick (162902)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162953

Ezt írtam:

 

vagy hosszabb szerelvények, vagy sűrűbb közlekedés.

 

Te írtad:

 

hogyne lenne már mire fejlődi, órás követés helyett fél órás vagy 20 perces követés.

 

 

Jó, hogy elbeszélünk egymás mellett.

Előzmény: sb2005 (162952)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162952

hogyne lenne már mire fejlődi, órás követés helyett fél órás vagy 20 perces követés.

Mondjuk Monortól 20 percenként.

ceglédre csak minden fél órába, vagy 40 percenként menne.

Lehet ezt még variálni.

 

Előzmény: radio100jozsi (162948)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162951

Pécs - Szeged?

jelen pillanatban gyakorlatilag lehetetlen. Szeged - kkfélegyháza, kkunhalas - baja - bátaszék - pécs.

mire odaérne a vonat az illető busszal már meg is fordult.

 

Előzmény: M41 2202 (162947)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162950
Én is ezt kérdem innen a dunántúlról, ahogy a dunán onnaniak Kelenfödről kérdezik ugyanezt:-)
Előzmény: oldmumus (162945)
rg7 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162949

Feltételezem, ez régebben volt, amikor még az előd E2 volt hatályban.

 

Melyik előd? Volt? Az amelyik 1991. április 1.-én lépett hatályba?

Mert ez a jog jelenlegi állása szerint A-Z-ig érvényben van, mert ugye a jelenlegi (A Közlekedési Főfelügyelet 2868/1/2003. szám alatt jóváhagyott 2004. április 1.-én hatályba léptetett) utasítás érvénybe léptető távirata azt tartalmazta, hogy a a Közlekedési Főfelügyelet 2868/1/2003. szám alatt jóváhagyott E2-es Fékutasítás 2004. április 1-én érvénybe lép az 5.4.-es fejezet kivételével, s helyette az előző E2 IV/13 fejezete van hatályban. Tehát nem lett a régi E2 IV/13-on kívüli része hatálytalanítva. Erről eseménykönyvileg meg is emlékeztem közölve, hogy adott szituációban éppen a nekem megfelelőbbet fogom alkalmazni.

Immár 10. hónapja várom rá a választ vagy legalábbis valamilyen munkáltatói intézkedést...

Előzmény: Z. Z. (162849)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162948

De azt hallottam hogy újabb elővárosi kocsikat újitanak fel, sőt még új korszerű motorvonatokat is vesznek. Az elővárosi közlekdsée tehát fejlődik ezel a közeljövőben nem lesz gond. A gond a távolsági közlekedésben jelentkezik.

 

Itt a 100(a)-n már most is nagyrészt a felújított piros csíkos szerelvények járnak, tehát itt ebből nincs mire fejlődni, itt egy fejlődés van, vagy hosszabb szerelvények, vagy sűrűbb közlekedés. Mert nov.30.-án átadásra kerülő Vecsés-Üllő körgyűrű érzékenyen fogja érínteni a pénztárak bevételét a 100(a)-n.

Itt már nem lesz fék az autónál mint a 10-es úton van még. 

Előzmény: sb2005 (162941)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162947
Végre rájöttél, hogy a távolsági közlekedésről is folyik a vita már elég régóta. Azért hoztam fel a Dél-Alföld vasúti közlekedését is. A Győr-Pécs gyors, expressz v. IC vonat Bp. érintése nélkül csak egy a sok megoldatlan probléma között. De ott van egy másik példa is: Szegedről Pécsre eljutni vonattal, aki nem vonatbuzi, annak kész rémálom; erre a legjobb megoldás a 64-es vonal felélesztése lenne. És a példákat lehetne sorolni vég nélkül.
Előzmény: sb2005 (162941)
cst Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162946

Sziasztok!

 

A Railvolution címü újságot itthon hol lehet beszerezni?

Vágányzáró sorompóról hol találok képet/jellegrajzot?

 

Köszi,Tamás

oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162945
Akkor inkabb Kelefold! Gondolj a jo masfajta kozlekedesi eszkoz csatlakozasra is.

Apropo Rakos. Mi a feszkes fenenek all meg ez a Vonatpar ott is?
Előzmény: Törölt nick (162939)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162944

Akkor egy kis dühöngő a 100(a)-ról.

A drágalátos 2627-es monori ingám kezd hasonlítani a 2517-es állandóan késő szolnoki ingára reggel.

 

Az ok prózai, a 649-es Corona állandó késése.

Kedden ezért +15-el érkeztünk Nyugatiba, pedig Monorról mind szokás szerint óramű pontosan indultunk. De aztán Vecsésen félretettek a Corona miatt, majd Köki bejáratnál is döcörgés, aztán az állatkerti elágnál pihizés, majd Nyugati bejáraton is kévészünet.

 

A mai nap Kökire +9-el érkezett, Üllőn kitérőbe a késő Corona miatt, majd Pestszentlőrinc-Köki között helytelenben (???), majd Kökire a 2.-ra érkeztünk.

 

De napok óta ez a sláger +10 körüli késés a Corona miatt, érdekes eddig ezzel nem volt probléma, mit nem csinálnak már jól a Coronával?j

Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162943
Látod ez a válasz egészen más színben tüntet fel engem is meg Téged is, mint az előző, amiből az látszott, hogy a professzor úr (nem rossz értelemben) véleménye szerint marekp hülyeséget ír.
Előzmény: Törölt nick (162935)
Dash 9 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162942
Igen, akkor még a régi volt életben. Az alapján a személyszállító vonatokra vonatkozó szabályok voltak életben.
Előzmény: Z. Z. (162849)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162941

Az egy másik téma. arra is megvannak a komplett tervek.

Ha egyszer ráérek arról is beszélhetünk, már csak azért is mert részben engem is személyesen érint az a vonal.

De azt hallottam hogy újabb elővárosi kocsikat újitanak fel, sőt még új korszerű motorvonatokat is vesznek. Az elővárosi közlekdsée tehát fejlődik ezel a közeljövőben nem lesz gond. A gond a távolsági közlekedésben jelentkezik. Ezért megy ma mindenki autóval.

 

Előzmény: radio100jozsi (162898)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162940
Te most végig fogsz olvasni 500 hozzászólást és válaszolsz olyanokra, amikre mi már nem is emlékszünk? :-)))))
Előzmény: rg7 (162938)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162939

igy Budat es Pestet is erinti 1-1-el. De az a tobb mint fel oras varakozas a keletiben kicsit sok...

 

Mennyit lehetne spórolni, ha Pesten csak Fradiban állna meg, vagy inkább Kőbánya felsőn, vagy Rákoson. Igaz, akkor a mozdonyok világot látnának.

Előzmény: oldmumus (162927)
rg7 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162938

".Egyébként a műhelyben 4 óránként ellenőrzik a mozdonyok gázolajmennyiségét,és dokumentálják is az adatokat."

Hol?Szolgálatátadáskor is csak nagy nehezen.

 

Ha kiadja a TGK, hogy milyen módszerekkel vigyázzanak a készletre, akkor bizony -papíron- 4 óránként kell ellenőrizni. A cél a készletek megőrzése:)) Hogy ez hogyan történik, mellékes (lLehetőleg ne kerüljön többe, mint a megmentett készlet értéke:))).

Előzmény: 1047 005-2 (162471)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162937
No comment!
Előzmény: seTTebello (162923)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162936
- szakszerűtlen volt az emelés
- nem kell annyit emelgetni, akkor nem gyűrődik be
Előzmény: Törölt nick (162902)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162935

...marakp...:...Komolyan elszomorodtam. Nem az lenne a baj, ha kijavítanál, hanem az, ahogy teszed. Tulajdonképpen semmilyen érv, vagy indok nem szerepel a hozzászólásodban. Legalább akkor most magyarázd el, hogy a műtárgy miért nem az alépítményhez tartozó fogalom a vasúépítésben. Én most az csináltam, hogy a Google-ben rákerestem a szóra.

 

 

traficc :

 

Pedig a választ Te adtad meg , még a 162.796-os hozászólásodban.

Ime :

162.796....:....Úgy hiszem, a műtárgy szó nem volt helyes. Traficc engem is biztosan mindjárt visszaküld a szakközépiskolába. A műtárgy ugyanis az alépítmény egyik lehetséges válfaja.

 

traficc :

 

Tehát a helyes mgfejtés a következő :

 

Műtárgy VASÚTI értelemben az amit Te írtál.

De eredeti hozzászólásod NEM vasúti, hanem általános műtárgyakról szólt ( lásd 162.796.) s abba bizony belefér  a Libegő tartóoszlopai és a kikötők dokk építményei egyaránt, amik viszont NEM alépímények.

 

más

 

traficc nem küld sehová.

Se Téged, se mást............:-))))

 

 

Előzmény: Törölt nick (162893)
rg7 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162934

hogy Füreden hiány nélkül meglegyen a 8 perc várakozás az aznap nem közlekedő keresztre

 

Ettől a hozzáállástól szokott elpattani egy ér az agyamban:))

Kőbe van vésve valahol, hogy az aznap nem közlekedő vonat menetrendi fekvésében más vonat nem közlekedhet??? Sokszor egy-két percen múlnak órák, pláne a madzagvasutakon.

 

Kelenföldi Bobó már ki van akadva, de a fentiekhez hozzátartozik:

A másik agyérpattintó, amikor az fszt azért nem is kér engedélyt a vonatnak, mert kellene jönni a személynek. Igaz, hogy még nem kért engedélyt a személy és 30 percet késik, de most kellene jönnie.

Lehet, hogy ez a gép a segélygép, csak éppen nem tud róla? Bocsi...

Előzmény: nohab (162742)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162933
A nick-nevemből kitalálhatod miért preferálom a Csöris ingát.
Előzmény: Törölt nick (162920)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162932

így ott is nyernék 40 percet.

 

bocs, 10 percet, a komáromi gépcsere nélkül.

Előzmény: radio100jozsi (162924)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!