Igen, ez az egyik legjobb veboldal. Valamikor a magyar vasútról is szeretnék ilyet csinálni, mert nálunk is nagyon sok és mára már eltűnt megoldás volt.
Ezek a legnagyobb problémák ebben az országban, hogy egy kb. 150 km-es távolságot fél nap alatt lehet megtenni vonattal.
Olvastam erről egy cikket, már nem emlékszem hol, hogy Magyarországon azért nincs értelme gyorsvasúti hálozatot kiépíteni, mert túl rövidek a távolságok. Ez szerintem így ebben a formában hülyeség, mert időben meg mintha az őskorban lennénk.
Ha a hozzászólásodban azt állítod, hogy az 1991. április 1.-én hatályba lépett utasítás nem az előd, akkor az azt megelőző. Ez ilyen egyszerű.
Úgy fogalmaztam, hogy abba még rg7 se tudjon belekötni. nem is veszem annak, inkább csak egy próbálkozásnak, hogy az ezzel kapcsolatos aggályait újból megossza velünk. :-)
Feltételezem, ez régebben volt, amikor még az előd E2 volt hatályban.
Melyik előd? Volt? Az amelyik 1991. április 1.-én lépett hatályba?
Mert ez a jog jelenlegi állása szerint A-Z-ig érvényben van, mert ugye a jelenlegi (A Közlekedési Főfelügyelet 2868/1/2003. szám alatt jóváhagyott 2004. április 1.-én hatályba léptetett) utasítás érvénybe léptető távirata azt tartalmazta, hogy a a Közlekedési Főfelügyelet 2868/1/2003. szám alatt jóváhagyott E2-es Fékutasítás 2004. április 1-én érvénybe lép az 5.4.-es fejezet kivételével, s helyette az előző E2 IV/13 fejezete van hatályban. Tehát nem lett a régi E2 IV/13-on kívüli része hatálytalanítva. Erről eseménykönyvileg meg is emlékeztem közölve, hogy adott szituációban éppen a nekem megfelelőbbet fogom alkalmazni.
Immár 10. hónapja várom rá a választ vagy legalábbis valamilyen munkáltatói intézkedést...
De azt hallottam hogy újabb elővárosi kocsikat újitanak fel, sőt még új korszerű motorvonatokat is vesznek. Az elővárosi közlekdsée tehát fejlődik ezel a közeljövőben nem lesz gond. A gond a távolsági közlekedésben jelentkezik.
Itt a 100(a)-n már most is nagyrészt a felújított piros csíkos szerelvények járnak, tehát itt ebből nincs mire fejlődni, itt egy fejlődés van, vagy hosszabb szerelvények, vagy sűrűbb közlekedés. Mert nov.30.-án átadásra kerülő Vecsés-Üllő körgyűrű érzékenyen fogja érínteni a pénztárak bevételét a 100(a)-n.
Itt már nem lesz fék az autónál mint a 10-es úton van még.
Végre rájöttél, hogy a távolsági közlekedésről is folyik a vita már elég régóta. Azért hoztam fel a Dél-Alföld vasúti közlekedését is. A Győr-Pécs gyors, expressz v. IC vonat Bp. érintése nélkül csak egy a sok megoldatlan probléma között. De ott van egy másik példa is: Szegedről Pécsre eljutni vonattal, aki nem vonatbuzi, annak kész rémálom; erre a legjobb megoldás a 64-es vonal felélesztése lenne. És a példákat lehetne sorolni vég nélkül.
A drágalátos 2627-es monori ingám kezd hasonlítani a 2517-es állandóan késő szolnoki ingára reggel.
Az ok prózai, a 649-es Corona állandó késése.
Kedden ezért +15-el érkeztünk Nyugatiba, pedig Monorról mind szokás szerint óramű pontosan indultunk. De aztán Vecsésen félretettek a Corona miatt, majd Köki bejáratnál is döcörgés, aztán az állatkerti elágnál pihizés, majd Nyugati bejáraton is kévészünet.
A mai nap Kökire +9-el érkezett, Üllőn kitérőbe a késő Corona miatt, majd Pestszentlőrinc-Köki között helytelenben (???), majd Kökire a 2.-ra érkeztünk.
De napok óta ez a sláger +10 körüli késés a Corona miatt, érdekes eddig ezzel nem volt probléma, mit nem csinálnak már jól a Coronával?j
Látod ez a válasz egészen más színben tüntet fel engem is meg Téged is, mint az előző, amiből az látszott, hogy a professzor úr (nem rossz értelemben) véleménye szerint marekp hülyeséget ír.
Az egy másik téma. arra is megvannak a komplett tervek.
Ha egyszer ráérek arról is beszélhetünk, már csak azért is mert részben engem is személyesen érint az a vonal.
De azt hallottam hogy újabb elővárosi kocsikat újitanak fel, sőt még új korszerű motorvonatokat is vesznek. Az elővárosi közlekdsée tehát fejlődik ezel a közeljövőben nem lesz gond. A gond a távolsági közlekedésben jelentkezik. Ezért megy ma mindenki autóval.
".Egyébként a műhelyben 4 óránként ellenőrzik a mozdonyok gázolajmennyiségét,és dokumentálják is az adatokat."
Hol?Szolgálatátadáskor is csak nagy nehezen.
Ha kiadja a TGK, hogy milyen módszerekkel vigyázzanak a készletre, akkor bizony -papíron- 4 óránként kell ellenőrizni. A cél a készletek megőrzése:)) Hogy ez hogyan történik, mellékes (lLehetőleg ne kerüljön többe, mint a megmentett készlet értéke:))).
...marakp...:...Komolyan elszomorodtam. Nem az lenne a baj, ha kijavítanál, hanem az, ahogy teszed. Tulajdonképpen semmilyen érv, vagy indok nem szerepel a hozzászólásodban. Legalább akkor most magyarázd el, hogy a műtárgy miért nem az alépítményhez tartozó fogalom a vasúépítésben. Én most az csináltam, hogy a Google-ben rákerestem a szóra.
traficc :
Pedig a választ Te adtad meg , még a 162.796-os hozászólásodban.
Ime :
162.796....:....Úgy hiszem, a műtárgy szó nem volt helyes. Traficc engem is biztosan mindjárt visszaküld a szakközépiskolába. A műtárgy ugyanis az alépítmény egyik lehetséges válfaja.
traficc :
Tehát a helyes mgfejtés a következő :
Műtárgy VASÚTI értelemben az amit Te írtál.
De eredeti hozzászólásod NEM vasúti, hanem általános műtárgyakról szólt ( lásd 162.796.) s abba bizony belefér a Libegő tartóoszlopai és a kikötők dokk építményei egyaránt, amik viszont NEM alépímények.
hogy Füreden hiány nélkül meglegyen a 8 perc várakozás az aznap nem közlekedő keresztre
Ettől a hozzáállástól szokott elpattani egy ér az agyamban:))
Kőbe van vésve valahol, hogy az aznap nem közlekedő vonat menetrendi fekvésében más vonat nem közlekedhet??? Sokszor egy-két percen múlnak órák, pláne a madzagvasutakon.
Kelenföldi Bobó már ki van akadva, de a fentiekhez hozzátartozik:
A másik agyérpattintó, amikor az fszt azért nem is kér engedélyt a vonatnak, mert kellene jönni a személynek. Igaz, hogy még nem kért engedélyt a személy és 30 percet késik, de most kellene jönnie.
Lehet, hogy ez a gép a segélygép, csak éppen nem tud róla? Bocsi...