Keresés

Részletes keresés

radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162926

Visszaolvastál volna,

 

Az én agyamat nem pazarlom ennyi hülyeségre, hogy ilyeneket olvasgassak...

Előzmény: sb2005 (162917)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162925

Jó, de akkor közvetlen csatlakozást is meg kell oldani Veszprémből Fehárvár felé, ez legyen IP.

V-peti irta talán hogy arra a Győr - Komárom szakaszra mehet dizellel. Feleslges arra a 30 km-ra is villany akkor már.

Jó legyen, amúgy igazad van mert most elszámoltam.

:-))

CSak Veszprémig néztem a két órát.

 

Előzmény: radio100jozsi (162906)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162924

Tehát az elképzlés szerint nem kell fehérváron gépcsre.

 

Jó, nyersz 10 percet, egy csomó pénzből, amiért villamosítod a Székesfeérvár-Sárbogárd vonalat.

 

De akkor eme gondolatodat továbbvíve miért nem villamosítjuk a Székesfehérvár-Komárom vonalat, így ott is nyernék 40 percet.

 

De akkor is hol lesz neked 2 órás menetidő Székesfehérvár-Veszprém-Győr között, mond már el léhgyszíves. 

Előzmény: sb2005 (162917)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162923
>>de az előbb még azt írtad, hogy erre a vonalra sok lett volna az az Uzsgyi mennyiség ami érkezett az elvtársaktól, itt ellentmondást vélek felfedezni.

Azóta eltelt 2 és fél év. Ugye kezdetben gond volt a csatolás, mert nem volt elég Usgyi, az összes (40 darab?) meg sok lenne. Ennyi az egész.

>>A kivastagított mondatrészben is ellentmondást vélek felfedezni.

Mivel ugyanolyan mint az Uzsgyik megvételé < ezt vastagítottad ki. Ezt nem is minősítem.

Egyébként amire gondoltál abban sincs ellentmondás.

>>akartál írni.

Te önkényesen megváltoztattad amit írtam? Így a hülye is tud vitatkozni.

>>Hódmezővásárhelyig (é.: 19:00)

Ez túl későn ér a paraszt Londonba. Reggeli vonat nincs?








Előzmény: M41 2202 (162892)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162922
" Vezetni meg cseppet sem nagyobb nyűg, mint a Dezsőt. "

Többes csatlás esetén hasonló a menetirányváltás procedurája?
Előzmény: benbe (162913)
mdbz Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162921

"Meggyűrődött volna az emelési pontnál?"

 

Csodálkozol, ilyen szakszerű munka láttán?

Előzmény: Törölt nick (162902)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162920

A Csörgős inga is jobb szerintem az Uzsgyinál.

Tudnék olyan szempontot mondani, amely szerint igen, és olyat is, amely szerint nem.

Előzmény: M41 2202 (162916)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162919

Na sztem meg pont ennek nem lenne értelme. akkor szerinted elindul egy vonat miskolcról és átmegy pesten és sehol nem áll meg, de a hangos bemondja, hogy a távolban látjuk azt a vonatot ami most megy le a Balatonra....

...üresen.

mert az tényleg üresen menne az nem kétséges.

 

Előzmény: v_peti (162914)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162918
ismereteim szerint a cseh CD-nek 1 db Usgyi szerelvénye van, s az se jár utasokkkal.
Előzmény: benbe (162913)
sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162917

Visszaolvastál volna, arról volt szó, hogy a Fehérvár - Sárbogárd összekötő vonalat ebben az esetben villamosítjuk.

Egyébknét éppen ezért van az hogy még mindig a deltaépítés a legjobb megoldás.

A villamosításra ne szólj rám semmit, tudom mit gondolsz:-)))

Tehát az elképzlés szerint nem kell fehérváron gépcsre.

 

Előzmény: radio100jozsi (162906)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162916

A Csörgős inga is jobb szerintem az Uzsgyinál.

Előzmény: seTTebello (162903)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162915
1947-48-ban és talán ??? 275/375-ös + ???? kétengelyes kocsik
Előzmény: nidsz (162895)
v_peti Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162914

Budapesten meg nem álló vonatoknak egyedül a Balatoni forgalomban lenne érttelme. Szombaton reggel a baalton felé, vasárnap este meg a keleti országrész felé.

 

Előzmény: kkalmi (162858)
benbe Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162913
Nem fogadom én el a kisebbik rossz megoldást, mindössze annyit mondtam, hogy a Desiro üléseiben húsz perc után elgémberedek, eleve kényelmetlen, míg az Usgyi bejött, főleg, mióta van karfa is. Nagyobb a lábtávolság, ott az asztal is, kellemesebb az ablakok kialakítása, nem köp le a vízcsap... Hogy csak az igazán fontos dolgokról beszéljek. Valóban, esztétikailag nulla. De ez csak alapos tanulmányozásra tűnik fel. Mikor megjöttek, az utasok ámultak, hogy milyen szép. És csakugyan az, csak aztán elkopik. Ez igaz a Bombardier-csodákra is. Szerelni rémálom, bár a már beüzemelt példányoknál hasonló az üzemkészség. Vezetni meg cseppet sem nagyobb nyűg, mint a Dezsőt. Főleg az új ajtóvezérlésű példányokat. Ami tényleg gáz, az a "rugósan visszaálló szakaszajtó", meg a motorfrekvenciával analóg hangszóróbúgás. Ez a konstrukciós hiba, a többi a MÁV sara. Lesd meg a csehek hasonszőrű gépeit, érdemes lehet (csak sejtem, magam még nem utaztam vele).
Előzmény: M41 2202 (162883)
HANGÁR Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162912

Üdv, Urak!

 

Egy vasárnapi mátrai zötyögéshez szeretnék némi infóhoz jutni a következőkben:

 

1. Érdemes-e helyjegyet venni az Ex514-re?

2. Van-e vasárnap jegykiadás Kisterenyén?

3. 5013 és 3013 csak vonatszámban különül el, vagy fizikailag is külön vonat (egyszerűbben: át kell-e szállni? :) )

 

Előre is köszönet!

sb2005 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162911

Na.

Akor vegyük ki a kocsmát.

Nézzük meg igy.

Bár IC kocsma nélkül, az már azért elég durva.

Mellesleg a kocsmakocsi szinvonalát is emelni lehetne de ez most itt nem témánk.

Az 1. osztályon lenne 3-4 utas. Jó. Akkor menj ki a debreceni IC-khez és kukkants be az első osztály ablakain hányan ülnek benn hét közben.

Csak nehogy nagyon elképedjél.

turizmus: tudod hány % fizeti meg a teljes árú menetdijat?? Az összes utas 18 %-a. A többi kedvezménnyel megy, diák, nagycsaládos, nyugdijas, közalkalmazotti, stb.

Mi nagycsalád vagyunk és már évek óta 90 %os kedvezménnyel utazunk, az ország több pontjára igy jutottunk el.

Nem mondom hogy autópálya ellenes és autó ellenes vagyok. De a vonatot preferálom. mi most másoljuk az EU-t azt hisszük hogy ott minden szép és jó. De mi lenne ha egyszer a magunk lábára állnánk??

Sokkal többen használják a vasutat, mint 0,3 %.

És tehetnénk turistakedvezményeket, hogy pl, aki vonattal érkezik Debrecenbe az kedvezményes napijegyet válthat a DKV Rt járataira. És ennyi be kell vezetni, és működik a dolog. És növekszik a forgalom, eseteleg Db-ben meg tud nézni több látnivalót is mert olcsóbban eljut oda, és többet költ, és növekszik a bevétel. Erről szól a turizmus, semmi másról. Marketing.

Én 1996 - 2000 között jártam Veszprém é s sopron között hetente kétszer. Tömve volt. Kéthavonta egyszer volt dolgom Győrben, busszal mentem: tömve volt. Nem csak hétvégén, mindig.

 

Caspynak felesleges irnia a topicba, mert Veszprémben nőttem fel, ot jártam iskolába, stb. Tudom.

Nyilván kisebb a forgalom mint máshol, épppen azért mert busszal könnyebben el tud jutni minenhova! De ezen sehogyan se lehet változtatni??? akkor a leegyszerűbb bezárni a veszprémi állomást.

 

120al menő 140 -es IC kocsik: Ezzel az erővel az ország teljes IC hálózatát meg lehetne szüntetni. Vagy majd Győr és Tatabánya között közlekedtetjük őket.

 

vonatpár: alacsonyabb kihasználtásgú Ic-k kocsijait ide irányitani. Szóval ez megoldaható. Vannak olyan citik, amelyek csak a helyet foglalják, utaztam már én is hasonlókkal, amik 40 %-ban vagy még annyiban se voltak kihasználva.

 

Előzmény: amicus (162890)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162910
Tuti, hogy Uzsgyi.
Előzmény: Törölt nick (162902)
m61019andras Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162909
Ez egy jó kis Usgyi, igaz? :-) Jó kemény anyagból készülve. :-)
Előzmény: Törölt nick (162902)
Z. Z. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162908
Részletes szabályozás ide, vagy oda, nem úgy kezdődött már akkor is az E.2. utasítás, hogy vasúti járművek, vonatok indulását fékpróbának kell megelőznie? Nem fékvizsgálatnak a fűtőházban. A fékpróbát meg ketten tartották. Aztán a gépmenet is vonat, mozdonyvonat. Hogy senki nem csinálta régen sem (most is csak egyetlen ferencvárosi vezér) az más kérdés.
Előzmény: 1047 005-2 (162900)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162906

Ic-vel Győr - Veszprém, ha nem állna meg shol menniyvel lenne rövidebb a mentidő??

nagyjából annyi lenne a mentidő Győr - fehárvár közt mint komárom felé. Kb két óra.

Akkor??

 

Ezt honnan álmodtad ki?

 

Székesfehérvár-Veszprém a 35 perc OK, hozzá 10 perc gépcsere Veszprémben OK, de hozzá 10 perc gépcsere Székesfehérváron, ezt nem számoltad.

Valamint a Veszprém-Győr táv ha sehol nem áll meg az IC, akkor is a menetidő 1:50 perc alá nem vihető leg jelenleg, ha kicsit megcsinálják a pályát, akkor sem lesz 1 óra 40-45 percnél rövidebb. Így akkor ezen álomvonaladon a 2 óra 30 perc is álom, nem még a 2 óra.

 

De Komárom felé vizsgálva a dolgot:

 

Győr-Komárom 25 perc +10 perc gépcsere Komáromban, mag Komárom-Székesfehérvár 1 óra 10 perc, ha nem áll meg sehol, és nem vár keresztre. Ez akár, hogy számolom mai állapotok szerint is 1 óra 45 perc, és egy forintot nem költöttem semmire. De ha ide is költenék egy kis kapirgálásra, még 5-10 perc lefaragható volna.

 

 

Előzmény: sb2005 (162894)
v_peti Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162905

egész nap vonatra várjak,

 

Ha sűrűn menne a vonat, akkor azzal mennél?

 

Előzmény: amicus (162890)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162904

"És Pécs egy fillért nem ad majd a vonatodra, hidd el."

 

 

Az elővárosi közlekedésbe, ahol minimum  félóránként van vonat, mennyivel száll be mondjuk a főváros vagy azok a városok, melyeket ezek a vonalak érintenek. Szerintem Te is rossz oldalról közelíted meg ezt a kérdést.

Előzmény: amicus (162890)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162903
>>mert nem Neked kell nap mint nap ezen a csúcsszuper

Ez attól függ, hogy mit küldenek. Ma például Csörgős inga és Desiro volt. De láttam az egyik Usgyit is Óbudán.

>>Igazam van abban, hogy nem olyan vasútvonal mentén laksz, ahol ezek közlekednek?

Igazad van.

Előzmény: M41 2202 (162865)
Törölt nick Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162902
 Ez Desiro vagy Usgyi? Meggyűrődött volna az emelési pontnál?
Előzmény: seTTebello (162882)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162901
Vilagos miutan kitalaltak Ujszaszt.
Előzmény: exmv (162853)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162900
Amikor eröltették a szóló Bz fékpróbáját.
Előzmény: Z. Z. (162897)
amicus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162899
Matekozz még, és rájössz, hogy butaságot írsz. Józsi, küldj neki egy lassújel-kimutatást a 11-es vonalra, hogy lássa, milyen menetidőn akar rövidíteni :-)
Előzmény: sb2005 (162894)
radio100jozsi Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162898
De ami szúrja a szememet ebben a parttalan Pécs-Győr vitában, hogy eme pénzhiányos időkben kár olyan vonatról álmodni, ami max péntek-vasárnap megtölt 3-4 kocsit, amikor Monor-Budapest között 20-30 percenként csúcsidőben 7 kocsis heringjáratok járnak, erre a problémára kéne inkább koncentrálni.  
Z. Z. Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162897

Mikor?

Előzmény: 1047 005-2 (162888)
amicus Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162896
Tényleg sietnem kell, ezért a 162 880-as hozzászóláshoz traficcot kérem fel, hogy válaszoljon neked. Ugyanazt mondja majd, amit én mondanék :-)
Előzmény: sb2005 (162885)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!