Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163014

"ZEG: a Citadella, ami nem túl kedvező menetrendi fekvésű (mindkét irányba túl korán indul a belföldi forgalomhoz)"

Ezt a velemenyedet mire alapozod?

Bocs nem figyeltem eléggé, de majd ezt kifejtem.

 

IC-t akkor kell indítani, amikor a legnagyobb utasigény van. Nem hinném, hogy pont ebben az időpontban lenne a legnagyobb utasigény. Az már más kérdés, hogymindkét irányban egy gyorsvonatot pótol, ZEG elé meg a szinte már alig van tisztességes gyorsvonat. :(((  (Mondjuk eddig nem is néztem, hogy a Citadella mellől szépen eltűntek a hozzá közeli időpontban induló gyorsvonatok :(((, így szükség van a Citadellára is.

De ha tisztességes ütemes menetrendben közlekedő gyorsvonatok lennének errefelé, akkor a pluszban közlekedő IC-ket nem valószínű, hogy ebben az időpontban kellene közlekedtetni.

 

Előzmény: Carpy (162998)
v_peti Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163013

En is! Vigyetek a francba Szombathelyre ezt az egesz folyosot Zalaegerszegrol, kell a fenenek :)))

 

Ehhez kapcolódva: Azt már kifejtettem, hogy miért járna jobban Zalaegerszeg egy sima IC-vel a Citadella helyett, és kárpótlásul milyen vonatot kaphatna.

 

Előzmény: Carpy (163005)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163012
Vegul:
Engedjetek meg, hogy kifejezzem melyseges tiszteletemet mindazoknak, akik tegnap birták ideggel a ket sulinetes agymenését, es probaltak észérvekkel valaszolni. Le a kalappal elottetek.

A velemenyemet a fo temat illetoen vaskerek topictars szavait hasznalva idezem be, akinek kulon gratulalok az egyszeru de nagyszeru megfogalmazashoz:
"Pécsröl felesleges közvetlen vonat Györbe. A Pécs-Budapest, és Budapest-Györ vonal a Magyar viszonyokhoz képest nem rossz."

Pontosan igy van.
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163011

Ez az. Ha már te is támogatod, akkor van esély a megvalósulására. :-)

 

Gadoros es ... igy kimarad a minosegi kozlekedesbol. :)

Nem tudom a gádorosi polg.mest. mit szól hozzá, hogy megint kimarad a jóból. :-)

Bár ő volán párti.

 

Gyoparosfurdo igy kimarad a minosegi kozlekedesbol. :)

Akkor már kezdem is a követelést, kisvasutat Gyopárosra Orosháza állomásról a városon keresztül csatlakozva az IC-hez. :-)

 

amikor majd amicus megnyitja fatornyos ugyvedi irodajat, az ugyfelek szinte az egesz Del-alfoldrol kozvetlenul el tudnak jutni oda :)

Ezért megint kapsz egy 5*-t tőle. :-)

Szentest meg hagyjuk meg a Volannak.

Ezért viszont M41 2202 majd ad neked. :-)

Előzmény: Carpy (163010)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163010
"Megoldás lehetne esetleg, hogy bizonyos IC-k Szegedre érkezése után egy Csörgő ráakad hátul, és 2 Bp kocsival elszalad (IP-ként) Hódmezővh. felé."

Ezzel csak egy baj van: a Szegedre tarto IC-ken hatul tudtommal elso osztaly van :-)

"(Ha Kisvárda+Záhony megérdemel ilyet a 20 000 lakosával, akkor Hmvh is :)))"

Es akkor mar ussunk meg egy legyet egy csapasra: Oroshaza. Sot, akkor mar Bekescsaba, megiscsak ott van futohaz! Sot, akkor mar Gyula, hogy sosiforda is oruljon. :)
Es maris adtunk Kecskemetnek is 3 nagyvarossal uj kapcsolatot, nem beszelve arrol, hogy amikor majd amicus megnyitja fatornyos ugyvedi irodajat, az ugyfelek szinte az egesz Del-alfoldrol kozvetlenul el tudnak jutni oda :)
Egy dolog bant csak: a vilag masik 2 kozepe, Gadoros es Gyoparosfurdo igy kimarad a minosegi kozlekedesbol. :)

Na de nem akarom elkomolytalankodni a dolgot: szerintem is megerdemelne Hmvhely es Oroshaza kozvetlen budapesti vonatot, es ezt a verziot tartom sok szempontbol a legjobb megoldasnak. Szentest meg hagyjuk meg a Volannak.

"Szeged felé kicsit gagyibb a megoldás (ezért a MÁVnál nem is működne, csak más vasutaknál): Szeged állomáson túlhalad a kihúzóra, aztán rázár az induló IC végére. :-))))))))"

Csak megint az a franya 1. osztaly zavar be :-)
Előzmény: DJ. Bakter (162409)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163009

Ez most a trendi errefelé, hozzá kell igazítani az utasszámot a szimpla szerelvényhez.

 

Melyik vonat volt ?

Előzmény: _nyunyuka (163001)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163008

Itt ? :-)

Ma is majd 400 hsz, ennyit erről. :-)

Előzmény: amicus (162628)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163007
"új, a településekhez közelebb eső megálló lessz pl. Ötvösnél"

Aztamindenit! Hogy fog ennek orulni az a 25 mobil ember, aki Otvoson lakik! Eddig 5 kilometerre volt az allomas a faluresztol, most mar csak 4,3-ra lesz :-)
(Saccra)
Előzmény: track300 (162361)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163006

OFF

 

Az Érdiek és a távolabbiak is, már messiásként várják az M6-ot...

Az M0 kellene megépíteni rendesen, autópályának... 

A forgalom egy része Pestre megy majd, mint eddig, a 6-os út bevezető szakaszán...

A 6-os út egyéb részein talán kisebb lesz a forgalom, esetleg Érden is...

Ezen a részen mindenki siet, így kerülni nem hajlandó...

A 6-os útról most is fel lehet menni az M0-ra...

A busz is gyorsabban ér Pestről Dunaújvárosba és Pécsre. :-)

Előzmény: sb2005 (162721)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163005
v_peti:
"Amúgy mehetett volna Szombathely felé, és akkor a 25-ös helyett a 22-est rakták volna rendbe, és akkor nem kellett volna egy delta sem."
amicus:
"Peti! Kapsz tőlem 5 pirospontot! :-)
Ezzel a hozzászólással egyet tudok érteni! :-)"

En is! Vigyetek a francba Szombathelyre ezt az egesz folyosot Zalaegerszegrol, kell a fenenek :)))
Előzmény: amicus (162353)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163004
"egy csörgőből fogyott ki a gázolaj, pedig nem ő volt a ludas, viszont mivel pont ott lakott a vezért egyik jó barátja, akinek van egy halom traktora, s gázolaja, így a problémát megoldották két hordóval"

Ez igen! Micsoda veletlen! :)))
Kifogy szegeny "nem-ludas" mozdonyvezeto gepebol a nafta, es egesz veletlenul van neki egy traktoros jobaratja, aki raadasul pont ott lakik. Es a traktorjai egesz veletlenul pontosan ugyanolyan gazolajjal mennek, mint amibe a Csorgobe kell.
Ezt a veletlent :)))))))))))
Előzmény: Törölt nick (162333)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163003
"25-ös vonal: Ahogy elnézem a falvak lakosszámát .... mindegyik 1000 fő alatti, kivétel Türje. Milyen helyi forgalom van ott?"

Nem rossz. Kemendollaron, Pokaszepetken, Pakodon nagyon jo helyen van az allomas, Turjen sem rossz, mert a falu busszal nem igazan ellatott reszet jol kiszolgalja, azonban a turjeiek inkabb Zalaszentgrotra orientalodnak, igy nekik a vonat nem nyero. (Szinte mar hallom is: jarassunk kozvetlen Desirot Turjerol Zalaszentgrotra, sot, epitsunk deltat, hogy egyben csokkentsuk az orszag Zalaber-Batyk-kozpontusagat...)

Zalalovo fele Andrashida Teskand szeso hazait szolgalja ki, Bagod egesz jol lefedi a falut (mar amennyire egy megallohely le tud fedni egy 2 km hosszu falut), Csurgaszi Csarda epp a vege utan van Bagodnak, eleg ertelmetlen helyen (es meg csarda sincs). A tobbi allomas es megallohely mind a lakott teruletek kozeleben van, jelenleg optimalis helyen.
Tehat ha kerhetem, tessek az uj nyomvonalat jo messze pakolni a hazaktol :-)

Előzmény: DJ. Bakter (162387)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163002

Igen.

A 63-41 magasabb komfortfokozatot biztosít az utasnak, szvsz mint a Bx, Bzx kocsi, vagy az IPBz, pláne, ha még rendesen takarítanák, mosnák is őket. 

Előzmény: M41 2202 (162779)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163001

Az alföld rakétája...

 

Ez tetszik, így még nem hallottam! Szeged-Rókuson meggyőződhettem róla, felesleges ide a négyrészes MD, ugyanannyi ember fölfér a szimpla motorkocsira is! :-))/:-((. (ide már álló utasokkal bőven érkezett)

 

 

Előzmény: M40 120 (162997)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 163000

Nem. Bőven elég. Ha az összeset megszüntetnék az sem lenne tragédia.

4 (5) pár IP a 135-ös vonalra marhaság lenne, szvsz, mivel megszüntetnék helyette a személyeket. Inkább egy normális ütemes (jellegű) menetrend kellene.

Előzmény: M41 2202 (162782)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162999
És még a pótjegy árát sem fizetik vissza. (5 perc csatlakozás miatt)
Előzmény: _nyunyuka (162981)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162998
"ZEG: a Citadella, ami nem túl kedvező menetrendi fekvésű (mindkét irányba túl korán indul a belföldi forgalomhoz)"

Ezt a velemenyedet mire alapozod?
Előzmény: v_peti (162401)
M40 120 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162997
Az alföld rakétája újra a 135-ön fordában, remek.
Előzmény: _nyunyuka (162990)
Carpy Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162996
"Avasúti személyszállítás volumene az EU-ban 2001-ben 4834 milliárd utaskilométert tett ki. Ebből 78% személygépkocsi-, ..6% légi, ...6% vasúti, ...9% buszforgalom volt."

Nem mondom, tudnak ezek a mai szemelygepkocsik! A vasuti szemelyszallitas volumenebol is 78%-kal reszesednek :-)

"A vasúti utasforgalom Görögországban, Portugáliában és Írországban a legkisebb egy utasra vetítve"

Valoszinuleg nem egy utasra, hanem egy lakosra vetitve.

Koszonet az adatokert. Mi a forras? Ha teheted, szolj nekik, hogy a fentieket javitasak ki.
Előzmény: Törölt nick (162966)
HANGÁR Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162995

Köszi!

Előzmény: M41 2202 (162987)
Swamplord Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162994

Az alsó kép manipulált?

Előzmény: rg7 (162978)
cst Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162993

Erre a lehetöségre is gondoltam,de csak végsö esetben:)Gondoltam itthon valaki forgalmazza.

 

Azért köszönöm!

 

Tamás

Előzmény: etwg (162991)
Btx 002 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162992
3018-at hol találtad?
Előzmény: rg7 (162978)
etwg Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162991
Irsz a szerkesztöségbe és onnan szivesen küldenek.
Előzmény: cst (162946)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162990

Hiába van, ha nincs.

 

Szentesről ezért nem vállalom be a 147-140 hazajövetelt! Régen jó volt, mert a gyorsra volt 30 perc, ha nagyon elcseszték, 15 még mindig. Szentesen lebélyegeztettem egy 40km-es jegyet, Kkfházán pedig egy 120km-es 1.osztályú kérget, így mindig volt ülőhelyem. Most inkább visszajövök Szolnok felé. Miskolcon működött a dolog, hogy Gömöriből Tiszaira bementem a kazincbarcikai ingával, majd átszálljak Mezőcsát felé. Tiszain 5 perc volt az átszállásra, valami rejtélyes okból ott ez működik és nem verik el egymást a vonatok.

 

MÁS: ha már Szeged, pár fotó. Első kép: a múlt és a jelen/jövő. Második: ott megy a soronkívüli telefonos IC-jegykiadás. (nemcsak kiírva, ténylegesen működött!!!). Harmadik kép: erősítés IC703-on(vicc!!!)

 

Előzmény: M41 2202 (162984)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162989

Na jó éjt mindenkinek, reggel korán kell kellni, álmodjatok MDmot-okkal.

 

gyurmosz Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162988
Egyébként terveiben - vagy csak egy szimpla rajzon? - létezett egy hasonló külsejű GANZ-HUNSLET motorvonat is, amelyből eredetileg egy- és kétrészes változatot is terveztek (vagy rajzoltak).
Előzmény: gyurmosz (162986)
M41 2202 Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162987
A 1. kérdésedre az a legmegnyugtatóbb válaszom, ha veszel exp-helyjegyet, 130 Ft-ot megér a kényelem és a nyugalom. A többire nem tudok válaszolni.
Előzmény: HANGÁR (162912)
gyurmosz Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162986
Ez csak egy fantáziakép, ha jól sejtem az ADtranz Regioshuttle kétrészes változatáról. Asszem annak idején volt szó (de nem több :-)) ilyesmik beszerzéséről.
Előzmény: Osmin (162980)
HANGÁR Creative Commons License 2005.02.24 0 0 162985
162907-re valaki?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!