Keresés

Részletes keresés

sb2005 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163077

Khmmm!

Mióta megszüntették a Bartókot Debrecen és Pest között, azóta akit csak ismerek dunántúlit aki debrecenben tanul, mind panaszkodik.

Ennyit arról van e igény egy közvetlen Győr - Debrecen járatra.

 

Előzmény: vaskerék (163054)
Indul a bakterház Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163076

Es a traktorjai egesz veletlenul pontosan ugyanolyan gazolajjal mennek, mint amibe a Csorgobe kell.
Ezt a veletlent :)))))))))))
Lehet, hogy Japánban nem, nálunk ugyanolyan gázolajjal megy a dízel traktor, mint a dízel mozdony!

Egyébként Rólad és mannhattaniról mindíg Móricka jut eszemebe. Móríckának mindenről a b@szás jut eszébe, Nektek ha gázolaj, akkor gázolaj lopás. :-))))

Előzmény: Carpy (163004)
HLP Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163075
Egyre gondolunk. Ez szokott nyáron gyakran Gigant lenni. Ez fordul a Maestralra?(Mintha ezt írta volna valaki.)
Előzmény: oldmumus (163073)
rutthin Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163074
De ez 3 kocsi, és giganttal megy:)
Előzmény: v_peti (163069)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163073
Balatonszentgyorgyrol indulo gyorsnak alcazott szemely... (Balatoni viszonylatban), nyaron nem ritkasag ket Szili, 1152-es es valamit meg lattam mar sokszor.
Előzmény: HLP (163071)
SztAti Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163072

„Pld.:A Mezőhegyes-Békéscsaba között ,Bz-vel 40 km/h-val robogó emberkének,milyen,mennyi tapasztalata van egy 100 km/h-ról végrehajtott fékezésről?”

 

Általános esetben igazad van, de ez a vizsgázó Szergejjel gyorsvonatokat vitt, nem ismeretlen előtte a száguldás érzése.

 

„Semmi.Próbáltad már?”

 

Próbáltam, nem nehéz.

„És megállt a kellő helyen?Ha igen akkor profi volt.”

 

Profinak azért nem nevezném.

 

„Hogy old(ott)-e a fékje a másik gépnek,nem szeretik kimelegíteni az abroncsokat.”

 

Megbeszéltük, hogy beiktatja a kormányszelepet.

Előzmény: 1047 005-2 (163059)
HLP Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163071
Nem a 8507? Ha az, akkor csak 15 percet késett. A mozdonyok nagyon Déli partiak.
Előzmény: track300 (163068)
division by zero Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163070
Kétkocsis is...
Előzmény: v_peti (163069)
v_peti Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163069

Azért azt a 3 kocsit külön küldeni luxus lenne...

 

Ez elsősorban a Komárom-Bp útra vonatkozott. Amúgy van jópár háromkocsis vonat az országban ami Szilivel közlekedik.

 

Előzmény: rutthin (163065)
track300 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163068

11.43-kor érkezett Délibe (nem 'tom, honnan)

V43 1153 + V43 1082 + vegyesfelvágott.

Mindkét szili dróton volt. Van ilyen forda, ugyanis már nem először láttam ilyet?!

gmarc Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163067
Az lenne a legjobb, ha középen lenne kifelé a stokk, mert akkor mindenki kilőhet Sp és Ce felé azonnal. De ez az előbb elmondottak miatt nem megy.  Befelé problémásabb, valóban. De már megszoktuk, hogy a menetidők a jobb pályaállapotok ellenére évről évre egyre csak növekednek....:-/
Előzmény: v_peti (163064)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163066
Jajj igen a GOLDONI EC, figyelmetlen voltam a definicional...
Előzmény: HLP (163053)
rutthin Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163065
Azért azt a 3 kocsit külön küldeni luxus lenne...
Előzmény: v_peti (163062)
v_peti Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163064

Kiegészítés: Jelenleg Győrben van az összekapcsolás. Ez egy fokkal jobb, mint tavaly, amikor Komáromban is volt összeakasztás. Így az erre vonatkozó irásom természetesen múlt időben értendő.

 

Előzmény: v_peti (163062)
rutthin Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163063

Egyik nap magyar háló megy, a másik nap lengyel. Felváltva járnak. Március elsején pl. lengyel indul Bp.-ről, következésképp 2.-án magyar....

Egyébként ha késik a belépő Báthory, belföldi rész vár Győrben. Mozdony nincs, tehát az express részben fűtés sincs....

Előzmény: gw (163056)
v_peti Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163062

Odaútra még hagyján. De a visszaútra a ráakasztás azért már hosszabb idő. A gyorsvonat meg amúgy is sokat áll Győrben a Cdk (ZEG) felől és a Sopron felől jövő rész összekakasztása miatt, úgyhogy itt már alapból is kiszúrás volt az utasokkal. :( Nem bezsélve arról, hogy lehetne az 1-es vonal gyorsvonatainak ütemes menetrendje, de pont az ilyen zseniális ötletekkel lehet ezt szétverni, valamint a menetidőt indokolatlanul növelni. Ilyen intézkedésekkel csak a Kisalföld Volán jár jól. :(

 

 

 

Előzmény: gmarc (163061)
gmarc Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163061
Az úgy volt kitalálva, hogy a varsói kocsik a vonat végén lettek volna, Komáromban leakad, aztán szevasz. De IC-kocsikról lévén szó, asszem a fékezés és a légkondi miatt kellett a mozdony mögé rakni a stokkot, innentől megette az egészet a fene.
Előzmény: v_peti (163060)
v_peti Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163060

Kinek a zseniális ötlete volt az, hogy Bp-től Komáromig együtt járassák a  két vonatot a tavalyi menetrendben???

1. Létrejött egy hosszú vonat.

2. Szükség van a csatolási procedrúrára. Nem sima leakasztásról van szó, hanem bonyolítva van, azzal, hogy a vonat elejére kell akasztani, mozdonyleakazstással és visszaakasztással.

3. időveszteség.

4. Késés esetén a belföldi utasok is szívnak.

 

Pedig.

1. Akkor van a pályán szabad kapacitás, azt hiszem.

2. V43-ból sem hiszem, hogy olyan nagy hiány lenne, hogy ne lenne külön mozdony erre a vonatra.

 

Az idén már más a helyzet, mert rá lehet fogni as spórolásra. De az érv azért tavaly nem állta volna meg így a helyét.

 

 

Előzmény: HLP (163057)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163059
" A baj csak az, hogy ez egy átképzős tanfolyam volt, mindenkinek a dízeles jogsija megvolt, nekik fékezniük tudni kell(ene)."

Pld.:A Mezőhegyes-Békéscsaba között ,Bz-vel 40 km/h-val robogó emberkének,milyen,mennyi tapasztalata van egy 100 km/h-ról végrehajtott fékezésről?

"Akkor mi volt a feladatban a nehéz?"

Semmi.Próbáltad már?

" Visszaúton a már odaúton megszokott módon – szerintem - későn fékezgetett, igen kis lassulásokat produkálva."

És megállt a kellő helyen?Ha igen akkor profi volt.

"fűtőházba betolás idejére átmentem a dög gépre, kiderült, hogy a mv. a kormányszelepet be sem iktatta! Mit nézett a fékpróba alkalmával?"

Hogy old(ott)-e a fékje a másik gépnek,nem szeretik kimelegíteni az abroncsokat.
Előzmény: SztAti (163030)
track300 Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163058

Hülyeséget írtam, bocs. Tényleg k.va messze van még az új mh. is.

Előzmény: track300 (163042)
HLP Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163057
Sajnos azt nem tudom, milyen a hálókocsi, egyszer régebben magyarral láttam, de az még a menetrendváltás előtt volt. Mindenesetre a legviccesebb vonatok egyikének tartom, hiszen egy jó messzire menő nemzetközi vonatra ráraktak még 2 belföldi részt is. Kifelé még OK, de visszafele azért fura egy megoldás. Nem tudom, ha késik a nemzetközi rész, akkor vajon a belföldiek ott várnak Győrben, vagy ha a belföldi rész késik, akkor a nemzetközit váratják?
Előzmény: gw (163056)
gw Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163056

sziasztok,

kérdésem lenne: a Báthory gyorsvonat milyen hálókocsival jár Varsóba, magyarral vagy lengyellel? Sajnos még sose figyeltem meg...

köszi,

gw

vaskerék Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163055

Hol van az a Monor vagy mi?  :-)

Hányan laknak ott? Félmillióan? Csak azért mert azt olvastam itt, hogy 6-7 kocsis

szerelvényeken szardiniaként utaznak az emberek. Hogyis van ez?

vaskerék Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163054

Üdvözletem!

 

Kedves Carpy! Köszönöm, hogy igazat adtál nekem a Pécs-Györ vonattal kapcsolatban. Egy közvetlen vonat tényleg kényelmesebb lenne. De egy átszállás

még nem jelenti a világ végét, különösen, hogy az ICR is a Keletiben áll meg.

Nem beszélve arról, hogy még gyorsabb is. Az átszállásokról csak annyit, hogy ha

egy Pécsi Debrecenbe vagy Miskolcra szeretne eljutni, szintén át kell szállnia.

Sok diák járkál ezeken a viszonylatokon, mégsem merült fel közvetlen vonat

gondolata (szerencsére). Amúgy, Pécsröl, Bécsbe utazó szintén jóval gyorsabban jut el Pesti átszállással, mintha a Corvinust használná, ráadásul nem egy, hanem vagy

négy vonatpár közül választhat.

HLP Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163053
A 08:35-ös se a Déliből megy, így inkább 08:00 és 13.00 között.
Előzmény: oldmumus (163050)
marslakó Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163052

Mint korábban mondtam, az égöv jó! Csak az ország nem :-)

A D345 rövidebb ennél, és nem is ilyen az orra.

 

Újabb tipp?

Előzmény: gyurmosz (162983)
marslakó Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163051
Előzmény: Kardfogu (162977)
oldmumus Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163050
Ha a 854-es exprest 13h-ra teszik, akkor Gyakorlatilag a delibol 8:35 utan 13h-ig kozvetlen semmivel sem lehet lejutni. A Keletibol a szokasos 10:15-os 5609 van meg.
Előzmény: HLP (163048)
HLP Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163049
Nemzetközi hírek,amelyeknek a belföldi menetrendre is kihatással bírnak. "Március 26-án éjszaka a Graz-Spielfeld-StraB közötti pályaépítési munkák miatt a Budapest Keleti pályaudvar és Venezia közötti Venezia EN nemzetközi vonatpár kerülő útvonalon: Graz Hbf-Bruck a.d Mur-Leoben-Villach Hbf-Jesenice érintésével közlekedik. A kerülő útvonal miatt késésre kell számítani. Salzburg-Kufstein pályaszakaszon építési munkákat végeznek. Emiatt a Budapest Keleti pályaudvar-Zürich HB közötti Wiener-Walzer EN-vonatok április 3-án kerülő útvonalon közlekednek. A Keleti pályaudvarról induló Zell am See-n át közlekedik, körülbelül 80 perces késéssel. A Budapestre érkező vonatjárat pedig a kerülő útvonal miatt nem érinti Salzburg Hbf. állomást, helyette Salzburg Aigen állomás érintésével közlekedik, ezért Bécsbe körülbelül egy órás késéssel fut be."
HLP Creative Commons License 2005.02.25 0 0 163048
Változások a Balatoni menetrendben. "A dél-balatoni vasútvonalon a Déli pályaudvarról 7.00 órakor induló nagykanizsai gyors megáll majd Lepsényben, a 8.00 órakor induló fonyódi sebesvonat pedig Polgárdi-Tekerespusztán. A Déli pályaudvarról Nagykanizsára közlekedő expresszvonat 12.00 óra helyett 13.00 órakor indul. Ezzel párhuzamosan a szombathelyi gyorstól a nagykanizsai személyvonathoz csatlakozást biztosítanak Székesfehérvár állomáson. Az észak-balatoni vasútvonalon, önkormányzati kérésre Balatonfüredről egy vonat 20 perccel később 14.20 órakor indul, Tapolcán csatlakozást biztosítva Ukk felé. A dél-balatoni vasútvonalon a Székesfehérvárról Siófokra 8.05 órakor induló vonat nem közlekedik a téli időszakban, viszont a hivatásforgalomban utazók jobb kiszolgálása érdekében a korábban Siófok-Nagykanizsa közötti személyvonat Székesfehérvárról indul, 17 óra 30 perkor." A legviccesebb ezek között a 12 órás kanizasi express visszaállítása 13 órára. Eddig is akkor ment, minek kellett megváltoztatni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!