Ja tényleg bocs nem jól emlékeztem.Hát igen mindegyik "siker" ágazat most.
Én eladtam a régit (természetesen sz.-ért h.-ért), most nincs semmi,de azt hiszen nem is lesz egy darabig.Ülök a lóvén...semmit nem veszek, max eurot:-))
Egyik ismerősöm most adta el a 2005-ös A4 avantját 2.0PDTD-t (jó volt benne 190.000 km) 3 milláért ...döbbenet.
Megnézem a supebII fórumba hogy jött be Neked. Annak iselyán a 6-os vásárlása idelyén megfordúlt a fejembe nekem is a II-es. Aztán ez a 6-os lett.
Ezzel nem vagy egyedül ha ez vígasztal....engem az építőipar edz vagy inkább öl (ha jól emléxem akkor Téged az autóipar).. Fax ki van az egésszel, de hagyjuk inkább beszélgessünk a 6-osokról amíg megvan :-((
Ja igen.Ilyen kartel gáz füstölést a pálcánál (a 10-ből 8 füstölt rendesen) , meg féktárcsa peremesség, kőfelverődések az autó elején (amit ugye a nagy futás eredményezi, de ezért nem festik le az elejét hiszen akkor a rétegvastagság nőne),szóval egy-két apróság.
Más
Úgy néz ki elszakadt az ülésfűtésben a szál és cserélni kellene 8Villanyos nézte meg). Tud valaki jó szerelőt aki nem egy vagyonért csinálná? Hallottam olyat, hogy üláspárnát is cserélni kell ilyenkor, mert így van rá garancia meg ilyesmi. Ha nem úszommeg max 40-ből akkor maradok ülésfűtés nélkül, de százezreket nem fizetek érte.
"Pedálkopás:Ha novicsento új pedál van rajta az számomra egyen értékú a fémig kopott prdállal. Vagy találkoztál olyannal aki tudatosan 100.000 km-er után pedálgumit cserélt, hogy a következő 100 használata a visszapörgetett futást mutassa? "
Igen, láttam!!!
"Kormánykopás:Láttál kint (vagy itthon) C6/A6-ot kormányvédővel használni valakit?Én még nem... "
Igen, láttam!! (sok némettel állok kapcsolatban)
"Üléskopás:6-ososn (C6)szintén én még nem láttam senkit huzattal használni. Amúgyis a vezető ülés bal széle az árulkodó"
Én láttam! Kevesebb természetesen, mint nálunk... Na meg kint a sok autópálya miatt kevesebb bennüléssel mennek a kilométerek...
"Szervízkönyvet leszarom konkrétan én is.Én a számítógépes nyílvántartásban néztem meg.Úgy tudom ha valaki kint n.o.-ban ezzel trükközik nem csak ejnyebejnyét kap.Szóval kint szakszervízben gondolom nem gyakori."
A német "statisztika" szerint minden 3. autónál trükközés van, annak ellenére, hogy sokkal jobban büntetik, mint nálunk... Cikkeztek is róla korábban német autós oldalakon....
Természetesen nálunk rosszabb a helyzet, de kint sem "példás"....
Én ezt a szkeptikus hozzá állást értem,soka tetű itthon aki ezzel keresi a pénzt, én is itthon vagy 10 db A6-ost megnéztem és hányni tudtam volna milyen hülyének nézik az embert,de...
Ha újonnan veszed a 2.0 diesel hatosodat az első évben buksz rajta annyit, mint most az én 4,5 éves hatosom összeségében ér.
Pedálkopás:Ha novicsento új pedál van rajta az számomra egyen értékú a fémig kopott prdállal. Vagy találkoztál olyannal aki tudatosan 100.000 km-er után pedálgumit cserélt, hogy a következő 100 használata a visszapörgetett futást mutassa?
Kormánykopás:Láttál kint (vagy itthon) C6/A6-ot kormányvédővel használni valakit?Én még nem...
Üléskopás:6-ososn (C6)szintén én még nem láttam senkit huzattal használni. Amúgyis a vezető ülés bal széle az árulkodó
Szervízkönyvet leszarom konkrétan én is.Én a számítógépes nyílvántartásban néztem meg.Úgy tudom ha valaki kint n.o.-ban ezzel trükközik nem csak ejnyebejnyét kap.Szóval kint szakszervízben gondolom nem gyakori.
Összeségében nincsennek illúzióim nekem sem, de én a futás teljesítményre elég nagy figyelmet fordítottam, ezért volt drágább a többinél amit hajlandó voltam megfizetni.Már tavaly nyáron volt 5-ért 2005-ös 2.0-ás, de én kifizittem érte 5,36-ot,úgy hogy nekem is a bézs belsős, tető ablakos tetszett volna, de csak a nagy navi, Bt-s telefon,tolatóradar lett valóság, szóval nem fullos lett.(Bőrt szándékosan nem akrtam az előző olyan volt azt nem szerettem csak tetszett)
Nem fogja.Mostmár emléxem.Én is abban hittem, hogy magától megjavúl aztán jöttek a hidegek és mindig elő jött a tünet.Én is az akksira gyanakodtam vettem i egyet egy vagyonért aztnán maradt a gond.Szénkefe javítás vagy csere (már nem emléxem), de biztos 10e. alatt volt.
Igen, azt mondták, hogy lehet, hogy ki kell takarítani az önindítót. Remélem tényleg csak ez lesz a baj. A gond az, hogy ma megint elkezdte csinálni és holnap reggel megyek Romániába... Remélem újra megjavul magától, mielőtt elhagyjuk az országot...
Persze hogy van! Én is szívesebben vettem volna külföldről, de megláttam és megszerettem egyet itthon. És nem tudtam elengedni. Én szerelmes vagyok a bézs belsőbe és ez nem túl gyakori példány sem itthon, sem külföldön... Én a sok kilométert itthoni autóra értettem. Itt a kereskedők szinte automatikusan "tekerik vissza" irreálisan alacsony futásteljesítményre.
Szili: Neked nagyon rossz tapasztalataid lehetnek...
Ezen a km futáson vitatkoznék egy kicsit.Én tavaly nyáron hozattam be a 2.0PDTD-ket (2005-ös) 109.000 km-errel egy olyan neperrel aki nem a "legolcsóbb" autókat kínálta, de a hosszas nézelődés után nála láttam az első A6-ost amit megvettem volna (persze az már 24 órán belül el lett adva).Ezután álapodtunk meg, hogy én választom ki a neten az autót aztán Ő véleményezi (15 éve jár ki autóért, ismeri a kereskedőket N.O.-ban)és ha olyan akkor átveszi a bonyolítást és behozza. Szóval kiválasztottam (egy általa is ismert "megbízható" kereskedő kínálatából) a kevés km-es A6-ost messze nem a alegjobb áron, mert nem ez volt a szempont hanem a megbízhatóság. Bejött és a PH-ánál is a számítógépes rendszerben megerősítették a km futást, persze nem fél évvel ezelőtt volt az utólsó bejegyzés aztán üresség hanem 2 hónappal előtte volt valami 104.000 km-ernél. A kormány,pedál ,váltó , stb kopás is megerősíteni látszott a futást.
Szóval tavaly nyár óta az asszony hajtja (én a másikat használom) és kirándúlni járunk vele max,így most van benne 140.000 km. Természetesen vezetem a szervízkönyvét is (tudom hülye vagyok) Sztm ezért van még ilyen A6 amit ki lehet fogni.
"Én itt arra gondoltam, hogy itthon végig vezetve volt a szervizkönyv. A vásárlás előtti pár hónapig. Beballagtam vele a márkaszervizbe és kikérdeztem őket."
Akkor sem garantált a kilométer, ha azonnal megvetted volna, nem pár hónap múlva.... Akárhol, akármit infózól, nincs rá garancia, hogy valós...
Igen. Én itt arra gondoltam, hogy itthon végig vezetve volt a szervizkönyv. A vásárlás előtti pár hónapig. Beballagtam vele a márkaszervizbe és kikérdeztem őket. A vásárlás előtti pár hónapról nem tudok semmit, de azalatt azért csak nem raktak bele plusz 200e km-t. Ha igen, akkor megszívtam! :)
Ja, az utolsó hirdetett Audi-t láttam Edelényben. Ott vettem én is a sajátomat, abban a kereskedésben. Egy húzás van a jobb oldalán, azon kívül kívülről rendben van. Az autó egyébként nem magyarországi. Viszont Miskolc közel van, vigyétek el az ottani márkaszervizbe. 10e számlásan, 5e számla nélkül a kocsi átnézése. Ennyit megér. Én is megtettem. Igaz, nem mutattak túl nagy hozzáértést, de a semminél az is több...
Egyébként Miskolcon kettő is van, szóval lehet, hogy nem azt választanám, amit ők ajánlanak, hanem a másikat (de én elég paranoid vagyok, ha autóvásárlásról van szó)...
Én most vettem egy dízel A6-ost. 190e km van benne. Vezetett szervizkönyves, így le tudtam informálni. Hidd el, még ennyi kilométernél is gyanakodni kell. 120e km pedig egyenesen hazugság. Múlt héten voltam a nagykőrösi autópiacon. Néztem ott egy A6-os. Kérdezem mennyi van benne. Azt mondta a kereskedő, hogy most 180e, de hétfőn már csak 120 lesz... Elképesztő.
Főleg az, hogy úgy gondolják, ezt valaki elhiszi. Bár biztosan akad olyan...
Szóval, hacsak nincs igazán hitelt érdemlően bizonyítva, hogy ennyi van benne, akkor 100%, hogy hazugság. Egyébként ezek az autók félmillió km-ig jók, ha rendben vannak tartva. Legalábbis a 3.0TDI, mint az enyém. A 2.0 PDTDI-t nem ismerem.
Anélkül, hogy a konkrét hirdetéseket minősíteném, de azért érdekes, hogy az 5 éves dízel utazó hajók mind 120ezer km körüli futás teljesítménnyel vannak...
Számoljunk már egy kicsit, az max havi 2ezer km-t jelent, és az ilyen autó tulaja nyilván sosem volt nyaralni, telelni, őszölni :) stb, egy olasz út könnyen 4ezer km...
Ilyen dízel autónál 40-50 ezer km a minimális éves futás, ami ugye 5 évnél bőven 200ezer km felett kell hogy legyen, de inkább sokkal több...
Egy kedves fórumtársam mondta, aki éppen az adathordozó csatlakozásnak néz utána :) hogy nyugodtan meg kell szorozni a km-t kettővel, és úgy kell kalkulálni.
Benzinesnél hihetőbb a kevés km (remélem :) nem azzal járják az országot, Európát, stb, az inkább hétvégi családi utazó autó, vagy reprezentációs célú, de a dízel...
Szóval én két márka szervízbe is bevinném átvizsgálásra és csak ha mind a kettőn csont nélkül átment, akkor merném megvenni.
Autó vásárláson töröm a fejem és megláttam ezt a szépséget! A véleményetekre lennék kíváncsi! Hova vigyem Pesten átvizsgáltatni? Nekem kicsit kevésnek tűnik benne a km, ki lehet valahogy deriteni mi is az igazság mondjuk hogy "kb"? Előre is köszönöm a segitségeteket! Nem szeretnék lesre futni,ahhoz egy kicsit drága mulatság!!
Azon vagyok, hogy kicseréljem, de a szerelő azt mondja, hogy teljesen jónak tűnik. És venni egy 105Ah-s akksit "csak úgy" nem olcsó mulatság sajnos... Egyébként akkumulátor cserénél kell valamire figyelnem? Nem nullázódik le valami a memóriában vagy ilyesmi? Az előző gazdáját nem tudom megkérdezni, mert kereskedésben vettem.
Egy dolgot még elfelejtettem. Minden jóval felszerelték az autót (bézs belső, bőr, navi, 2 Cd-tár (hogy minek? Nem tudom), csak épp a tempomatot nem kérték bele a szalonban. Nem is értem, miért? Gondoltam utólag teszek bele egyet. Az Ebayen van belőle bőven. Ha jól tudom, rá lehet programozni a computerére. Ez így van? Vagy igényel bármi komoly átalakítást?
A következő kérdésem lenne. Vettem pár napja egy 2004-es 3.0TDi Quattro A6-ost. Szép, jó, imádom, de az leső baja már elő is jött. Egyszercsak kigyulladt a fék hiba lámpa és letiltott az ABS, az ESP, a szervo nehéz lett, stb. Másnap elvittem autóvillamosságishoz. De mire odaértem az autó megjavult magától. Persze beírt vagy 12 hibakódot. A szerelő gyanítja, hogy valami feszültség probléma van, mert az ABS-nek nincs semmi baja. Ez az első, ami meghülyül, ha valami fesz. ingadozás van.
Hogy a problémát még árnyaljam van egy olyan gondom is, hogy indítózásnál olyan, mintha lemerült volna az akksi. 2-3-at teker lassan, utána semmi nem történik. A következő indítózásnál viszont szépen indul az autó. Ez is lehet, hogy valami feszültség gond. De lehet, hogy ez csak simán önindító probléma... Nem tudom...