B9LA alvázon fekvő, 9 literes álló dízelmotorral szerelt 100% ban alacsonypadlós, az Euro 4es környezetvédelmi normáknak megfelelő tolócsuklós autóbusz. 2 db.
Alacsonypadlósok,a régiek úgymond továbbfejlesztése,mert szinte ugyan az,de ha jól tudom,akkor ez a példány hosszabb egy kicsivel... De ha érdekel,akkor új Credok is forgalomba álltak,de azok olyanok is.
Kövesden és barcikán egyenlőre az 1-1 kocsi helyijáratozik.
Amik újak érkeznek, feltehetően az előbb említett járatra, valamint a Bódvaszilas-Tornabakony járatra, valamint hasonló szinte 0 kihasználtsággal működő Sátoraljaújhely környéki járatokon fognak szolgálatot teljesíteni.
K.barcika környékén , Szalonna-Meszes és Aggtelek környéke ami igen szegényes. Szombaton KYP-532 viszi 16:15-ös Szalonna-Meszes járatot 0 utassal, hétközben az ucsó busz (JLZ-517) 20:35 Szalonna-Rakacaszend járat ami ünnepek előtt ott szokott lenni utas, amúgy megszüntetni nem lehet, mert mindig van 1-2 utas aki munkából jön haza vagy máshonnan oda erősen ajánlott a midibusz.
A Borsod Volán ZRT " Sárga busz" című újságában olvasottak:
"Az év végéig megérkező 2 db alacsonypadlós csuklós VOLVO autóbusz Miskolc-Kazincbarcika és Miskolc-Ózd viszonylaton fogja az utasokat szállítani,míg az 5 db midibusz a kissebb forgalmú vonalakon Kazincbarcika Sátoraljaújhely térségében fog közlekedni."
Nos, a mai nappal megkezdték működésüket a Volvo 7700-ás csuklósok. Annyit tudok egyelőre, hogy az egyik KEZ-565-ös fordájára került, Miskolc-Barcika vonalra, de rendszámát még nem tudom. A másik Miskolc-Ózd vonalon van (lesz) az egyik Conecto helyett.