a pontos típust beírod a gúgliba, és letöltheted a gépkönyvet. A GS ben 110ezernél kell gyertyát cserélni, én 120nál cseréltem. Hosszbordás szíjakat csak akkor kell cserélni, ha már többedszer nyikorog...nálam hátul dobfék van 16 éve nem volt megnézve, nem sivít. A hatodik műszakin is simán átment.
Cserélj szervizt, nem kell szakszerviz, bárhová beviheted. Ilyen helyen felesleges mégegyszer próbálkozni.
Azt érezni, ha hülyére vesznek.
Fontos, hogy lásd, mikor mi a teendő a kocsival. Ez a kezelési könyvben pontosan megvan.
Én a suzuki pluszba járok, nagyon értik a szakrajzot
Gyertyát én 90.000- nél cseréltem. Speckó iridiumos van benne, amit nem kell gyakrabban. Csak tegyenek is olyat bele, ami belevaló. Szíjat meg most 110 körul, mert nyikorgott. De nem tudom, volt-e korábban cserélve.
Tudja valaki mikor kell swiften gyertyát, szíjakat cserélni? 2014-es autó.
Márkaszervizbe hordtam. Eddig semmi ilyet nem cseréltek rajta. 110.000km van az autóban. Megharagudtam rájuk, mert a vas elnyalta a hátsó féktárcsát. Miért nem cserélték előző szervizkor? Amikor megszólalt 3 hétre adtak időpontot, addig a tárcsa is kuka lett. Félek ledöglik valahol és az többszörös költség lesz. Kezelési útmutatója elkallódott. Neten nem találok.
Üdv mindenkinek. Érdeklődni szeretnék szelephézagoló alátét után 1,3-as 92 lovas motorhoz. Már néztem több helyen is, de nem találtam sehol sem. Valakinek van valami infója hol kapható, előre is köszönöm.
Akkor a radiátorban dugulás van, ki kellene fújni. Hogy mitől dugult el, lövésem sincs, de ha nem csepeg, akkor nagy baj nem lehet.
Megkeresném a ki-beömlő csöveket, és azok valamelykén megküldeném sűrített levegővel a radiátort. Vagy...valamilyen furmányos módon pumpálni a hűtővizet akármelyik irányba.
Méghogy kétnapos meló? Ha csak tízezer az óradíj, már az is szép összeg+ új radiátor.
Megnézték szervizben, a lamellát állítja a tárcsa, így radiátorcserét javasoltak. Az kb két munkanap, mert azt mondták, le kell bontani a műszerfalat. Szóval nem csináltatja meg, marad a hideg az autóban.
A fűtőkör állandóan működik, viszont az a lemez, amit át kell állítani a piros mezőbe, azt nem mozdítja a gomb. Vagy elszakadt, vagy nagyon leragadt a lemez...nem nagy durranás a javítás, amúgy menj másik szervizbe, vagy egy lámpával nézd meg mi van..
Ezeken már nincs melegvíz-csap, csak levegőjárat váltó gomb(piros-kék) ha ez könnyen jár, akkor ott elszakadt valami. A szervizben ez megvárható rutinmunka, ha épp nincs munkájuk.
Egy ismerősöm ek van kölcsönbe egy swiftje, a fapados mdell. 2005-ös.
Nem megy a fűtése, és akitől kölcsönkapta, azt mondta neki, ez mindig is ilyen volt, és a suzuki óbudában volt vele mindig szervizen a gari alatt, ahol azt mondták, ez ilyen, nem fúj meleget.
na most nyilván átverték.
de van tippetek, hogy van-e valami tipikus típushiba? Fújni fúj, csak nem meleget.
2005-ös 1.3 swiftem van. Lassan nyelestengely csapágy csere lesz , mivel kezd zajosodni. Honnan lehetne erősített csapágyat szerezni hozzá , ami tartósabb mint a gyári amit bele tettek? Én legalább is nem találok ilyen alkatrészt , bár nem túl rég még láttam valahol olyan csapágyat , amiben kettővel több golyó volt mint a gyáriban. De ezt sajna már nem találom ahol láttam . Valahol máshol tudnátok ilyet ahol lehet venni ?
Reklám nélkül: nekünk a közvetlen családban két SX4 járt a Pixelfixnél, gyorsak, korrektek, ~50e 5 év garival (ha számlával igazoltan cserélteted 2 évente a fékfolyadékot...), elégedettek voltunk. :)
2005-ösöm van..mit jelent az ABS-kocka hiba? Tegnap voltam műszakin, gond nélkül átment. Egyszer előfordult, hogy rázós aszfalton kellett satuznom, akkor beesett a fékpedál, de közben fékezett is..máig nem értem..
Új Suzuki swiftes vagyok. A 2007-es kivitelemben nincs gyári magnó. Viszont kb. 10 körül lehet bele kapni bontottat. Bele lehet rakni, működni fog?? Gondolom nincs benne a gyári csatija, de van aki bekösse és nekem elég a ha a rádió szól. Ha a többi nem, az nem zavar. Van benne most ilyen színes világítós régi fajta cd-magnó, de sokkal szebb a műszerfal a gyárival.
2006-os swift 1.3 GLX, jobb első ajtót nem tudom inyitni.. Sem a központi zár nem viszi, sem manuálisan nem tudom nyitni. A zárt ajtóról lebontottam a kárpitot. A belső ajtónyitó kar mechanikája lejött a zárról. Úgy tűnik, hogy a mechanikus mozgatás leesett/szétesett. Hogyan tudom kinyítni, kibontani a zárat?
Szét kell teljesen robbantani a műanyag burkolatú zárszerkezetet ? Van más megoldás?