Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.01 0 0 163868

 

 * * * * *

 

Előzmény: M40 120 (163836)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.01 0 0 163867

A.G.:.=.......".......A vonaton lévő 100 utas közül mennyi lehet az "új"? És mennyi csökkenti közülük az előző járat(ok) utasszámát? ............."

 

 

traficc :

Na végre !

 

Az (lenne) a korrekt ha ragaszkodnánk az eredeti, követeléshez.

Tehát járjon az IC ahogy a követelések ELŐTT is járt , és pluszban járjon az esti IC mert ugye a pécsi HÖK elnök, + rektor + Toller + sarki zöldséges + meg aki még ráért ezt követelte.

 

Nem illik ilyen hamar elfelejteni, hogy mit füllentettek a pécsi követelőzők alig egy hónapja, két hónapja.

 

Könnyű úgy utas csinálni egy esti IC-re, ha az előtte lévő IC-t megszüntetem.

 

Az eredeti követelés szerint, hétfőn, kedden, szerdán, szombaton, ugyanezt a 95 utast osztottuk volna el kettő IC-re ???????

 


 

Előzmény: Andó Gergely (163825)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.01 0 0 163866

M40 120...:..".....És a kedvenc Kisszénás-Kondoros vonal hol marad dróttal felette ? .-)........

 

traficc :

 

teljesen jogos !

 

Már megint hibáztam..............., hogy mentsem a menthetetlent, hagy hazudjam azt, hogy azért maradt ki a felsorolásból, mert nem tudtam eldönteni, hogy a követkző Strassbougi újságíró vakításra kiutazó MÁV delegáció tagjaként, a :

 

- Kisszénás - Kondoros vonalra mondjak e TGV-t, és a Szentes - Orosházára elég a kétvágányú, villamosítot, 160-as pálya két déltával a két végén, vagy fordítva mondjam, rajzoltassam ?

Előzmény: M40 120 (163830)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.01 0 0 163865
Hmm, Gyekenyesen ennyire elter a felsovezetek tarto struktura.
Előzmény: FOMA (163855)
seTTebello Creative Commons License 2005.03.01 0 0 163864
Akkor talán lehet valamit csinálni. Persze kérdés, hogy megéri - e. Mert eleve át kell építeni ütközösre, és még fel is kell újítani. Szóval, ha nem hasonlít az európai Skoda mozdonyok járműszerkezetére, akkor elég reménytelen a dolog.

Az a baj a 25 kV - al, hogy szinte csak a franciáknak vannak ilyen mozdonyaik, de azok már elég régiek. Keletről meg senki sem fog használt mozdonyt, meg technológiát venni, mert az hogy néz már ki.
Előzmény: hmsoft (163854)
mcg Creative Commons License 2005.03.01 0 0 163863

Nekem is tudsz ebből küldeni egyet? (adataimnál lévő mailre jöhet)

Előre is köszönöm: T

Előzmény: FOMA (163852)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163862

(Én meg kérem a vonali fotókat magánban.:-)) )

 

Megy. De jó vonali fotókat MD-ből lehet csinálni :-))).

Előzmény: FOMA (163855)
amicus Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163861

Futópróba volt?

 

Akár lehetett is, de nem ez a kérdés lényege :-)

MIK futottak? :-)

Előzmény: Deaf (163856)
Carpy Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163860
Pálfalvy Jószef:
"Készítettünk egy felmérést a magyarországi közúti tranzitáramlatokról, és kiderült, hogy veszteséges. Magyarországnak kárt okoz. A vasúti tranzit ellenben bevételt hoz Magyarországnak."

Ez akar igaz is lehet. Csak el kell donteni, mit hova szamolunk.
De azert ne vegyunk merget a cikkben foglaltakra, elvegre 3, a vasuthoz erosen kotodo uriember adta egymas ala a lovat.

Jomagam tovabbra sem hiszem, hogy a vasutakat fel lehetne fogni ugy, mint az autopalyakat. Aligha lehet annyira szabadda a vasuti palyakat, mint az autopalyakat. A vasutliberalizacio sikeret illetoen meglehetosen pesszimista vagyok.
Na de ne legyen igazam.
Előzmény: v_peti (163696)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163859

Itt a mozdonyvonat, amivel Átán kereszteztél.

 

Átán még pár teherkocsi is volt utánuk, amiket Rendezőn leszedtek.

Előzmény: FOMA (163855)
Carpy Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163858
"nem 8-10 utassal ment, mint ahogy a hangadók modták"

Ki volt az a csunya hangado, aki szerint 8-10 utassal jart a Zengo? Szerintem ilyet senki nem mondott.
A Komloi BZ-re, arra igen :-)
Előzmény: _nyunyuka (163848)
Carpy Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163857
Ok, koszonom, ez mar eleg uptodate nekem :)
Előzmény: FOMA (163852)
Deaf Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163856

Ma kinéztem FC-be, pár érdekesség:

 

 

 

scsabi:

Futópróba volt?

FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163855

"dácsiás személyvonat Gyékényesről. "

 

Természetesen nem rendszeres, de nem is szokatlan.

 

Itt a mozdonyvonat, amivel Átán kereszteztél. (Én meg kérem a vonali fotókat magánban.:-)) )

 

 

Előzmény: _nyunyuka (163848)
hmsoft Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163854
seTTebello,

"Ez is ballasztolva van?"

Tudomásom szerint igen, de a ballaszttömegről nincs infóm.

hm
Előzmény: seTTebello (163846)
FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163853
"21-es kocsi: 55 utas."

Valszeg rosszul értettem, mert a jegyzettömbre 75 van írva. Kösz a pontosítást, és az on-line közvetítést.:-)

Végül is 20 utas nem oszt, nem szoroz, úgy tűnik, hogy a HÖK és az egyetem vezetése által ígért több száz diák és oktató ma még nem akart utazni. Talán majd holnap.:-)))
Előzmény: _nyunyuka (163848)
FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163852
Elküldve. Ebből nincs újabb verzió, mióta naponta közlekedik a 1801, nem volt változás.
Előzmény: Carpy (163845)
gmarc Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163851
Ha a nagyobb olcsóbb, akkor hajrá!
Előzmény: attus germanicus (163850)
attus germanicus Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163850

>úgy 20-30 nagyteljesítményű, és egy kb. 50-es (vagy nagyobb) nagyságrendű Szili-féleség

OK. Tartod ezt az elképzelésedet akkor is, ha kiderül, hogy egy Szili-kategóriájú mozdony mondjuk kétszer annyiba kerül, mint egy 1047-es? Szerintem még ma is a 1047-es az elérhető legolcsóbb villanymozdony a környéken, bár ebben akár tévedhetek is.

Előzmény: gmarc (163843)
scsabi Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163849
Járó motorral kell tankolni őket? :-)
Előzmény: seTTebello (163847)
_nyunyuka Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163848

21-es kocsi: 75 utas...

 

Vagy én diktáltam rosszul, vagy rosszul jegyezted le :-)))

 

21-es kocsi: 55 utas.

 

Többi adat OK.

 

A lényegen nem változtat: nem 8-10 utassal ment, mint ahogy a hangadók modták.

 

Ha már hazamentél, egy klassz kép: dácsiás személyvonat Gyékényesről. Vagy ez megszokott???

 

Előzmény: FOMA (163778)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163847
>>??? Ez nem egészen világos.

Azért, mert a turbómotorokat nem szabad leállítani, csak ezt senki sem mondta meg nekik amikor megkapták a pályás Octaviakat.
Előzmény: v_peti (163831)
seTTebello Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163846
Ez is ballasztolva van?
Előzmény: hmsoft (163840)
Carpy Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163845
Johet :)
De ez mar ugye az uptodate verzio? :)
Előzmény: FOMA (163844)
FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163844
Most írjam be az egész SZVÖR-t? Tudod mit, inkább elküldöm.::-)) Szemétládába mehet?
Előzmény: Carpy (163842)
gmarc Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163843

Szerintem felesleges túl sok túl nagy teljesítményű villanygép. Kellene még (tudom, három elefánt, az úgyis elfér...), úgy 20-30 nagyteljesítményű, és egy kb. 50-es (vagy nagyobb) nagyságrendű Szili-féleség, csak úgy hasraütésre, az "új" villamosított vonalak tekintetében.

 

Na kiviszem a bilit...

Előzmény: hmsoft (163840)
Carpy Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163842
Ertem. Azaz nem ertem: a Zengo 1. es 2. osztalyu kocsijai hogyan kerulnek le (illetve vissza) Pecsre?
Ha azok is a 800-zal, de megnyitva, am uresen, az ugyanolyan pazarlas, mintha lezarva mennenek.
Előzmény: FOMA (163841)
FOMA Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163841
Ja, és IC1801 → IC972
Előzmény: Carpy (163835)
hmsoft Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163840
seTTebello,

"CSZ8: ebből csak 46 darab volt eredetileg. Ez kis sorozat az RZD - nél..."

82 db. épült, de ennek egy része Kijevnél maradt, tehát a 46 talán tényleg a mostani RZD állomány.
Több fűtőházi weboldalon olvastam, hogy a CsSz8 (Skoda 81E) üzemkészsége nem érte el a CsSz4t (Skoda 62E) szintjét, és a CsSz8 egyenáramú "pandantja", a CsSz7 (Skoda 82E) is üzembiztosabb.

A főadatokat illetően, idézek magamtól:
A két prototípust a Skoda Művek 1983-ban építette meg, 81E gyári típusjellel. Járműszerkezetileg a CsSz200/CsSz6 ill. a CsSz7 „keveréke”, így a két szekció együttes hossza 33000 mm, azonban a tetőn elhelyezett hűtőfelületek a CsSz7-hez közelebb álló, szimmetrikus (kétoldali) elrendezésűek. A forgóváz-tengelytávolság a CsSz6/CsSz200-nál 250 mm-rel rövidebb, a kerékpárok futókörátmérője változatlanul 1250 mm. A jármű maximális sebessége 160 km/h (konstrukciós – 180 km/h), AL-4442NP vontatómotorjaival állandó teljesítménye 7200 kW, állandó sebessége 106 km/h, állandó vonóereje 288 kN, 160 km/h mellett a vonóereje 173 kN, indítóvonóereje 471 kN, szolgálati tömege 175 t. A vonóerőszabályzás 32 menetfokozattal és 5 söntfokozattal valósul meg (72, 60, 51, 44, 40%). A villamos ellenállásfék állandó teljesítménye 7400 kW.

hm
Előzmény: seTTebello (163827)
1047 005-2 Creative Commons License 2005.02.28 0 0 163839
"azon kívül jó lenne ha jó lenne egy delta Siófokon, Kaposvár felé, hogy legyen közvetlen vonat Székesfehérvár a Közép-Dunántúl és Kaposvár a Dél-Dunántúl központja között."

Jól kialakított delta-,vonalhálózattal megoldható,hogy a vonatok csak megközelítsék a városokat és csak lassítaniuk kelljen az utascseréhez,a pályavasúti költségek nagy része elmaradna ezáltal.(vicc)
Előzmény: Törölt nick (163800)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!