Azért előnyei is vannak: a gyerkőc nem esik ki menet közben, meg a holmijaidat se lopják el a hátsó ülésről Pest egyes kerületeiben ha megállsz a pirosnál.
Tegnap átvettem a kis aranyost... 1,6 crdi fekete... Az első 100km isteni volt... Sőt inkább lenyűgöző! Már most tudom, hogy megérte! :)
Viszont lenne egy kérdésem: miért van az, hogy menet közben az első 10 méter után az ajtók lezárnak? És ki sem lehet nyitni, ahogy rányomok a központizárra rögtön visszazár... Ez elég idegesítő! De a kézikönyvben nem találtam semmit!
Értékvesztése? A ceed-nek? Új típus, a KIA Compactot még nem is gyártott, 7 év garit meg nem ad senki a piacon.A ceed veri a piacit éppen, és Te veszíteni akarsz?
Akkor Volvot, vagy saab-ot kell venni, 2 év alatt 50%
5 millióig jobbat? Hát arra kíváncsi lennék. Elfogulatlanul mondom.
Pld max 4.8-ért kapsz egy CRDI EX Ceed-et metállal, elektromos csomaggal.
Az ismerőseid nem fognak hülyének nézni.
A törésteszt meg... hát igaz, hgy nincs, de egy ilyen modern, innovatív verda jól fog vizsgázni. ez nem egy kínai limuzin.
Tapasztalatból mindom , a KIA emblémát át kell értékelni.
Miért nincs még mindig NCAP töréstesztje a Cee'd-nek????
Ettől tenném függővé,hogy megvegyem-e vagy sem. (A barátnőm teljesen odaáig van érte ő máris megvenné. Én viszont nem vagyok tőle hasra esve. Ugyanis nagyon zavar,hogy baromi nagy az értékvesztése.) Ráadásul a Magyar KIA honlapja használhatatlan mert nem tudok egy árlistát letölteni!:-(((( (Amúgy sem valami megnyerő a honlap.) Lényeg a lényeg érdemes 5.000.000 HUF körüli összeget költeni egy Cee'd-re vagy vegyek valami "jobb" autót????
Igen így volt:))) Ma felhívtak a Nagy-Karácsonyi KIA-tól!!!! Mehetek tesztvezetni,nagyon meglepődtem...:))) Megyek is majd kiprobálom az 1,4 est is és számolgatok,melyik éri meg jobban... Mégegyszer köszi mindent díler!!
Azt nem is emlegetted, hogy a felhajtó után lenyomtunk egy V6-os 3000-es öreg Camryt, mint Süsü a cölöpöt. Igaz LPG volt, lehet, automata is, (bejáratós biztos nem)de jól lemaradt.
Utána egy D4D Aurist túrtunk le a pályán. szegény pára, szórhatta a homokot a fejére, hogy azt a kínzókamrát vette majd 5 milláért az embléma miatt. :-D
Láttam a 205-ös kerekeidet a Karáncsonyi-Nagy egyik tesztautóján. Egy pillantra meg is zavart, mert a kocsi a beltere alapján LX PLUS volt, arra meg ugye még a dizel esetében is csak 195-ös gumit raknak, de aztán beugrott, hogy ott cserélted le a tieidet. Egy előnye azért van 16-os guminak: szebb disztárcsát raknak rá.
Mondjuk, aki Octaviát vesz 1.4-es motorral, az mondhatni megérdemli. Fabiát éppenhogy viszi az 1.4-es 86 lovas motor. Mondjuk jobban, mint a Focust az 1.6-os száz lovas.
Ma Késő délután, teljesen véletlenül találkoztam díler-el,és volt olyan rendes vitt egy kört (jó nagy kört) a cee'd-el....hát eleve nagyonjó véleményem volt az autoról,de most,h már ültem be is benne,100% hogy ilyen lesz a következő autóm.... dizel lenne a csúcs,de lehet csak 1,4 benzin lesz,de mindenképp megvárom az SW.... Mégegyszer köszönök mindent díler :)))
Idáig nem volt egy teszt se itthon ahol lehúzták volna a Cee'd-et, mindenhol jól szerepelt. Az, hogy egy tesztben kevésbé vélekednek róla pozitivan az bőven belefér. Engem már az meggyőzött, hogy a totalcar-osoknak tetszett, mert azok tényleg lehúznak szinte mindent.
Köszi, hát gondolni gondoltam már rá korábban is, jóval a topic előtt gyűjtöttem a Cee'd-ről az infókat. Igaz még más márkák mellett is hezitáltam, de aztán végignéztem a többit és tesztvezettem a Cee'd-et igy tetszett meg véglegesen. Nameg most jött össze annyi pénzem, hogy meg tudjam rendelni a dízelt. Korábban úgy voltam vele, hogy elég lesz az 1.4-es is, de aztán meggondoltam magam: hamár kifizetek egy kalap pénzt, meg sok évre veszek fel hitelt akkor legalább némi vezetési élményt is szeretnék cserébe. Nem vagyok száguldós alkat, de főleg a Bakonyban közlekedek dimbes-dombos utakon, ilyen terepen meg sokkal jobb nyomatékkal közlekedni. Ráadásul baromire idegesített, hogy az offtopic nyomatékszegény kocsimban minden egyes előzés előtt el kellett mondanom egy Miatyánkot...
Igaz, ma azért gondoltam rá, hogy t*könszúrom magamat, amikor a munkatársam közölte, hogy kapott egy papírt az MKB-tól miszerint a Fiat Bravóra 2,2% THM-es hitelt adnak.(+1 év ingyen casco, + 300e Ft extra ingyen) Na ez igy együtt azért nagyon versenyképessé teszi a Bravót, mert igy a 150LE-s 1.4-es turbojet ára kb. ugyanolyan felszereltséggel mint az 1.6 CRDI EX Limited majdnem egy árban van és akkor a Bravóra még sokkal kedvezőbb a hitel. (Az októberben érkező 120LE-s T-jet meg 300e-e olcsóbb is lesz.) Persze azért elég rizikós lett volna látatlanba a turbojetet megrendelni, mert tesztautó az csak 1.4-es benzines meg 1.9-es multijet van mindenhol.
No mindegy, a Bravóért igazából a belteréért voltam elsődlegesen oda mert az tényleg gyönyörű lett (na nem az alap hanem a 30e feláras sailor kárpitozással), ha a Cee'd beltere legalább egy kicsit szebb lenne akkor számomra tényleg ez volna a minden szempontból tökéletes autó.
Viszont megnyugtat a tudat, hogy a Cee'det szebb szinben rendelhettem meg (A Bravónak szerintem elég elfuserált szinválasztéka van),lesz 5+2 év garim, kevesebbet fog enni, alul nyomatékosabb lesz, nem fog minden egyes parkolásnál és kitolatásnál a frász kiverni a beláthatatlan kasztni meg a sok holttér miatt, meg remélhetőleg a KIA gondosabban tervezte meg a kocsiját mint a Fiat igy kevesebb gondom lesz vele.
Az olaszok értenek hozzá, hogy lehet a designnal meghülyíteni az embert én is beleestem ebbe, de jó lenne, ha az autóösszerakáshoz is ilyen jól értenének.
Apropó, kicsit olvasgattam a netről letöltött kézikönyvet. Apróbb dolgok miatt (pl. izzócsere,pollenszűrő csere) e szerint nem kell a kocsit szerizbe vinni? (Arra ugyanis elfelejtettem rákérdezni a szalonban, hogy mit lehet sajátkezűleg és mit nem cserélni) Na nem mintha nem tudnék egy izzót kicserélni, csak idáig úgy tudtam, hogy minden probléma miatt szervizbe kell majd vinni a kocsit.