Akkor a GDK egy monokon alvós busz lett.. Am. a 794-es MAN-t láttam már többször helyette délelőtt, Egerből megjönni, ami délután viszont Debrecenbe jár. Ezek után az a kérdés,h. átalakították a fordát,és a 794-es tuv-i kintalvós lett,vagy csak egyszerűen több kocsi vitte/viszi mostanában a fordát? (Mondjuk ez idáig egy műszakváltásos forda volt, ami úgy tudom nincs sok a BV-nél.)
Köszi szépen a választ! Akkor ha jól következtetek,a szoboszlói busz munkanapokon 5:50-kor mehet Kistokajba,ahonnan mindenbizonnyal 6:20-kor jön vissza.ezt követi a 7-es szoboszlói indulása,15:15-kor pedig a kövesdi (Nem egri. :) - az a 327-es fordája). Emődre meg (emlékeim és infóid alapján) sztem iskolai előadások napján jár.Azaz nem is Emődre,hanem Bükkábrányba mehet ki az iskolai előadások napjain reggelente (5:05-kor,ahonnan 6:00-kor jön vissza) a menetrend alapján.
Racilaci! Még meg van a DUM-078-as csak már JOB-708 a rendszáma. Az EZW-737-es pedig nem a GDK-t váltja, hanem teljes egészében tiszaújvárosi, tegnap például szerződéses táblával láttam. Egyébiránt távolságira is megfelelő lenne mert olyan ülései vannak mint az E95-ösöknek szóval teljes a komfort. Az alacsony Alfa szerintem is jó vétel volt, böszme nagy és kényelmes. Biztos vannak hátrányai, de hát melyiknek nincs...
Kinek mi a véleménye az új, alacsony padlós Alfákról? Ma utaztam vele, úgy alakult, hogy ültem a legelső üléssorban, majd pedig a hátsó traktusban is. Motorilag jó, jól gyorsult, csendben ment, szépen váltott, kellemes vele utazni. Fűtése kiváló volt. Nem zörgött, pedig rossz utakon is mentünk (igaz, új is még). Felszállva (beszállva) mindvégig kicsinek éreztem magam. Elöl az alacsony padló és az alacsonyan lévő székek miatt, hátul pedig azért, mert túlságosan hosszúnak tűnt a busz. Mire a közepére, az emelt részhez sétáltam, kissé elfáradtam. Hátulról már nem lehetett az utat figyelni. Nem csoda, hogy csuklós kiváltására használják. Hatalmas a középső tér az álló utasoknak, ugyanakkor a gyors utasmozgást igencsak hátráltatja a szűk folyosó. Nagyon kényelmesek az ülések, nagy az ülések közötti távolság, nagyon nagy raktér van a fenti poggyásztartón (egy nagy bőrönd is elfér!). Esztétikailag is megfelelő: nem luxus, de nem is arra vették. Ami első ránézésre a leginkább negatív: a sofőr is kicsinek tűnt benne. Átlagos magasságú pilóták (többen is dolgoznak rajta) "alacsonyan" ülnek. Nem a sajátos, egyéni beállítás miatt, s valójában nem is ülnek alacsonyan, de a műszerfal igen-igen magas. Nem tudom, hogy lát a busz elé, szerintem sehogy. Olyan érzés lehet, mintha csőrös buszt vezetne, rátartással kell kormányoznia. Az elülső biztonsági tükör ráadásul hiányzik. Úgyhogy Isten őrizze a Búza téren a busz előtt átvonuló nénikéket, vagy a labdáért a busz elé kifutó srácokat. Ezekből semmit nem lát a pilóta.
Egy alacsonyabb műszerfallal és egy biztonsági tükörrel szerintem első osztályú kocsi lenne. Tuv.-ban egy Mb. Conectót cseréltek le erre, szerintem utasbarát csere volt.
Hogy? Már megint E95-ös egy falusi járatra? Remek. Egyébként ha GDK-145-öt váltja EZW-737, akkor az nem lett tuv-i kocsi: az a forda Miskolcé, csak Tuv.-ban van a telephelye. Külön jó ötlet egy masszívan távolsági fordáról (reggel Eger, délután Nyíregyháza) levenni egy E95-öt és rátenni E94-et. Ezzel biztosan sok új utast nyer a BV.
Az EZW-737 IK EAG E94 tiszaújvárosba kerűlése után , helyén most a GDK-145 IK EAG E95 autobusz jár a Szerencs-Megyaszó-Miskolc járaton. A busz akkor egy miskolci telephelyes , monokon alvós busz.
Tiszaújvárosban is selejt lett két 280-as DUC-134 és BPH-399 ráadásul a JMN-944-es Connecto bekerült Miskolcra, viszont jött egy nagyüléses E94-es EZW-737. Valaki nem tud valamit az 5 midibuszról, hogy megjöttek-e már?
A szoboszlói kocsi évek óta fut egy kört reggel Kistokajba. Nagyon a 7-es indulás előtt érkezik vissza, annak idején 6.45 körül láttam sokat a Tiszain, meg onnan is lehet tudni, hogy a nagy tömeg ellenére rendre kicentizve áll be és késéssel indul A remek Borsod Volán ezt még tetézte azzal, hogy az autópályás gyuali járat óta kivette a 6.30-as Miskolc-Debrecent, így Polgár, Böszörmény 6-kor és 7-kor induló buszokkal érhető el (csúcsidőben). Ráadásul Tiszaújvárosba is csak lassú (ónodi) kocsik mennek ilyenkor, úgyhogy állandó a tömegnyomor. Visszatérve a kérdéses fordára: nem tudom, reggel mivel kezd, úgy sejtem, hogy Emőddel. 13.10-re ér vissza Szoboszlóról Miskolcra, s délután egri köre van.
Az EUB-598 asszem Hernádnémeti volt, legalábbis nekem ez ugrik be. Az EUB-599 Sajóbábonyi kocsi volt, Sajóecsegen éjszakázott, de a helyére érkezett egy ARC, és az EUB jelenleg barcikai fordákat teljesít.