Eldöntöttem én is toyota yaris vásárlására adom a fejem. Ezügyben szeretnék segítséget kérni, hogy 1.4 D4D listaára ugye 3,43 mf. Ezt mennyivel lehet lejjebb vinni. Jelenleg 3,26 mf-ért akciós finanszírozással egy klíma és metál nélküli példány a legjobb ajánlat. Érdemes jobban körbe kérdezősködni a kereskedésekben vagy ez már a max. amit ki lehet hozni részemről?
Nem tudtok véletlenül kisegíteni egy kapcsolási rajzzal, mely az új Yaris gyári cd lejátszójának hátul található csatlakozóinak lábkiosztását tartalmazza?
Egy MUTE pontot és hangszóró pozitív pontokat keresek kihangosítóhoz. Köszönöm
Anyósom egy új Yaris boldog tulajdonosa. Vettem Neki egy Nokia kihangosítót, amit be akarok a kocsiba szerelni. A magnóhoz nem férek hozzá, pedig már a minkét oldalom - a kormánynál és a kesztyűtartónál is - szétbontottam a kocsit...
Nem tudjátok, hogyan lehetne a magnóhoz hozzáférni hátulról?
Nekem 2000 májusim van, lassan súrolom vele a 100e km-t (98e most). Remek kocsi, ma is az! Csak annyit tudok mondani, nem tervezem eladni, még minimum 3-5 évig használni akarom.
Szerintem nincs rossz áron. Én tavaly augusztusban adtam a régi Yarisiomat, 99.05 havi volt, igaz csak 60 ezer kilométerrel, de az alap felszereltséggel. 1.450.000-ért vitték el.
használt Yaris vásárlása előtt állok, az egyik márkakereskedésben kinéztem egy 1999-es 1.3 SOL-t 91.000km-el 1.540.000. (szerviz könyv, törzskönyv stb) Ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem. Szerintetek nagyon sok ez a KM? Megér ennyit?
Első használt autóm lenne, nem vagyok egy nagy spíler és nem akarom h behúzzanak...
Ha márkakereskedéstől veszem, akkor is kell állapotfelmérést csináltatni? V ők úgy is csináltak amikor bevették és azt megmutatják és én meg elhihetem?
Be is linkelem inkább, mert eszembe jutott még valami:
Valami furcsaság látszik a képen az ajtónyitók mellet, főleg a harmadik képen, mintha meg lettek volna feszegetve az ajtók, pedig nem írták h bármi sérülése lenne.
Előre is köszönöm a segítséget, remélem hamarosan klubtag leszek :) üdv.
Én szinte mindíg városban és autópályán hajtom felváltva, pályán 130-150 között, és ugyanígy 6,7 körül van az átlag. A 150-et is símán erölködés nélkül bírja tartósan, 4,500-öt forog ilyenkor és még a zajszint sem zavaró. Szerintem ez nem rossz egy 1,3-as motortól!
Ja ugyanezen az úton a 2003-as 1.0-ás Yarisunk 5,5 litert evett tavaly, de ebből min. 100 km leterelés volt az autópályán amikor csak 80-al tudtunk menni/araszolni. Viszont annyira hangos a motorja szegénynek a 140-es tempónál, hogy az már fáj :( ezért cseréltük ki 1,3-asra.
7 liter alatt volt, asszem 6,5-6,8 liter. Majd megkérem a páromat hogy nézze meg a nyilvántartásában. (Írja mikor mennyit tankol, mennyit fogyaszt, autópálya/város)
Vezetési stílus: gyorsan felváltogat, átlag 130-140-es tempóval, lehetőleg folyamatosan egyenletes sebességet tartva.
Mondjuk kifele a magyar szakaszon végig nagyon durva szembeszél volt, így 140-es tempóban 9l-et evett, de közel 80-100 km/h-ás szelek voltak akkor, úgyhogy ezen nem is csodálkoztunk.
Jaja...dettó. Nem véletlenül van a gari. A mienknek a motorháztető zárszerkezete adott hangokat, zörgött, kb 2 órát tököltek vele mire megtalálták a szervízben mi a gond. Megcsinálták, most csend van és boldogság. :)
Amúgy a kocsival már közben megjártuk Ausztriát is hónap elején, nagyon jól megy az 1.3 az 1.0 után, a fogyasztása is kellemes. És még mindig minden belefér.
Legutóbbi rekordpakolásunk: 4 db nyári gumi + 2 mountain bike, a kocsiban, lehajtott üléssel.
Szia! Nálam a WD-40 spray már a csomagtartó örökös tagja. Minden nyikorgó csikorgó hangot megszűntet egy jó időre. Érdemes lenne neked is kipróbálni, persze csak finoman befújni a gumitömítések azon részét ami az üveggel érintkezik, aztán a felesleget leitatni, biztos hogy nem fog nyikorogni!
Esetleg valami tippje van valakinek arra, hogy mivel kéne lekezelni az ajtóknak azt a gumivalamijét amibe a felhúzott ablak illeszkedik fent, hogy ne nyikorogjon állandóan? 10 hónapos új Yaris, de valami iszonyat hangokat ad ki már most...
Vezettem a 2006os Yarist! Megkaptam, mert el kellett mennem egy rokonomért. Elindultam vele. Örültem, hogy húú a 2002es 1.3 16V-s suzuki után milyen jó lesz. Vezetni nagyon könnyű. A válto kicsit nagyon :) szoktalan volt. Könnyű de valahogy nem állt a kezemre. Inditás start gombal:) Wow. Nem zörög, tök egyben van. Alig hallasz valamit az utbol. A motort szinte semennyire. Tolatás: C oszlop mindent takar a suzuki sedan után :) Jajj de jo vezetni szervoval-jajj de jó! Aztán jöttek a csalódások. Az ülés nem jobb mint a suzukimban,-sőt. A műszerfal szép szép, de valahogy nagyon gagyi. És a legdurvább. Kiértem a faluból. Kicsit odaléptem neki mégis ez egy 1.3VVT!EE mondom valami gond van. Na mindegy élvezzük az utat. Kifordulok a főutra. Mondom megküldjük kettesben. Nyomom mint állat! Motort nem hallom, nézem a fordulatot 5500 és nem megy az auto! Mondom ez mi a fene. Megállok a ház előtt. Keresem a forgalmit, lehet hogy ez egy 1.0as. De mikor kinyitom látom 64KW tovább nézem 1.3 huha mondom biztos 1200kg. Nem nem csak 1000! Jajj mondom ez nagyon silány!
Visszaérek.
Végülis nagyon jó vezetni szó se róla. De hogy nem megy az fix!!
Haza felé indulok,- kitolatok, kapcsolok egyest adok egy kis gázt, óóó mondom a suzuki de megindult, már ott észervettem ujból a különbséget. Kiérek a főutra és megküldtem neki kettöben, ugy ahogy azt a yarissal tette. Gyerekek ég és föld! Ezt bizton állithatom!
Éppen szétszedni készülöm a teljes hátsó üléssort, mert az alóla hallható rezonanciából adódó "csicsergés" már meghaladja a tűrőképességemet.. Van esetleg valakinek valamilyen ezzel kapcsolatos tippje, tapasztalata hogy mit kell zsírozni vagy meghúzni vagy kiékelni vagy bármit csinálni vele? Szinte gyári állapotú kocsiról van szó (még a régi yaris) és mégis.. :(
Ittvan 2 kép, az első az enyém, 2kat meg netről szerváltam! A digitklíma amúgy nézi a levegő hőmérsékletét, a páratartalmát,(több helyen ezeket) a napsugársás beesési szögét, stb..., s ez alapján dönt el mindent.
Az auto klímán motorok vezérlik a belsőkeringtetést, a fújási irányt, a levegő hőmérsékletét, van szélvédőpárátlanítás funkció (durván lefújja a szélvédéről pillanatok alatt a párát)
Nekem rendszerint 23.5 fokra van belőve, AUTO állásban, s nem kell hozzányúlni!!!, tökéletesen működik!
Az exe-ben automata klíma van, tehát bekapcsolod és beállítod hogy hány fok legyen és ő majd nézi hogy mikor mennyire kell nyomja a hideget, hogy annyi fok legyen amennyit szeretnél. A manuális klímát bekapcsolva neked kézzel kell beállítani hogy mennyire fújjon hideget, nem fogja figyelni hogy már lefagyasztotta a bent ülőket és nem kéne fújni. Tehát az automata kényelmesebb, bár nekünk sima manuális van benne, úgyhogy majd akinek ilyen van az megmondja, hogy mennyire működik ez jól. :)
Sziasztok! Elérkezett az idő, új autót veszünk. :) A Yaris az nagyon tetszett, mindjárt el is kezdem visszaolvasni a fórumot. Egy kérdésem lenne! Mi a különbség a 230ezres feláras manuális klíma és az exe csomagos klíma között? Köszi a választ előre is. :)
Van olyan hitel amiben benne van a casco is, és olcsóbb úgy. Kérdezd meg a kereskedőt! Nekünk a CIB-nél lett olyan. Gondolom a finanszírozó flotta cascot köt egy adott biztosítónál és így olcsóbbra jön ki. A havidíja a törlesztőbe van beleépítve. Nekünk így jött ki legolcsóbbra. Tehát jön mondjuk havi 40ezres törlesztő amiből mondjuk 6500ft a casco a többi a törlesztőrészlete a kocsinak (kamat+tőke).
Mikor hazamentem akkor lelazítottam és visszahúztam annyira amennyire egyébként általában kell.
A Maseratinál a gépkönyv szerint 97,5 Nm, annyival is szoktam a nyomatékkulccsal. A szervizes beavatkozásról meg csak annyit, hogy otthon Air-tech márkájú légkulcsom van (375 Nm max nyomaték 4 állású nyomatékhatárolóval) na azzal a max nyomatékon (4-es állás, a Maseratiról 2-re állítva szoktam leszedni a kerékcsavarokat) sem bírtam leszedni a kerékanyát. (tőcsavaros) Akkor jött az 1 collos KingTony T hajtószár meg a méteres toldócső, és ketten sikerült letépni a meghúzott anyát!
Szakemberek! (egyébként a gumisok többsége sem használja a légkulcs nyomatékhatárolóját, ha külön nem tolod le előtte:D)
Egyébként sehol sem volt megszakadva a menet, vagy furat. Egyébként önbeálló kúpos anya, tehát akár 50 Nm-rel is elég lenne meghúzni. Most 97,5 Nm-rel van (immár mind a 4 keréken) meghúzva, és alig várom hogy leteljen a 3 év gari, és tényleg ne nyúlhasson akárki-akárhogy az autóhoz, mert nem csak 3 évre vettük.
Ki lehet. Integrált cascos finanszírozás van? Érdemes megnézni. Nekünk azzal van, és az 1.3 Sol-ra 6ezervalemennyi, bp, majdnem 30 éves férfi nevén. Amúgy a másik kocsira (előző 1.0 Base Yaris) 15ezer volt. 10ezer lett volna, ha átkötjük olcsóbbra, de még az is sok.
Ha neked 600 Nm-rel (vagy akárcsak 250-nel) meghúzták volna a kerékcsavarodat, akko egy menet se maradt volna meg. Tuti megszakad. Kerékcsavart nyomatékra kell húzni, kb 105 Nm-re volt állítva az a nyomatékkulcs!
Igen, azzal kezdte a szerelő hogy hoztam-e olajat!
Hát én ehez nem vagyok hozzászokva hogy hurcolásszak magammal ilyesmit, mikor egy többszáz négyzetméteres képviseleten, 5 állásos garázsban szervizelik kötelezően először a garanciális gépet! Legközelebb majd azt kérdezik nincs-e kölcsön egy BETA csavarhúzóm:-)
Legközelebb majd viszek; 5w50-et! Csak most már nem tudom mi az amit a gyár előír!
A legnagyobb meglepi az volt, amikor a kézifék állításához leszedett hátsó kerék BETA légkulcssal történt visszarakása után a faszi még leellenőrizte a kerékanya meghúzását NYOMATÉKKULCSSAL!!!!
Az 5w 30 tuti jó bele, vagy a 0w 40(pl castrol RS) ami benzinesbe és dízelbe is tuti.Ezek szintetikusak, a 10w 40 valszeg csak félszinti.Egyébként akkor jársz a legjobban ha te viszed az olajat és nézed ahogy beletöltik.Tévedés hogy nem vihetsz olajat.Én a Mazdimat mindig így szervizeltetem.Ha kell olaj én mindig innen rendelem:autoteka2000.hu
Szerintem ez a kb 300ezer ft kamat, kezelési költség, stb nem sok 72 hóra. Sőt ez kifejezetten jó hitel. (Én a 2100000 hitelemre simán kifizetek 3millát mire lejár :( 84hónap alatt, így jártam, már nem érdemes hozzányúlni, a nagyja kamatot már kifizettem, akkor nem volt jobb )
Ez is bb finanszírozású.Felvett hitel 2.050.000, vissza 71*21700+800.000 a végén.Majd meglátjuk mi jön ki belőle.Az értékesítő gyerek váltig állította, hogy a bb jobb mint a toyota finansz.-ami euroleasing-,de lehet hogy csak neki.Végül kiszámítva tényleg jobb lett elvileg,de hogy ez hogy jön ki 3.99 THM-re, azt csak a jó Isten tudja.Állítólag nem is a THM-t kell nézni, az csak parasztvakítás.
Ja és ha már árakról beszélgettek: mi igen megszívtuk a dolgot; 2006 februárban (2.615.000 alap 1.0 fapad) 162Ft-os Svájci frank alapon vettük (BBautón keresztül)...augusztusban 178-on fizettük ki a fennmaradó 1.5 millát ki tudja hol áll meg a valuta alapon = 300.000 bukó volt az ügyön.
Most lett egy éves az 1.0 Yarisunk (fapad); első szervíz: 2677 Km, salgótarjáni márkaszervíz; olajat cserél az ember, szűrőt nem. Mondom: azt nem kéne kicserélni? Áéáááh ilyen kevés kilométerre minek, jött a válasz. Kérdeztem milyen olajat tölt be, 5w30-at mond a szaki...nézem otthon a számlát 10w40 van ráírva.
Most akkor milyen olaj kell ebbe??? Hallottatok már ilyen, olajat igen-szűrőt nem cseréről???
Maseratim van; nem értek ezekhez a jópofa kis "mákdarálókhoz":-) Viszont legközelebb tetetnék bele egy 5w50-et, ha az jó bele...(márkaszervízben hiába kérdezek ilyesmit)
Van esetleg valakinek infoja arról hogy az új Yaris amit Franciaországban gyártanak, tartalmaz-e esetleg valamilyen francia alkatrészt? Pl elektronikára gondolok...
Sajna fehéret nem nagyon rendel senki készletre, kedvezmény pedig mindig a készleten levő kocsikra van. Én csak 1x láttam ilyet Bp-n idáig, a többi mind fekete meg szürke, meg piros. Pedig nagyon szép szín a fehér, teljesen rákattantunk mi is, de hát fekete lett. Az is nagyon jól néz ki. Érdemes esetleg Sol-t venni, mert nagyon jól felszerelt. Majd írd mit sikerült!!!
1,0 Base 5 a. + AC + metál + téli gumi listaár: 2 886 000 Ft tartozékokkal: 3 006 000 Ft akciós ár: 2 823 000 Ft kedvezmény 183 000 Ft Finanszírozási ajánlat 3,95% THM
Szerintem nekik raktáron levő kocsikra van csak ez a kedvezmény, de 2 héten belül üzembe helyeik. Mi is így vettük ott az 1.3 Solt 2-3 hónapja. Ahogy néztem csak 5ajtósaik vannak és szinte mind metálfényes, vagy talán pirosban van nem metál. Mi fehéret akartunk, de sokat kellett volna várni rá, és nem kaptunk volna akcióban, így fekete lett.
A szüleim nagy nehezen eldöntötték hogy Yarist szeretnének venni(nem volt egy egyszerű menet).Három ajtós 1.0 motorral.Szerintetek mennyit lehet reálisan lealkudni az árból?Alap+klíma:2.535000+230000=listaár.
Én a Mazdámra 2 éve kaptam 10%-t, itt lehet még többet elérni?Esetleg tudtok márkakereskedőt ajánlani ahol érdemes próbálkozni?
Egy barátom is el akarja adni a félautomata váltós 1000-es Yarisát, a váltója egy kalap sz.., már kétszer javították, több százezer forintért, nehogy ilyet vegyél!!! Sajnos rossz konstrukció, valami membrán állandóan elszáll, az ötezer forintos kütyü cseréjéhez szét kell robbantani a váltót!
AKCIÓSAN ELADÓ pár darab COROLLA, AVENSIS, YARIS 2cm peremes sár/hó/folyadék felfogó MÉRETPONTOS NÉMET 4darabos GUMITÁLCA. 2000FT/ gr áron. A gumitálca alsórésze helyenként mikrorepedés található, mely a funkciólyát nem, csak az esztétikát befolyásolja /dehát az alját ki nézi :) /
Én a Supert ajánlom újpesten! bejelentkeztem, nem kellett várni, megcsinálták, sőt még utána telefonon is érdeklődtek hogy elégedett voltam-e és nem prudukálja-e ismét a hibát amit megcsináltak... és biztos hogy nem vágnak át!
Most vettünk egy 1.3-as Toyota Yarist, az új fajtából.
Azért ragadtam billentyűzetet, mert érdekelne, hogy melyik szervíz megbízható Bp-n (vagy a környéken). Olyan szempontok fontosak, hogy mennyire tartják magukat határidőhöz, nem vágják-e át az embert, főleg, ha az nő (pl. nem rakják be azt a kocsiba, amit kiszámláznak, vagy új helyett használt alkatrészt pakolnak be) és az sem utolsó szempont, hogy ne küldözgessenek ide-oda, mert x alkatrész nincs, y dologhoz nem értenek stb.
Nekünk volt 1.0-ás klímás yarisunk, bár kézi váltóval. Városban tökéletes, de ha dimbes-dombos hegyvidéken laksz, vagy gyakran kell járnod autópályán nagyobb távokat akkor nem ajánlom. Ha nyomod neki akkor már nem is eszik olyan jól, és hangos és nem megy :( de városba tötyögni tökéletes, csak nem szereti az emelkedőket. Lecseréltük 1.3-asra. Az repít, és nem eszik sokkal többet.
Amúgy a kocsival gond egy deka nincs, csak a rendszeres szervízeket kell megcsinálni mindig. A félautomata váltóról sajnos nem tudok nyilatkozni. (vagy szerencsére?)
Toyota Yaris 1,0 VVTI autó vásárlása előtt állok. Free tronic váltó van benne, és klímás, és 99-es. Akinek van ilyen, a klíma mennyire tompítja az 1 literes mocit? Ez a félautómata válta mennyire üzembiztos, mennyi vele a szervízgond? A német váltókat szerelő ismerőseim nagyon lehúzták.
Segítségeteket szeretném kérni! Most vásárolok egy 6 éves Yarist, amiben gyári rádiósmagnó van. Szeretnék hozzá cd tárat venni, tudtok olyan tipust, amit kezel a gyári rádió? Esetleg érdemes bontottan gyári cd-s rádiót venni.
látom még mindig csak a helyes írással vagy elfoglalva de a hozzáértésed a téméhoz lehet hogy 0
bár látom nyúlgerinc vagy bogaram vagy nevezzek inkább kis tetvemnek mit zavar, hogy mi a kedvenc játékom van aki köcsögöket gyüjt van aki vasútmodellezik bár ez útóbbi isigényel némi hozzáértést és müszaki érzéket plána N méretarányban
de ha gondolod dobj egy mailt a kollzoll@fremail.hu ra szivesen találkoznák egy ilyen klasszissal mint te, de csak akkor, hogy ha hajlandó vagy leereszkedni egy ilyen magamfajta analfabétához
felség mélységes hodólatom a családodnak aki egy ilyen holyagot elvisel mint te
Egy kis segítség kéne. Egy Toyota Yarisom van, amivel egy ideje az a probléma, hogy iszonyat lomha lett. Legjobban közvetlenül sebességváltás után érezni, főként 3-ból 4-be való váltáskor. Ilyenkor szinte megtorpan, mintha valami visszarántaná hátulról, és ezután is csak lassan, erőtlenül gyorsul. A szervízben rádugták a gépre, ami azt köpte ki hogy "a keverék túl sovány". A kipufpgórendszert meg a katalizátort átnézték, de nem volt dugulás, és bár átmenetileg jobb lett a kipufogó visszarakása után, pontosan nem tudták megmondani mi a baja. Most megint szarakodik, ráadásul a MIL lámpám is kigyulladt. Ha valakinek volt hasonló problémája vagy van ötlete mi lehet, szívesen olvasnék bármilyen infót. Köszi, előre is!
"szeretnélek felvilágosítani, hogy a csigaevől 2001 nyarától gyártanak yarist és minden olyan yaris aminek a je. ülés alatt van az alvázszáma az francia"--- Köszönöm az értékes infót! Az ne zavarjon,hogy én az újról beszéltem, s nem a régiről! Fogalmam nincs mióta gyártják a régit a franciák. Mitöbb nem is érdekel. :)
"iu kezembe vezzem egy helyesírási szótárat ahogy kérted"---Nem sok hasznát vetted! (kisbetű, nagybetű, veszző, vezzem-vettem)
szeretnélek felvilágosítani, hogy a csigaevől 2001 nyarától gyártanak yarist és minden olyan yaris aminek a je. ülés alatt van az alvázszáma az francia
Sziasztok!
Nekem is volt egy Yarisom.
Kicsit kicsinosítgattam, és megmaradt belölle pár cucc.
Lexusoptikás hátsólámpa, Könyöklő, Első alsó és felső díszrács, Sport első ülések, kék fekete.
Van ezen kívül egy törött B.e. ezüst sárvédőm, meg egy törött ezüst első lökháríttóm is.
Ha esetleg érdekelne valakit...
temyke@vipmail.hu az elérhetőségem.
BUÉK mindenkinek!
Így van....amelyik előbb bekövetkezik...tehát ha a kocsiban egy évesen csak 7000km van akkor is el kelll vinni szervízbe....én is hordom az enyémet, pedig azon 20ezer km vagy 1 év az intervallum, de már volt 2x (pedig még messze a 20ezer).
Úgyhogy az hogy nem volt még szervízben az csak akkor lehet ha a kocsi még nincs 1 éves és nem érte el a 15ezer m-t, különben kellett volna menjen már. És a márkaszervízben végzett kötelező szervízek meg kell hogy legyenek, hogy érvényes legyen a garancia, ha nem csinálják meg 1 év (+1hónap még belefér több nem) alatt az elsőt akkor ugrik a gari.
Sungirl: Elméletileg lehetséges a 13,000 Km, de azért nem árt több dolgot megnézni, azokat a dolgokat amiket használtauóvásárlásnál egyébként is kötelező!. Ami fontos: megvan-e a szervízkönyv? Mert egy ilyen fiatal kocsinál meg kell hogy legyen. Ha nincs meg, eleve gyanús, mert 15,000-ként kell kötelezőre vinni, tehát amit néztél, hamarosan be kell őt vinni a kötelezőre. ha valakinek nincs szervízkönyv, legegyszerűbb visszatekerni 15,000 elé, és azt mondani hogy nincs szervízkönyv mert elveszett, de még nem is volt rá szüksége mert nem volt szervízben. a Toyota garancia 3 év, tehát 2007 májusban lejár a gari, de ugye ha nincs szervízkönyv akkor már most sincs gari :( Tehát amit meg kell nézned: 13,000Kmnél nem lehet még megkopva a váltógomb, nem ülhették ki az üléseket, nem lehet széttaposva a gyári szőnyeg. Tisztázni kell hogyan történt a sérülés. Ha még nyárigumi van esetleg a kocsin, annak is gyári good yearnak kell lenni. Ha ezek közül valami nem úgy van, akkor már nem biztos az a 13,000 Km!
Én egyébként 2005.04 havit vettem nemrég 17,000 Km-el, és volt szervízkönyv, kívül belül szinte gyári állapotban.
Előfordulhat a 13ezer km, nekem a másodikként használt kocsimban amit 2004 aug-ban vettem át újonnan most kb 14500km van...csak dolgozni járok vele meg boltba.
A kereskedésekről pedig annyit, hogy látod a mienk is egy maszek autókereskedőnél van...pedig mi abba a márkakereskedésben számíttatuk be ahol vettük és ahonnan az új is lett. De ők gondolom nem foglalkoznak használt kocsival, vagy leszerződnek egy maszekkal aki megveszi rögtön kp-ra, és nem kell foglalkozni vele. Ez gáz mert a maszekban nincs annyi bizalma az embernek...
Amúgy szerintem 3 év nem sok, a toyoták legendásan megbízhatóak, ha 2003-ban lett volna annyi eszünk, hogy 1.3-ast veszünk, nem 1.0-ást akkor el sem adtuk volna. A népitéletben olvastam egy yaris itéletet, 200ezer km volt benne, oktatóautó és azt írta a fickó hogy csak a kötelező szervízekre vitte a kocsit, sosem volt vele baj.
A Szerencsi úti kereskedést nem ismerem, sajnos ebben nem tudok segíteni....azt se tudom hol van a Szerencsi út....én mondjuk biztos nem vennék ilyen maszek neppernél kocsit. Szinte mind át akar vágni... :(((
tényleg szép állapotban van a régi yariskátok!!szinte ugyanilyet néztem,még színben is ilyet szeretnék,csak kár hogy már 3 éves,az kicsit sok szerintem.
nekem is gyanús volt a 13 ezer km,de egy apuci kedvence babáé volt autó,aki szerintem nem sokat hajtotta,csak autókázott a barátnőkkel...
most néztem egy honda jazzt,az 2004 decemberi,abban 11 ezer km van,úgy néz ki nagyon szép állapotban van,csak nem értem miért nem márkakereskedésbe vitték be,miért "csak" egy autókereskedőhöz...
nem ismeritek budapesten a szerencsi úton lévő autókereskedést,vagy nincs valakihez közel??mert én 200 km-re vagyok pesttől és feleslegesen nem szeretnék felmenni...
2-3 évesben gondolkozok.ma kipróbáltam egy yarist,van rajta egy elég csúnya sérülés,meg nekem furcsa volt a váltó...egyébként jó kis autó,büszke lehet rá,akinek ilyene van!amit néztem az 2004 májusi,13 ezer km-rel,sol,2.150000 az ára.szereintetek??azért szivesen megnéznék egy jazzt is,de a környéken nem találok:S
Meg tudja vki mondani h melyik fajta pollenszűrő kell az új diesel yarisba? A boltban vagy 5 féle van, az egyik a francia gyártásúba való a másik pedig a japánba. Aki már vett esetleg tudna nekem segíteni?
sziasztok.a hondásokat is megkérdezem,titeket is.autót szeretnék venni,de nem tudom eldönteni,hogy yaris vagy jazz...tapasztalat,vélemény??már szinte mindent tudok a két autóról,csak épp dönteni nem tudok:S légyszi segítsetek!!
A filtercenternél 1-2ezer forint között megkapjátok a pollenszűröt, ne dobáljátok a pénzt feleslegesen a márkakereskedések kasszájába ha már úgyis ilyen sóherek voltak ezen a téren veletek. Kicserélni kb 2 perc házilag is.
Azt nem hinném mert vagy egy 1.9tdi passatom is abba megy 4l. A yarisomba most van 2000 km és szeretnék bele prolongot önteni, többen mondták hogy nagyon tuti. Valakinek tapasztalat esetleg?
Lehet. Állítólag az alsó kesztyűtartó mögött kellene lennie. A toyota.hu-n fent lévő yaris pdf a benne lévő metaadatok szerint augusztus 29-án készült, ebben már csak az Exe-ben széria a pollenszűrő. Pár kereskedő honlapján (pl itt: http://www.mftoyota.hu/adatok/yaris.pdf) még a régi pdf van fent, ami 2006 januári dárumozású, ebben még széria volt.
Mivel ti is előbb vettétek, szerintem nyugodtan vissza lehet menni a márkakereskedéshez és követelni tőlük (amúgy 5-6e ft-ért is beszerelik). Mi tegnap küldtük el a faxot mf-ék ügyvédjének, még várjuk a választ. Teljesen hülyének néztek - elküldték a mostani kinyomtatott műszaki adatlapot, mintha májusban is már az lett volna érvényben, holott a honlapjuk szerint még ma is széria...