Keresés

Részletes keresés

I.Blasius Creative Commons License 2020.04.28 0 0 272386

"ó, de miért gondolod, hogy egy Alkotás vagy Thököly harmincas lesz?"

 

A hírekből az jön le, hogy ami 70-es volt, az most 50-es lesz, a többi pedig 30-as és 20-as. Arról még nem olvastam sehol, hogy kvázi szintbe hozzák mondjuk egy Böszörményi út és a Szentendrei út sebességhatárait. Én örülnék, ha igazad lenne, ha mindenütt 50-es lenne a sebességhatár, ami nem mellékutca, mert az még kibírható lenne.

 

"Vagy a főni azt üzente, hogy fel kell háborodni?:)"

 

Még nem érkezett meg az állásfoglalás, nyilván Vitézy gyerek véleményére várnak:) Amúgy, én örülök a dolognak, végre egy dolog, amin elég sok ellenzéki szavazó (is) fog felháborodni. (pláne, ha a rendőrség "szívességből" rásegít majd Karácsonynak traffipaxokkal is, aztán megy majd a mutogatás, hogy a Fővárost kell szídni, mert miért tett ki ilyen korlátozó táblákat.)

 

Előzmény: tcaoe (272385)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.28 0 0 272385

Jó, de miért gondolod, hogy egy Alkotás vagy Thököly harmincas lesz?

Azt mondják, hogy a mellékutcák lesznek azok, ezek meg a legkevésbé sem mellékutcák.

Vagy a főni azt üzente, hogy fel kell háborodni?:)

Előzmény: I.Blasius (272384)
I.Blasius Creative Commons License 2020.04.28 0 0 272384

Engem nem feltétlenül a 70 helyetti 50 zavar. Bár jelenleg ugye 70 helyett 85-90-el szokás menni (tegnap pl. az Árpád hídon simán meg tudtam futni a 125-ös Keewayem végsebességét (óra szerint 95), és közben előztek meg autók), nyilván most le fog menni ez a 85-90 km/h 60-70-re ott, ha telepítenek hozzá pár fix traffipaxot is és lesznek cirkáló rendőrautók is (tegnap amúgy mértek 3 lábú állványról a Szentendrein, tehát van mérés ilyenkor is).

 

Engem a 30-as tábla sokkol és háborít fel pl. egy Alkotás utcán, vagy mondjuk egy Thököly úton. Mivel hétköznap úgyis csak robogózom, így azzal viszont jobban elviselhető lesz ez a 30-as korlátozás (nyilván menni fogok 50-nel, ha az útviszonyok engedik), ha párszor megbüntetnek majd, legfeljebb veszek egy rendszám nélküli robogót is.

Előzmény: tcaoe (272383)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.28 0 0 272383

Amúgy ez annyit fog jelenteni, hogy évente kétszer két ember kap egy büntit, mert most is lenne azért jópár opció, ha nem hetvennel mennének ötven helyett.

Előzmény: I.Blasius (272382)
I.Blasius Creative Commons License 2020.04.28 0 0 272382

"tudod, itt a nagyfaluban úgy mennek, mintha nem lenne másnap."

 

Na, ha bevezetik az 50/30/20-as Bp-i sebességhatárokat, milyen király lesz az ember egy 2 ütemű 50-essel, ahogy villogja le a kocsikat a Szentendrein 60-nál.:)

 

Most lesz értelme mondjuk kiütött sebességhatárolós elektromos robogót venni, innentől kezdve sehol se lesz vele az ember útban 55 km/h-nál, és még meg se büntetik majd rendszám híján, mikor a körúton 50-el tolja 30 helyett. 

Előzmény: Frimen_ (272381)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272381

tudod, itt a nagyfaluban úgy mennek, mintha nem lenne másnap.

Előzmény: tcaoe (272380)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272380

A valós hatvan fölött van, amúgy a fene tudja, kibírható, ahogy megy. Majd megnézem.:)

Előzmény: Frimen_ (272379)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272379

ez jól hangzik.

mennyi a valós sebessége sík úton, és ebből mennyit ér el "hamar"?

Előzmény: tcaoe (272378)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272378

Mit? Pl. az Avasra felment negyvennel-negyvenöttel, a Szabadságharcon (ez mondjuk a Kupecék utcájánál kicsit meredekebb) sem lassult 30-35 alá (ennél Kékestetőre sem meredekebb az út, ahol Gróf alatt, aki kisebb mint én, már harmincat sem ment az övék).

Semmi sincs benne, csak egy jó levegőszűrő, egy Malossi variátor Malossi szíjjal, így a Szabharcon 40, közepes emelkedőkön 45, síkon túlmegy az órán. Nyilván nem 2T így sem, de egészen élhető. Annyi az egész, hogy egy rendesen ki kell hézagolni a variátort.

 

Előzmény: Frimen_ (272376)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272377

jöhet privátba is, ha nem akarod pazarolni a tudásodat. :D

Előzmény: Frimen_ (272376)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272376
Előzmény: tcaoe (272375)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272375

Mondjuk az én Gearem már az eredeti állapotában is sokkal jobban ment, mint az övé.:)

A karbantartás, hát, az mondjuk sok kilométerig annyi, hogy szűrőcsere, meg az a nyolc deci olaj.:)

Előzmény: Frimen_ (272374)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272374

igen, 2003-4-5(?)-ben 350 ezer volt újonnan, és még 20 ezer ft-os tesco utalvány is járt hozzá. sőt, volt egy olyan, h új seat-hoz ajiba adták.

a gear jó, de azt már karban kell tartani, nem elég hajtani (ez sokaknál gondot jelent). meg az nem megy úgy, mint egy 2t. tudom, hagytam állva gróf miklóst az egérúton. :)

Előzmény: tcaoe (272373)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272373

Igen, de ez mondjuk az új árukon is látszott anno. Meg hát a Scara is normálisan használható, de pl. án nem veszem észre, hogy a Gearrel bármilyen baj lenne.

Előzmény: Frimen_ (272372)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272372

a libertynek még jobb is az eleje, mint a scarabeonak.

Előzmény: tcaoe (272371)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272371

Nehezebben kezelhetőek (de egy robogónál ez nem a világ), és a nagy kerék gyakran a gyengébb futóművet ellensúlyozza, de amúgy igazad van.:)

Előzmény: Buksi61 (272370)
Buksi61 Creative Commons License 2020.04.25 0 0 272370

Én mimden nap a 18 km-re lévő munkahelyemre járok motorral, ami egy piaggio liberty 50 4t motor. Javaslom, hogy nagykerekü, tehát min. 14-es kerékkel rendelkező motort vegyél. Könnyebben kezelhetőek, az úthibát annyira nem veszik zokon, mint a kiskerekü társaik.

Előzmény: TheMatador (272365)
Tectane Creative Commons License 2020.04.24 0 1 272369

+1 szavazat az elsőre. 

Vagy az F12. 

 

Az Sr a hírhedt Morini blokkos azt ingyen se . 

Pláne injektorosrol átalakítva. 

Előzmény: TheMatador (272365)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.24 0 0 272368

az utolsó 125-ös. :)

Előzmény: tcaoe (272367)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.24 0 0 272367

Az első, a Malaguti, vagy az utolsó. Az Aerox szét van faragva, a Zip kicsi, az SR meg le van lakva.

Előzmény: TheMatador (272365)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.24 0 0 272366

ebből az elsőt ajánlanám. nekem ilyen van, csak még minarelli blokkal.

2t, fiatal, szép, jó az ára. ha itt lenne a szomszédban, megvenném és eladnám 250-ért. :)

amúgy mindegyik megbízható, csak a 4t sokkal jobban megbosszulja a szar karbantartást és szarabbul megy. cserében kicsit kevesebbet fogyaszt és nem olyan büdös.

Előzmény: TheMatador (272365)
TheMatador Creative Commons License 2020.04.24 0 0 272365

Sziasztok,

 

robogó vásárlás előtt állok. (B-kat. jogsival)

Ebben kérnék segítséget.

Szfvári agglomerációból járnék be vele a városba. Napi 20km oda és 20km vissza, ebből kb 7-8 országút,ami nem forgalmas, a többi város.

Fontos lenne, hogy megbízható legyen. Ne kelljen sűrűn szervizelni, mert én nem nagyon értek hozzá, így nem tudom otthon bütykölgetni. 

A keret: 250e körül lenne rá. 

 

Amiket néztem: 

APRILIA SCARABEO 50 2T

PIAGGIO ZIP 50 4T

APRILIA SR 50

MALAGUTI F-12 Phantom

YAMAHA AEROX

PIAGGIO LIBERTY 50 

 

Illetve hahu-n néztem már ki 1-2 db-ot, van esestleg valaki hozzáértő aki fehévár környékén eljönne megnézni velem. Természetesen nem ingyen kérem.

 

Köszönöm

 

 

 

 

surmi555 Creative Commons License 2020.04.21 -1 0 272364

,,rendeltem dúsítót! majd holnap ugrik a majom a vízbe! :)))) Nagyon remélem az lesz a bánata! :D

Előzmény: kész11 (272361)
Laza rigalánc Creative Commons License 2020.04.21 -1 0 272363

3 in1

Laza rigalánc Creative Commons License 2020.04.21 -1 0 272362

Én vagyok Te , vagy te vagy én, melyikünk a skizofrén? :)

surmi555 Creative Commons License 2020.04.21 -1 0 272360

Szia!

,,csak nyugodtan!! azért vagyunk itt,hogy akinek van ötlete,az megossza velünk!:)))

Előzmény: Törölt nick (272359)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.20 -1 0 272359

Sziasztok!

 

Bocsi, hogy belevau, de szvsz. tipikusan benzinszegény tüneteket produkál. Amikor a karburátor felé durrog, a beszívott keverék szegény. Míg nyitva a dúsító járat addig viszonylag elégséges a benzin mennyiség és üzemel a motor, amint a dúsító lezár, a keverék elszegényedik, motor kihagy, visszadurrog, megáll. 

 

 

Üdv! Víziló

Előzmény: kész11 (272358)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.20 -1 0 272354

,,ilyen!! csak még mindig elektromos :PPP

És úgy néztem meg ahogy a videón van.Levettem a membránház fedelét,áram alá helyeztem,és szépen látszik hogy "ütközésig" bemegy a dugattyú...

Amúgy minden zeg zug kifújva,takarítva....

,,ezek szerint csak  az a fránya dúsító szopat...

Előzmény: kész11 (272351)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.20 -1 0 272353

Köszi!! tudom hogy beszólnak,,,,,manapság mindenhol ez megy!! Segíteni nem tud,de legalább jól megmondja:)))))

De a negatív tapasztalat is tapasztalat!!

Amúgy meg bizakodom,hogy egyszer majd csak összeáll a kép :)))

Előzmény: Frimen_ (272345)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.20 -1 0 272352

,,szóval mivel mostanság ráérek,tüzetesebben megnéztem!!! Valójában a tű is szabályozza a bejutó benzin mennyiségét ;)

És  szerintem a  dugattyú az rázár  teljesen.Viszont a benne lévő tű,az "lődörög" a dugattyúban,,,,,erősen ki van kopva a helye! Szerinted lehet ez a probléma oka??

Előzmény: tcaoe (272348)
Laza rigalánc Creative Commons License 2020.04.20 0 0 272349

van aki önmagában találja a Kész válaszokat a kérdésekre!

tcaoe Creative Commons License 2020.04.20 0 0 272348

Ugye látod, hogy nem olyan szívatója van, amit te rosszul ismersz, hanem olyan, amit te nem is ismersz?:)

Előzmény: kész11 (272346)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.20 0 0 272347

Hát nem sok van, aki nem tett még tönkre motort agyatlanul, ezt lásd be.:)

Előzmény: lapar (272342)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.20 0 0 272345

Szerintem privatban kerj segitseget kesz11-tol, mert itt hozzaertestol fuggetlenul barki beleszolhat.

Előzmény: surmi555 (272344)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.20 -1 0 272344

,,horgász,nem horgász,kerítésen átugró,vagy nem átugró,a probléma nem oldódott meg :((((

 Megnéztem és az autómata szívató dugattyúja tökéletesen bemegy a helyére!!

Szóval ettől függetlenül vagyis ettől függően ha elzár a motor sem működik,egyszerűen lefullad :( 

Előzmény: kész11 (272343)
lapar Creative Commons License 2020.04.20 0 0 272342

Kéretik a horgászokat nem sértegetni! :-)

 

Előzmény: tcaoe (272339)
lapar Creative Commons License 2020.04.20 0 0 272341

Eddig az jött le, hogy mindenkinek van igazsága, csak más alkatrészről beszéltek.

Mintha azon vitatkoznánk, hogy a járműnek 2 kereke van, vagy 4.

Csak az egyik motorról beszél, a másik meg autóról.

surmi555 Creative Commons License 2020.04.19 -1 0 272340

,,hát igen,az Eiger eléggé régi konstrukció!!! És tudom,hogy a dugattyúval zár!!

Lehet szeretnék,csak egyenlőre még nem találtam,,,, 20mm a ház 8mm a záró henger benne :)

Előzmény: tcaoe (272338)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.19 0 0 272339

Hogy a horgász is értse, nem a homlokfelületen zár, hanem a paláston.

Előzmény: tcaoe (272338)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.19 0 0 272338

Ez ilyen a tiéden? Mit keres rajta?

Ez a régi CVK, a nyolcvanas években használták. Viszont rossz hírem van, ez a dugattyúval zár, és azt kell benne cserélni. Annyiért, amennyit te nem szeretsz adni érte. Az új CVK-k ugyanolyanok, mint a PHV-k.

Előzmény: surmi555 (272335)
lapar Creative Commons License 2020.04.19 0 0 272336

Nehogy abbahagyjátok, most már engem is izgat, kinek van igaza, pedig nekem nincs is olyanom.

Perdöntő bizonyítékot várok, kell-e a záráshoz a tű! :-)

Előzmény: kész11 (272334)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.19 -1 0 272335

itt van! a tű nem zár semmit....

Előzmény: kész11 (272334)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.19 0 0 272333

Igazad van,lehet kifogott rajtam!

Bár azt azért hozzá tenném,hogy hat éve vettem erősen hiányos állapotba! Se henger,se hengerfej,se dugattyú,se szelepfedél nem volt hozzá.És tényleg nem vagyok szerelő,és ebből kifolyólag valószínűleg nagyon hiányos a tudásom.De nekem hülyének sikerült beszerezni hozzá minden hiányzó alkatrészt.Sőt mi több sikerült is úgy összerakni,hogy hibátlanul működött három évig!! Sajna egy meggondolatlan patakozásnál,megmerült a motor.....

Na szóval nem gondolod hogy a dörzsár volt a legdrágább megoldás,,,,,, ;) Elárulom neked,hogy tizenezret nem adtam volna érte,de kétezret úgy gondolom megért!!

Ja és hál istennek nem a motor fogott ki rajtam!! Csak a karbi,,,ez ügyben kértem hozzászólásokat! És sajna ahogy írtátok lehet a dúsító ludas,,,de egyenlőre ilyen paraméterekkel rendelkezőt nem találtam :((

Előzmény: tcaoe (272328)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.19 0 0 272332

Nem, azért építik át, mert az olcsóbb, és a harmincadik 4000 forintos kínai szívatóval is megszívták már, hiszen fingjuk sincs, hogy milyen a jó. Vagy azért, mert versenyeznek, és befulladna a motor a köztes fázisokban, amikor az automata zárni kezd, vagy éppen csak nincs szükség olyan hosszú melegítésre.

Egy gyári automata gond nélkül elmegy 5-10 évig, vagy 50-60 ezer kilométerig, aki arra azt mondja, hogy nem megbízható, az egy hülye.

A gyári kézi szívatókon pedig van tű.

A tű romlik el a leggyakrabban.

Előzmény: kész11 (272331)
gencsydani Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272330

Köszi, majd megpróbálom észben tartani:)

Előzmény: tcaoe (272325)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272329

Remélem, hogy észrevetted, hogy azt a csatorna vezeti meg. Ezt neked azért is fontos észrevenni, mert a CVK tűje mindentől eltér, így a belevalónak tűnő szívatókkal sem működik jól.

Előzmény: surmi555 (272326)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272328

A gyárin semmit. Ha nincs gyári, akkor érdemes ilyesmivel foglalkozni.

 

Tehát veszel dörzsárat drágábban, mint bármelyik másik megoldás. Nagyon okos, rafinált ötlet.

Ugye érted, hogy miért fog rajtad ki még egy olyan egyszerű motor is, mint az a 400-as Suzuki?

 

Előzmény: surmi555 (272327)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272327

Szóval készre munkáláshoz való.A akkor qrva érdekes,mert két sorral lentebb azt írtad,hogy gyári fúvókát kell venni,mert az pont akkora!!! Akkor mit is munkálunk meg rajta??? :DDDDD

Egyébként tudom az árakat,tudom mennyibe kerül,,,,,,és azt is írtam miért nem veszek :)))) Én épp hogy csak átugrottam a kerítésen....

Előzmény: tcaoe (272313)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272326

Igazad van!! Nem a tű zár,az csak megvezeti az automata szívató záró dugattyúját.Bár én csak egy kerítésen átmászó vagyok...... :))))

Előzmény: kész11 (272320)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272325

Az easypartsnál annyi volt legutóbb.

Előzmény: gencsydani (272323)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272324

Hát ezek szerint mégsem.

Előzmény: kész11 (272322)
gencsydani Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272323

Hol kapni 800 forintért Keihin fúvókát?

Előzmény: tcaoe (272313)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272321

A végén zár a tű. Nézz már meg egy karburátort.

(A PHVA állandó hibája, hogy a hozzád hasonlók letörik a tűt. Onnan folyamatosan dúsan megy, ezért eltekergetik a levegőcsavart is.)

Előzmény: kész11 (272320)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272319

Nem hosszú az, csak nem tudod.

Hát az hatalmas baromság lenne.

Amit linkeltél, az speciel szar is. Nézz meg egy gyárit.

Előzmény: kész11 (272316)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272318

mert ez így csak on-off üzemmódot tud. az eredeti pedig egy folyamatos szegényítést csinál mielőtt teljesen lezár.

Előzmény: kész11 (272317)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272315

De ha meg így hagyjuk, akkor aki csak benéz, elhiszi, hogy így jó, aztán meg úgy jár, mint alább a kolléga.

Előzmény: Quattroman (272314)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272314

még nem unod ezeket a kerítésen folyton átmászókat?

Előzmény: tcaoe (272313)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272313

Egy teljes kalibráló idomszersor (12-20 darab szokott benne lenni, attól függ, hogy mihez való) kerül olyan 8000 forintba (de van 4500-ért is, tákolt öreg szarokhoz még az is túl jó). Ez három normális dörzsár ára. Viszont egy Keihin gyári fúvóka, ami biztosan akkora, amekkorának lennie kell, 800 forint.

 

A dörzsár a fúvóka készre munkáláshoz való.

 

Előzmény: surmi555 (272312)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272312

,,igen,fúvóka kaliberezővel!! És valószínűleg lenne is,ha napi,vagy heti szinten szednék szét karburátort!!Így marad a dörzsár:DDD Azért megkérdezném tőled,hogy szerinted mégis mire való a fúvóka dörzsár készlet??

De amúgy sem ez volt a kérdésem lényege......

Előzmény: Quattroman (272307)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272311

Hát akkor vajon micsoda?

Előzmény: kész11 (272310)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272309

Dehogynem. Szerinted hobbiból rakják rá?

Előzmény: kész11 (272308)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272307

dörzsárral nem tisztítunk fúvókát, (még acéldróttal sem) az ellenőrzéshez pedig kalibert használunk....

Előzmény: surmi555 (272305)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272306

Ha nincs megfelelő fúvóka, akkor veszel gyári kalibráltat. Olyat, hogy nem látszott a méret, utoljára valamikor a XX. században láttam, meg kínai vackokon, de ezzal ugye épeszű ember nem foglalkozik.

Ez nem tuning, hanem "felújítás".

Előzmény: surmi555 (272305)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272305

,,meg ugye arra is jó a dörzsár,hogy kitisztítjuk a fúvókát,,,meg arra is,hogy leellenőrizzük a méretét vele,ha esetleg beütések nem látszanak,vagy olvashatatlanok,,,,meg arra is,ha esetleg kisebb fúvókád van kéznél ami felesleges,de nagyod nincs,akkor is jó a dörzsár!! :)))

Előzmény: Quattroman (272300)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272304

A zár.

Előzmény: kész11 (272302)
Törölt nick Creative Commons License 2020.04.18 0 0 272303

...hogy aztán a következő tulaj, amikor megpróbálja gyári állapotra hozni a gépet, érdekes hibajelenségekkel szembesüljön. Mondjuk egy jól induló, gyorsuló de nagy fordulaton és terhelésen torpanó géppel. Pedig minden tiszta, benzinszint rendben, a beütött számok alapján a fúvókák is gyári méretűek. Amikor meg rájön mi volt a gond  - az n+2 karbi szétszedés után - , szidja a fúvókareszelő édesanyját...

 

Igaz gondolhatta volna, hogy aki egy csavarra sajnálja a pénzt, fúvókasort sem fog venni (amúgy ez az szakmunka működött, csak jelzésértékű na..)

 

Előzmény: Quattroman (272300)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.17 0 0 272301

Igen, a lehet hogyokból kijött már, hogy ez nem az, ahol mindenki tudta, mit csinál.

Előzmény: Quattroman (272300)
Quattroman Creative Commons License 2020.04.17 0 0 272300

a dörzsárak meg arra jók hogy még nagyobbra piszkálja a fúvókákat és a soknál is többet kapjon....

Előzmény: tcaoe (272299)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.17 0 0 272299

A leggyakrabban úgy hal meg, hogy nem megy vissza. De még sokkal gyakrabban hal meg úgy, hogy elkopik a végén a tű.

Előzmény: kész11 (272298)
Evif Creative Commons License 2020.04.17 0 0 272297

Nagyon jó lenne, Te is oda jársz? Megírod hol van? 

Előzmény: lapar (272286)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.17 0 0 272296

Szi.Köszönöm a válaszodat!

Gyanakodtam a szívatóra is,,,,működni működik azt néztem!Lezár,csak mintha tömítene rendesen,vagy hiányozna egy tömítés a fészkéből,vagy csak felkeményedet ahol tömítenie kellene!

De tegnapelőtt leszedtem a szívó csonkot is,,,,,mintha ott is átfolyt volna egy helyen a benzin.Letömítettem,ma várom a dörzsárakat,belövöm a szelep méreteket!És ha így sem lesz jó,akkor következő lépésként veszek egy szívatót...

Előzmény: kész11 (272295)
surmi555 Creative Commons License 2020.04.15 0 0 272294

Üdv

Suzuki Eiger 400.Motor fúrva,új dugó,gyűrű,tömítések! Hengerfej síkolva,szelepek becsiszolva.Szelepek beállítva.keihin CVK autómata szívatós karbi van rajta,kipucolva,üzemanyagszint jó a karbiban.

Szóval hidegen a motor pöcc röff indul,viszont ahogy az autómata szívató lezár,el kezd dadogni,fulladozni,,,gázadásra vagy leáll,vagy visszadurrog a karbiba.A gyertya kicsavarás után benzines,és s szívócsonknál is lehet látni el nem égett üzem anyagot!!Valószínű túl sokat kap,,,de felújítás előtt tökéletesen működött ezzel a karbival.

Szóval kérdés,hogy valaki találkozott már ilyen vagy hasonló esettel,,,,,illetve mi lehet a probléma??

Törölt nick Creative Commons License 2020.04.14 0 0 272293

Sziasztok!

Van egy 2010   évjáratú Gilera runner 50 SP karbis  robogónk.

Utóbbi években nagyon ritkán használtuk. 

Eddig nem volt bajunk vele de most sajnos igen.  Pöcre indul alapjárat szép egyenletes  de ha gázt adok befullad  és le is áll. Hidegen amíg a szívató megy  lehet túráztatni  de ahogy melegszik

és a szívató  már nem megy akkor  egyből fullad gázadásra. Ha időben visszaengedem a gázt akkor alapjáraton szépen elpöfög. Benzincsőben   van üzemanyag,

Karburátor lehet eldugulva? Esetleg valami tipp? Mit kellene megnéznem.

lapar Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272292

Arra próbáltam célozni, hogy a törött vákumcső ellenére is átengedhet, csak az kevés.

Mert ilyesmi volt az alapgond, hogy ment, csak amikor több kellet, akkor fulladt.

Előzmény: Frimen_ (272290)
drn72 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272291

Igaz, hogy három óra után megáll most az élet az országban, (nem tudtam már beugrani sehova sem) de korábban egy olajpumpa cserét követően a rossz pumpán megmaradt a két "zöld" cső,amiből a nagyobb átmérőjűt fel tudtam használni.

Kicseréltem azt a kis vákumcső darabot, és kipróbáltam. Tartós teljes gázon szépen ment, nem jelentkezett a korábbi probléma.

 

Ez bejött :-)

 

Előzmény: lapar (272289)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272290

itt az volt, h nem kapott benyát a moci, tehát nem működött.

Előzmény: lapar (272289)
lapar Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272289

Esetleg, ha más baja is van, akkor tud az működni vákum nélkül is.

Nekem a benzincsapomban egy tűnyi lyuk bedugult, így állandóan engedte a benyát. Persze az úszószelep zárt, így csak akkor vettem észre, amikor le akartam szerelni a tankot.

De az nem ilyen volt, hanem 3 állású (on/pri/res)

Előzmény: tcaoe (272288)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272288

Így viszont maga a csoda, hogy egyáltalán működött.:)

Előzmény: drn72 (272287)
drn72 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272287

Hiába, aki profi az profi. Remélem "csak" ez volt a bibi!

 

A korábban bemásolt képek a motor szerelési útmutatójábol került kivágásra, a mostani a "valóság"

 

Mégegyszer köszönöm a segítséget!

Előzmény: tcaoe (272285)
lapar Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272286

16. ker.-ben tudok, ha nem a világvége neked. Nagyobbacska szervizt is (ilyenkor hosszú várakozás) meg "normális " kis szerelőt is. A nagyot nem ismerem, a kicsi már javított (családon belül)

Előzmény: Evif (272274)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272285

Nem, ilyet szereltek bele gyárilag. Ha beleköt a benzin a szűrőbe, akkor le szokták vágni.

Előzmény: drn72 (272284)
drn72 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272284

 

Ilyen van benne:

 

 

 

 

 

Előzmény: tcaoe (272282)
drn72 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272283

Köszönöm!

Ez talán menni fog :-)

Egy karburátor tisztításba már nem mernék belevágni.

Előzmény: tcaoe (272282)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272282

Leírtad, hogy vagy alacsony a benzinszint, vagy meg elfogy a benzin. Első körben nézd meg a benzincsapot vezérlő vákuumcsövet, ha repedezett, akkor tud ilyet csinálni. Maga a benzincsap is lehet hibás, de gyakran csak a szűrője koszos (ha egyáltalán rajta van).

Előzmény: drn72 (272281)
drn72 Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272281

Sziasztok!

Az alábbi problémám van a sportcity one 50 2t-mel.

Akár hidegen, akár melegen pöcre indul, és szépen teszi a dolgát. Mivel csak városban használom, ezért lámpától lámpáig nincs gond vele, de amennyiben egy hosszabb egyenes következik, amit gázelvétel nélkül teszek meg, vagy egy felüljáróra megyek fel, ami „nagyobb igénybevételt” jelent a motornak, olyan jelenség lép fel, mint ha elfogyna az üzemanyag. Ha tovább húzom a gázt csak lehörög a motor és fullad, de ha nem csinálok semmit, akkor alapjáraton ketyeg, (persze teljesen lelassul, csak gurul), ameddig újra fel nem töltődik gondolom a karburátor benzinnel, majd ha gázt adok, mintha semmi nem történt volna elindul rendesen és húz mint normál állapotban.

Elég kellemetlen, amikor 60-65-ös tempónál, vagy egy emelkedő közepén nullára elmegy az erő a motorból.

A tanácsotokat szeretném kérni, hogy hol keressem a hibát ?

Evif Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272280

:-) "hogy nem pirulsz közben" :-)

Előzmény: I.Blasius (272277)
Evif Creative Commons License 2020.04.09 0 0 272279

köszönöm, :-(

(óóó jaj 40km/h)

Előzmény: Frimen_ (272276)
Z00ler Creative Commons License 2020.04.08 0 0 272278

Elsőre sajnos egy kókler vállalta el a javítást ő direkt kötötte ki a külön olajzást.3 hónap után azt javasolta, hogy gyújtsam fel...a következő szerelő frankón rendberakta egyedül azzal volt probléma, hogy érzékeny volt az üzemanyagra gyakran kellett karbit pucolni.Ez egy jobb benzinszűrő beiktatásával meg is oldódott.Ezért aggódok az e10 miatt...

Előzmény: tcaoe (272275)
I.Blasius Creative Commons License 2020.04.08 0 0 272277

2Kaptam egy 50 cm3 4 ütemű robogót :-). 48 km/óra sebességgel tudok vele hasítani. Meggugliztam a helyzetet. Elvinném egy pesti szerelőhöz, hogy tudjak vele a megengedett max sebességgel is haladni ahol lehet, vagy legalább ennél kicsit gyorsabban. Nincs még szerelőm, van valakinek ajánlata egy szerelőre? Köszönöm! Évi"

 

Ha kiszedeted a fojtást, megy majd 56-57 körül, ami nem tűnik sokkal többnek, de a valóságban nagyon hasznos, mert akkor legalább az 50-es sebességhatárú utakon tudsz majd vele úgy menni, hogy nem pirulsz közben, hogy feltartod a forgalmat. (a valóságban az az 57 kb. 51-52 lesz)

Előzmény: Evif (272274)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.08 0 0 272276

48-cal bőven tudja a megengedettet. ;) (40 km/h a limit smkp-nál)

ha ez egy kínai robogó, akkor többet nem érdemes várni tőle, ha egy olasz, akkor azért van benne tartalék, ha műszakilag rendben van.

Előzmény: Evif (272274)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.08 0 0 272275

Ha már olyan állapotban van, hogy nem működik az olajozása (a Mintnél az maximum úgy tud elromlani, hogy teleengedi a forgattyúsházat, olyat nem láttam, hogy ne szállított volna), akkor ez teljesen mindegy. Meg amúgy is, csak ne tárold benne hónapokig.

Előzmény: Z00ler (272273)
Evif Creative Commons License 2020.04.08 0 0 272274

Sziasztok! Kaptam egy 50 cm3 4 ütemű robogót :-). 48 km/óra sebességgel tudok vele hasítani. Meggugliztam a helyzetet. Elvinném egy pesti szerelőhöz, hogy tudjak vele a megengedett max sebességgel is haladni ahol lehet, vagy legalább ennél kicsit gyorsabban. Nincs még szerelőm, van valakinek ajánlata egy szerelőre? Köszönöm! Évi

Z00ler Creative Commons License 2020.04.07 0 0 272273

Sziasztok!

Van egy 90' környéki Yamaha Mint robogóm.Több éves sufniban állás után rendberakattam (furatás, szimmeringezés, stb.). A szerelőm tanácsára prémium üzemanyagot használtam hozzá OMV MaxxMotiont 1a40hez keveréssel.Tavaly tökéletesen működött. Most elővettem és hoztam hozzá a jól bevált MaxxMotiont de már a tankolás után vettem észre, hogy ez a prémiumnak hitt benzin is e10...Használhatók ezzel ezt az öreg gépet vagy inkább vegyek hozzá e5öst? Esetleg valamilyen utólagos adalék hozzáadás javasolt?

Köszönöm ha valaki tud segíten?

 

hoandras Creative Commons License 2020.04.06 0 0 272272

Köszi neked is, elrakom az infot!

Előzmény: Frimen_ (272270)
hoandras Creative Commons License 2020.04.06 0 0 272271

Köszi! Megkérdezem majd őket!

Előzmény: tcaoe (272269)
Frimen_ Creative Commons License 2020.04.06 0 0 272270

rugókészítő megcsinálja.

régebben volt egy a harminckettesek terénél.

Előzmény: hoandras (272268)
tcaoe Creative Commons License 2020.04.05 0 0 272269

Nincs külön cikkszáma. De ha ráírsz valamelyik márkakereskedőre, lehet, hogy van megoldásuk rá. Az viszont nem véletlen, hogy a dobozokhoz raktáron kb. csak ez a zárszett (amúgy kb. 36 euro) és a zárbetét van.

Előzmény: hoandras (272268)
hoandras Creative Commons License 2020.04.05 0 0 272268

Sziasztok,

 

Piaggio Beverly 250-hez (2005) vettem egy dobozt, viszont a problémám az vele, hogy a zárszerkezetében a rugó el van törve, így volt már, hogy kinyílt menet közben a doboz. Valószínűleg olyan rugó lehetett, amilyen itt van a képen:

 

Zár

 

Tud valaki olyan helyet, ahol ilyet lehet külön is kapni?

Köszi!

tcaoe Creative Commons License 2020.04.01 0 0 272267

Ki kell tolnia. De az még csak annyi, hogy mozog, attól lehet rossz, pl. ha kopott a tű.

Előzmény: Captain-Balu28 (272266)
Captain-Balu28 Creative Commons License 2020.04.01 0 0 272266

Automata szívatót hogyan ellenőrzöm le, ha adok neki 12v-ot aksiról akkor működni kellene? Vissza kellene húznia a tűt, ugye? Ja ez egy honda-dio még mindig :(.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!