Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

effa Creative Commons License 2010.02.01 0 0 718
szia én Balatonlellén lakom nekem segithetnél ilyen kiolvasásba ha tudsz,a lellei omv szervizbe megtalálsz köszi elöre is
Előzmény: cs!rke (715)
Doxxa1 Creative Commons License 2010.02.01 0 0 717
Hali!

Én is gondoltam a valamelyik kerék jeladóra,mert amikor a fékbetéteket cseréltem hirtelen megint megjavult.
Aztán indítom be,hogy kiállok a műhelyből és megint besípolt....
Nem sűrűn járok sajnos Balatonlelle felé,azért köszönöm a felajánlásod!
Aztán lehet,hogy meglátogatlak,ha úgy nagyon ráérek,megadhatnád a számod.
Az előző tulaj azt mondta mikor megvettem,hogy nemrég cseréltek adagolót,300rugójába volt. Akkor az órába 230000km lehetett kb.(persze a fene se tudja valós-e)
Úgyhogy hála istennek nincs adagoló gondom,le is kopogom gyorsan!:)

Ui.: Azért ránézek a jeladókra,köszönöm a tanácsaidat!!!!

Üdv. Doxxa
Előzmény: cs!rke (715)
Guru 320 cdi Creative Commons License 2010.02.01 0 0 716
Szép Napot mindenkinek !

Kérem segítsetek, ha tudtok !
Sógorom tegnap jött meg lengyelből, estére beállt az elektronikus rögzítőfékje. kocsi nem mozdul, nem indítható... Para van, ez egy 2006-os audi a6 5 ajtós v6-os autó.
mit lehet v kell ilyenkor tenni???

Help Me !!!! Please !!!

Köszönettel
cs!rke Creative Commons License 2010.01.31 0 0 715
Kommunikáció: nálam is előjött, hogy nem mindennel tudott kommunikálni a program, míg rá nem jöttem, hogy a kommunikáció sebességével kell variálni. Nekem soros portra csatlakozó kábelem van, tehát pl. usb-snél nem biztos, hogy segít. A végső megoldás az lett, hogy átállítottam auto-ra, így gyorsabb sebességről kezdi a próbálkozást, és sikertelen kapcsolódás esetén veszi vissza folyamatosan. Más sebességgel tud az ecu-val kommunikálni, és más sebességgel pl. a klímavezérlővel, vagy a műszerfallal.

ABS: mindenféle képpen próbáld meg valahogy kiolvastatni a hibatárolót. Nem hinném, hogy nyáktörés, meg ilyesmi baja lehet. Kicsi a valószínűsége, hogy néha megjavuljon ilesmi esetben.
Inkább arra tippelnék, hogy valamelyik kerékjeladó nem jó, vagy csak egyszerűen koszos lett. Ráadásul ez csak szereléssel jár, nem kell egy halom pénzt kiadni. Egy ilyen hibajelenségre csak úgy 50 rongyot, vagy 250-et kiadni, kérni meg pláne! Pfff....

Egyébként nekem is olyan autóm van, mint Neked!! 99-es A6 Avant, 110kW (volt pár évvel ezelőttig). Adagolóproblémád nem volt még?

Ha XI. ker., vagy Balatonlelle környékén jársz, akkor megpróbálhatom én is kiolvasni.
Előzmény: Doxxa1 (713)
cs!rke Creative Commons License 2010.01.31 0 0 714
Mint ahogy szili09 írta, autópályán (legalábbis a megengedettel, vagy gyorsabban haladva) reális a 7-8-9 literes fogasztás. De ott is 110 tempomattal 6 liter alatt kell, hogy fogyasszon a gép.
Előzmény: szamy06 (711)
Doxxa1 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 713
Sziasztok!

Lenne egy pár kérdésem,ti itt biztosan jobban értetek a témához,mint én,hátha közelebb jutok a problémám megoldásához.
Az ABS lámpám világít,néha az ASR is.Amikor világít az ABS lámpa akkor már egyik sem működik.
Amikor nem világít akkor mindkettő rendesen szuperál.
Merthogy olyan is van,hogy gondol egyet és nem gyullad ki,olyankor teljesen jó.2helyen is voltam már megnézetni ,de nem kommunikál
a motor az ABS-el,azt írja a program,nem tud kapcsolatba lépni az ABS-el.
Az egyik ember azt mondta szivesen megcsinálja a vezérlő egységet 50 ezerért(mert,hogy valami nyák eltörhetett)
,vagy újat ad 250ezerért.
A másik srác meg azt mondta bármi lehet,akár egyik jeladó valamelyik keréknél,szinte bármi...:S
Szerintetek mi lehet?
JA a tipus: 1999-es A6 2.5TDI a 110kw-os verzió még.
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Üdv.: Doxxa
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.31 0 0 712

Autópályán persze, hogy ennyi....

 

Nekem - többek között - 2,0 CR (170 ló) motorú autóm van (SuperbII). Manuális elsőkerekes.

 

90 tempomat: 3,8-4,0 l/100km

110 tempomat: 4,8-4,9 l/100 km

150 tempomat: 5,9-6,3 l/100 km

 

Ha állsz a gázon, akkor 12-13 körül....

 

A korábbi PD-k pár decivel többet fogyasztottak hasonlóan használva.....

Előzmény: szamy06 (711)
szamy06 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 711

 

 

két passat van a cégnél, az egyik 1,9 pd, a másik 2,0 pd, mindkető manuális elsőkerekes.(2003-2004 ) .autópályán 6,8-8,2 erősen vezetésfüggö.én nem értem neked hogy jöttek ki ezek az adatok.

Előzmény: cs!rke (709)
szamy06 Creative Commons License 2010.01.31 0 0 710

 

gyári webasto van itt valakinek?a működést szeretném egyeztetni...

cs!rke Creative Commons License 2010.01.31 0 0 709
Az biztos, hogy az automata, meg az összkerék sokat dob rajta (én direkt kerestem manuális elsőkerekest).
Volt 130-as pd Passatunk is, elsőkerekes, tiptronicos. Az kb. 0.5-1 literrel evett kevesebbet, mint az enyém. Vezettem ugyanilyen Passatot, csak manuálisat, és az még kevesebbet evett! Hosszú távon, nagyjából betartva a sebességhatárokat 4.7l/100km!
Ha városba dugózni kell, vagy nagy tempo autópályán, akkor ez értelemszerűen bőven nem tartható.
Az enyémnek is jópár literrel megugrik a fogyasztása, ha bemegyek Bp-re!
Előzmény: szamy06 (698)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.30 0 0 708
Hali!
Köszi az infókat.A fogyasztás a tiédhez hasonlóan 8,5-12ig,szerintem egy ekkora autónál kevesebbre nem lehet számítani.180le,quattro+nem kicsi a gép.Van egy 30éves Audi 80 1.6TD melózni járok vele az 4.5-5literbe megáll.625.000km van az órában,de a motorja az doxa!
Előzmény: szamy06 (697)
mistermekkmester Creative Commons License 2010.01.30 0 0 707
A hiba oka az, h váltócserénél nem kézi váltót rakattál fel. Nem lenne ilyen problémád+ biztos nem került volna annyiba sem. Amúgy passz
Előzmény: melluska (700)
srgli Creative Commons License 2010.01.29 0 0 706
Nem egyszerű ez a multi. haverom is szívott utána egy darabig, neki meg nem indult el miután lelépett a fékről, rángatott is egy kicsit, kiolvasónk az van, de semmi hibát nem írt ki, szóval inkább vidd be egy hivatalos szerízbe, mert bár kicsit lehet, hogy drága lesz, viszont ha elszáll megint akkor még drágább
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 705

Sajna nem ismerek senkit, de kérdezd meg Ricsit:

www.xtremetuning.hu

hátha meg tudja nézni, vagy ismer valakit, aki belelát...

 

Esetleg egy Audi szervíz....

Előzmény: melluska (704)
melluska Creative Commons License 2010.01.28 0 0 704
Tudsz valakit ajánlani??
Előzmény: Törölt nick (703)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 703

Hát pedig olyasvalakit kéne keresned, aki bele tud nézni szoftveresen..

(még mielőtt "hardvergond" jönne elő...)

Előzmény: melluska (702)
melluska Creative Commons License 2010.01.28 0 0 702
Szia!!
Igen bele való az olaj.............(vagyis a szerelő ezt mondta)Váltó szaki szerint elektronika a baj..legalábbis ő ezt állítja tehát valóban az a gond??!!Sajnos elektronikailag nem tudunk bele nézni!
Előzmény: Törölt nick (701)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 701

Milyen olaj van benn?? Belevaló?

Szoftveresen rá tudtok nézni??

Előzmény: melluska (700)
melluska Creative Commons License 2010.01.28 0 0 700
Sziasztok!!
Egy kis segítségre lenne szükségem.Nekem 2003 A6 2,5 v6 tdi multitronic Audi-m van
Kérdésem köv.lenne Nem olyan régen váltó cserém volt azóta amíg hideg a motor folyamatosan rángatja az autót.Bemelegedés után a hiba megszűnik!Illetve motor fékezésnél kissé rángat(ezt melegen is csinálja)Szerintetek mi lehet a baj????Nagyon örülnék a válaszoknak!!
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.28 0 0 699

Összkerék kb. +10%, automataváltó szintén kb. +10 % fogyasztás....

 

(ugyanilyen arányban pedig csökken a menetteljesítmény/menettulajdonságok)

Előzmény: szamy06 (698)
szamy06 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 698
hát nemtudom. nekem a 2.0 pdtdi passat fogyasztott így (~130 lovas), és azért az mégiscsak korszerűbb motor. ezek szerint az automata meg a 4 kerék tesz rá nekem ennyit?!
Előzmény: cs!rke (687)
szamy06 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 697

üdv!

 

Nyíri dizel. Budán a Budagyöngye bevásárlótól egy kőhajításnyira rendelnek.Jóhírű brigád, szépen dolgoznak. azóta mondjuk már ajánlottak új(nem felújított) adagolót szlovákiából ~200 ezerért(nem ők :)  ).a hibát az adagolóból lehet csak kiolvasni, obd-n ezt nem kommunikálja le. elvileg csak a valszeg a szimmering hal le ilyenkor,de ennek a cserélye is kb 30 credit, és állítólag hamarosan úgyis lehalna más miatt az adagoló.én vidékre járok nap ,mint nap, úgyhogy inkább nem kockáztattam (sz csere 30,aztán ha mégse akkor tréler haza 40-50, és még mindig szar az adagolóm), inkább vettem egy nagy levegőt...

fogyasztás?

Előzmény: Törölt nick (696)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.27 0 0 696
Hali!
szamy06 ugyan ilyen a kocsim és ugyanez a gondom vele.Nekem nem ír semmi hiba
kódot.Egyszerűen lelevegősödik és nem indul.Túl vagyok azokon a dolgokon(cső csere
,visszacsapó szelep,stb.)amiket te is írtál,de semmi javulás.Szerintetek ez is adagoló
csere lesz?Szamy te hol szerezted be az adagolót,illetve hol csinálták?
Előzmény: szamy06 (666)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.27 0 0 695

Esetleg még a kormányművet nézesd meg, bár nem hallottam róla semmi negatívumot, de nálunk minden megtörténhet.....

Na meg ugye a Tiptronic-váltó, amit próbálgass, nézesd meg... Szépen vált-e, rendesen volt-e szervizelve (olajcsere) stb....

Előzmény: Superblaci (694)
Superblaci Creative Commons License 2010.01.27 0 0 694
Köszi énis hasonlókra gondoltam.
Előzmény: Törölt nick (693)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.27 0 0 693

A végig vezetett szervizkönyv nem feltétlenül jelenti a valós kilométert, de tételezzük fel, hogy ennyi van benn...

 

Tulajdonképpen csak a szokásos: fékek, lengéscsillapítók, futóműszilentek amik cserére szorulhatnak...

Ha a motort előírásszerűen használták/szervizelték stb. akkor még nem érte az élete felét.....

Előzmény: Superblaci (692)
Superblaci Creative Commons License 2010.01.27 0 0 692
Szia!Magyarországi végig vezetett szervizkönyves első gazdától,nemvolt sérülve,sem chipelve.
Előzmény: Törölt nick (691)
Törölt nick Creative Commons License 2010.01.27 0 0 691

Valós a 203000 km???

Nincs benn több??

 

Az hogy jó-e a kocsi nagymértékben függ attól, hogy hogyan használták, hol használták, hogyan szervizelték, volt-e benn chip, volt-e törve, illetve hogy lett kijavítva, légrugós-e a cucc, vagy mezei stb. stb..

 

Előzmény: Superblaci (690)
Superblaci Creative Commons License 2010.01.27 0 0 690
Sziasztok! Vásárláson gondolkodom egy 2004-es A6 3.0 Tdi quattro a kiszemelt áldozat,203000 Km van benne valakinek van tapasztalata ennyi kilométerrel ebben a típusban,milyen hibák szoktak előfordulni?
mistermekkmester Creative Commons License 2010.01.25 0 0 689
Nekem koni állítható kem csillapítók vannak, és apex rugók amik elfáradtak . Az eleje 35mm helyett 60-at ül. Költségkímélően szeretném megoldani csak a rugót kéne cserélni, lengéscsillapítóval nincs bajom
Előzmény: cs!rke (688)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!