Keresés

Részletes keresés

papanatoo Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164915

Nem tudom válaszolt-e már neked valaki, hogy ezt a bizonyos Kukely féle maszek vonatot mi továbbította? A lényeg, hogy az MMV féle társaság szoros kapcsolatokat ápol a Hajdú kft-vel /ha minden igaz benne vannak egymás cégében is annyira ápolják kapcsolatukat/, korábban ők hoztákel a kocsikat hegyesből vagy rajkáról /ez mindegy/ az MMv részére. Mivel az MMV saját gépet a MÁV hatásos tevékenysége miatt /mondjuk  ez tetszik/ nem tud üzemeltetni, így nem maradt más mint a Hajdúék három A62 közül valamelyik.

 Ez a megoldás biztos olcsóbb eperjeskéről, berementére vinni a vonatot, sőt környezeti szempontból is jobb /ez csak a zöldek kedvéért/. Kukely meg mindenképp röhög az egészen mert, ha nem viszi el vonattal majd elvitte volna közúton saját kamionjaival, így is úgy is jól jár, JÓ NEM?

 Tetézzük a dolgokat, balaton déli patján feszmentesítés lesz, amihez a MÁV már vezényelte is a mv-ket villany kitolóra, meglepetésként a Vasútvill ezt a munkát megrendelte a Hajdú kft-től, így marad munka nélkül a MÁV mv, de legalább a pénze meglesz /K.Sz szerint/. Azt gondolom ez már egy kicsit vérlázító, ezért is részemről a MÁV fennmaradásáért drukkolok és harcolok /adott lehetőséggel, ha lesz, vagy lenne/, és a sok hozzászóló is így gondolkodik remélem mert higgyétek el itt a maszek vasúti cégek vezetőin /hozzáteszem saját vezetőinken/  kívül nem jár jobban senki.

 Sőt tetézem, kicsit örülök is, hogy a Floyd gépét /sajnos csak eggyet/ már lemondta a GySEV és hazatávozott romániába.

 Na most lehet szidni, bár azt mondom hajrá MÁV /na nem ezzel a vezetéssel/ és tegyünk mi érte /mindeniki saját eszközeivel és lehetőségeivel/, ha más már nem tesz semmit.

Kíváncsi vagyok Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164914
... hogy miért Bph, és miért nem Bhp.
Előzmény: gonoszbrekeke (164910)
sosiforda Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164913

"65 ev felettiek ingyen utazasa, eddig buszon utazott ott szemelyit mutatta es vagy nem kapott jegyet vagy ugynevezett nullas jegyet.
Vasutnal hogyan megy ez>?"

 

Úgy látom még senki sem válaszolt: a helyjegy és pótjegy nélküli vonatokra (személyvonat, gyorsvonat) egyszerűen csak felszáll a 2.osztályú kocsiba és a jegyvizsgálónak (kalauz) mutatja a személyit. Ezeknél nem kell előre 0-s jegyet vennie, vagyis, ha ilyen vonattal utazik, nem kell a pénztárhoz menni.

 

A helyjegyköteles (pl. InterPici), pótjegyköteles (EC,EN,külföldre menő IC vonatokon belföldi utazásnál) , illetve pót-és helyjegyköteles (belföldi InterCity, ICR) vonatok esetében az utazás megkezdése előtt meg kell vegye teljesáron a helyjegyet, pótjegyet, pót- és helyjegyet és azzal szállhat fel a vonatra.

Menetjegyet ezekre sem kell váltania, ha 2. osztályon uatzik.

Előzmény: oldmumus (164848)
M41 2202 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164912

Néhány kérdésem lenne nemzetközi vonatokra érvényes menetdíjakról adott járatra (InterRail, EuroDomino stb. nélkül):

 

1. EC24/EC25 menettérti útra 1. és 2. osztályon Bp.Keleti - Frankfurt

                                                                             Bp.Keleti - Dortmund

 

2. EC174/EC175 menettérti útra 1. és 2. osztályon Bp.Nyugati - Hamburg Altona

 

Valamint szeretném megtudni, ha Frankfurtból Kölnbe ICE-vel mennék arra mennyibe kerül a menettérti jegy pótjeggyel együtt?

 

Segítségeteket előre is köszönöm.

Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164911

1 db van .

(még)

Előzmény: M41 2202 (164904)
gonoszbrekeke Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164910

És egy kis pontosítás, ha elfogadjátok: 20-67 084-3 Bph sorozatjelű.

 

Elfogadjuk. És közöljük, hogy már a 20-67 082 is az. És ilyen lesz a 20-67 079-087-ig lévő összes IC --Bp. Azaz Bph.

 

:-)

Előzmény: MetánGuppy (164790)
FOMA Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164909
Az Internettón jónak tartottam, hogy a topicgazda moderálhatta a saját topicját. Így nem kellett folyton a topicnyitó hozzászólásra hivatkozni, ha elszabadultak a kedélyek, a gazdi ment és gyomlált.:-)
Előzmény: Törölt nick (164906)
Z. Z. Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164908

Én csak anyit tudok a csuklós Bz-ről, amennyit itt olvasni lehetett róla.

Ennek függvényében a válaszom az, hogy a meglévő darabszámot, és a menetrendben lévő vonatok számát összevetve nem hiszem.

Előzmény: M41 2202 (164904)
gonoszbrekeke Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164907

A MÁV-nál nincs ma olyan, aki, vagy akik képesek lennének létrehozni egy Hatóságot, pláne megalkotni egy Vasúti törvényt. Versenyelemzés készítéséről meg ne is beszéljünk.

 

Ismét a túlzott általánosítás vétkét követed el!

 

Hidd el, vannak még ilyen emberek a MÁV-nál. Ezek közül legalább 2-t te is ismersz (de az egyiket mindenképpen). Az más kérdés, hogy jelenlegi poziciójuk nem hagyja, hogy érvényesülhessenek és jóval előrébb vigyék a vasutat.

Ez viszont tényleg a MÁV hibája.

Előzmény: Andó Gergely (164778)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164906
A kezdetek óda moderált minden fórum az indexen! Sőt, még az Internetto-n is volt moderálás!
Előzmény: etwg (164887)
Wiesel Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164905

 

Előzmény: GaGe (164901)
M41 2202 Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164904
Azt szeretném tudni, hogy a Hegyeshalom-Szombathely vasútvonalon minden járat csuklós Bz-vel közlekedik?
m61019andras Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164903
Azt nem lehet tudni, hogy melyik Gép volt?
Előzmény: Törölt nick (164902)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164902
Meghalt a kisújszállási vonatbaleset sérültje

március 6. 12:18

[MTI]

Meghalt az az autóvezető, akinek kocsija vasárnap reggel Kisújszállásnál összeütközött egy személyvonattal.

Az 50 éves kisújszállási lakos Volkswagen típusú autójával egy földútról, a fénysorompó piros jelzése ellenére, úgy hajtott a sínre, hogy kikerülte a leengedett félkarú fémsorompót.

A mozdonyvezető észlelte a sínen álló járművet, hangjelzést adott, az autó azonban nem mozdult, az ütközés elkerülhetetlen volt.

A feltehetően öngyilkossági szándékkal történt baleset után a férfi belehalt sérüléseibe.

A vonaton utazók közül az eddigi információk szerint nem sérült meg senki

GaGe Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164901

"G2000 nem azonos a Blue Tiger-rel "

 

A Blue Tiger a DE 3AC 33C típusjelű, ha jól csalódom.

Előzmény: Wiesel (164890)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164900
Egyebkent Aliga volt valoban csak elirtam mert mar almos voltam, meg akkor is amikor volt az a varakozos idoszak. Elboktattam es lehet 2-3 percet en akar 10-nek is szamoltam almos fejjel.
Előzmény: Z. Z. (164883)
gw Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164899
szabadon: Német közlekedési vállalatok szövetsége
Előzmény: Vendégsín (164897)
orangutan Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164898
Előzmény: Vendégsín (164897)
Vendégsín Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164897
Emberek, pontosan minek a rövidítése német (vasúti) honban a VDV? Hazai szakirodalom gyakran hivatkozik a VDV előírásokra.
gw Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164896

khmm...

A D752 509 SFM már 2002 óra Olaszországban volt, 2003 májusa óta bérelte az SFM egy olasz magáncégtől és most megvette. Az igaz, hogy a mozdony egykor a CD-é volt, de nem tőlük vette az SFM.

És azt se felejtsd ki, hogy az SFM többségi tulajdonosa a Railion Deutschland AG.

Előzmény: Törölt nick (164888)
Hernyofan Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164895

Üdvözletem!

 

Rendbeszedtem kicsit a sógoréknál készült képeimet, és kiraktam őket a netre. Megtaláljátok őket itten, e: www.dzseebee.atw.hu . Kellemes szemezgetést kívánok!

oldmumus Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164894
Nezd nem vagy egy menetrend szerkeszto szaki, de biztosan jo amit irtal ott a vegen, hogy fehervari kesleltetes.

Nekem most az jutott eszembe a Hz kocsis vonatokrol es delelott lattam a Maestralt (valamint valami Disco hirdeteset), hogy jo 5-10 eve volt valami techno szeru videoklip amit Hz kocsis vonatrol es az ut alatt forgattak. Delibol indult mert az alagut latszodd, meg Budafok-Haros kornyeke, aztan nem tudom a 41 v. 30a-n ment abbol mar nem sokat lehetett beazonositani.

Valaki tudja melyik szerelvenyrol volt szo anno?
Előzmény: Z. Z. (164883)
m61019andras Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164893
Ezek nagyon jó kis filmek. Szerencsére már sokadjára ismétlik őket, így sikerült fölvennem az összeset.
Előzmény: trancegod (164892)
trancegod Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164892

Itt is közzé teszem:

 

 

 

Ma délben csodálatos felvételeket láttam a filmmúzeumon, M62, M41, M61, V43-as mozdonyokról. A Dokumentum film a biztonságos közlekedésről szólt a vasúti átjárókban, és kb 1985körül készülhetett. Ha jól láttam a30-as vonal volt a főszereplő, akkor még felsővezeték nélkül.

etwg Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164891

Teljesen OFF

 

Akkor gondolom az index is kap a bevett jogdijakbol (ugy is mint terjesztö médium), és egy alkalommal valemennyi hozzászolo is részesedik ezekböl a javakbol, hiszen az index jelentös részben a forumokbol él s azok nélkül még annyit sem érne  mint az emlitett papiros.

 

ON

 

 

Visssza a vasuthoz.

 

Előzmény: Trocadéro (164889)
Wiesel Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164890
 

G2000 nem azonos a Blue Tiger-rel

 

CFL  Bombardier  4000   / Br 185.1 /

 

 

CFL  Bombardier  Br 185

 

Előzmény: Törölt nick (164888)
Trocadéro Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164889

eddig ugy tudtam, hogy az Index forumai nem moderáltak, igy kérem irják már meg, milyen alapon vetik be a cenzurát.

 

Etikai szabályzat, második bekezdés, első sor:

 

Az üzemeltető összes fóruma moderált

 

A további részleteket megtalálod itt, vagy baloldalon a moderálás fülre kattintva.

 

A moderáció jelen esetben csak és kizárólag a szerzői jogdíjjal kapcsolatos fejtegetésekre vonatkozott, ami teljesen OFF itt.

Előzmény: etwg (164887)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164888

OLASZORSZÁG ..:

 

Újabb olasz magán vasúttársaság, az Alessandria-i SFM vett, felújított "búvárt" a CD-től.

 

Az ex CSD 753.305-ből lett, CD 753.153, majd a felújítást követően 752.509.

Olaszországba költözött és megkezdte szolgálatát.

 

Olaszországban megtartotta cseh pályazámát csak kapott elé egy "D" betűt.

Most D 52-509 SF-nek hívják.

 

Az SFM nevű cégnek már ez a hetedik mozdonya, már rendelkeznek 6 db újm G2000 ( ez a kék-tigris ????) típusú dízel mozdonnyal.

etwg Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164887

OFF

 

Az indexnek:

 

 

eddig ugy tudtam, hogy az Index forumai nem moderáltak, igy kérem irják már meg, milyen alapon vetik be a cenzurát.

 

 

ON

m61019andras Creative Commons License 2005.03.06 0 0 164886
Ki tudja, az is lehet, hogy már van vagy csak most lesz, hogy ötletet adtál. Minden nap nyílik egy-kettő. :-))
Előzmény: Törölt nick (164882)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!