Lenne egy pár eladó A6 cuccom,eléggé olcsón. Komplett bőr belső 2004-es autóból.Egy pici repedés az egyik "sonkán" 4 ezer forint a javítása a bőrnek. 2garnitúra van,egyben 60ezer,külön 40. 1 GARNITÚRA BELSŐHÖZ 2 ELSŐ MOTOROS,DERÁKTÁMASZOS ÜLÉS,EGY KOPLETT HÁTSÓ ÜLÉS(TÁMLA+ÜLŐRÉSZ) AZ OLDALRÉSZEK ÉS A FEJTÁMLÁK IS HOZZÁTARTOZNAK.
Ma próbáltam 2 A6-ost. Az egyikben az MMI-ben a Source választásnál volt AMI (sajna a másikban nem néztem meg ezt), de amint kiválasztottam, valami olyasmit írt, hogy nincs csatlakoztatva az eszköz, vagy nem működik. Ez most mit jelent? Nem volt rádugva ipod, vagy usb? Vagy egyáltalán nincs az autóban az AMI?
Az eladó nem tudott válaszolni a kérdésre...
Másik, hogy a klíma felett volt egy gomb, ami egy téglalapot ábrázolt és egy rácsot egy le-fel nyíllal. Erre sem jöttünk rá, mi lehet.. :)
Ajajj, az nem jó, igaz? Azt hittem akkor már CR-es motort tettek bele, ahogyan az új A4-be is. Akkor viszont inkább a 2.7-es V6-os marad. Ha jól tudom az is Cr-es, mint a 3.0.
Azt szeretném kérdezni, hogy ha egy a6-osra azt mondja az eladó, hogy kanyarkövető bixenon van az autón, hogyan tudom leellenőrizni? A menetközbeni próba nem megoldható, mert az ember nem sötétben próbál autót. Szóval mondjuk állóhelyzetben is bólogat kormánymozdulatra?
Most írok először ide és szeretném a segítségeteket kérni! Tulajdonomban van egy A6 Q 2,5 v6 tdi és úgy néz ki megadta magát az adagoló. Ajánlottak egy szakit bp-en Bedö Vince néven. Őt ismeri - e innét valaki, illetve kit tudnátok ajánlani aki olcsón és megbízhatóan dolgozik? Segítségeteket előre is köszönöm SÜRGŐS lenne.
"Az újabb multitronicok szintén fokozat mentesek, de előre szoftveresen beállított 7-8 virtuális fokozat van bennük, látszólag hallod/érzed a váltást, gyakorlatilag olyan simán "vált""
"Mondjuk én a Multitronic-ot nem szeretem, de valaki nagyon...."
:)
Még annál is jobban. :)
Szvsz nagyon jó automata váltó. Most vezettem egy sima tiptronicot, az hozzá képest darabosabbnak tűnt, rántott a váltásoknál. Az újabb multitronicok szintén fokozat mentesek, de előre szoftveresen beállított 7-8 virtuális fokozat van bennük, látszólag hallod/érzed a váltást, gyakorlatilag olyan simán "vált" (mert egy csúszó lánc mozgásáról beszélünk kúpos tárcsákon) mint az álom. Egyedül csak a DSG tartja a lépést vele, az sportosabb, ez inkább komfortosabb, bár a sport üzemmódja szerintem elég durva. Fogyasztásban az angolok tesztelték, országúton jobb, városban és vegyesben hasonló, mint a tiptronic, nekem pld. 130-ál 2350-et forog a benzines motor. Üdv.
Ha német, akkor kár leinformálni.... (igaz le lehet: fel kell hívni a kinti a szervizt)
Szóval egy 10+ milliós autót a sarki "zsigaszervizben" szervizelték??
Ez a sok "állítólag"..... sok...
Tehát ez egy 2 éves autó, amivel "koccantak" (igaz elöl is, meg hátul is) + nincs vezetett szervizkönyve....
Az én véleményem látatlanban: ez egy kintről behozott törött autó (a törés mértéke nagy kérdés, de szerintem nem volt értelme megjavítani, mert ugye ilyen fiatal autót nem szoktak eladni), aminek még a rendes szervizelésére is szartak...
Igaz lehet, hogy tévedek...
Próbáld meg leinfózni, hogy ki volt a német tulaj és hívd/hívasd fel....
Hú, most sokat találtam a hasznaltauto.hu-n. De elég sok a gyanús... Németből hozták. Szervízkönyv van, bár csak az átvételi és 1 szervíz pecsét van. A 2. szervíz már itt lett volna esedékes, de állítólag a tulaj csak lecseréltette az olajat, de nem márkaszervízben. Leinformálni? Van valami tipp, hogy német autót hogyan lehet???
Van egy olyan VAG.COM (6.xxx verzió) ami elvileg ki tudja olvasni, de ha hozzáértő ütötte vissza, akkor nincs mit tenned, tehát csak a megérzésre, tapasztalatra lehet adni...
Adaléknak: ha 1-2 évesen akarják eladni, akkor nagy eséllyel évi 100000+ -ot futott a kocsi, vagy rongyá volt törve, majd "kikalapálva"... Illetve lehet, hogy kevés van benn, de akkor megkérik az árát...
Most állok egy A6 vásárlása előtt. Párat megnézve elég elkeseredett vagyok. Nagyon nehéz megítélni, hogy melyik autó mennyire cinkes! :( Mert ugye használtan ebben az prémium kategóriában elég nagy a biznisz. Kérdésem az lenne, hogy ki lehet-e olvastatni egy szakszervízben a VALÓS km óra állást?