Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 37000

Tudod,ha ló nincs... 

Nem fejezem be,mert megölnek a varnyúsok. :-DD

Előzmény: pumukli89 (36999)
pumukli89 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36999
pumukli89 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36998

Velorex oldalkocsi eladó papír nélkül.

 

gumidani Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36997

Egykori szolgálatvezető főtörmelék elvtársat neveztük a háta mögött nagysapkának. De annak a feje is nagy volt.

Előzmény: A210 820 08 21 (36992)
pumukli89 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36996

CB-36-93,sajnos ez egy rozoga kép,és így szépen fogalmaztam.

 

pumukli89 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36995

Sütött a nap,így napernyőként is bevált. :)

Előzmény: A210 820 08 21 (36992)
trizs77 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36994

Győr vasútállomás.

 

 

Előzmény: pumukli89 (36991)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36993

az = a

Előzmény: A210 820 08 21 (36992)
A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36992

Befért volna,ha nem áll ott az Komar moped.Figyeled,mekkora a szovjet tiszt tányérsapkája? :-DD

Előzmény: pumukli89 (36991)
pumukli89 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36991

Kozma Endre gyűjteményéből,azaz qrva szar nagykocsival kis helyen parkolni. AH-08-35,PX-49-69.

 

  

pumukli89 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36990

fb: A fotón az MKV első Ikarus 620-as típusú autóbusza látható, mely 1959-1968 év között teljesítette a forgalmat az 1-es vonalon.

 

GA-49-24

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36989

Milyen szépen, gondosan pontosan vannak a teherautón a feliratok.

 

Nem az ünnepi dekorációk.

 

 

Előzmény: pumukli89 (36988)
pumukli89 Creative Commons License 2018.03.10 0 2 36988

Mezőtúr,a 7 sz AKÖV Garant-ja.  YA-42-99

 

trizs77 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36987

Amikor a csaló nem elég, hogy amatőr, még buta is :

 

https://24.hu/belfold/2018/03/10/ilyen-elbaltazott-hamis-rendszamot-meg-latott/

 

 

Desgrévres Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36986

Senki sem szereti a bonyolult ügyintézést. Anyu egy barátja a 80-as években a FIAT szerviznél dolgozott (adminisztráció), ezért 1. autónak FIAT licensz Zastavát vettem. A srácot megkértem, ajánljon jó szerelőt. Akit ajánlott, a szervizben megkérdeztem, hol találom? Odamentem hozzá, ledumáltam a problémát, megmutatta, hova álljak be, és mikor érdeklődjek az elvitel miatt. Bár autómat mindig én hoztam-vittem, de egyből a szerelőhöz, sosem voltam adminisztrációnál, pénztárnál, stb. Hogy a szerelő ezt hogy intézte, nem érdekelt. Az autót mindig rendbe tette.

A kuncsaft elvárása szerint a szerelő legyen jó, olcsó, és gyors. Ez együtt lehetetlen, valamiből engedni kell. Szerelőmnél az első nem volt kérdés, olcsóságban és gyorsaságban egy kb. középutat alkalmazott.  

Előzmény: trizs77 (36983)
Desgrévres Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36985

 

Rába 38M, 1940. (FP.15601).

 

Desgrévres Creative Commons License 2018.03.10 0 1 36984

 

Rába Super, 1940., Jósvafő-Aggtelek vasútállomásnál (FP.71393, 71394, 71395, és 71400).

 

 

 

trizs77 Creative Commons License 2018.03.10 0 7 36983

Valószínűleg igazad van.

 

OFF

 

Egy másik idős hölgy most koptatja a negyedik vagy ötödik kocsiját.

Neki olyan kocsija van amilyet Kázmér mond.

Kázmér volt a hölgy első autójának (P.Fiat-126) szerelője.

 

Kázmér már akkor is okos volt.

Még állami cégnél dolgozott (AFIT szervíz) de már bevezette a háztól-házig kiszolgálást.

A hölgyek, ugye tudjuk, hogy a kispolszkik 80-90%-t ifjú hölgyek vezették ?, nem szeretnek :

 - autószervíz munkafelvételen, reggel hétkor sorban állni,

 - munkafelvevővel olyanról beszélgetni amiből 80%-t nem értenek,

 - kocsiért visszamenni,

 - alkatrész után futni,

 - stb.

 

Ezért Kázmér még 198x-ban kitalálta, hogy ha baj van a kispolszkival a hölgy ne szervezze át a holnap reggeli hogy viszem óvodába a gyereket, megyek dolgozóba programot, hanem telefonáljon neki.

A lakására.

A felesége tudtával.

Akár este 11-kor is.

Ő elment a hölgy lakására reggel a dög kispolszkival beszenvedte magát, saját munkahelyére.

Ott munkaidőben - állami AFIT számlára - megjavította a kispolszkit, majd este hazavitte a hölgynek.

 

Semmilyen reklámra nem kellett költenie.

Fél éven belül átlépte állandó ügyfelei száma a 40-t.

Ő jól járt anyagilag, a hölgyek nagyon jól jártak lelkileg és magán idő tekintetében.

 

Jött a gengszterváltás, és Kázmérunkból Renault szerelő lett.

Költői túlzással 40 nő vett Renault kisautót.

 

Kb. 10-12 évvel később Kázmér váltott, PEUGEOT szerelő lett.

Onnan ismerem én is.

Kitaláljátok ?

Kb. 40-50 nő vett PEUGEOT 207/307, később 208/308 autót.

Azóta is ezt teszi.

Közben Kázmér haja eltünt, az évtizedek elszaladtak, lányait férjhez adta, de törzsközönségének kb. 70-80%-a állandó.

Ugyanazok a hölgyek alkotják  vendégei, ügyfelei egy részét, immár nagymamaként, akiknek szép combjait nézte amikor mini szoknyácskájukban beültek a nagyon-nagyon alacsony P.FIAT-126-ba.

 

Persze munkatársai és mi, öregebb férfi ügyfelei ezt tudjuk, + felesége is tudja, úgy hogy zrika nélkül kevés találkozást úszik meg.

 

De Ő továbbra is házhoz megy az elromlott autóért, megjavítva vissza viszi.

Sok olyan ügyfele van, akinek negyedik-ötödik autóját gondozza, és a tulajdonos az 5 kocsiját egybe számolva se volt 10 alkalommal az elmúlt 30 évben szervízben.

De a kocsijai igen.

 

 

ON

 

 

 

 

Előzmény: Pályaőr (36982)
Pályaőr Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36982

Szerintem ez úgy van, mint a telefonszámmal, vagy a számítógépes jelszavakkal. Az ember egyszer megjegyzi, aztán többet már nincs kedve /vagy agyi kapacitása/ váltani.

Előzmény: trizs77 (36981)
trizs77 Creative Commons License 2018.03.10 0 2 36981

Rákosborzasztón él egy ismerős hölgy.

Már nyugdíjas.

Testvére (az Azori szigetekről) három évente lecseréli neki a VW Polóját újra.

Mert neki telik ilyen testvéri segítségre is.

Ok.

Mindíg fehérre.

 

A hölgy mindegyik Poló-jára viszi tovább az eredeti rendszámát .

BXX xx-xx

 

Nem értem az értelmét, de hát miért kell(ene) a nőket érteni?

A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.03.10 0 0 36980

Az okmányiroda,ha csak nem megvásárolt rendszám,biztosan nem ad ki újra régi kombinációt.Lehet,valaki "kasznit cserélt" okosba a Transitotokon? :-P

Előzmény: scsabi (36979)
scsabi Creative Commons License 2018.03.09 0 0 36979

Persze, ez így egy elképzelhető történet - bár szerintem egy, az autónál régebbi rendszám az még feltűnőbb dolog, mint az időnkénti autócsere. Amúgy csoda dolgokat is lehet látni: a múltkoriban ment előttem egy tizenötév körüli Ford Escort, számomra nagyon ismerős rendszámmal. Azután eszembe jutott, hogy az az egyik céges Transitunk rendszáma volt, amit 2001-ben totálkár miatt ki kellett vonni a forgalomból. Furcsa.

Előzmény: A210 820 08 21 (36976)
krepsz_zoltan Creative Commons License 2018.03.09 0 0 36978

Az altípust nem tudom, de mindkét faros 1963 tavaszi beszerzés, az első a 20-as, a második a 3-as számú vállalathoz tartozott.

Előzmény: Törölt nick (36960)
pumukli89 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 36977

B.R.G. Kecskemét.

 

A210 820 08 21 Creative Commons License 2018.03.09 0 0 36976

Az egy megvett rendszám is lehetett.Én ismerek olyan embert,aki háromévente cseréli az Audi A6-osát,a mostani kétévesen is J-vel kezdődő,sacc tíz éves,nemzeti zászlós plakett van,teljesen átlag kombinációval,abból a meggondolásból,hogy ne legyen feltűnő a mindig új autó. Érdekesség,hogy ha megsérül egy ilyen tábla,nincs kötelezettség az eu-s cserére,újragyártják a régi formátumot.

Előzmény: scsabi (36975)
scsabi Creative Commons License 2018.03.08 0 0 36975

Azért szorgos munkával a sorszám-rendszerű rendszámok használatát is el lehet rontani. A minap ment előttem egy LED-hátsólámpás Passat, 2004 eleji, nemzetiszín csíkos rendszámmal. Azért ez is feltűnő, noha tán egy évvel előzi csak meg a rendszám az autó korát.

Előzmény: trizs77 (36963)
W50LA Z Creative Commons License 2018.03.08 0 0 36974

Áhhh, oda sem irogatok.

JM-16-34 ---> XAK-238

OFF

XCT-t megelőzően volt még XAK, XBK, XCC, XCG, XBU, XAF, XCG s XCT úgy össze-vissza. A legtöbb kombináció szerintem nem érte el a 100 db-ot sem. Akkoriban sok cég volt még: TSZ, ÁG, ÁEV, ÉPFU, a Volán is nagy tehergépjármű parkkal rendelkezett a megyében, Közút stb., de lehet nem nagyon voltak felkészülve a rendszámcsere dömpingre. Ez van, vagy volt. :)))

Előzmény: Komlósfecskés (36947)
trizs77 Creative Commons License 2018.03.08 0 1 36973

Na kb. így nézett ki.

Képzeld el ezt mint kukkoló autót ?

..................................:-)))

Mindenki ezt a kocsit nézte ha valahol megjelent.

 

 

 

Valami kiállításon volt ez bemutató kocsi, és vmelyik BM-s írtó büszke volt rá, hogy megszerezte.

Idáig nincs baj, mert a BM-ben millió+1 beosztás van, ahol ez semmilyen feltűnést nem keltett volna.

Például a Duna táncegyüttes (BM) koreográfusa símán eljárhatott volna vele, a kutya meg nem kérdezi, hogy miért pont ilyen a szolgálati autója.

 

De belső váll-harcok alapján pont olyan osztálynak odaadni akiknek fő feladatuk a beolvadás ?..........

Előzmény: Törölt nick (36971)
trizs77 Creative Commons License 2018.03.08 0 1 36972

Átfújták végül rózsaszínre feketére? :))

 

------------

 

Nem.

Valahol Borsod megyében is volt egy BM üdülő.

Nem tudom hol, de majd minden megyében volt.

Felrendelték az ottani üdülő parancsnokát, és átadták neki mint szolgálati autót, az M24 Volga helyett.

A faszi nyelni-köpni nem tudott ijedtében.

Szólni, tiltakozni, kérdezni nem mert.

Beleült és haza zörgött vele.

 

 

Előzmény: Törölt nick (36971)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.08 0 0 36971

Ez kicsit újabb széria, de nincs sok különbség köztük:

 

Átfújták végül rózsaszínre feketére? :)

Előzmény: trizs77 (36970)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!