Szeretettel várunk az Amway-el kapcsolatos kérdéseiddel, véleményeddel, de mielőtt leírnád azokat, kérjük, a bal oldalon található részletes kereső segítségével tájékozódj az adott témáról, hogy ne kerüljön újra és újra napirendre ugyanazon kérdés-válasz halmaz! Reklámozásra, tagtoborzásra a topic nem használható!
Köszönjük részvételedet!
mlm-ben a sikerest és a sikertelent a munka mennyisége különbözteti meg.
Igen,erről van szó.Sok "sikertelen,csalódott",azért "csalódik " az Mlm-ben mert effektive kevés időt tölt munkával.Benne van ugyan a hálózatban akár több hónapja ,de valójában néhány óránál többet nem dolgozik ténylegesen.Aztán az egészet úgy tálalja mintha hónapok óta dolgozott volna.A sikertelenek másik jellemzője hogy önfejűek ,és a saját elképzelésük szerint tevékenykednek,azt hiszik ,hogy az Mlm abból áll hogy néhány terméket rá kell sózni balekokra ,és mindenkit be kell léptetni,akivel találkoznak.Az önképzést,a tréningeket ,a könyveket felesleges dolognak tartják.Érdekes dolog,a sikertelen Mlm-esek és az Mlm ellenségeinek a felfogása elég közel áll egymáshoz,talán nem véletlen hogy az Mlm-legnagyobb ellenségei a sikertelen hálózatépítőkből kerülnek ki.
Ezekkel a számokkal 1 probléma van. Itt szerintem nincs olyan mlm-es, aki havi 1 misinél többet keresne, azaz max 300-400 fős hálózatot tételezhetünk fel. Az meg statisztikára sehol nem elég.
Inkább az Amway-es számok, amit tegnapelött hallottam. Természetesen, mivel "hallottam" nem tudom, hogy igazak-é, de én úgy állok hozzá, hogy igen, mivel olyan ember mondta nekem, akiben bízom, neki közvetlenül Gárdus úr mutatta.
Magyarország: létszám: ~33.000 regisztrált (fő, pár, család) A tavalyi hivatalos ~30.000 volt. 1 éven belül regisztráltak megújítása: 30% - 36% között. 3 évnél régebbiek megújítása: 80% - 85% között. A vebso forgalma 2004- ről 2005-re duplázódott. most közel 1 millió dollár/hó
ja, megszületett az új rekord: 40 év körüli, 5 gyermekes anyuka, korábban élsportoló volt, nevet szem. jogok miatt nem írok. 0-ról (kezdő) 1 hónap alatt 10.000 PÉ (pakolásos technikával) Persze nem ez az átlag! A korábbi rekordot Gidóék tartották 3 hónappal.
mlm-ben a sikerest és a sikertelent a munka mennyisége különbözteti meg.
csak k750i számai alapján számolgattam egy kicsit. de nem reagált... két eset lehetséges: vagy beléptetett több mint ezer embert, de mégsincs elég forgalom; vagy nem is léptetett be több mint ezer embert és hamisak a számok. ezért kértem pontosítást.
Igazad van!Már nem alszok napok óta, mióta ezt megkérdeztétek! :)
De ugye ezt Ti sem gondoljátok komolyan! Ha leírom, nem hiszitek el, ha nem írom, akkor meg biztos csak vetítek.
De tudod már a választ leírtam korábban. Ahogy szoktátok mondani: „Olvass vissza!”.
Ez a válasz a "miért"-re a kérdésem elején vagy az általános koncepciód minden kérdéssel kapcsolatban, ami a forgalmadra kérdez rá?
"Ha egy kicsi is tudnál arról, hogy működik az üzlet, akkor tudnád, hogy pusztán a tagok és a belépők száma nem ad átfogó képet az üzletről."
Hol állítottam ilyet? (#7193-ban valóban ennyit kérdeztem?)
"Nyílván fontos adatok, de csak ebből nehéz következtetni. Mert ugye hiába van XYZ-nek 1000 tagja és havi 200 belépője, ha senki sem vásárol, akkor egy fillért sem keres. Vagy hiába van KJL-nek 1000 tagja fejenként 100Pé-s forgalommal és havi 200 belépője 200Pé induló csomagokkal, ha ez egy vonalban van, akkor semmit vagy csak filléreket keres."
Same opinion.
"Ezért találták ki az „életjeleket”, amiből pontosan meg lehet tudni, hogy is áll egy csoport és mit lehet várni tőle."
A saját hálózatod életjelein mit értesz: a havi forgalom összegét? Létszámot? Szélességet és/vagy mélységet? Kazetta, ajánlott könyv, szeminárium jegy forgalmat? Ezek kombinációját? Ha igen milyen arányban?
"Ehhez már természetesen hozzáértés és tapasztalat kell. "
Az életjelek kitalálásához, a megítéléséhez, vagy a kettőhöz együtt? (Szerintem itt van a kutya elásva...)
Fogadni merek, azt sem tudod, hogy mik az alapvető „életjelek”!"
"Ezért találták ki az „életjeleket”, amiből pontosan meg lehet tudni, hogy is áll egy csoport és mit lehet várni tőle. " Kitalálták? Ha kitalálták, akkor előtte nem létezett, ha viszont a csoport jellemzője akkor felfigyeltek rá.
Teljesen mindegy, hogy mit írok!
Vagy lesz sapkám vagy nem… :)
Ha egy kicsi is tudnál arról, hogy működik az üzlet, akkor tudnád, hogy pusztán a tagok és a belépők száma nem ad átfogó képet az üzletről. Nyílván fontos adatok, de csak ebből nehéz következtetni. Mert ugye hiába van XYZ-nek 1000 tagja és havi 200 belépője, ha senki sem vásárol, akkor egy fillért sem keres. Vagy hiába van KJL-nek 1000 tagja fejenként 100Pé-s forgalommal és havi 200 belépője 200Pé induló csomagokkal, ha ez egy vonalban van, akkor semmit vagy csak filléreket keres.
Ezért találták ki az „életjeleket”, amiből pontosan meg lehet tudni, hogy is áll egy csoport és mit lehet várni tőle. Ehhez már természetesen hozzáértés és tapasztalat kell.
Fogadni merek, azt sem tudod, hogy mik az alapvető „életjelek”!
Miért lenne gond, ha legalább azt írnád le, hogy például a 10-30 fő/hó az elmúlt hány hónapra áll, és merrefele tendál most (inkább 10, 30 vagy 30+)? Úgy kérdeztem, mint aki nem hiszi el a forgalmadat, vagy mint, aki inkább rá szeretett volna mutatni, hogy csak visszavágtál egy számmal, ami becslést adhat, de biztosat semmiképpen sem árul el a forgalmadról?...
A kőbaltát attól még nem nevezheted high-tech eszköznek, mert lézerrel faragtad ki... Mivel nem tűnt fel ezért leírom: Nem az újsághirdetés - mint módszer - ellen szóltam, hanem az ellen, hogy ezt high-tech módszernek nevezted.
De mintha elterelted volna a témát arról, hogy: "figyi, itt ez a remek ásási lehetőség..."
Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!
Yyyyyyyyyyyyyyyyyyxxxxxxxxxxxxxxxxxxx? Yxxxxxxxxxxxxxyyyyyyyyyyyyyyyyxxxxyyyyyyyy, yyyyyyyyyyyyyyyxxxxxxxxxxxx….
Rátok bízom! Helyettesítsetek be valamit, amit gondoltok! De szinte biztos vagyok benne, hogy még ezzel sem értenétek egyet vagy nem hinnétek el! :D
Lehet minősített jelöltet találni újsághirdetésben is,úgyhogy nincs itt ellentmondás,csak te gondolod.Egyébként nem nagyon hiszem hogy lenne olyan módszer amit ti elfogadtok.
"na látod ezt nem hiszem, ha azt irod, hogy átlag havi 3 fő a kilépő, még talán, talán...
A véres csonthalmaz után megvárjuk Taky mester jelentését is."
Szerintem így megfogalmazva kicsit durva. Ha egyáltalán nem hiszek el valamit, inkább "exit the matrix". Érdemesebb lett volna így:
""Kilépők száma: 3 fő összesen 5 év alatt
Kiesettek száma: Kb. 25 fő összesen 5 év alatt
Új belépő: 10- 30 fő /hó!!!!!
Biztos le lehet vonni ebből is valami negatív konzekvenciát! :D""
ebből semmilyfajta konzekvenciát nem lehet levonni az öt esztendő összlétszámára vagy forgalmára vonatkozóan.
Az 10-30 fő/hó hány hónapja kezdődött? (Egy éve? - logikus lenne, hiszen az eredeti kérdés önmagában #7180, bár nem pontosan definiálva, de erre az idő intervallumra kérdezett rá.)
Előtte hányan voltak a hálózatodban?
Jelenleg inkább 10 vagy 30 fele tart az említett érték? (Tehát a hálózat, milyen ütemben növekszik?)
S mekkora forgalmat produkáltak az új belépők az első hónapban, mekkorát 12/24/36/48/60 hónappal később?
Előre bocsájtom: számomra nem lényegesek a pontos adataid (bármilyen hihetetlen, de tényleg nem), bár érdekesek lennének.
"Amiről ti beszéltek ,az a hagyományos értékesítési modell." Ez is csak egy duma... Hogy elmondhasd a "high-tech hálózati marketing" szöveget... Oszt ha megnézzük, akkor eljutunk az ujsághirdetésig. Ami ugye attól high-tech, hogy a nyomdai folyamatokat számítógéppes eljárásokkal tették a nyomdászok számára egyszerűbbé.