nem hiszem ellll, minden nap magától megy fel a forgókotró??? mennyivel bír az menni síneken? báár amilyen pályasebesség van, lehet nem lennének gyorsabbak akkor se, h vmi rámpán felmenne a kocsira
Nem osztom véleményed,már csak azért sem,mert a 27-es Lepsény és Csajág között járhatatlan.Már a TVG sem megy le.Megaztán a 13-as Pápa Kisbér része a 11-es vonalra csatlakozással 5ször akkora forgalmat tud csinálni.Nézd meg a vonal fórumát,írok oda.
Már megbocsáss,de ha ez a véleményed,akkor javaslom kérdezzd meg az ottaniakat erről.Én is utaztam arra,lehet,hogy komárom felől üresek a délutáni vonatok,de a bpestről hazajárók Süttőig mindig megtömik a vonatot.Amúgy nem olyan rossza a pálya.
Az eddig újranyílt összes vonal olyan volt, amelyiken fejlesztés nélkül is lehetséges a kondorosinál komolyabb sikereket elérni. A 3-as vonal tökéletesen alkalmatlan erre.
Csodálkozom ezen a nagy gépfelvonuláson, ugyanis a 87felsőn eddig sem az volt a baj a pályával, hogy szabályozni kellett volna. Hanem: - korhadt talpfák - korhadt betonaljtiplik - helyenként sáros ágyazat. Ezek egyikén sem segít a gépi vágányszabályozás.
Ne haragudj, de te tényleg ennyire sötét vagy, hogy azt hiszed, azért sz@r a pálya az alsó részen, mert a felső rész elviszi a lóvét? Ezt az ostobaságot kitől hallottad?
Nem tudom, mikor utaztál utoljára a bezárás előtt a felső szakaszon. De nyilván, ha nem erre költik a pénzt, akkor sem az alsó szakasz helyreállítására fogják. Szóval erről kár is meditálni.* A tények azt mutatják, hogy a felső szakaszon folyamatban vannak a helyreállítási munkák, és nagy valószínűséggel a személyforgalmat is beindítják majd. Az már más kérdés, hogy mennyi értelme van, és hogy azt a pénzt másra is el lehet költeni (sőt, akár zsebre is lehet rakni).
A vasút edig nem a semmiből semmibe vezet, ugyanis Eger és Putnok között hozták létre. Az már az utódok "hanyagsága", hogy csináltak belőle két fél vonalat, nem a legjobb csatlakozásokkal.
*A sokkal forgalmasabb vonalakon is csak kármentés folyik, nem igazán kezdenek átfogó pályafelújításba. Ezt végiggondolva az n-edik kisforgalmú vasútvonal felújítása szerinted belátható időn belül megvalósulhatna? Erről nem a felső szakasz megnyitása vagy bezárása tehet. Punktum. :-)
Arról, h azt a pénzt értelmesebb dolgokra is lehetne fordítani, mert nem tudom, ha z alsó szakaszon mikor voltál utoljára. Bizony nem a mérnöki csúcsmunka példaképe a pálya állapota és bocsáss meg de annak a kettő ne adj Isten három ember/vonatnak ahol mindenki nagycsaládossal meg arcképessel utazik, hát bocsássa meg az ég de annak a vasútnak nem sok értelme van... Erről beszéltünk punk tum