Keresés

Részletes keresés

povedator Creative Commons License 2010.09.07 0 0 6145
nem hiszem ellll, minden nap magától megy fel a forgókotró???
mennyivel bír az menni síneken?
báár amilyen pályasebesség van, lehet nem lennének gyorsabbak akkor se, h vmi rámpán felmenne a kocsira
Előzmény: bodrostomi (6143)
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.06 0 0 6144
Már az omlás előtt hozzányúltak a pályához. Elég sok talpfát kicseréltek az alagút környékén például.
Előzmény: Veszprém27 (6142)
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.06 0 0 6143

Putnok-Királd között...

 

Veszprém27 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 6142
A pályához hozzá sem nyúlnak?Hát ez röhej.Remélem egy 1/2-es lassújelet kitűznek még egypár helyen.
Előzmény: Hlavic (6137)
Veszprém27 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 6141
Nem osztom véleményed,már csak azért sem,mert a 27-es Lepsény és Csajág között járhatatlan.Már a TVG sem megy le.Megaztán a 13-as Pápa Kisbér része a 11-es vonalra csatlakozással 5ször akkora forgalmat tud csinálni.Nézd meg a vonal fórumát,írok oda.
Előzmény: Törölt nick (6132)
Veszprém27 Creative Commons License 2010.09.06 0 0 6140
Már megbocsáss,de ha ez a véleményed,akkor javaslom kérdezzd meg az ottaniakat erről.Én is utaztam arra,lehet,hogy komárom felől üresek a délutáni vonatok,de a bpestről hazajárók Süttőig mindig megtömik a vonatot.Amúgy nem olyan rossza a pálya.
Előzmény: Slijepac Most (6134)
Cpt.Dave Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6139
Nem túl bizalomgerjesztő a jobb oldali rész. Komolyabb eső szerintem megint rámossa a fél domboldalt. Azt meg kellene erősíteni.
Előzmény: Hlavic (6137)
GA0425 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6138
Na ne viccelj... :-) Hányszor is utaztál erre?
Előzmény: Slijepac Most (6134)
Hlavic Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6137
Hlavic Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6136
A kép lemaradt :)
Hlavic Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6135
A megtisztított pálya, tegnapi fénykép.
a Sátai sorompóig már tegnap járható volt a pálya
Slijepac Most Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6134
Az eddig újranyílt összes vonal olyan volt, amelyiken fejlesztés nélkül is lehetséges a kondorosinál komolyabb sikereket elérni. A 3-as vonal tökéletesen alkalmatlan erre.
Előzmény: GA0425 (6130)
NH3 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6133

Királd tegnap reggel:

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6132
Én pont az ellenkezőjét látom:
Szerintem az alábbi vonalak nyílnak újra:
( 2009-es kollekcióból: )

3. Esztergom-Komárom
22. Körmend-Zalalövő
45. Székesfehérvár-Sárbogárd
47. (Dombóvár-) Godisa-Komló
107. Sáránd Létvatértes
130. Makó-Hódmezővásárhely

( 2007-es kollekcióból: )

24. Zalabér-Batyk–Zalaszentgrót
27. Lepsény–Hajmáskér
Előzmény: Veszprém27 (6129)
NH3 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6131

Köszi.

A Sáta és Kiskapud között lévő sorompónál leparkolsz, majd gyalogolsz Sáta felé kb 400 m-t. (bár lehetséges, hogy már tovább jutottak)

Előzmény: KormyZ (6128)
GA0425 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6130
Ezt miből gondolod?
Előzmény: Veszprém27 (6129)
Veszprém27 Creative Commons License 2010.09.05 0 0 6129
Az esztergomi vonal szerintem nem lesz benne ebben a turnusban.
Előzmény: siófoki35 (6116)
KormyZ Creative Commons License 2010.09.04 0 0 6128
Jó képek. Hogy jutottál oda amúgy? Kis gyalogtúra, vagy megközelíthető közúton a helyszín? Esetleg koordinátákat tudsz mondani? :)
Előzmény: NH3 (6124)
siófoki35 Creative Commons License 2010.09.04 0 0 6127
szép munka!
Előzmény: NH3 (6124)
Votom Creative Commons License 2010.09.04 0 0 6126
Az ilyen helyekr nem ártana építeni egy támfalat
Előzmény: NH3 (6124)
NH3 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6125

Nehezén.

Előzmény: NH3 (6124)
NH3 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6124

A helyszínről jelentkezem ma délutáni képekkel. A neheznén már túl vannak.

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6123
Oké, most látom, hogy a sárgaság nem vágányszabályozógép, hanem vontató (DGKU).
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6122
Előbb elő kell keresni a vágányokat a sárból, hogy szabályozhassák. ;-) Egyébként két földmunkagép az a nagy gépfelvonulás.
Előzmény: Törölt nick (6120)
erdőszéli Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6121
a gépek szerintem a helyenként sáros (sínkorona felett méteres mennyiségben) ágyazatot igyekeznek megtisztítani :-)
Előzmény: Törölt nick (6120)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6120
Csodálkozom ezen a nagy gépfelvonuláson, ugyanis a 87felsőn eddig sem az volt a baj a pályával, hogy szabályozni kellett volna.
Hanem:
- korhadt talpfák
- korhadt betonaljtiplik
- helyenként sáros ágyazat.
Ezek egyikén sem segít a gépi vágányszabályozás.
Előzmény: bodrostomi (6112)
Törölt nick Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6119
Ne haragudj, de te tényleg ennyire sötét vagy, hogy azt hiszed, azért sz@r a pálya az alsó részen, mert a felső rész elviszi a lóvét? Ezt az ostobaságot kitől hallottad?
Előzmény: robcso83 (6117)
bodrostomi Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6118

:-)

 

Nem tudom, mikor utaztál utoljára a bezárás előtt a felső szakaszon. De nyilván, ha nem erre költik a pénzt, akkor sem az alsó szakasz helyreállítására fogják. Szóval erről kár is meditálni.* A tények azt mutatják, hogy a felső szakaszon folyamatban vannak a helyreállítási munkák, és nagy valószínűséggel a személyforgalmat is beindítják majd. Az már más kérdés, hogy mennyi értelme van, és hogy azt a pénzt másra is el lehet költeni (sőt, akár zsebre is lehet rakni).

 

A vasút edig nem a semmiből semmibe vezet, ugyanis Eger és Putnok között hozták létre. Az már az utódok "hanyagsága", hogy csináltak belőle két fél vonalat, nem a legjobb csatlakozásokkal.

 

*A sokkal forgalmasabb vonalakon is csak kármentés folyik, nem igazán kezdenek átfogó pályafelújításba. Ezt végiggondolva az n-edik kisforgalmú vasútvonal felújítása szerinted belátható időn belül megvalósulhatna? Erről nem a felső szakasz megnyitása vagy bezárása tehet. Punktum. :-)

Előzmény: robcso83 (6117)
robcso83 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6117
Arról, h azt a pénzt értelmesebb dolgokra is lehetne fordítani, mert nem tudom, ha z alsó szakaszon mikor voltál utoljára. Bizony nem a mérnöki csúcsmunka példaképe a pálya állapota és bocsáss meg de annak a kettő ne adj Isten három ember/vonatnak ahol mindenki nagycsaládossal meg arcképessel utazik, hát bocsássa meg az ég de annak a vasútnak nem sok értelme van... Erről beszéltünk punk tum
Előzmény: bodrostomi (6108)
siófoki35 Creative Commons License 2010.09.03 0 0 6116
És a Komárom-Egom?
Előzmény: Veszprém27 (6109)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!