Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

downer Creative Commons License 2023.06.29 0 0 119437

Az újnak? Darabja, nyilván. Vegyél egy sor injektort Stilo-ból és válogasd át a két garnitúrát, ellenállás szerint a megegyezőket vagy egymáshoz legközelebb lévőket! Más gond nem szokott ezekkel lenni, csak beszarnak aztán annyi. Ha a mérhető ellenállásuk megfelelő, akkor még mindig jó volt minden, ha injektorokat cseréltünk.

Nem kell kockát cserélni, rá van csavarozva 4 db csavarral az elektronika, csak azt kell kicserélni, percek kérdése.
Ha elküldöd a rosszat, egy 10 ezrest melléteszel, az szerintem korrekt ajánlat. Abban benne van az én postaköltségem, meg a bizalom is.

Előzmény: koridor (119435)
koridor Creative Commons License 2023.06.29 0 0 119436

Felhívtam a Fiat-Alfa centrumot, ott alvázszám alapján ez ajánlották: 

https://fiatalkatreszek.hu/termekek/fiat/marea/1.6/lepcsos_hatu/2001/950/45877 

Előzmény: downer (119434)
koridor Creative Commons License 2023.06.29 0 0 119435

Most 4 db 75e, vagy darabja 75e FT ?

Mennyi támogatást szeretnél az abs kockára :)

Előbb beszélek a szerelővel, mi a véleménye a használt injektorról.

 

Előzmény: downer (119434)
downer Creative Commons License 2023.06.29 0 0 119434

ABS elektronika, reléhiba. Küldök egy javítottat ha gondolod, te meg küldöd a rosszat meg némi támogatást a munkára. :)

 

 

Marelli IWP109-es injektor való bele, zöld gyűrűs.

 

Előzmény: koridor (119433)
koridor Creative Commons License 2023.06.29 0 0 119433

A szerelő nem boldogul a abs hibajelzéssel, mindig más hibát ír. Feszültséghiba, jeladók és egyéb finomságok. 3-4 éve lett cserélve az abs kocka, ecu, generátor felújítva.

Kábel, csatlakozó, vagy az abs elektornikája rossz? 

 

1.6 benzines B6000-s mocihoz milyen injektort ajánlotok?

downer Creative Commons License 2023.06.14 0 0 119432

Ma mentem a feketével egy kb. 100 km-t, kellemes kis gép. Aztán átültem a kékbe és ahogy kifordultam az utcára, az első gázadásra azonnal éreztem, hogy a 2.0 az a 20V soft verzió. :D
Mondjuk ez a fekete nyugisabb, halkabb, egyenletes haladásnál is soft. Hát gondolkodom mi legyen. Majd ha átépítésre kerül, úgy gondolom marad az Euro3-as kipufogórendszer, de mindenképpen Euro2-es motorvezérlővel hajtva. Hogy ne legyen zajosabb és nyersebb ettől, mint a kék, de azért legyen kraft is. 
Most ami ebben az évben rámzúdult autók terén, kicsit sok volt. De kipihenem és végülis nagyon boldog vagyok. Van két szedánom, egy hétköznapi, amit idővel elnyű a használat és egy idejét javarészt garázsban töltő, kímélhető darab. Meg egy kis változatosság. 
Amúgy persze, összességében vége a sztorinak, ami ezt a típust illeti.

Adm Creative Commons License 2023.06.13 0 0 119431

Sőt, Alfa 146, 155 is ugyanaz :)

Előzmény: koridor (119429)
downer Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119430

Persze, a modellcsalád minden tagjának ugyanaz a tengelytávja és ha csak nincs két ajtaja, akkor a küszöbök is ugyanazok.

Előzmény: koridor (119429)
koridor Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119429

Köszi.

Tényleg egyforma a  brava-marea-weekend küszöbei?

Előzmény: downer (119428)
downer Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119428

Klokkerholm-ot lehet, még tán javítóívet is. A Patacsi Team-et kérdezd meg telefonon!

Előzmény: koridor (119427)
koridor Creative Commons License 2023.06.12 0 0 119427

Lehet még kapni normális küszöböt weekendhez? A két hátsókerék előtti résznek annyi.

bojo Creative Commons License 2023.06.08 0 0 119426

Ja. A Multipla üléspoziciója után a c-Max is alacsony. Giulietta-ban meg a padlón ül az ember. Viszont kényelmesek az ülések. 

Előzmény: downer (119425)
downer Creative Commons License 2023.06.08 0 0 119425

Aha, szóval öregek vagyunk már, szarul esik a ki-beszállás... :D

Előzmény: bojo (119424)
bojo Creative Commons License 2023.06.08 0 0 119424

A Multiaer-en is megtörténtek a vétel utáni beavatkozások. Hátsó rész sötétítve (32e HUF). Összes olaj, szűrő, gyertya, vezérlés vizpumpával, hosszbordás szíj feszítővel lecserélve, vákumpumpa alatti tömítés is cserélve (mókadíj 54e HUF). A kopott első és hátsó embléma cserélve. A hátsó zárral együtt van. Ki lett cserélve a tankajtó zsanérja is, már nem lötyög. Megmondom nem rossz kis gép. Csak ne lenne olyan alacsony. :)

Előzmény: downer (119423)
downer Creative Commons License 2023.06.01 0 0 119423

A mai naptól kezdve úton vagyunk a feketével. 

A generátorcsere szükségessége (13 Volt töltés) miatt ki kellett vennem a klímakompresszort a szereléskor, üres a rendszer. Lehúzott ablaknál meg jön be a benzinszag, reménykedtem hogy a tanksapka ereszt csak, de a betöltő csonk repedt. Még az is. Nem keveset dolgoztam ezzel is, de csak nincs vége. Fáradok.

Előzmény: downer (119176)
bojo Creative Commons License 2023.05.23 0 0 119422

Van egy ismerős, aki a régi Fiat szalonnak volt a szervízvezetője. Az üzemeltet egy szervízt, a Multiplát is ők javították amit én nem tudtam megoldani. Látott már ilyen motort. 

Előzmény: downer (119421)
downer Creative Commons License 2023.05.23 0 0 119421

Van jó Alfás szerelő a környéken?

Előzmény: bojo (119420)
bojo Creative Commons License 2023.05.23 0 0 119420

Már meg van véve minden hozzá. Olaj, szűrők, gyertyák, vízpumpa, vezérlés. Az is benne van a készletben. Nem értem miért nem cserélik, 3000 Ft körül mozog. Vettem még vákumszivattyú tömitést is. Azt sem szokták cserélni. Na meg új leeresztő csavart is. 7.-én viszem majd a szerelőhöz.  

Előzmény: downer (119419)
downer Creative Commons License 2023.05.22 0 0 119419

Jut eszembe, Multiar szűrőt cseréljetek, mert soha nem szokták és tönkremegy a modul. Az meg legalább 500 pénz lesz.

Előzmény: bojo (119418)
bojo Creative Commons License 2023.05.22 0 0 119418

Ott más van. Szeret eldugulni a radiátor, és a két oldalt eltérő a hőfok. A diag szépen mutatja.

Előzmény: downer (119417)
downer Creative Commons License 2023.05.22 0 0 119417

Hát igen, csak a tipikus állítómotor és mechanika hibák. Már a Stilo-nál elkezdődött, a Bravo/Delta páros is abszolút érintett.

Csak azt nem értem, hogy az Alfáknál miért nincs még csak hallomásom sem ilyesmiről.

Előzmény: Adm (119416)
Adm Creative Commons License 2023.05.20 0 0 119416

Diag, de erős a gyanúm, hogy valamelyik állító motornál eltört a műanyag közdarab. Kapható hozzá felújító készlet, ami tartalmazza az összes műanyag bizbaszt, de jó eséllyel a motor is cserés lesz, valószínűleg elkopott benne az ellenállás pálya, és ezért nem érzékeli a végállásokat illetve hogy mikor merre jár az állítómotor.

Előzmény: Jani 74 (119415)
Jani 74 Creative Commons License 2023.05.20 0 0 119415

Sziasztok! 


Fiat Bravo II

Klímával kapcsolatban kérdeznék,mert nem működik. 

Meleg levegőt fúj, a vezető oldalon, az anyós ülésnél viszont hideget. 

Mi lehet a gond? 


Gáz tele van. 
Még annyi hogy Nem lehet kiválasztani hová fújjon.
Lábra, szembe...

Köszönöm 

berci 2 Creative Commons License 2023.05.15 0 0 119414

Köszönöm! Már csak egy szerelőre lenne szükségem Miskolc, Nyíregyháza környéke. 

downer Creative Commons License 2023.05.15 0 0 119413

Ez Bravo/a-Marea, de attól függetlenül, egy nyomásmérőt be kéne kötni az üa. vezetékbe éjszakára. 

Előzmény: berci 2 (119412)
berci 2 Creative Commons License 2023.05.15 0 0 119412

Sziasztok! Fiat idea 1.4 16v 95Le. Reggel nehezen indúl. Dadog remeg leáll. Utána beindúl és semmi gond nincs vele. Egész nap szépen indúl, jár. Új gyertyák. Szép őzbarnák. Folytószelepet kitakarítva. Valakinek valami ötlet?  Köszönöm

zsoli7411 Creative Commons License 2023.05.06 0 0 119411

Szia downer!

 

Először is elnézést,hogy nem a témához kapcsolódóan írok.

 

Beleolvasva és látva munkásságod (nagyon nagy elismeréssel feléd) bátorkodtam írni itt.

 

Fiatosként segítséged kérném és kérnélek ha időd engedné dobj egy emailt a

 

zsoli7411@gmail.com   címre.

 

Ott megírnám ,hogy tudnál segíteni nekem a megoldásban.

 

Köszönettel,

Zsolt

Előzmény: downer (119410)
downer Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119410

Ez egy nagyon jó ellensúly napi irodai jellegű munka ellenében. Én is úgy vagyok. Azt nagyon szeretem, ahogy megmozgat egy többórás (napos) szerelés mindenhol. És ha elég rendszeres, akkor még az általános edzettség is megvan.
Napokban más nem lévén, az asszonyt kértem meg, hogy pumpálja a féket légtelenítéshez. Alig bírt lábra állni (nyilván túlzok), na mondom ezaz! :D

Előzmény: Adm (119409)
Adm Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119409

Általában egész nap egy nyamvadt gép előtt ülök és csak a fejemet használom, azt se viszem túlzásba, mert megy rutinból. Ha ezek után szerszámot veszek a kezembe, kifejezetten jólesik. És ezzel most az sincs hogy hajt a tatár és mennie kell az autónak, mindegy hogy ezen a héten lesz kész a tetőablak vagy két hét múlva. Időm nekem sincs túl sok, ezért is húzódott ez az egész ilyen régóta, de mostanában úgy néz ki, lesz pár szabad délutánom, amit ezekre a dolgokra tudok fordítani. Vár rám még pár klíma szabályzó motor javítás és műanyag közdarab cseréje is, erre is jó lenne már pontot rakni, az alkatrész ehhez is már vagy egy éve ott figyel a polcon.

Egy szó mint száz, ha valamit úgy kell szerelni, hogy időre mert kell és kész, na akkor azért én is nyűgös szoktam lenni.

Előzmény: downer (119408)
downer Creative Commons License 2023.05.05 0 0 119408

Hát ha ilyen jó mókának éled meg, akkor persze inkább sk. :)

Én is így voltam mindig, bár már egyre jobban kezdek belefáradni, hogy jóideje többminden van terítéken egyszerre és nehezen akarnak elfogyni a csinálnivalók.

Hogy összetört a kombi, az plusz két autó, mert a másikat fel kellett hajtani, meg kellett csinálni, a töröttet meg szét kell szedni. Hogy betört a szélvédőm és 17 napig nem volt autóm emiatt, arra sarkallt, hogy helyezzem forgalomba a feketét is, legyen egy autó pluszban itthon. És most csinálom még csendben azt is. 

Előzmény: Adm (119407)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!