Te nem is személyeskedsz -- csak kritizálod mások munkáját . Pozitív dolgokat nem igen szoktál írni . Az a baj hogy a körülmények ismerete nélkül mondtok néhányan véleményt olyan dolgokról amikről fogalmatok sincs(gondolom sem információban , sem szakmai hozzáértésben).
Ennyi.
Részemről is lezárva.
Ja és a topic nem arra való hogy mások munkájáról véleményt alkossunk. Beszélgessünk . De ne arról, hogy mit és hogyan csinál rosszul a BV. Mert esetleg az ott dolgozó nagyon sok ember munkáját nézzük le a nagyon okos megnyilvánulásainkkal.
Pedig a 2. legnagyobb Volán társaság .
Nagyon sok utast szállít, nagyon sok kilóméteren és a körülményeihez, lehetőségeihez képest szerintem biztonságosan és megbízhatóan.
Általában leírom a benyomásaimat a cégről. Adott esetben ezek pozitívak, általában - sajnos - negatívak. Nem azért, mert annyira "okos" vagyok, hanem mert nap mint nap utazom (utaznék) a BV-vel és mert egyre kevésbé tudok. Romló, utasvadító szolgáltatást nyújt, sokszor saját hibájából. Most, az Auchan-járatnál könnyű a megrendelőre fogni, de a BV számos bravúrt produkál önerőből is. Ezúttal leírtam egy javaslatot, hogy hogyan lehetne a 12 perces állásidőt a város egyik, ha nem a legzsúfoltabb pontján gond nélkül felszámolni. Természetesen nem kell az én tanácsaimra figyelnie senkinek a cég részéről. Még megártana. Egyszerűen azért írom le, mert beszélgetünk. A topik arra való ugyanis.Nem pedig arra, hogy személyeskedjünk vagy elküldjük egymást a fenébe.
Megrendelés kérdése!!!!!!!!!!!!!! A tanácsaidra pedig nem biztos hogy a BV.-nek szüksége van.
Kivűlről mindig könnyű a másik munkájában keresni a hibát. Nem tudom Te a munkahelyeden is ennyi okosságot osztassz? Rossz lehet a hangulat nálatok vagy a legfejlettebb munkahelyen dolgozhatsz.
Hát ez nem meglepő, csak az volt a főgondom, hogy a BV nem tájékoztat a saját honlapjukon sem az MVKáén+ újságba sem olvastam kivéve ezt a fórumot és csak buszmegállóban van egy kis tájékoztatás, de semmi több..
A búza felé nem is lenne probléma, a Horváth Lajos úton könnyedén be tudna állni, viszont visszafele maximum a Vörösmarty utcán tudna a centrumhoz visszamenni, ezt pedig én egy kicsit sokallom. Viszont tényleg, lehet, hogy ez lenne a megoldás, mert máshova nemigen tud beállni, vagy ha igen, akkor hasonló kerülő árán tudna a centrumhoz visszatérni. Kérdés, hogy megérné ez az áldozat?
Az utasok tájékoztatása viszont valóban teljesen elmaradt.
Te jól telepakolnád rezsimenettel. Az is feleslegesen növeli a dugót! Az pedig, hogy az Auchannál mennyit áll (=hányszor fordul egy órában), szerződés kérdése. Ha az áruház óránkénti követést fizet, akkor nem lehet besűríteni a kedvünkre. Mindezekért írtam, hogy induljon az áruháztól, tegye meg a körét és álljon 25 percet. Ez a legtisztább, legolcsóbb, legegyszerűbb.
Egyszerű lenne a megoldás csak hát... Indulhatna óra 00-kor végül is tök mindegy. Az lenne célszerű ha a járat 00-kor indulna és az Auchannál is max. 5 percet állna nem 15-öt! mert ugye nincs rá szükség és,hogy ne a Centrum így is túlzsúfolt megállójában várakozzon a következő indulásra ha nem bemenne addig a Búza térre várakozni és 10 perccel az indulás előtt kimenne a Centrumhoz.
Ez a AUCHAN járat igen zsenge volt, volt olyan aki nem mert rászállni inkább elsétált a 7-eshez. Sokan nézték a BV buszát 2 karikát mentem vele, a 2. körben megkérdezte a sofőrtől az egyik kíváncsi utas, hogy ez egy TESZT BUSZ??? Más, oldalt is egy táblát kéne feltüntetni, hogy mégis, mert sok volt a félénk utas. És reklámozni kéne, mert éppen pl. BV honlapján és MVK honlapján sincs feltüntetve+ meg sehol sem olvastam(kivéve BV fórumot), hogy van ilyen járat is, de még sokan nem tudják, hogy van annyi tájékoztatás van, amit ki van rakva. Ami öreg hiba!
Hát igen, ez lenne a megoldás: a fenének áll ki mindkét végállomáson? Ez a sofőrnek is rossz, hisz ellenkező esetben nyugodtan el tudna menni melegedni (nyáron lehűlni!) az áruházba és letekerné 35 percet alatt a kört. Az utasnak meg tökmindegy, hogy ütemes indulásnál mihez szokik hozzá.
Az oké hogy nagyon elöl áll. Igen, pontosan ott, ahol az első busz meg szokott állni. Normál esetben, jön mögötte még egy (90% eséllyel mind a kettő csuklós), akkor van tele az öböl. Nem ritka az sem, hogy ilyenkor már maguk mögött van a harmadik is, aki viszont már nem nyitja ki az ajtót, ergo vár (ez egy csúcsidei pillanat). Arról nem is beszélve, hogy minimum egy másfél métert rá kell hagyni, valahogy ki is kell csavarni mögüle.
Említetted a táblát: nos hát igen a tábla... Ez ügyben nem valami penge a BV.
Summa summarum rossz helyen áll a busz. Nem egy olyan megállóban kéne pihentetni, amibe percenként érkezik jármű.
(az első kép véletlenül nem fél három tájékán készült? Ha igen, akkor ott van a 400-as Rába, amit említettem és amin voltam :))
Az utasok még csak ismerkednek a járattal.De egy oldalsó tábla nagyon hiányzik a buszból,mert aki lent ül a buszmegállópadon annak fel kellett állnia,hogy megkérdezhesse a sofőrt vagy megnézte,hogy mi is ez a járat.
Tessék akkor képek is vannak róla. Csak annyit fűznék hozzá,hogy a busz nagyon elől áll meg.De az biztos,hogy bezavar a többi busz közlekedésébe! Én még nem gondolkodtam róla,hogy honnan lehetne indítani de itt nem tuti. LKK-386:
Csak gratulálni tudok annak, aki kitalálta, hogy az Auchan járat a centrum előtt várakozzon. A délutáni csúcs alatt ez igazán segíti az említett megállóban a gyors utascserét. Miért nem lehet a centrum mögötti murvás területen parkíroztatni az LKK-386 -os frszú ARC-t?!
Bent állt az ARC, álló motorral, nyitott ajtókkal, utas egy se, mögötte egy Neoplan, és őmögötte a 400-as szóló Rába már nem nyitotta ki az ajtókat, megvárta míg a neo végez. Ergo egy busz fogadására alkalmas lett a centrum. A peronon hatalmas tömeg, mert ugye az utasok nem fognak olyan busz előtt várakozni, ami nem az övék.
Egyik ismerősömtől hallottam, hogy BV telepen 256,260,266,280 vegyesen rendszám nélkül állnak és várják a sorsukat.... A 256-os véletlenül nem BHK-767, másik meik 260-as és 266-os selejt?
Még nem csesztek le, csak majd egyszer... de nem a KRESZ miatt. Az ide vonatkozó előírás (89/1988 (XII. 20.) MT rendelet) csak azt írja elő, hogy a jármű homlok-és oldalfelületén kell elhelyezni, de azt nem, melyik részén. Persze lehet rajta vitatkozni, hogy zavarja-e a kilátásban vagy sem.
Inkább azért fognak lecseszni, mert a BV "Arculati kézikönyve" azt írja, hogy a táblát a jármű gyári táblatartójában kell elhelyezni, már ha van rajta. És az Ikarusokon, ugye, - a 250-es kivételével - van táblatartó, éspedig fent. Úgyhogy megszegtem a szabályt, sőt, elvileg az egész ózdi helyi részleg megszegi a szabályt, mert nem találtam erre vonatkozó kivételt a könyvben.
Az egyik Tiszaújvárosban helyijáratozik /FLZ-196/, a másik pedig bekerült a miskolci állományba /JMN-944/. De van még egy HPF-264 ami általában Tiszaújváros-Miskolcot csinál. Így lett 3-ból 2 Merci Tiszaújvárosban.
A számokkal a felszállósávok számát jelölik, nem az ajtó kialakításának paramétereit. A 4-0-4-0 tehát igen széles ajtókat jelölne, ilyen szvsz. nem létezik. A CSM-2-es villamosok 3. ajtaja például 3 felszállósávos, széles ráncajtó (a te értelmezésedben "4" kóddal jelölt), de ilyen széles volt az E1-esek és C3-asok utolsó ajtaja is, igaz kialakítást tekintve 6 (!) elemből. Utóbbi ajtóképlete helyesen 1-2-3 és nem 2-4-6.