Az MT-re előírt szervizekre is több dolgot olvastam, 60-tól 120ezer km-ig mindent. Bár a szervizkönyve szerint 60ezernél megvolt (most 100ezer van benne) tehát lehet hogy a 60ezres periódus az igaz. A költségekre meg megint összevissza, 60-tól 200ezer forintig, az olajmennyiségre meg 1.5 litertől 12.5 literig. Az általános szervizre a kompjúter nemsokára szólni fog, ezért gondolkodom azon, hogy miket is kérjek majd a szervizben, mert az MT miatt biztos márkaszervizbe fogom vinni. Egy szervizes szerint még MT olajból is többféle volt, sőt szerinte előtte speciális MT olajjal át kell mosni a váltót, ezért kell dupla olaj, ezért olyan drága a szervize, mondjuk ez utóbbit már hülyeségnek tartom. Üdv.
Szerintem inkább a fokozatok számából lehet meghatározni. A tiptronic 6 fokozatú. Az annál nagyobb fokozatszám inkább multitronic. Bár a hasznaltauto-n is összevissza van...
Köszönöm. Beleolvastam az automata váltó fórumba, nem kellett volna :) így megtudtam hogy mennyibe kerülne javítani egy letérdelt multitronicot. Ezért gondolnám, hogy a gyengébb motorhoz rendelt MT nyilván tovább tart egy erősebb motorhoz párosítottnál. Szoftver különbség szerintem nem annyira lényeges, ha a mechanika ugyanaz, akkor nyugodtabb vagyok. Viszont a hirdetésekben össze-vissza írják a váltókat, sokszor a tulajdonos sem tudja hogy milyen motor van az autójában, érdekes hogy a váltókulisszából sem lehet mindig megmondani, csak ha hallgatja az ember és nézi a fordulatszám mérőt. Érdekelne azért, hogy a 3.2-es FSI-ben mennyire tartós az MT. Üdv.
2005-ben A6-oshoz milyen motorokhoz lehetett rendelni a 7 (virtuális) sebességes Multitronic váltót, milyen teljesítményekkel és főleg milyen forgató nyomatékokkal ?
Lehetett ugye az etalon 2.4-es benzineshez. :) (177 ló, 230 Nm)
Tehát az érdekelne, hogy pontosan ugyanazt a váltót mint amilyen az enyémben van, azt akkor melyik motorokhoz engedte az Audi. Nem találtam a neten erre adatot. Illetve egy fórumban, amely szerint 300 Nm-ig engedték, de mintha a 3.2-es benzineshez is passzintották volna ugyanezt az MT-t. Később erősítettek a váltón több lett a virtuális fokozat is, ezért csak a 2005-ös érdekelne szigorúan. Persze ha A4-be rakták mindegy, ott is ugyanolyan jó az adat. Bár mintha később rakták volna csak az A4-be.
Igen, én is így okoskodom. Mondjuk ebben az autóban az nem tetszik, hogy piros színű és sportkerekes, sport futóműves. Ami asszem 2-3 cm-el ültetett kasznit és 18-as kerekeket jelent. Viszont én vidéken lakom, ahol bizony nem árt, ha nem ér le az alja a kisutcában és jobban viselkedik a ballonosabb kerék. A leginkább visszatartó a piros szín. :) Tudom, fiatalos, de 41 évesen lehet, hogy már egy visszafogottabb design illik hozzám. :D
Amit én használok az 0,5-1 évesen lesz kb. 7 milla, tehát a Tied 1,5 évesen kb. 7,5-ért lehet reális... (Az extrák felárát nagyrészt elbukod, ha használos eladod, max. könnyebben elviszik a kocsit....)