A numizmatika éremgyűjtés beszélgető fórum azzal a céllal nyílt meg, hogy a régi és új pénzérmék, bankjegyek gyűjtői tudjanak itt eszmét cserélni.
Az alaptéma a gyűjtés, rendszerezés, egyes darabok azonosítása, és egy kis pénztörténeti csevej.
Itt lehet bemutatni egyes kérdéses darabokat, kérni a hozzáértők segítségét a beazonosításban, esetleg hozzávetőleges értékelésben.
Miután a reklámozási tevékenység fizetős az index alatt arra legyünk különös figyelemmel.
A fentiektől eltérő, az egymást ingerlő hozzászólások topic rombolásnak minősülnek az ilyenekért tiltás jár.
A Numizmatika címszó alatt pénzekkel, pénztörténettel foglalkozó történeti segédtudományt értünk legfőképp ehhez tartsuk magunkat.
Köszi mindkettőtöknek, asszem kipróbálom ezt az összejövetelt. Addig is letöltöttem egy listát amin rajta van, miből hány db lett kiadva aztán otton szortírozgatok kicsit.
Nagyon amatőr vagyok, de van néhány forgalomból kivont magyar (és NDK-s, Csehszlovák, Román királyi stb) pénzérmém 1921-1990-ig.
Próbáltam utánanézni, hogy mennyit ér,de nem lettem igazán okosabb. A pénzverde honlapján vannak fenn pénzek meg árak, és teljesen meglepődtem, hogy a 10-20 filléreseket évjárattól függően akár 2000 Ft felett is kínálják.
Ha el szeretném adni a pénzeimet, viszonyíthatok ezekhez az árakhoz, vagy ezek irreálisak? Egyáltalán találok az interneten valami katalógusfélét a felvásárlási árakról is?
Az egyesület budapesti központtal, megyei szervezetekkel illetve területi csoportokkal mûködik.
ha bpi vagy, akkor
A budapesti összejövetel:
- helye: MABÉOSZ székház I. emelet
Budapest, VI. Vörösmarty u. 65.
- idõpontja:
minden kedden: 14.45 - 18.00 óráig
minden szombaton: 9.00 - 12.00 óráig
vidéket kérdezd meg a központban, cím, tel. stb. a honlapon.
sziasztok!
meg tudna nekem valaki mondani, hogy az 1990-es labdarugo vb-re, 1988ban es 1989ben kiadott, 100ft-os emlekermeknek mi lehet az 'erteke'? weben sajna nem talaltam.
nos én amatőr vagyok, de amit láttam: