Keresés

Részletes keresés

Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166150
Az ívadatokra nem emlékszem, mivel már több mint 10 éve a pft-től eljöttem.
Előzmény: oldmumus (166148)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166149
Valaki beperelte a vasutat (azt mondják, azóta már meghalt), hogy zajosak a vonatok, főleg ahogy fékeznek a háza előtt, így Budapest felől már a Darnay térnél le kell lassítani 60-ra. A Siófokról kiinduló vonatokra ugyanezen a szakaszon nincs sebességkorlátozás.
Előzmény: oldmumus (166145)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166148
Adataim szerint 998-tol
R=1400 LH=203.57
R=1140 LH=209.23
R=1793 LH=226.27
R=1146 LH=292.23
R=650 LH =157.17
Előzmény: Il treno (166146)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166147
Ma jártam arra. Igazad van, csak az elsőt néztem.
Előzmény: Il treno (166146)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166146

1, A sebességkorlátozás a vb. aljakban lévő fatiplik állapota miatt van az egész állomásközben.

 

 

2, Balatonaligán a 3. vágányban geos leerősítés van!!!!!! Nézd meg jobban!!!!!  Az1. vágányban van közvetlen leerősítés!!!!

 

3, Én az előbb azt írtam, hogy az alapkitérő mellékirányában 80 km/h! De itt ellenkező irányra van a kitérő ivesítve, azaz a balos kitérő jobbra! 998 szelvénytől a 1024 szelvényig kosárívben  fekszik a pálya, így e geometria miatt van Balatonaliga mind a négy kitérője ivesítve!

Előzmény: Törölt nick (166141)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166145
Mirol is van itt szo?
Előzmény: Törölt nick (166140)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166144
Én meg úgy tudom, hogy valaki elfelejtett ez ügyben fellebbezni.
Előzmény: Il treno (166142)
Csupa fül vagyok Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166143
'Na Csupafül, mit szólsz ehhez?'

Mi keveset beszélünk. De annál többet figyelünk.

'Te már tudtad?:-)'

Már?? Sokkal előbb...
Előzmény: Elhárítás (165313)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166142
60-ast NEM! Úgy tudom, hogy egy lakó beperelte a MÁV-ot zajhatás miatt! Természetesen a MÁV vesztett!:-))
Előzmény: Törölt nick (166140)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166141

Kitérő irányban 80 km/h-ra alkalmas.

 

 A váltó lehet, de a vágányzat nem hiszem. Mondjuk ez még a fővonal, a kitérő előtt 50 méterrel,

 de a harmadikon, meg az elsőn közvetlen sínleerősítés van. Nem hiszem, hogy alkalmas lenne 80-ra, bár ehhez nem értek.
Előzmény: Il treno (166138)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166140
És a siófoki technikai 60-ast. Azt azóta kirúgták, ugye?
Előzmény: Il treno (166136)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166139
Ertem, de a kiterok Szabadbattyan egyik kivetelevel mint 40-es, marmint 4 fenyu Z-S-V-S jelzok szerint.
Előzmény: Il treno (166138)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166138
Az alapkitérő mellékirányának ívsugara. Kitérő irányban 80 km/h-ra alkalmas.
Előzmény: oldmumus (166135)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166137
Ja, szo volt rola, hogy 13h-ra visszakerul.
Előzmény: Il treno (166132)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166136
Még egy érdekesség: Balatonaliga-Szabadisóstó között a 80 km/h sebességkorlátozást (állomásközre) 1993-ban még én vezettem be.
Előzmény: Törölt nick (166130)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166135
Mi ez iv/hossz?=> 54-800
Előzmény: Il treno (166129)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166134
Nicsak csupa testrész megjövel. Vezető váltások körül mindíg aktív.............
Előzmény: Csupa fül vagyok (166131)
oldmumus Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166133
Erdekes, ennyit aludtam volna deluan (tavaszi almot), hogy a Tiszai Arviz a Sion felhozta, majd Vilag 9. csodajakent a siofoki VI. vaganyra kiallitottak.
Előzmény: Törölt nick (166128)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166132
Még egy tanács: 04. 03-tól a 854-est ne keresd a jelenlegi menetrendi mezőben! 1 órával később indul Bp-ről!
Előzmény: Törölt nick (166130)
Csupa fül vagyok Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166131
...van valakinek fülke nyitó/záró kulcsa?

Nekünk van fülike nyitó-záró kulcsunk. Csak nem szoktuk bezárni...
Előzmény: V43 blue (166124)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166130
 Valahogy úgy. Egy jó kép kedvéért felmásztam oda szembe a domboldalra. Vártam az Ex853-mat. Amikor 20 perce vártam, akkor azt gondoltam, ez igen jó kép lesz, biztosan fekvemaradt, majd rajta lesz a segélygép is. Aztán kb. a 30. percben eszembe jutott: lehet, hogy ez a vonat szombaton nem közlekedik :-)) Amikor lejöttem, úgy néztem ki, mint egy malac. Sáros voltam mindenhol.
Előzmény: Il treno (166129)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166129
Konkrétan: Balatonaliga páratlan oldal. 1 sz. kitérő: 54-800 ellenkező görbületű, 3 sz. kitérő: 54 XI azonos görbületű.
Előzmény: Törölt nick (166090)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166128

Magának a keze nem a munkaeszköze? Miért nem vigyáz rá? Ezt nézze mit fotóztam Tiszalökön:

 :-))

Előzmény: oldmumus (166118)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166127
Persze-persze. A kanyar a képen a vonatban van.:-)
Előzmény: Il treno (166126)
Il treno Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166126
A vasúton nincs kanyar, csak ÍV! :-)))))
Előzmény: Törölt nick (166122)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166125
Igen ez így egy kicsit már zűrzavaros, de ha minden járműtipusnak van külön topicja akkor miért ne lehetne egy ilyen is.
Nézd meg sok hozzászólás még nincs de remélem lesz!
Előzmény: Hernyofan (166108)
V43 blue Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166124

Sziasztok, kicsit OFF van valakinek fülke nyitó/záró kulcsa?

Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166123

Traficc!

 

A kiemelt rész 1:1-ben megfelel annak, amit anno az egyetemisták utasszámlálós munkavégzése kapcsán írtál! :))) Tehát azért mégiscsak van itt színvonal!!!

Előzmény: Törölt nick (166112)
Törölt nick Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166122

 Itt egy fiatalabb celli bombázó elölről

 

 és a vonat hátulról, valami kanyarfélében.
Előzmény: radio100jozsi (166120)
Andó Gergely Creative Commons License 2005.03.12 0 0 166121
A nemzetközi témák forszírozása PONT amiatt van, mert a belföldi eseményekkel való "foglalkozást" feladtam. Ez volt a TI igényetekis. A nemzetközi résszel is csak azzal és annyit foglalkozom, ami jövőbeni utaimhoz szükséges. Azonban a fórum olvasói nem csak FIP-es vasutasok! Bizony-bizony utolérnek érdekes díjszabási problémákkal, amik kivétel nélkül azért keletkeznek, mert a Tarifa Osztályon nem megfelelő a díjszabás alkotás, kihírdetés, meghirdetés folyamata. Ez az egyetlen terület körübelül a cégnél, ahol GYORS és LÁTVÁNYOS változás érhető el akár egy-két hét alatt!

Ahelyett, hogy khamos, Mogorva öregúr, qqq www inkább Kiss urat bombázná e-mailekke, hogy ugyan tegyen már rendet az általa felügyelt osztályon engem próbálnak kiszavazni innen.

Addig NEM hiszem el, hogy itt bárki hajlandó és képes lenne változtatni bármin, míg ezek a "csak" odafigyelést igénylő kérdések nem tisztázódnak! És igen, bizonyára nem szép Strómajer Andreát Stró macázni, de mosolykampány és az RTL műsorainak rendezése helyett például a mav.hu oldal heggesztése kellene feladata legyen! Mert ez az igazi kommunikáció, a többi csak púder, ami lehullik, mert nincs mire felkenni. Melyik Európai ország vasútja az melyen angol/német nyelven semmi sem érhető el? És melyik országé az, ahol az internetes, autómatás jegyváltási lehetőségekről még szó sincs? Nem kell messzire menni...

És még mindig viszketek!!!! Vazzeg...
Előzmény: qqqq wwww (166078)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!