Valaki beperelte a vasutat (azt mondják, azóta már meghalt), hogy zajosak a vonatok, főleg ahogy fékeznek a háza előtt, így Budapest felől már a Darnay térnél le kell lassítani 60-ra. A Siófokról kiinduló vonatokra ugyanezen a szakaszon nincs sebességkorlátozás.
1, A sebességkorlátozás a vb. aljakban lévő fatiplik állapota miatt van az egész állomásközben.
2, Balatonaligán a 3. vágányban geos leerősítés van!!!!!! Nézd meg jobban!!!!! Az1. vágányban van közvetlen leerősítés!!!!
3, Én az előbb azt írtam, hogy az alapkitérő mellékirányában 80 km/h! De itt ellenkező irányra van a kitérő ivesítve, azaz a balos kitérő jobbra! 998 szelvénytől a 1024 szelvényig kosárívben fekszik a pálya, így e geometria miatt van Balatonaliga mind a négy kitérője ivesítve!
Erdekes, ennyit aludtam volna deluan (tavaszi almot), hogy a Tiszai Arviz a Sion felhozta, majd Vilag 9. csodajakent a siofoki VI. vaganyra kiallitottak.
Valahogy úgy. Egy jó kép kedvéért felmásztam oda szembe a domboldalra. Vártam az Ex853-mat. Amikor 20 perce vártam, akkor azt gondoltam, ez igen jó kép lesz, biztosan fekvemaradt, majd rajta lesz a segélygép is. Aztán kb. a 30. percben eszembe jutott: lehet, hogy ez a vonat szombaton nem közlekedik :-)) Amikor lejöttem, úgy néztem ki, mint egy malac. Sáros voltam mindenhol.
Igen ez így egy kicsit már zűrzavaros, de ha minden járműtipusnak van külön topicja akkor miért ne lehetne egy ilyen is. Nézd meg sok hozzászólás még nincs de remélem lesz!
A kiemelt rész 1:1-ben megfelel annak, amit anno az egyetemisták utasszámlálós munkavégzése kapcsán írtál! :))) Tehát azért mégiscsak van itt színvonal!!!
A nemzetközi témák forszírozása PONT amiatt van, mert a belföldi eseményekkel való "foglalkozást" feladtam. Ez volt a TI igényetekis. A nemzetközi résszel is csak azzal és annyit foglalkozom, ami jövőbeni utaimhoz szükséges. Azonban a fórum olvasói nem csak FIP-es vasutasok! Bizony-bizony utolérnek érdekes díjszabási problémákkal, amik kivétel nélkül azért keletkeznek, mert a Tarifa Osztályon nem megfelelő a díjszabás alkotás, kihírdetés, meghirdetés folyamata. Ez az egyetlen terület körübelül a cégnél, ahol GYORS és LÁTVÁNYOS változás érhető el akár egy-két hét alatt!
Ahelyett, hogy khamos, Mogorva öregúr, qqq www inkább Kiss urat bombázná e-mailekke, hogy ugyan tegyen már rendet az általa felügyelt osztályon engem próbálnak kiszavazni innen.
Addig NEM hiszem el, hogy itt bárki hajlandó és képes lenne változtatni bármin, míg ezek a "csak" odafigyelést igénylő kérdések nem tisztázódnak! És igen, bizonyára nem szép Strómajer Andreát Stró macázni, de mosolykampány és az RTL műsorainak rendezése helyett például a mav.hu oldal heggesztése kellene feladata legyen! Mert ez az igazi kommunikáció, a többi csak púder, ami lehullik, mert nincs mire felkenni. Melyik Európai ország vasútja az melyen angol/német nyelven semmi sem érhető el? És melyik országé az, ahol az internetes, autómatás jegyváltási lehetőségekről még szó sincs? Nem kell messzire menni...